UUsi juontajako?

Antti fani

http://www.adressit.com/subplay-antti

Nyt kaikki jotka haluavat nähdä uuden lahjakkaan juontajalupauksen oikeassa ohjelmassa kirjoittakaa nimi adressiin!! Tai jos et, niin käy ainakin katsomassa 12.30 alkaen subplay ma-to..Päätä sitten halutaanko hänelle mahdollisuus!!!

5

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha juontaja

      Missäs oikeen oot ollu kaikki nää vuodet kun et oo ennen Anttia nähnyt? Sehän on jo vuosia sitten ollu Maikkarin chatin puolella joten ei tosiaan mikään uusi.

    • okko1

      V*tut ees on hyvä juontaja.......samanlainen kuin muutkin ja tylsä ku elämä

      • Marjaana32

        Hah hah, Jos et ole homo tai muija et sä Antista voi tykätä!! Okko taitaa olla kade, kun ei itse osaa juontaa mitään!!!!Eikä noi chateis voi mitään omaa juontaakaan, kun pitää niitä helvetin viestejä lukee...Aina alkaa joku kitisemään jos vähänkään kertoo jotain omaa tarinaa..Mut on sillä hyviä juttuja silloin kun se kertoo niitä!! Ekan kerran näin sen silloin pari vuotta sitten maikkarin yössä! Tsemppiä Antille!! Ei noista pösilöistä tartte välittää!


      • obama bin laden
        Marjaana32 kirjoitti:

        Hah hah, Jos et ole homo tai muija et sä Antista voi tykätä!! Okko taitaa olla kade, kun ei itse osaa juontaa mitään!!!!Eikä noi chateis voi mitään omaa juontaakaan, kun pitää niitä helvetin viestejä lukee...Aina alkaa joku kitisemään jos vähänkään kertoo jotain omaa tarinaa..Mut on sillä hyviä juttuja silloin kun se kertoo niitä!! Ekan kerran näin sen silloin pari vuotta sitten maikkarin yössä! Tsemppiä Antille!! Ei noista pösilöistä tartte välittää!

        ihanko marjaana katselee chattiohjelmia, voi voi sentään, no mitäpä sitä vanhalta kotkalta 32v. voi odottaakaan...


      • Isä-pappa
        Marjaana32 kirjoitti:

        Hah hah, Jos et ole homo tai muija et sä Antista voi tykätä!! Okko taitaa olla kade, kun ei itse osaa juontaa mitään!!!!Eikä noi chateis voi mitään omaa juontaakaan, kun pitää niitä helvetin viestejä lukee...Aina alkaa joku kitisemään jos vähänkään kertoo jotain omaa tarinaa..Mut on sillä hyviä juttuja silloin kun se kertoo niitä!! Ekan kerran näin sen silloin pari vuotta sitten maikkarin yössä! Tsemppiä Antille!! Ei noista pösilöistä tartte välittää!

        Eikö Isä ole opettannu tälle äijälle,että sisätiloissa ei olla hattu päässä.Näyttää muuten ihan yhelt kodinkonemyyjält.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4137
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      61
      2942
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2731
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2498
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2279
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe