S80 ei mene katsastuksesta läpi päästöistä jos en ota tsippiä pois päältä. Autoon on siis joskus vissiin ladattu uudet softat tjs. En tiedä oikeastaan ees mikä softa siihen on isketty.
Sain vaan tälläiset ohjeet:
Ajotietokone just itd.
Yksi ainoa letku siel on katkastu ja tulpattu, ota tulpat pois ja letku (mustakeltainen) yhtenäiseksi konehuonees kuskinpuoli ja sulakelooran/ilmanputsarin vieres menee pieneen venttiiliin (ilma) n. pienen kännykän kokoinen. yht kai 4 tai 3 letkun säädin.
ELIKKÄ ÅHHÅH, ota tosta selvää!!! Tarkottaakohan toi pienen kännykän kokonen säädin nyt sitten alipainesäätäjää vai mitä?
OSAAKOHAN KUKAAN SELITTÄÄ SAMAN SUOMEKS, en todellakaan oo mikään guru moottoreiden kanssa
Hitto oon ihan pihalla, aika huonot ohjeet anto ukko!
Tietäskö joku lastusta
6
1071
Vastaukset
- lastusta?
Mulla on S80T6 vm-01 ja lastutettu (BSR:n softa) niin kertaakaan ei ole ollut katsastuksessa ongelmaa päästöjen kanssa.
- tietoa tarvitseva.
Itselläni on 5310.. Haluaisin ostaa Nokian n85 mitä tiedostoja se toistaa!?
Mun Nokia 5310 toistaa näitä:
Toistaa MP3-, MP4-, AAC-, eAAc - ja WMA-musiikkitiedostoja.
Tietäskö kukkaa??????? :s - tietoa tarvitseva.
Itselläni on 5310.. Haluaisin ostaa Nokian n85 mitä tiedostoja se toistaa!?
Mun Nokia 5310 toistaa näitä:
Toistaa MP3-, MP4-, AAC-, eAAc - ja WMA-musiikkitiedostoja.
Tietäskö kukkaa??????? :s- Täälä on mont palstaa
Sinä apua n95 kanssa tarvitseva. Olisiko viestille mahdollisesti parempaa paikkaa täällä suomi24:ssa??
Tää on kato autopalsta!
Mut mullakin on 5310 ja se on hyvä kapula, mitä sitä vaihtamaan????
Mut voit käydä liikkeessä kysäisemässä, luulen kyl et kyllä se niit kappaleit soittaa.
MUT SIIS NIINKO IHA VÄÄRÄ PAIKKA VIESTILLES!!!!! - hahöö
Täälä on mont palstaa kirjoitti:
Sinä apua n95 kanssa tarvitseva. Olisiko viestille mahdollisesti parempaa paikkaa täällä suomi24:ssa??
Tää on kato autopalsta!
Mut mullakin on 5310 ja se on hyvä kapula, mitä sitä vaihtamaan????
Mut voit käydä liikkeessä kysäisemässä, luulen kyl et kyllä se niit kappaleit soittaa.
MUT SIIS NIINKO IHA VÄÄRÄ PAIKKA VIESTILLES!!!!!Oon samaa mielt en määkä mee tietokone palstal et ostaisko massikan vai natikan, oi lol!!
Tai luonto palstal et voiks 14ton hyundaihi laittaa löpöö (siihe muute voi)
- Tytöt tykkää minusta
ostaa uutena ja vaihtaa ennen ensimmäistä katsastusta. Niin olen tehnyt jo vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715545Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2724857Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393168Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1032630Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52092Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3362052Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik651771Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21546