Hyvä suutelija

Reijo33

Mielestäni ei ole hyvää, eikä huonoa suutelijaa. Mielestäni on 2 yhteensopivaa suutelijaa, vähän niinkuin kaikessa muussakin....

6

3510

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhut!---

      niinhän se on. julmaa kun haukutaan jotain huonoksi suutelijaksi. eipä vain tyylit kohdanneet. Joku joka minun mielestäni on ok suutelija, on jonkun toisen mielestä maailman paras ja toisinpäin.

      • Minä vaan

        Näin on. Pää asia on että suu on kunnossa(hampat pesty). ja itse kun en polta niin en voi sietää tupakalta haisevia.


    • kyllä!

      eräs huippuhyvä nainen suutelee. ennen en ole moista tavannut enkä sen jälkeenkään. oli imut senvertaa kovat et kieli meinasi irrota.marke mikäli luet tään. tiedät varmaankin kestä on kyse.koska uusittais?

    • hihiti

      Kyllä on hyviä ja huonoja suutelijoita.. Huonot ovat niitä jotka yrittävät syödä kokonaan suun ja ympäristön.. Suu ammollaan ja nuolee naamaa.. YÖK!!! Ei kai sellaselle voi olla paria ollenka täs maailmas :)

    • Imuttelija

      On totta, että suudelma ei tunnu miltään, jos ei parin välillä ole kemiaa. Ja kemia on sellaista, että sitä joko on tai ei ole. Jos ei ole, sitä ei myöskään koskaan tule!

      Hyvä suutelija on mun mielestä sellainen, joka aloittaa hellästi ja varovaisesti, tunnustellen ja ikäänkuin "kysyen" huulillaan ja vähän myöhemmin kielellään, sopiiko näin tehdä ja mistä sinä tykkäät? Hyvä suutelija etenee hitaasti, nautiskellen ja antaen toiselle nautintoa. Hyvä suutelija (mies) vihjaa naiselle, millaista suuseksiä hän osaa antaa ja kun hän suutelee niin, että nainen alkaa ajatella miehen kieltä pillunhuulillaan, nainen alkaa nähdä tähtiä ja pillu kostuu... Myös nainen voi suudelmallaan viestittää mikä tuntuu hyvältä, mitä haluaisin sinun tekevän ja mitä minä voin sulle tehdä jahka saadaan vaattet pois päältä.. ;-)

      Nautin sensuellista, tunnustelevasta ja seksiin herättävästä suutelemisesta, joka voi olla itsellään niin ihanaa, että sitä vaan suutelee tuntikausia ja nauttii toisesta. Koko muu maailman unohtuu hyvän suutelijan kanssa :-)

      Hyvä suutelija saa jalat pettämään ja haluamaan itseään (ja suudelmiaan, mutta muutakin) aina vaan enemmän ja enemmän!

      Suuteleminen on ihanaa varsinkin sellaisen kanssa, jota rakastaa... Silloin ei ole niin väliä tekniikallakaan, huonompikin suutelija saa paljon "anteeksi", kun rakkauden tunne täyttää muut mahdolliset suutelun "puutteet" :-)

      Mutta suuteleminen sellaisenkin kanssa, jota kohtaan ei vielä ole tunteita, mutta joka osaa suudella hyvin, voi olla kyllä todella taivaallinen kokemus!! :-)

      • jjjip

        Parhaista pusuista jää aikamoiset päiväunet viikoiksikin. Aistikasta pitää olla ja suutelu rytmittyy kuin itsestään välillä kuumemmaksi, välillä hellemäksi ja molemmat on mieletöntä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe