Skorpionien silmien väri

scorpiotar

Olen huomannut että kaikilla tuntemillani skorpioneilla on vihreät silmät, myös itsellä on. Kiinnostaa onko kukaan muu huomannut tätä?? :D
En nyt sano että kaikilla on ja ei varmana olekkaan, mutta useimmilla tuntuu olevan!

31

2725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ainakin..

      ..ihan tavalliset siniharmaat ja tiedän ainoastaan yhden vihreäsilmäisen skorppionin.

    • skorppari..

      siniharmaat

    • Ryby

      Minullakin vihreät.. sävyltään jotain oliiviin menevää..
      nimimerkki "oliivisilmä";))

    • huhuhuhuuhuhuhu

      yleensä sini-viher-harmaat

    • minäminaaaa

      mullakin on vihreät silmät, skorppari olen, samoin kaikilla tuntemillani skorppareilla, ainakin naisilla

    • skorppioni tyttö

      vihreet on mullakin .

    • ----

      Mun skopumiehellä on kauniit siniset/siniharmaat silmät ja ihanat silmäripset. Välillä hänen simmunsa ovat hieman tuimat, varsinkin jos jokin asia kiukuttaa :-)

      • Skorpionien ympärömä

        Hei
        Silmien värillä ja aurinkomerkillä ei ole mitään yhteyttä. Valitettavasti en tunne yhtään vihreäsilmäistä skorpionia. Tunnen lähemmin noin 15 skorpionia eikä yhdelläkään ole vihreitä silmiä!
        Kaikkia tavallisimpia muita värejä löytyy, naisilla usein ruskeat silmät, mutta pistäväkatseisia kyllä ovat.


    • Kitisen Keino

      Mulla on emäntänä skorpioni jo 47. vuotta jos vielä 3 vuotta kestäsin niin hyvä tämä. Mutta arvelen että jos hänellä vielä olis vihreät silmät niin sitten se vasta koko piru olis.
      Hei vihreäsilmäiset älkää ottako tätä vakavasti, minulla on suuri ja lämmin sydän ja rakastan teitäkin mustan kauriin lailla.

    • *Pipu*

      Skorppari olen, vasen silmäni on tavallinen siniharmaa, mutta oikeassa on mukana myös kummallisia ruskeita "säkenöitä" , jotka joskus kuulemma saavat vallan.... Mutta muuten olen lempeä....??

      • Olen Kade ^____^

        sulla on harvinaiset silmät.
        Aasiassa olisit kova sana.
        Ne pitää tuollaisia silmiä merkkinä maagisista tai yliluonnollista kyvyistä.
        Uskomuksia on myös että sun kaltaisten silmien omistajat oliskin jonkinlaia ihmishahmon ottaneita henkiä tai jumalolentoja.
        Onks sulla yliluonnollisia kukujä?


    • täälläkin

      myös sisareni poika on skobo.
      Meillä kummalakin siniharmat silmät....

    • minä itse

      en oo kyllä tämmöstä huomannut..
      itselläni ja äidilläni (molemmat skorpioneja) on ruskeat silmät, kun taas kahdella kaverillani jotka ovat samaa merkkiä, on vaaleansiniset silmät.. en ole tainnut vielä koskaan tavata skorpionia jolla on vihreät silmät.

    • suvussa

      on käsittämättömn paljon skorpioneja.
      55 vuoden sisään on syntynyt 203 sukulaista skorpionin merkissä. Yhdelläkään ei ole vihreät silmät, vaikka toisella vanhemmalla olisikin.
      Eikä yhdelläkään skorpioni kaverillani tai skorpioni tutullani ole vihreitä silmiä.

    • anniinaaamu

      hyvin monella tuntemallani skorpionilla on vihreät silmät ja kuten tiedämme ne on sielunpeili.Vain pari flirttiräpsäytystä ja saat mitä haluat.

    • Maaliskuun Idus

      oli suorastaan pistävän siniset silmät, nykyisellä on ruskeat.

    • Nimetön

      joo hei olen huomannut ihan saman itellänikin on vihreet silmät ja kavereillani. onpas muute outoa miksen ole aikaisemmin huomannut tuollaista seikkaa. mutta hei hyvä että otit puheeksi =)

      • skorpparinainen..

        jolla on vihreät silmät. lisäksi ystäväni skorpioninainen myös, vihreät silmät.


      • juu, voikäydäniinkin
        skorpparinainen.. kirjoitti:

        jolla on vihreät silmät. lisäksi ystäväni skorpioninainen myös, vihreät silmät.

        Laittaa ruskeat piilolinssit ja esittää muuta kuin oikeesti on. No onhan tietysti pushupit, stayupit ja persettä ja mahaa pienentävät liivit.... mutta jos lähikontaktiin päästään, totuus tulee ilmi. Turhamaisuus!


    • juttu on

      Naispuolisella skorpioniystävälläni on vihreät, kun taas veljelläni ja isällläni siniharmaat...

    • Kalat36nainen

      skopuilla menee niin, että poikaystävälläni sini-viher-harmaat, riippuu tuulesta ja valosta, tosi jännät... :) Siskollani on ruskeat ja tyttärelläni syvänsiniset jotka myös eri tunnetiloissa hieman "leiskuvat"....

    • raikku

      mulla on myös vihreät silmät ja olen muuten skorpioni

      • oon skorppari

        ja sinivihreät silmät omistan : )


    • näyttävät

      olevan. Ilmeisesti kostean viikonlopun seurauksena.

    • skorppareista

      kahdella on hailakan harmaat perussuomalaiset silmät, yhdellä siniharmaat ja kolmella ruskeat. Ruskeasilmäiset kuuluvat kansallisuuteen, jossa ko silmien väri on vallitseva.

      • ei ymmärrä

        bilsasta hölväsen pöläystä!!


    • -.-,.

      skorpioneilla on yleensä ruskeat pistävät silmät.

      • ääliö juttu

        Horoskooppimerkillä ja silmien värillä ei ole yhteyttä. Tunnen kaksikymmentä skorpparia, eikä yhdelläkään ole ruskeita eikä vihreitä silmiä.


      • silmät joka

        tapauksessa tai muuten "pistävät" silmät on skorppareilla, ihan oikeasti ne erottuu jotekin. jos ei väriltään niin silmät on lähellä toisiaan tai syvällä päässä tai jotain, mutta ne pistää "silmään", ne on tuimat tai jotain.


      • ole skorpioni!!!
        ääliö juttu kirjoitti:

        Horoskooppimerkillä ja silmien värillä ei ole yhteyttä. Tunnen kaksikymmentä skorpparia, eikä yhdelläkään ole ruskeita eikä vihreitä silmiä.

        he valehtelevat! Kaikilla on ruskeat silmät.


      • .
        silmät joka kirjoitti:

        tapauksessa tai muuten "pistävät" silmät on skorppareilla, ihan oikeasti ne erottuu jotekin. jos ei väriltään niin silmät on lähellä toisiaan tai syvällä päässä tai jotain, mutta ne pistää "silmään", ne on tuimat tai jotain.

        tässä tuntemani skorpionit:

        1. tyttö - siniharmaat silmät
        2. tyttö - siniharmaat silmät
        3. tyttö - vaalean siniset silmät
        4. tyttö - ruskeat silmät
        5. tyttö - ruskeat silmät
        6. poika - vihreäharmaat silmät

        7. ja itsellä tyttö - keltavihreät silmät

        Skorpioni - pistävä, tunteikas, salaperäinen ja kiihkeä katse. Pieni flirttikatse ja kaikki ovat koukussa !


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe