Miksi ei ylläpito vai laittaa pakolliseksi rekkautumista tälle palstalle??????????
VAIN nickilliset rekatut saavat kirjoittaa.
Muilla vain lukuoikeus.
Siistiytyisi palsta kerralla.
Viekää ehdotus ylläpitoon.
Ei se niin vaikeaa voi olla järjestää!!!!
RATKAISU TÄLLE PALSTALLE !!!!!
24
860
Vastaukset
- siun oma
rekattu nickis on?
- tallessa...tallessa.....
Tulee heti käyttöön, kun palsta on suljettu ulkopuolisilta.
MINÄHÄN en ole täällä tapellut verissäpäin, kun en ole edes ollut maisemissa, vaan ulkomailla ja on ollut niin kiire, ettei ole netissä ollut aikaa roikkua...
Entä omasi??? - ovat palstan
tallessa...tallessa..... kirjoitti:
Tulee heti käyttöön, kun palsta on suljettu ulkopuolisilta.
MINÄHÄN en ole täällä tapellut verissäpäin, kun en ole edes ollut maisemissa, vaan ulkomailla ja on ollut niin kiire, ettei ole netissä ollut aikaa roikkua...
Entä omasi???ulkopuolisia, sinäkö sen määrittelet.
Minulla ei ole rekattua, eikä suurella varmuudella tulekkaan. - jepsistä
ovat palstan kirjoitti:
ulkopuolisia, sinäkö sen määrittelet.
Minulla ei ole rekattua, eikä suurella varmuudella tulekkaan.se nyt on että tämä palsta loppuisi kerralla jos tänne olisi pakko kirjautua. Hullut pääsee paineitaan purkamaan ja aivan nimettömästi! Eikös ole mukavaa?
Tämä kun myös on taloudellinen yritys jonka pitää kannttaa ja mitä enemmän on käviöitä ja mitä enemmän täällä tapellaan sitä enemmän tämän palstan omistajataho tienaa. Selväähän tämä nyt eli koskaan ei tule tapahtumaan että tämä palsta muuttuisi rekisteröinti pakolliseksi. - Määritys tulee automaattisesti
ovat palstan kirjoitti:
ulkopuolisia, sinäkö sen määrittelet.
Minulla ei ole rekattua, eikä suurella varmuudella tulekkaan.Rekatut=oikeutettuja kirjoittamaan.
Rekkaamattomat= ulkopuoliset.
Jos SINÄ et suostu rekkautumaan nickiksi, se ei ole minun murheeni, vai onko?
Ei tämä ole mitää pitkäämatikkaa, eikä kaikkien kanssa ole pakko tapella.
Täällä se vaan tuntuu olevan elinehto ja tarkoitus.
Että sori nyt vaan, et pääse vääntämään tästä tämän enempää kanssani....;) - alempana
jepsistä kirjoitti:
se nyt on että tämä palsta loppuisi kerralla jos tänne olisi pakko kirjautua. Hullut pääsee paineitaan purkamaan ja aivan nimettömästi! Eikös ole mukavaa?
Tämä kun myös on taloudellinen yritys jonka pitää kannttaa ja mitä enemmän on käviöitä ja mitä enemmän täällä tapellaan sitä enemmän tämän palstan omistajataho tienaa. Selväähän tämä nyt eli koskaan ei tule tapahtumaan että tämä palsta muuttuisi rekisteröinti pakolliseksi.joku "hullu" purki paineitaan nimimerkki Arkipiruun, olen kuitenkin aika varma ettei aito puskis ollut, tuntui olevan palstan sisäpiiritietoa niin paljon, meillä aidoilla puskiksilla sitä ei ole.
- Mayi
Määritys tulee automaattisesti kirjoitti:
Rekatut=oikeutettuja kirjoittamaan.
Että sori nyt vaan, et pääse vääntämään tästä tämän enempää kanssani....;)No on teillä murheet..
- ei suinkaan
Määritys tulee automaattisesti kirjoitti:
Rekatut=oikeutettuja kirjoittamaan.
Että sori nyt vaan, et pääse vääntämään tästä tämän enempää kanssani....;)ole vääntää kanssasi, pois se minusta ja miksi vääntäisinkään.
Sinun murheekseni en kyllä omaa rekkaamattomuuttani yrittänyt sälyttää, päätöshän on minun.
Ainoa jota haluan korostaa on se että me oikeasti ja aidosti rekkaamattomat emme välttämättä ole niitä riitaa haastavia hulluja, ja mistäpä me riideltäisinkään, emme me kuulu sisäpiiriin, ei meille tule sähköposteja, joskus olemme tietysti eri mieltä rekattujen kanssa ja silloin tulee mielipiteistä keskustelua, mutta henkilökohtaisuuksiinhan me aidot puskikset emme kykene menemään. - Kaikkea sitä näkeekin
alempana kirjoitti:
joku "hullu" purki paineitaan nimimerkki Arkipiruun, olen kuitenkin aika varma ettei aito puskis ollut, tuntui olevan palstan sisäpiiritietoa niin paljon, meillä aidoilla puskiksilla sitä ei ole.
se mainitsemasi "hullu" olin minä!
Rekattua nimimerkkiä ei ole eikä tule, mutta on minulla sähköposti ja useammankin rekatun kanssa olen kirjoitellut jo useamman vuoden!
Miten se sinusta on "sisäpiiritietoa" jos osaa lukea palstalla olevaa tekstiä ja ajatella omilla aivoillaan?
Mitenhän sen oman "hulluutesi" rekatun nikkisi kanssa on? ei suinkaan kirjoitti:
ole vääntää kanssasi, pois se minusta ja miksi vääntäisinkään.
Sinun murheekseni en kyllä omaa rekkaamattomuuttani yrittänyt sälyttää, päätöshän on minun.
Ainoa jota haluan korostaa on se että me oikeasti ja aidosti rekkaamattomat emme välttämättä ole niitä riitaa haastavia hulluja, ja mistäpä me riideltäisinkään, emme me kuulu sisäpiiriin, ei meille tule sähköposteja, joskus olemme tietysti eri mieltä rekattujen kanssa ja silloin tulee mielipiteistä keskustelua, mutta henkilökohtaisuuksiinhan me aidot puskikset emme kykene menemään.tarvitse kuulua. Eikä täällä edes saisi minkäänlaista sisäpiiriä edes olla. Jokainen on samanarvoinen keskustelijana,,on sitten rekattu tai rekkaamaton.
On meistä itsestämme kiinni minkälaista menoa hyväksymme täällä. Henkilökohtaisuuksiin meneminen on ala-arvoista toimintaa ja sitä ei pitäisi sallia millään tasolla.
On helppoa aina syyttää muita,,se on ton syy, toi yksin on pilannut palstan/keskustelut...Toi määrää mitä muut saa kirjoittaa, kenelle vastata,,toi määrää mitä kustakin saa ajatella,,,toi valehtelee jne.
Omasta asenteestahan kaikki on kiinni, millälailla suhtaudumme aloittajan aloittamaan aiheeseen. Hyväksymmekö henkilökohtaisuuksiin menemisen, vanhojen viestien kaivamiset vuosien takaa, yksityisten sähköpostien julkaisemisen julkisiksi jne.- minä nyt
Kaikkea sitä näkeekin kirjoitti:
se mainitsemasi "hullu" olin minä!
Rekattua nimimerkkiä ei ole eikä tule, mutta on minulla sähköposti ja useammankin rekatun kanssa olen kirjoitellut jo useamman vuoden!
Miten se sinusta on "sisäpiiritietoa" jos osaa lukea palstalla olevaa tekstiä ja ajatella omilla aivoillaan?
Mitenhän sen oman "hulluutesi" rekatun nikkisi kanssa on?sinua tarkoittanutkaan, en tosiaankaan, miksi ihmeessä sinä nyt sellaista ajattelit?
Eikähän palstalla kirjoitetut ole sisäpiiritietoa, ei tietenkään, nehän ovat ihan julkisia, mutta henkilökohtaiset sähköpostit ovat sisäpiiritietoa.
Kiitos kohteliaasta kysymästä, hulluuteni voi hyvin ja hauskaa on sekä palstalla että reaalielämässä. - naulan kantahan.
umalehtinen kirjoitti:
tarvitse kuulua. Eikä täällä edes saisi minkäänlaista sisäpiiriä edes olla. Jokainen on samanarvoinen keskustelijana,,on sitten rekattu tai rekkaamaton.
On meistä itsestämme kiinni minkälaista menoa hyväksymme täällä. Henkilökohtaisuuksiin meneminen on ala-arvoista toimintaa ja sitä ei pitäisi sallia millään tasolla.
On helppoa aina syyttää muita,,se on ton syy, toi yksin on pilannut palstan/keskustelut...Toi määrää mitä muut saa kirjoittaa, kenelle vastata,,toi määrää mitä kustakin saa ajatella,,,toi valehtelee jne.
Omasta asenteestahan kaikki on kiinni, millälailla suhtaudumme aloittajan aloittamaan aiheeseen. Hyväksymmekö henkilökohtaisuuksiin menemisen, vanhojen viestien kaivamiset vuosien takaa, yksityisten sähköpostien julkaisemisen julkisiksi jne.nonnii nuitako mietit, ja ymmärrät vielä kirjoittamasi, ni'i palsta siistiytyy oitis !
- ex_sakuli
alempana kirjoitti:
joku "hullu" purki paineitaan nimimerkki Arkipiruun, olen kuitenkin aika varma ettei aito puskis ollut, tuntui olevan palstan sisäpiiritietoa niin paljon, meillä aidoilla puskiksilla sitä ei ole.
Mistähän tiedoista oikein puhut ei mulla ainakaan ole mitään sisäpiiritietoa yhtään mistään sen mitä tiedän olen lukenu täältä ja saanut törkypostia sähköpostiin muutamalta siinä ne sisäpiiritiedot sitten ovatkin !
- issu56
ex_sakuli kirjoitti:
Mistähän tiedoista oikein puhut ei mulla ainakaan ole mitään sisäpiiritietoa yhtään mistään sen mitä tiedän olen lukenu täältä ja saanut törkypostia sähköpostiin muutamalta siinä ne sisäpiiritiedot sitten ovatkin !
Aika erikoisia luuloja joillain ja sitte vielä tyhmyyksissään pitävät niitä täysinä totuuksina.
- kuule nää.
Kyllä tällä palstalla tappelee myös rekatut ihan samalla tavalla, kuin rekkaamattomatkin.
Siitä ei ole mitään apua, vaikka tulisi rekkautumis pakko.
Etkö ole tätä asiaa huomannut, vai oletko ollut tosi pitkään pois? Minun puolesta olisi hyvä systeemi,että yleensäkin vain rekatut voi kirjoittaa.Silloin olisi helpompi päästä jyvällekin,ketä mitäkin asioista ajattelee.Ei tulisi toisten nimimerkkejä käytettyä väärin ym.
Onhan tuo jo monilla palstoilla ihan toimiva systeemi.Joillakin on jopa niin,että ei edes lukemaan pääse ilman rekisteröintiä.
Minun mielestäni pitäisi olla myös niin,että viestejä ei voi poistaa kuin ylläpito,jos se aiheelliseksi katsoo.Kyllä jokaisen pitäisi sen takana seistä,mitä näpeistään irti päästää.juu rekkauspakko olisi hyvä...ja mitä tuohon viestien poistoihin tulee, niin ite ainakin poistan,
vaan siitä syystä, kun viestini jälkeen alkaa tulee näitä sonnanheittäjiä, jotka ainakin mun kohdallani on ollut miltei poikkeuksetta ''rekkaamattomia ''
..luulen, että tuo sonnanheittokin miltei loppuisi, kun kaikki olisi rekattuja...ja sittenhän ei tarvisi noita poistojakaan tehdä (ainakaan mun)....- ex_sakuli
Sikra kirjoitti:
juu rekkauspakko olisi hyvä...ja mitä tuohon viestien poistoihin tulee, niin ite ainakin poistan,
vaan siitä syystä, kun viestini jälkeen alkaa tulee näitä sonnanheittäjiä, jotka ainakin mun kohdallani on ollut miltei poikkeuksetta ''rekkaamattomia ''
..luulen, että tuo sonnanheittokin miltei loppuisi, kun kaikki olisi rekattuja...ja sittenhän ei tarvisi noita poistojakaan tehdä (ainakaan mun)....... kuten nähty on jotkut rekailee niitä nimimerkkejä useampia ja saahan sitä rekattua toisen nimimerkin pienellä variaatiolla kuten nähty on ja sitten on kiva pilata sen toisen maine! :-(
Ei poistu nämä asiattomuudet ihan helpolla jos IP näkyisi viestin kohdalla se voisi hiukan rauhoittaa tilannetta! ex_sakuli kirjoitti:
... kuten nähty on jotkut rekailee niitä nimimerkkejä useampia ja saahan sitä rekattua toisen nimimerkin pienellä variaatiolla kuten nähty on ja sitten on kiva pilata sen toisen maine! :-(
Ei poistu nämä asiattomuudet ihan helpolla jos IP näkyisi viestin kohdalla se voisi hiukan rauhoittaa tilannetta!joo totta toikin, onhan noita nikkivarkaita kyllä nähty täälä todistettavasti....ja noita moni-nikkisäkin...
....toi IP,kin on joillain vaihtuva...- issu56
tuo rekatun oman viestin poistomahdollisuus pitäis poistaa ihan ekana ja todellakin se rekkaantumispakko, jos haluaa ottaa osaa johinkin keskusteluun...
ex_sakuli kirjoitti:
... kuten nähty on jotkut rekailee niitä nimimerkkejä useampia ja saahan sitä rekattua toisen nimimerkin pienellä variaatiolla kuten nähty on ja sitten on kiva pilata sen toisen maine! :-(
Ei poistu nämä asiattomuudet ihan helpolla jos IP näkyisi viestin kohdalla se voisi hiukan rauhoittaa tilannetta!esimerkiksi olla sellainen ratkaisu, että nimimerkkiä rekatessa pitäisi antaa kännykän numero, ja saisi sitten tekstiviestinä salasanan ensimmäiseen sisäänkirjautumiseen. Ja yhtä kännynumeroa kohti voisi varata vain yhden nimimerkin. Joitakin palveluja on, joissa on tämmöinen systeemi, ei nyt ehkä keskustelupalstoja... No, ei se ehkä kovin järkevä juttu olisi. :)
- idis,,
Ursa kirjoitti:
esimerkiksi olla sellainen ratkaisu, että nimimerkkiä rekatessa pitäisi antaa kännykän numero, ja saisi sitten tekstiviestinä salasanan ensimmäiseen sisäänkirjautumiseen. Ja yhtä kännynumeroa kohti voisi varata vain yhden nimimerkin. Joitakin palveluja on, joissa on tämmöinen systeemi, ei nyt ehkä keskustelupalstoja... No, ei se ehkä kovin järkevä juttu olisi. :)
kaikilla ei tuota kännykkää ole ja joillain niitä on useampi, meilkii on kolme, ja aina voin viäl käyttää kaverin kännyä tekstarin vastaanottamiseen, huono idea.
idis,, kirjoitti:
kaikilla ei tuota kännykkää ole ja joillain niitä on useampi, meilkii on kolme, ja aina voin viäl käyttää kaverin kännyä tekstarin vastaanottamiseen, huono idea.
tai sitten on vaan kituutettava kuten tähänkin asti.
- issu56
olen ja olen ollut sitä palstan alusta saakka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350