kikkelin koko...

suomi poika

olen jo pikään miettinyt, et onko mulla pieni kikkeli... seisokissa 12cm. iältäni olen 33v. tyttöystävä on joskus vihjaillu et voisi olla isompi.
nyt sit kävin uimahallissa ja siellä oli jotain nuoria poikia muutama, noin 17 vuotiaita. ja siinä "vahingossa" vilkuilin niiden kaluja. järkytyss oli melkoinen kun tajausin että niillä kaikilla oli isompi kun minulla ja ihan selvästi. yhdellä oli jopa niin iso, että se oli selvästi paksumpi ja pitempi velttona, mitä mulla on seisokissa. voi vaan kuvitella et millainen siitä tulee kun alkaa seisoon. mut nyt tiedän että pieni mulla on.

saa kommentoida.

17

4133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika isomunainen

      Mulla on 8-12cm lepotilassa ja 17cm jäykkänä. Voin sanoa sulle, että mitä isompi lepotilasa, sitä mitättömämpi seisokissa. Monella jopa kutistuu iso lepokalu seistessä, koska se ei silloin enää roiku niin sanotusti, vaan jäykistyy ja se löysä paisuvaiskudos napakoituu.
      Niin ja kyllähän se 5cm kullikin näyttää suhteessa isolle sellaisessa 17-kesäisessä laihaperseessä.

      • Mies ja 24 senttiä

        Taas varsinainen asiantuntija täällä kommentoimassa:D
        vai että oikein iso kutistuu seisokissa :D
        Mene sinä pikkupippeli vaan tumputtamaan netin ääreen!
        Ei ihme että et oo ikinä pesää saanut :D


      • 24--
        Mies ja 24 senttiä kirjoitti:

        Taas varsinainen asiantuntija täällä kommentoimassa:D
        vai että oikein iso kutistuu seisokissa :D
        Mene sinä pikkupippeli vaan tumputtamaan netin ääreen!
        Ei ihme että et oo ikinä pesää saanut :D

        Ei 24 senttisellä mitään naista saa, kyllä pitää olla vähintään 26cm että saanti on varma. Mut hyviä runkkaustuokioita sinne vaan.


      • Älä huijaa

        Ei ole fysiologisesti mahdollista, että kulli pienenisi kun se
        alkaa seisomaan. Seisokki muodostuu siitä, että paisuvaiskudokset täyttyvät
        verellä. Selitäppä nyt siis vitun älypää, että miten se sama kudos voi yhtäkkiä
        pienetä, kun se täyttyy verellä?

        Väität tuollaista vain siksi, että et halua myöntää, että monella niistä
        levossa isokullisilla on myös seisokissa sinun kulliasi isompi.

        Se on kyllä totta, että kaikki eivät kasva lepotilasta seisokkiin yhtä
        paljon. Se EI silti tarkoita sitä, että jos on levossa iso, niin se
        ei voisi kasvaa paljoa kun alkaa seisomaan. Toisilla vain on
        kaikin tavoin isompi kuin toisilla. Se totuus ei muutu miksikään,
        vaikka yrittäisi itselleen muuta valehdella ja syyttäisi muita
        valehtelijoiksi.


    • jorma sonninen

      Milanon yliopisto on tehnyt eu:n pyynnöstä tutkimuksen penisten koosta. Syynä kondomiteollisuuden pyynnöt sekä eu:lle tulvivat valitukset kondomien riittämättömästä koosta.

      Koko tutkimus on luettavissa Milanon yliopiston verkkosivuilta.

      http://www.unimib.it/

      Lyhyt yhteenveto Laura Circolarin tekemästä tutkimuksesta.

      Otanta oli yli 30 000 miestä, yli 18 -vuotiaista tasaisesti kaikista eu maista.

      Penisten pituuksissa päästiin seuraaviin tuloksiin.

      Keskimitta 29cm
      Alle 18cm penis löytyy noin 1% miehistä
      Alle 15cm vain 2% miehistä
      Yli 21cm noin 30% miehistä
      Yli 27cm noin 40% miehistä
      Yli 32cm noin 20% miehistä
      Yli 40cm noin 7% miehistä

      Tässä karkeasti pituudet, tarkemmat tiedot löytyy todellakin tuolta em. mainitulta verkkosivulta.

      Eli tässä on nyt faktaa ja voimme lopettaa keskustelun siitä, että keskimitta olisi jotain 13-15cm.

      • varmaa

        Peniksen normaali pituus on lyhyempi kuin miehet luulevat. Kovin lyhyt penis on melkoisen harvinainen. Emättimen pituus vaihtelee välillä 6,5 – 12 cm. Vaikka emättimellä on onneksi kyky venyä yhdynnässä, on selvää, että liian pitkä penis, esim. luokkaa 17-20 cm voi aiheuttaa ongelmia, useille kipua. Lisäksi tällainen tilanne estää muun häpyalueen kontaktin ja klitoriksen alueelle ei tule suoraa stimulaatiota. Tehtyjen tutkimusten perusteella voidaan siis todeta, että tavanomaisen mittainen penis on juuri sopiva molemminpuolisen nautinnon kannalta.

        Nii just vitun tampiot.


    • 111

      no ohan sulla nyt aika saatanan pieni zori waaa

    • hyvät lihakset

      kalusi on ihan hyvän kokoinen. kunnon jäykkis on parempi kuin puolikova paloletku, niitä on tullut nähtyä. olen pitkä nainen ja minua ovat iskeneet isokaluiset miehet koska ajattelevat että olen varustettu pidemmällä käytävällä kuin pienemmät naiset ja saisivat survoa kenkälusikalla ensin vehkeensä sisään ja runnoa sitten limakalvot rullalla. kiitos ei, kohdunsuuni ei kaipaa koputtelua. minun nauttimispisteeni on n. 2 cm emätinaukosta sisään, myös aukon reunat ovat herkät. pidän lihakset kunnossa ja nautin seksistä mieluiten normaalimittaisen miehen kanssa, kiitos.

      • Mela22cm

        ja taas joku minipippeli 14 senttisellään esiintyy täällä naisena ja yrittää vakuutella että snadi kelpaa naisille.
        kuules poju, mä tiedän ihan kokemuksesta, että NAISET HALUAA ISOA KYRPÄÄ !
        tuhkamunille ei 2000-luvulla ole enään kysyntää...sorry vaan, mut tää on faktaa ,)


      • taas sanoo
        Mela22cm kirjoitti:

        ja taas joku minipippeli 14 senttisellään esiintyy täällä naisena ja yrittää vakuutella että snadi kelpaa naisille.
        kuules poju, mä tiedän ihan kokemuksesta, että NAISET HALUAA ISOA KYRPÄÄ !
        tuhkamunille ei 2000-luvulla ole enään kysyntää...sorry vaan, mut tää on faktaa ,)

        että kyllähän se iso on kiva, mutta sitten kun mennään takaovelle, niin on hieman ahdasta...
        ja jos olen tyttöjen puheet oikein ymmärtänyt, niin yleensä paksuus on tärkeämpää kuin pituus.

        Vaikka aina se tekniikka ratkaisee kaiken.


      • niin laittaa
        taas sanoo kirjoitti:

        että kyllähän se iso on kiva, mutta sitten kun mennään takaovelle, niin on hieman ahdasta...
        ja jos olen tyttöjen puheet oikein ymmärtänyt, niin yleensä paksuus on tärkeämpää kuin pituus.

        Vaikka aina se tekniikka ratkaisee kaiken.

        sinne pari mulkkua yhtäaikaa niin jopa on tunnelmaa. Oma mulkku ja keinomulkku yhtäaikaa niin tietää ainakin nainen saaneensa munaa...


      • nuor naine
        Mela22cm kirjoitti:

        ja taas joku minipippeli 14 senttisellään esiintyy täällä naisena ja yrittää vakuutella että snadi kelpaa naisille.
        kuules poju, mä tiedän ihan kokemuksesta, että NAISET HALUAA ISOA KYRPÄÄ !
        tuhkamunille ei 2000-luvulla ole enään kysyntää...sorry vaan, mut tää on faktaa ,)

        joo vaan ihan tiedoks ISO KYRPÄ ON VITUN RUMA

        omalla miehellä täydellinen muna, ja pituuttta ihanat 15 cm ;)


    • Anonyymi

      hyi

    • Koolla ei ole väliä kunhan ei ole coca-cola tölkin kokoinen:) credit: Niko Saarinen

    • Anonyymi

      Ainakin mun vaimo huusi kiimassa kun sai isoa pilluun.
      Pillu ei meinannut luovuttaa kullia vaa nousi siittimen Mukaan ylös ja Oli tahmainen.
      Kun mies sai orkun vaimo huusi ja voihki saaden valtaisan orkun. Vapisi kun haavan lehti tuulessa.

    • Anonyymi

      Munkin mies noin 12 cm kovana, haittaa häntä paljon enemmän kuin mua.
      Olen synnyttänyt 2 lasta mutta kyllä se pieni kulli minulle riittää, ulkopinnat niin paljon herkemmät kuin sisältä että hänen lantio antaa sitä parasta mielihyvää kuin kunnolla paiskautuu kaikella hänen 95kg painollaan mua päin.

      Ei tartte yökkätä suihinottojen aikaan vaikka herkkä reflexi ja peppuseksiinkin just sopiva koko.

    • Anonyymi

      Meilläkin tyttöystävä haluais isoa munaa. Itellä joku 16cm eikä mikään kauhean paksu. Nyt olis jollain mahdollisuus saada tiukkaa pillua mun katsellessa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2398
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1373
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1235
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe