Kukaan muu lihonut todella nopeasti?

kokemuksia...

Mua todellakin ärsyttää nykyinen vartaloni ja toivoisin vaan, että pääsis takaisin samoihin mittoihin ku ennen tätä lihomista.

Lihoin n. puolessa vuodessa 20kg. Mielestäni se on todella paljon ja olen miettinyt pääni puhki, että miten tässä kävi näin. Sitä vaan kävi puntarilla ja totesi, että no ei se haittaa jos on pari kiloa lihonu sitten ku on sen ja sen painonen nii kyllä varmasti laihdutan. Asian vasta kunnolla huomasi kun vaatekoko suureni 2:lla.

Nyt onneksi saanu 4kg pois, mutta vielä on paljon työtä edessä, että pääsis entisiin mittoihin...

19

9302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläpä kyllä

      tosin en kahtakymmentä kiloa, mutta vajaa kymmenen kiloa tulla hurahti 6-7 kk:ssa... eikä pois lähde. Olen tosi lyhyt, joten tuollainen painonlisäys todella tuntuu.

    • ...,,,,,,,,,,,

      miten onnistuit lihomaan puolessa vuodessa 20 kg? :O

    • mrfinn64

      lihoin 20 kg/ 3kk, deprakinella, vihje sumopainijoille. nostaa painoa kivasti.

      • samavikatäällä

        Voi ei, niin minäkin lihoin nimenomaan Deprakinella! Puolessa vuodessa lähes 20 kg. Paino ei tipu vaikka lääke lopetettiin jo yli vuosi sitten. Ja masennus vain paheni koska nyt inhoan kehoani. Ennen olin vain masentunut, nyt sitten inhoan itseäni : (


      • Pieni pyöreä
        samavikatäällä kirjoitti:

        Voi ei, niin minäkin lihoin nimenomaan Deprakinella! Puolessa vuodessa lähes 20 kg. Paino ei tipu vaikka lääke lopetettiin jo yli vuosi sitten. Ja masennus vain paheni koska nyt inhoan kehoani. Ennen olin vain masentunut, nyt sitten inhoan itseäni : (

        minulla painonnousun laukaisi Seroquel. Alkuun tuli 12 kg/ 3 kk, seuraavan puolen vuoden aikana 10 kg lisää. Näin tuli hoikasta pullukka. Psykoottisuudesta pääsin eroon, mutta lihomista seurasi vakava masennus. Olin pari vuotta henkisesti hajalla. Tänä syksynä löydettiin toimiva mielialalääke (Triptyl), olen laihtunut jo 6 kiloa ja aion perhana pysyä hengissä.


    • Vasta19vuotta

      Moikka, joo mulle on käyny samalla tavalla ja olin tuossa keväällä vielä 42kg ja nyt oon 65.. En ole koskaan ollut näin painava ja pelottaa että jos jatkan samaa tahtia ni oon kohta jo 100 kilone eivätkä vaatteet mahdu päälle.. Elikkä tarkotus ois pudottaa takas siihe 42-44 kieppeille ja pituutta minulla on tasan 152 senttiä ja oloni tällä hetkellä erittäin epämukava.. :s

    • läski Nainen..

      minulle kävi samoin..mutta huomasin itse että lihon.. puoleen vuoteen 20 kg, ja painoa on jo ennentään runsaasti

    • on päässyt

      käymään täälläkin,22kg n.puolessa vuodessa.

      • nainen22..

        Olen lihonu puolessa vuodessa n.40kg


        todella mieltä ylentävää...


      • nainen22....
        nainen22.. kirjoitti:

        Olen lihonu puolessa vuodessa n.40kg


        todella mieltä ylentävää...

        sori,siis meinasin PUOLESSATOISTA vuodessa lihoin ton 49k0


      • nainen22...
        nainen22.... kirjoitti:

        sori,siis meinasin PUOLESSATOISTA vuodessa lihoin ton 49k0

        siis 40KG PUOLESSATOISTA VUODESSA!

        On se vaikeaa..;)


      • Anonyymi
        nainen22.. kirjoitti:

        Olen lihonu puolessa vuodessa n.40kg


        todella mieltä ylentävää...

        nazaa


    • .....

      lihoin 30 kg puolessa vuodessa. masislääkkeet lisäsi ruokahalua ja toi turvotusta, nyt myöhemmin on todettu myös kilpirauhasen vajaatoiminta, saattaa olla syynä jatkuneeseen painonnousuun. nyt lukemat siis 40 alkupainoon.

      • sitten...

        Minullekin tuli 35 kiloa reilussa puolessa vuodessa vajaatoiminnasta johtuen. Nyt on onneksi terveys muuten balanssissa, mutta painonlasku on hidasta! Ehkä se tästä joskus...


      • myös minulla
        sitten... kirjoitti:

        Minullekin tuli 35 kiloa reilussa puolessa vuodessa vajaatoiminnasta johtuen. Nyt on onneksi terveys muuten balanssissa, mutta painonlasku on hidasta! Ehkä se tästä joskus...

        kilpirauhasen vajaatoiminta aiheutti nopean painonnousun 10 kg. Vaikka lääkitys on nyt kohdallaan, ei paino enää putoa. Tylsää.


      • minä myös
        myös minulla kirjoitti:

        kilpirauhasen vajaatoiminta aiheutti nopean painonnousun 10 kg. Vaikka lääkitys on nyt kohdallaan, ei paino enää putoa. Tylsää.

        Ketipinorilla saa kans hyvät kilot aikaan ja laihduttamisen entistäkin hankalammaks.


    • olenlihonut

      Tänään aamulla käväisin lääkärissä joka käski astua vaa'alle, pelotti kun sain sen kuulla koska tiesin lihoneeni mutta en tiennyt paljonko. Siinä sitten oltiin ja puntari pysähtyi 80kg. Olin kauhuissan ja lääkärikin sanoi olevani liikalihavuuden ja ylipainon rajallai. Olen lihonut 11kg puolessa vuodessa, pituutta on 169cm. Housut ovat jääneet pieniksi, käytän XL housuja nykyään, vatsa tursuaa silti yli. Olen ollut aina hiukan normaalipainon ylärajalla mutta viime talvena olin lihonut runsaasti ja olin sitten ylipainoinen. Pitäsi varmaan alkaa pudottamaan painoa.

    • matkaajäljellä

      Lihoin 20kg lyhyessä ajassa, josta olen saanut varmaan n. 5-10kg pois. Silti olen kokoa XL... tavoitteena entiset mitat eli medium. Lihoomisen syynä oli vastoinkäymiset, kilpparin vajaatoiminta ja tupakoinnin lopettaminen. Ihanne olisi XS, koska olen aina ihaillut elämäntyyliä, jossa ihminen syö vain nälkäänsä eikä muuten.

    • Anonyymi

      Olen 9 vuotta ja olen alipainoinen😢😢😢

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1796
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1407
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1376
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1293
    5. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1279
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1217
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      641
      1186
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1058
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      13
      1008
    Aihe