Olen vuohi (n) ja olen kiinnostunut härkä miehestä... mutta ongelma on siinä että luin horoskooppi kirjaa ja siellä luki että härkä ja vuohi eivät voi sietää toisiaan, mutta me olemme kuitenkin tämän härän kanssa hyviä ystäviä.. miten tämä on mahdollista?
Eli siis olen kiinalaiselta vuohi(metalli vuohi yin) ja nouseva merkkini on kukko ja tavalliselta vesimies, nouseva on neitsyt.
Tämä mies on Härkä ja tavalliselta horoskoopilta kalat.
Kiitos avusta jo etukäteen :)
Kuinka toimii?
Epätoovonen naanen.
2
581
Vastaukset
- Tulisika
Horoskooppeja ei pidä ottaa kirjaimellisesti!
Horoskooppi ei voi ennustaa kenenkään kohtaloaan mutta kiinalaisen eläinmerkkisi kautta voit oppia "kuka olet". Eläinmerkkejä käytettin kiinalaisessa astrologiassa jo 200 vuotta ennen ajanlaskun alkua.
Kiinalaiset sanovat, että Härän paras ystävä on Kukko. Sinä olet nouseva Kukko...- ei enään niin epätoovonen
Kiitoksia erittäin paljon.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802105
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461806- 1231523
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571317Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen731146- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27969- 15939