Sain sanat Oh Baby Dolliin,kiitos siitä! Oliskohan jollain sanat tähän biisiin:Bob She Bob??
Bob She Bob Sanat
5
1109
Vastaukset
- 'äå¨-.l
Mikset kuuntele levyltä ja kirjoita ite sanat paperille?
- Elmeri
Kiitos tästä näsäviisaasta vastauksesta!--Tietysti siksi koska en ole tarpeeksi taitava siihen hommaan ja olen usein epävarma siitä mitä Remu oikein mölisee!
- lounli raitö
Elmeri kirjoitti:
Kiitos tästä näsäviisaasta vastauksesta!--Tietysti siksi koska en ole tarpeeksi taitava siihen hommaan ja olen usein epävarma siitä mitä Remu oikein mölisee!
Taisi Remu olla itsekin epävarma siitä mitä mölisee. Ei se ainakaan englantia ollut. siansaksaa ehkä?
- mä vaan
[email protected]
laita tuonne viestiä, nii laitan sulle paris sanoitukset, että ei tartte aina täällä niitä pyydellä. Esim. netistä löytyy monen biisin sanat - Taidokasveikkoveli68f
Kaikkien biisien sanat löytyy kun etit googlesta lyrics, Siis esim hurriganes lyrics siinä saat kaikki sanat. Sillälailla taitaa saada ihan kaikkien millä on levy niin biisit. Voit toki kirjottaa esim Hurriganes - Get On Klyrics. IHAN VARMAAN LÖYTYY!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898174Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1894392Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302617Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1872541Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17972123- 511686
- 541617
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191531Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421294- 1671273