Mikähän on syynä siihen, että täällä Espanjassa 3 MB laajakaista ei riitä 1 MB tvkaistan katsomiseen? On todella ärsyttävää odotella kuvaa. Olen katsonut nopeustestillä (speedtest.net) ja esim. tällä hetkellä näyttää Helsingin ja Malagan välille 800 kb, Malaga - Lontoo 2500 kb, Malaga - Tukholma 3400 kb!, Malaga - Oslo 2700 kb, Malaga -Tallinna 2500 kb. Myöhään illalla tai yöllä tilanne paranee Helsinginkin kohdalla. Onko syynä operaattori (ya.com) vai joku operaattorista riippumaton syy juuri Suomen kohdalla?
Laajakaistan nopeus
Hidasta
4
1228
Vastaukset
- Ja sinun sijaintisi
Ei muuta..
http://google.com- on paikallaan
varmaankin matkan varlella sieltä tänne on heikko lenkki (tai pari)
internet ei ole suora viiva.
- On periferiaa
Helsingin liikenne taitaa mennä Ruotsin kautta ja linjat on ylikuormitettuja.
Jotkut operaattorit (suomalaiset) myös rajoittaa ulkomanliikennettä, koska se kuulemma "maksaa". - on nopeus nyt
download 18315 kb/s
upload 1259 kb/s
Madridiin ei pääse ollenkaan.
esim. Tukholmaan on
download 21100
upload 3567
Oma yhteys on valokuitu 10M/10M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512