Koodeja ihmettelen...
4212
4222
4232
47
49
Onko jollain antaa infoa näin viikonloppuna...?
BMW:N VIKAKOODIEN TULKINTA
31
21599
Vastaukset
- 316da sucker -87
4212 = olet kännissä
4222 = olet juuttunut ylämäkeen
4232 = olet juuttunut alamäkeen
47 = poliisi perässä, punavalo vilkkuu
49 = ajoit poliisin päälle jatka pakoa juosten- BMW320DSTWAUT
4212 = olet vielä märillä korvantaustoilla varustettu toyota kuljettaja
4222 = päässäsi on ylösalaisin käännettyä virtsakourua muistuttava lippalakki
4232 = virtsakourulippiksesi kouruosa on suunnattu taaksepäin
47 = poliisi on aina perässäsi koska et osaa ajaa oikein
49 = suunnittelet aina ajavasi poliisin päälle ja kehuskelet sillä sitten kavereillesi...
Miksei tällä palstalla voi kukaan enää kirjoittaa asiallisesti?
- koodit
on luettu? Ei ole kyllä BMW-koodeja nuo.. Selaappas tuota foorumia www.btcf.fi sielä asiantuntevampaa porukkaa kun täällä:)
- Bemaristi lassi
Tässä on BMW vikakoodit ja niiden selitykset
Ei näy yhtään 4xxx-koodia?
DTC Error Codes
BMW Specific Trouble Codes
P1083 Fuel Control Mixture Lean (Bank 1 Sensor 1)
P1084 Fuel Control Mixture Rich (Bank 1 Sensor 1)
P1085 Fuel Control Mixture Lean (Bank 2 Sensor 1)
P1086 Fuel Control Mixture Rich (Bank 2 Sensor 1)
P1087 O2 Sensor Circuit Slow Response in Lean Control Range (Bank 1 Sensor 1)
P1088 O2 Sensor Circuit Slow Response in Rich Control Range (Bank 1 Sensor 1)
P1089 O2 Sensor Circuit Slow Response in Lean Control Range (Bank 1 Sensor 2)
P1090 Pre-Catalyst Fuel Trim Too Lean Bank 1
P1091 Pre-Catalyst Fuel Trim Too Rich Bank 1
P1092 Pre-Catalyst Fuel Trim Too Lean Bank 2
P1093 Pre-Catalyst Fuel Trim Too Rich Bank 2
P1094 O2 Sensor Circuit Slow Response in Rich Control Range (Bank 2 Sensor 1)
P1095 O2 Sensor Circuit Slow Switching From Lean to Rich (Bank 1 Sensor 1)
P1096 O2 Sensor Circuit Slow Switching From Lean to Rich (Bank 2 Sensor 1)
P1097 O2 Sensor Circuit Slow Response after Coast Down Fuel Cutoff (Bank 1 Sensor 1)
P1098 O2 Sensor Circuit Slow Response after Coast Down Fuel Cutoff (Bank 2 Sensor 2)
P1111 Engine Coolant Temperature Radiator Outlet Sensor Low Input
P1112 Engine Coolant Temperature Radiator Outlet Sensor High Input
P1115 Coolant Temperature Sensor Plausibility
P1116 Mass Or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem (Bank 2)
P1117 Mass Or Volume Air Flow Circuit Low Input (Bank 2)
P1118 Mass Or Volume Air Flow Circuit High Input (Bank 2)
P1120 Pedal Position Sensor Circuit
P1121 Pedal Position 1 Range/Performance Problem
P1122 Pedal Position 1 Low Input
P1123 Pedal Position 1 High Input
P1132 O2 Sensor Heater Control Circuit (Bank 1 Sensor 1)
P1133 O2 Sensor Heater Control Circuit (Bank 2 Sensor 1)
P1134 O2 Sensor Heater Circuit Signal Intermittent (Bank 1 Sensor 2)
P1135 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 1)
P1136 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 1)
P1137 O2 Sensor Heater Circuit Signal Intermittant (Bank 1 Sensor 2)
P1138 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P1139 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P1140 Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
P1145 Solenoid Valve Running Losses Control Circuit Electrical
P1151 O2 Sensor Heater Circuit Signal Intermittant (Bank 2 Sensor 1)
P1152 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 2 Sensor 1)
P1153 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 2 Sensor 1)
P1155 O2 Sensor Heater Circuit Intermittant (Bank 2 Sensor 2)
P1156 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 2 Sensor 2)
P1157 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 2 Sensor 2)
P1158 Fuel Trim Additve Bank 1 Low
P1159 Fuel Trim Additve Bank 1 High
P1160 Fuel Trim Additve Bank 2 Low
P1161 Fuel Trim Additve Bank 2 High
P1162 Fuel Trim Additve Per Ignition Bank 1 Low
P1163 Fuel Trim Additve Per Ignition Bank 1 High
P1164 Fuel Trim Additve Per Ignition Bank 2 Low
P1165 Fuel Trim Additve Per Ignition Bank 2 High
P1174 Fuel Trim Adaptation Additve Bank 1 Malfunction
P1175 Fuel Trim Adaptation Additve Bank 2 Malfunction
P1176 O2 Sensor Slow Response Bank 1
P1177 O2 Sensor Slow Response Bank 2
P1178 O2 Sensor Signal Circuit Slow Switching From Rich to Lean (Bank 1 Sensor 1)
P1179 O2 Sensor Signal Circuit Slow Switching From Rich to Lean (Bank 2 Sensor 1)
P1180 O2 Sensor Signal Circuit Slow Switching From Rich to Lean (Bank 1 Sensor 2)
P1181 O2 Sensor Signal Circuit Slow Switching From Rich to Lean (Bank 2 Sensor 2)
P1182 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2) Open Circuit During Coast Down Fuel Cut-off
P1183 O2 Sensor (Bank 2 Sensor 2) Open Circuit During Coast Down Fuel Cut-off
P1186 O2 Sensor Heater Control Circuit (Bank 1 Sensor 2)
P1187 O2 Sensor Heater Control Circuit (Bank 2 Sensor 2)
P1188 Fuel Control (Bank 1 Sensor 1)
P1189 Fuel Control (Bank 2 Sensor 1)
P1190 Pre-catalyst Fuel Trim System Bank 1
P1191 Pre-catalyst Fuel Trim System Bank 2
P1192 Post-catalyst Fuel Trim System Bank 1
P1193 Post-catalyst Fuel Trim System Bank 2
P1221 Pedal Position Sensor 2 Range/Performance Problem
P1222 Pedal Position Sensor 2 Low Input
P1223 Pedal Position Sensor 2 High Input
P1270 Control Module Self-Test, Torque Monitoring
P1271 Ambient Air Pressure Sensor Electrical
P1283 Switching Solenoid for Air Assisted Injection Valves Bank 1 Control Circuit Electrical
P1284 Switching Solenoid for Air Assisted Injection Valves Bank 1 Control Circuit Signal Low
P1285 Switching Solenoid for Air Assisted Injection Valves Bank 1 Control Circuit Signal High
P1287 Switching Solenoid for Air Assisted Injection Valves Bank 2 Control Circuit Electrical
P1288 Switching Solenoid for Air Assisted Injection Valves Bank 2 Control Circuit Signal Low
P1289 Switching Solenoid for Air Assisted Injection Valves Bank 2 Control Circuit Signal High
P1313 "A" Camshaft Position Plausibility
P1317 "B" Camshaft Position Plausibility
P1327 Knock Sensor 2 (Bank 1) Low Input
P1328 Knock Sensor 2 (Bank 1) High Input
P1332 Knock Sensor 4 Low Input
P1333 Knock Sensor 4 High Input
P1340 Multiple Cylinder Misfire During Start
P1341 Multiple Cylinder Misfire With Fuel Cut-off
P1342 Misfire During Start Cylinder 1
P1343 Misfire Cylinder 1 With Fuel Cut-off
P1344 Misfire During Start Cylinder 2
P1345 Misfire Cylinder 2 With Fuel Cut-off
P1346 Misfire During Start Cylinder 3
P1347 Misfire Cylinder 3 With Fuel Cut-off
P1348 Misfire During Start Cylinder 4
P1349 Misfire Cylinder 4 With Fuel Cut-off
P1350 Misfire During Start Cylinder 5
P1351 Misfire Cylinder 5 With Fuel Cut-off
P1352 Misfire During Start Cylinder 6
P1353 Misfire Cylinder 6 With Fuel Cut-off
P1354 Misfire During Start Cylinder 7
P1355 Misfire Cylinder 7 With Fuel Cut-off
P1356 Misfire During Start Cylinder 8
P1357 Misfire Cylinder 8 With Fuel Cut-off
P1358 Misfire During Start Cylinder 9
P1359 Misfire Cylinder 9 With Fuel Cut-off
P1360 Misfire During Start Cylinder 10
P1361 Misfire Cylinder 10 With Fuel Cut-off
P1362 Misfire During Start Cylinder 11
P1363 Misfire Cylinder 11 With Fuel Cut-off
P1364 Misfire During Start Cylinder 12
P1365 Misfire Cylinder 12 With Fuel Cut-off
P1384 Knock Sensor 3 Circuit
P1385 Knock Sensor 4 Circuit
P1386 Control Module Self-test, Knock Control Baseline Test Bank 1
P1396 Crankshaft Position Sensor Segment Timing Plausibility
P1397 Camshaft Position Sensor "B" Circuit (Bank 1)
P1400 Heated Catalyst Battery Voltage or Current too Low During Heating (Bank 1)
P1401 Heated Catalyst Current too High During Heating (Bank 1)
P1402 Heated Catalyst Power Switch Overtemperature Condition (Bank 1)
P1403 Carbon Canister Shut Off valve Control Circuit Electrical
P1404 Heated Catalyst Current too High During Heating (Bank 2)
P1405 Heated Catalyst Power Switch Overtemperature Condition (Bank 2)
P1406 Heated Catalyst Internal Control Module Checksum/ROM Error
P1413 Secondary Air Injection Pump Relay Control Circuit Signal Low
P1414 Secondary Air Injection System Monitor Circuit High
P1420 Secondary Air Valve Control Circuit Electrical
P1421 Secondary Air System Bank 1
P1422 Secondary Air System Bank 2
P1432 Secondary Air Injection System Incorrect Flow Detected
P1438 Purge Control Valve Control Open Circuit
P1439 Purge Control Valve Control Circuit Signal Low
P1440 Purge Control Valve Control Circuit Signal High
P1441 Leakage Diagnostic Pump Control Open Circuit
P1442 Leakage Diagnostic Pump Control Circuit Signal Low
P1443 Leakage Diagnostic Pump Control Circuit Signal High
P1444 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Pump Control Open Circuit
P1445 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Pump Control Circuit Signal Low
P1446 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Pump Control Circuit Signal High
P1447 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Pump Too High During Switching
P1448 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Pump Too Low During Switching
P1449 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Pump Too High
P1450 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Switching Solenoid Open Circuit
P1451 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Switching Solenoid Control Circuit Signal Low
P1452 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Switching Solenoid Control Circuit Signal High
P1453 Secondary Air Injection Pump Relay Control Circuit Electrical
P1454 Secondary Air Injection Pump With Series Resistor Control Circuit Electrical
P1456 Heated Catalyst Heater Power Supply Open Circuit (Bank 1)
P1457 Heated Catalyst Heater Power Switch Temperature Sensor Electrical (Bank 1)
P1459 Heated Catalyst Heater Power Supply Open Circuit (Bank 2)
P1460 Heated Catalyst Heater Power Switch Temperature Sensor Electrical (Bank 2)
P1461 Heated Catalyst Gate Voltage Signal Low
P1462 Heated Catalyst Internal Control Module Checksum/ROM Error
P1463 Heated Catalyst Battery Temperature Sensor 1 Electrical
P1464 Heated Catalyst Battery Temperature Sensor 2 Electrical
P1465 Heated Catalyst Battery Temperature Sensor 1 or 2 Plausibility
P1466 Heated Catalyst Power Switch Temperature Sensor Plausibility
P1467 Heated Catalyst Comparison Battery Voltages of Power Switches Plausibility
P1468 Heated Catalyst Battery Disconnecting Switch Plausibility
P1470 Leakage Diagnostic Pump Control Circuit Electrical
P1472 Diagnostic Module Tank leakage (DM-TL) Switching Solenoid Control Circuit Electrical
P1473 Diagnostic Module Tank leakage (DM-TL) Pump Current Plausibility
P1475 Leakage Diagnostic Pump Reed Switch Did Not Close
P1476 Leakage Diagnostic Pump Clamped Tube
P1477 Leakage Diagnostic Pump Reed Switch Did Not Open
P1500 Idle Speed Control Valve Stuck Open
P1501 Idle Speed Control Valve Stuck Closed
P1502 Idle Speed Control Valve Closing Solenoid Control Circuit Signal High or Low
P1503 Idle Speed Control Valve Closing Solenoid Control Circuit Signal Low
P1504 Idle Speed Control Valve Closing Solenoid Control Open Circuit
P1505 Idle Speed Control Valve Closing Solenoid Control Circuit Electrial
P1506 Idle Speed Control Valve Open Solenoid Control Circuit Signal High
P1507 Idle Speed Control Valve Open Solenoid Control Circuit Signal Low
P1508 Idle Speed Control Valve Opening Solenoid Control Open Circuit
P1509 Idle Speed Control Valve Opening Solenoid Control Circuit Electrial
P1510 Idle Speed Control Valve Stuck
P1511 DISA Control Circuit Electrical
P1512 DISA Control Circuit Signal Low
P1513 DISA Control Circuit Signal High
P1519 "A" Camshaft Position Actuator Bank 1
P1520 "B" Camshaft Position Actuator Bank 1
P1522 "A" Camshaft Position Actuator Bank 2
P1523 "A" Camshaft Position Actuator Signal Low Bank 1
P1524 "A" Camshaft Position Actuator Signal High Bank 1
P1525 "A" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 1
P1526 "A" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 2
P1527 "A" Camshaft Position Actuator Control Circuit Signal Low Bank 1
P1528 "A" Camshaft Position Actuator Control Circuit Signal High Bank 1
P1529 "B" Camshaft Position Actuator Control Circuit Signal Low Bank 1
P1530 "B" Camshaft Position Actuator Control Circuit Signal High Bank 1
P1531 "B" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 1
P1532 "B" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 2
P1533 "B" Camshaft Position Actuator Control Circuit Signal Low Bank 2
P1534 "B" Camshaft Position Actuator Control Circuit Signal High Bank 2
P1540 Pedal Position Sensor
P1541 Pedal Position Sensor Double Error
P1542 Pedal Position Sensor Electrical
P1543 Pedal Position Sensor
P1544 Pedal Position Sensor
P1545 Pedal Position Sensor
P1546 Pedal Position Sensor
P1550 Idle Speed Control valve Closing Solenoid Control Circuit Electrical
P1551 "A" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 1
P1552 "A" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 1
P1556 "A" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 1
P1560 "B" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 1
P1564 Control Module Selection
P1565 "B" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 1
P1569 "A" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 2
P1580 Throttle Valve Mechanically Stuck
P1581 "B" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 2
P1589 Control Module Self Test, Knock Control Test Pulse Bank 1
P1593 DISA Control Circuit Electrical
P1594 "B" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 2
P1602 Control Module Self Test, Control Module Defective
P1603 Control Module Self Test, Torque Monitoring
P1604 Control Module Self Test, Speed Monitoring
P1607 CAN Version
P1608 Serial Communicating Link Control Module
P1609 Serial Communicating Link EML
P1611 Serial Communicating Link Transmission Control Module
P1619 MAP Cooling Control Circuit Signal Low
P1620 MAP Cooling Control Circuit Signal High
P1622 MAP Cooling Control Circuit Electrical
P1623 Pedal Position Sensor Potentiometer Supply
P1624 Pedal Position Sensor Potentiometer Supply Channel 1 Electrical
P1625 Pedal Position Sensor Potentiometer Supply Channel 2 Electrical
P1632 Throttle Valve Adaptation; Adaptation Condition Not Met
P1633 Throttle Valve Adaptation; Limp Home Position
P1634 Throttle Valve Adaptation; Spring Test Failed
P1635 Throttle Valve Adaptation; Lower Mechanical Stop Not Adapted
P1636 Throttle Valve Control Circuit
P1637 Throttle Valve Position Control; Control Deviation
P1638 Throttle Valve Position Control; Throttle Stuck Temporarily
P1639 Throttle Valve Position Control; Throttle Stuck Permanently
P1640 Internal Control Module (ROM/RAM) Error
P1690 Malfunction Indicator Lamp (MIL) Electrical
P1734 Pressure Control Solenoid "B" Electrical
P1738 Pressure Control Solenoid "C" Electrical
P1743 Pressure Control Solenoid "E" Electrical
P1744 Pressure Control Solenoid "A" Electrical
P1746 Transmission Control Module Output Stage
P1747 CAN Bus Monitoring
P1748 Transmission Control Module Self Test
P1749 Secondary Pressure Solenoid Communication Error
P1750 Secondary Pressure Solenoid Circuit Range/Performance
P1751 Secondary Pressure Solenoid Open Circuit
P1761 Shift Solenoid Malfunction
P1765 CAN Throttle Valve
P1770 CAN Torque Interface
P1780 CAN Torque Reduction- BMW320DSTWAUT
Kiitos koodeista, tosin nuo eivät stemmaa tuon lukulaitteet antamiin numeroihin. Yhden koodin se antoi ja se oli 2 sylinterin hehkuun viittaava, mutta muut olivat tuntemattomia.
Tiedätkä miten rengaspainevalvonnan varoitusvalon saa kuitattua mittaristosta? - sherlockki..
BMW320DSTWAUT kirjoitti:
Kiitos koodeista, tosin nuo eivät stemmaa tuon lukulaitteet antamiin numeroihin. Yhden koodin se antoi ja se oli 2 sylinterin hehkuun viittaava, mutta muut olivat tuntemattomia.
Tiedätkä miten rengaspainevalvonnan varoitusvalon saa kuitattua mittaristosta?Esim. lisäämällä ilmaa renkaisiin?
- urpoland finland
saako nåitä suomen kielellä ja okso po svenska
- Anonyymi
BMW320DSTWAUT kirjoitti:
Kiitos koodeista, tosin nuo eivät stemmaa tuon lukulaitteet antamiin numeroihin. Yhden koodin se antoi ja se oli 2 sylinterin hehkuun viittaava, mutta muut olivat tuntemattomia.
Tiedätkä miten rengaspainevalvonnan varoitusvalon saa kuitattua mittaristosta?Sieltä on rengaspaine anturi paskana
- bmw
Noi on juurikin bemarin vikakoodeja. 4212 on viallinen hehkutulppa sylinteri 1. 4222 sylinteri 2 jne.
- niinpä tietysti
Onneksi aina löytyy näitä, niin sanottuja asiantuntijoita jotka vain haaveilevat BMW:stä. Kirjoittavat kuten edellinen aiheeseen.
- BWM = Kallispaska
hehe eipä bemarissa ole muutakuin vikoja. vuosi sitten olin bemarin omistaja mutta kaukana onnillisuudesta.. bemari oli enemmän korjaamolla kuin käytössä nykyään onnellin volvon omistaja ja korjaamolle ei ole tarvinut viedä kuin kerran
- AUTOCOM
On ollut täällä sivulla taas aivan turhia paskan jauhajia..
Kun kysytään oikeasta asiasta..
niin höpötetään jotain muuta... niin kuin penikat asialla.
Autocom näyttää myös näin. BMW 320d E46
4212 = hehkutulppa syl. 1 (sytytyspiiri katkonainen)
4222 = hehkutulppa syl. 2 (sytytyspiiri katkonainen)
4232 = hehkutulppa syl. 3 (sytytyspiiri katkonainen)
4242 = hehkutulppa syl. 4 (sytytyspiiri katkonainen)
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AP71-EUR-12-2004-E46-BMW-320d&diagId=12_1166
Myös täältä löytyy vikakooditaulukko http://www.endtuning.com/bmwcodes.html
Tarkista myös..
Hehkun ohj.yksikkö (kuva BMW 320d) http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AS72-EUR---E46-BMW-320d&diagId=61_3428 - BemaristiJukka
Prässi on hyvä korjaus vaihtoehto bemarille, niin siihen loppuu viat ja ihan varmasti
- Anonyymi
Prässillä väljät nivelet on tavattu saada tiukoiksi taas, ei tarvi ostaa uutta. Myös hakkaaminen sopivan aukon päällä esim. vanhassa moottoriblokissa toimii..
- Anonyymi
Pitäisi saada vikakoodit pois bmw:stä viemättä sitä korjaamolle, kun niitä ilmestyi tankattuani vahingossa etanolibensaa. Onko neuvoja?
- Anonyymi
Onko kyseinen auto sipsi viritetty ? Viittaa siihen. Klopit vauhdissa.
- Anonyymi
Paljonko autokorjaamot veloittavat pelkästä vikakoodien nollauksesta?
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on . BMW:n omistajalla on rahaa, muuten hän olisi köyhä Dacian omistaja.
Merkkihuollon hommia tuollaiset, tiliotteesta voi sitten vilkaista mitä maksoi jos kiinnostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä sillä on . BMW:n omistajalla on rahaa, muuten hän olisi köyhä Dacian omistaja.
Merkkihuollon hommia tuollaiset, tiliotteesta voi sitten vilkaista mitä maksoi jos kiinnostaa.On sinun hienoa olla tyhmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sinun hienoa olla tyhmä
Yleensä "BMW omistajat" asioi Dacia palstalla muistuttamassa omasta vauraudestaan ja Dacia kuskien köyhyydestä, vuoroin vieraissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä "BMW omistajat" asioi Dacia palstalla muistuttamassa omasta vauraudestaan ja Dacia kuskien köyhyydestä, vuoroin vieraissa.
Tuohon totean vain, että jos olisin tuhlannut rahani autoihin en olisi vauras.
- Anonyymi
Tämä on taffel sipsillä viritetty. Viikonloppuna voin antaa vain sipsi koodeja, arkena voin kertoa että autosi haluaa paalattavaksi. Vikakoodeja on niin paljon että obd lukijakin haluaa päättää elämänsä.
- Anonyymi
Minun ei ole viritetty millään tavalla, vaan se on ihan alkuperäisissä säädöissä. Vikakoodejakin on vain se yksi, ja se tuli etanolibensan tankkauksesta. Tiedän sen, koska sama asia tapahtui monta vuotta sitten ja se vikakoodi poistettiin silloin korjaamolla muiden töiden yhteydessä.
- Anonyymi
Motor palamis ja saaste häiriöitä jos maisteri tankkaa oman maun mukkaan!!🤖
- Anonyymi
Eikös tuo vikakoodi hoidu sillä kun otat akun virtajohdot irti puoleksi tunniksi. Sitten jaitat oikeassa järjestyksessä ne johdot takaisin. Menet autoon ja laitat virran päälle (ET KÄYNNISTÄ, mikäli heti käynnistät niin siitä tuleen ongelmia), pidät virtaa päällä vähintään yhdin minuutin. Sitten virta pois päältä, jonka jäkeen virta-avaimellä käynnistys. Odota hetki sammuuko vikakoodin valo?
- Anonyymi
Vikakoodi jää obd:hen ja näkyy siellä katsastuksessa vaikka sen vian aiheuttaja on poistettu ja valo sammunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikakoodi jää obd:hen ja näkyy siellä katsastuksessa vaikka sen vian aiheuttaja on poistettu ja valo sammunut.
Ei kai bemarikaan niitä ikuisesti varastoi. Eikös ne poistu lähes kaikissa automerkeissä parissa kuukaudessa jos vika ei toistu? No tietty jos katsastus on ihan lähiaikoina, niin sitten ne koodit pitää nollata, muuten ei katsastusukko tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai bemarikaan niitä ikuisesti varastoi. Eikös ne poistu lähes kaikissa automerkeissä parissa kuukaudessa jos vika ei toistu? No tietty jos katsastus on ihan lähiaikoina, niin sitten ne koodit pitää nollata, muuten ei katsastusukko tykkää.
Ei mulla ainakaan poistunut vikakoodi muutamassakaan kuukaudessa siitä kun se vika oli poistettu ja vikavalo sammunut.
- Anonyymi
Plus ja miinus kaapelit yhteen toviksi ja avot harasoo!!
- Anonyymi
E10 bensa pitäisi sopia kaikkiin BMW-malleihin. Olen tankannut sillä useamman kerran ja aina syttyy vikavalo, joka myös sammui tankattuani seuraavalla kerralla taas E5 bensaa. Niistä kokeiluista jäi obd-vikakoodi joka piti käydä poistamassa koska siitä seuraa hylky katsastuksessa. Moottori kuitenkin kävi ok silläkin bensalla.
- Anonyymi
viittaa ilma massa anturii
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841