Olen vuohi (n) ja olen kiinnostunut härkä miehestä... mutta ongelma on siinä että luin horoskooppi kirjaa ja siellä luki että härkä ja vuohi eivät voi sietää toisiaan, mutta me olemme kuitenkin tämän härän kanssa hyviä ystäviä.. miten tämä on mahdollista?
Eli siis olen kiinalaiselta vuohi(metalli vuohi yin) ja nouseva merkkini on kukko ja tavalliselta vesimies, nouseva on neitsyt.
Tämä mies on Härkä ja tavalliselta horoskoopilta kalat.
Kiitos avusta jo etukäteen :)
Kuinka toimii?
Epätoovonen naanen.
2
560
Vastaukset
- Tulisika
Horoskooppeja ei pidä ottaa kirjaimellisesti!
Horoskooppi ei voi ennustaa kenenkään kohtaloaan mutta kiinalaisen eläinmerkkisi kautta voit oppia "kuka olet". Eläinmerkkejä käytettin kiinalaisessa astrologiassa jo 200 vuotta ennen ajanlaskun alkua.
Kiinalaiset sanovat, että Härän paras ystävä on Kukko. Sinä olet nouseva Kukko...- ei enään niin epätoovonen
Kiitoksia erittäin paljon.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004736753- 262501
- 2182457
- 1391752
- 1141698
- 741113
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41095Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1371017Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62897