Miten Alfaa ajetaan?

italialainenunelma

Näinhän sitä Alfaa kaikki ajavat? Ajavathan? Tiedättehän, että parempi nauttia nyt. Kuoleman jälkeinen elämä on suuri kysymysmerkki...

Ei kai kukaan tunnusta hankkineensa Alfa Romeota ajaakseen sitä kuin naapuri Avensistaan?

http://www.youtube.com/watch?v=Wey52nB5res

http://www.youtube.com/watch?v=STD1Gc6DPjg

http://www.youtube.com/watch?v=WKmuzsJZaZA

http://www.youtube.com/watch?v=vvIKpBtOf7g

Ja sitten omia videoita kehiin!

Itseltäni ei kunnon revitys-videoita löydy, koska olen köyhänä Italo-autojen ystävänä kuitenkin vain Fiat-kuski. Tässä sentään jotain:

http://www.youtube.com/watch?v=rppc1AaJny4

Mutta missä ovat suomalaiset Alfa-videot?

50

4240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • italialainenunelma

      Loistava ohitus. Olen itse Suomessa monasti meinannut tämän tehdä, mutta Suomessa P-alueilla ei ole ulostulossa kiihdytyskaistoja, joten homma ei toimi!

      http://www.youtube.com/watch?v=Uf2Febk129c

      Alfa 156 GTA:n voimavaroilla tätä kannattaa kokeilla myös Suomessa!

    • italialainenunelma

      http://www.youtube.com/watch?v=Bfeqh-8UHyw

      Ihanat äänet! V6-Alfa on kiva peli, kunhan tuntee Suomessa paikalliset poliisit. Tulee elämä paljon halvemmaksi!

      Ulkomailla poliisit ovat sentään lahjottavissa rahalla. Sääli, että Suomessa ei yhdellekään vanhemmalle konstaapelille ole vielä kelvannut käteinen vaikka sitä olen sinivilkkuisen taksin takapenkiltä tarjonnut.

    • kuka sen tunnustaisi?

      Ei kukaan nyt sentään niin idiootti ole, että hankkii Alfan ajaakseen sitä kuin Corollaa.

      Vaimoni aina valittaa, kun laitan 156 Alfallamme menemään vähän vauhdikkaammin, mutta valittakoon. Sitä vartenhan ne vaimot on, että aukovat päätään. Mutta eihän sitä rallia voiteta jos siellä pelätään, ja maalissa juhlitaan voittajaa, poikaamme Teuvoa...

      Jos ei italialainen kyyditys kelpaa, niin saa ihan vapaasti vaihtaa miestä. Minä en autoani vaihda.

    • Alfa Romeo on herrasmiesten ajopeli. Sillä ei ajella kuin idiootit eikä varsinkaan laiteta mitään idioottivideoita minnekään juutuubiin idioottien pällisteltäväksi.

      • italialainenunelma

        Jaa, olen väärässä siis.

        Olen omistanut Alfa 147:n ja ajoin sitä koko ajan, kuten Jeremy Clarkson ja The Stig ajavat autoja Top Gearin testiradalla. Ihan oikeasti, koskettelen kierrosrajoitinta päivittäin!

        En kisaa liikenteessä muita vastaan, mutta pehmeästi sanottuna ajotyylini on TODELLA aggressiivinen!

        Oma mielipiteeni on, että italialaiset autot on tehty ajettavaksi kovalla kädellä!

        Sinä saat oikeuden omaan mielipiteeseesi ja saat ajella neljääkymppiä markettiin Alfallasi, ihan sama mulle!


      • italialainenunelma kirjoitti:

        Jaa, olen väärässä siis.

        Olen omistanut Alfa 147:n ja ajoin sitä koko ajan, kuten Jeremy Clarkson ja The Stig ajavat autoja Top Gearin testiradalla. Ihan oikeasti, koskettelen kierrosrajoitinta päivittäin!

        En kisaa liikenteessä muita vastaan, mutta pehmeästi sanottuna ajotyylini on TODELLA aggressiivinen!

        Oma mielipiteeni on, että italialaiset autot on tehty ajettavaksi kovalla kädellä!

        Sinä saat oikeuden omaan mielipiteeseesi ja saat ajella neljääkymppiä markettiin Alfallasi, ihan sama mulle!

        http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=1500000000000040&posting=22000000039181621


      • italialainenunelma

      • K.Ä.
        italialainenunelma kirjoitti:

        Ajotyylini on rauhoittunut, kun talvi toi liukkaat!

        En aja enää ollenkaan kovaa.

        ! ! !


    • AR158..

      > Mutta missä ovat suomalaiset Alfa-videot?

      Seuraavaksi varmaan haet kavereita joille "Humanity is overrated".

      • italialainenunelma

        Haluan vain nähdä videoita, jossa ihmiset piiskaavat autojaan, kuten Top Gearin testiradalla Clarksoni ja The Stig piiskaavat koeajossa olevia autojaan!

        Autot on tehty ajettaksi, varsinkin italialaiset!

        "Babying Alfa Romeos is for pussies" ja "Humanity against Italian cars is overrated"

        Siinä itse keksimäni sitaatit ja elämäni ohjemuorat.

        Itse pyrin ajamaan joka päivä rauhallisesti, mutta kumi palaa päivittäin! Rengaskulut on aivan törkeet, mutta entä sitten? Saanko hyväkuntoiset renkaat hautaan mukaani? Tai ylimääräiset rahat?

        Esim. tänään suurin nopeus mittarissani oli 95 km/h töistä kotiin tullessa. Pieni ongelma on tosin se, että ajoin koko ajan taajama-alueella 30, 40 ja 50 km/h rajoituksen alaisena! ;D

        Elämä on!


      • -KN-
        italialainenunelma kirjoitti:

        Haluan vain nähdä videoita, jossa ihmiset piiskaavat autojaan, kuten Top Gearin testiradalla Clarksoni ja The Stig piiskaavat koeajossa olevia autojaan!

        Autot on tehty ajettaksi, varsinkin italialaiset!

        "Babying Alfa Romeos is for pussies" ja "Humanity against Italian cars is overrated"

        Siinä itse keksimäni sitaatit ja elämäni ohjemuorat.

        Itse pyrin ajamaan joka päivä rauhallisesti, mutta kumi palaa päivittäin! Rengaskulut on aivan törkeet, mutta entä sitten? Saanko hyväkuntoiset renkaat hautaan mukaani? Tai ylimääräiset rahat?

        Esim. tänään suurin nopeus mittarissani oli 95 km/h töistä kotiin tullessa. Pieni ongelma on tosin se, että ajoin koko ajan taajama-alueella 30, 40 ja 50 km/h rajoituksen alaisena! ;D

        Elämä on!

        Kannattaako täällä nyt kehuskella että ajelee taajamassa lähes satasta? Vain juuri kortin saaneet tai muuten vaan vajaaälyiset lähtevät leikkimään omalla ja muiden turvallisuudella taajamassa. Jos kovaa pitää mennä niin mene edes moottoritielle painamaan, tai vielä parempaa: Osallistu ratapäiville! Siellä saa mennä!

        Sit noi kumin polttomiset ei todellakaan kuulu Alfalla ajamiiseen. Alfalla voi ajaa, ja kuuluukin ajaa, urheilullisesti. Kumin poltto ja auton rääkkääminen jätettäköön edelleen niille teineille, se on ihan eri asia.


    • oaifhajhafk

      Sitä ajetaan niin kuin mulkut autojaan ajavat.

      • italialaiennunelma

        Määrittele mulkku, kateellinen trolli!

        Se että rikkoo nopeusrajoitusta ja sudittaa kuivalla asfaltilla OMALLA autollaan tekee minusta (tai jostain toisesta) mulkun?

        Voi kun maailmankuvasi on suppea!

        Et taida itse ajaa Alfallasi usein moottoriradalla? Outoa. Viimeksi kun itse kävin radalla ajamassa antoivat haastetta vain katumoottoripyörät ja yksi Nissan 200 ZX. Missä Alfat?


    • HR...

      Onneksi hyvin harvat Alfa Romeoiden omistajat alentuvat moiseen. Alfa on herrasmiesten auto ja sen huomaa liikenteessä. Merkillä on urheilullinen leima mutta se ei ole öykkäreiden auto ja tästä johtuen muiden autoilijoiden suhtautuminen Alfa Romeoon liikenteessä on yleisesti hyvä. Tämä on alfistien omaa ansiota ja johtuu siitä että he osaavat ottaa muut huomioon liikenteessä ja käyttäytyä oikein.

      Jos tuollainen ajotapa on ihanteenasi niin toivottavasti pysyt jatkossakin Fiiattien parissa.

      • itsekin vihdoin Alfaan siir...

        HR puhuu totta! Alfalla ajaessa huomaa, että muiden autoilijoiden suhtautuminen on parempaa kuin monellakaan muulla merkille. Oma ajotyyli toki vaikuttaa. Alfaa EI ansaita törppöilemällä yleisen liikenteen seassa.


      • on asia
        itsekin vihdoin Alfaan siir... kirjoitti:

        HR puhuu totta! Alfalla ajaessa huomaa, että muiden autoilijoiden suhtautuminen on parempaa kuin monellakaan muulla merkille. Oma ajotyyli toki vaikuttaa. Alfaa EI ansaita törppöilemällä yleisen liikenteen seassa.

        Voihan sitä sikailua ja kumin polttoa harrastaa jossain missä siitä ei ole vaaraa muulle liikenteelle, jos sellaisen paikan jostain löytää.


      • italialainenunelma
        on asia kirjoitti:

        Voihan sitä sikailua ja kumin polttoa harrastaa jossain missä siitä ei ole vaaraa muulle liikenteelle, jos sellaisen paikan jostain löytää.

        Olet oikeassa!

        "Voihan sitä sikailua ja kumin polttoa harrastaa jossain missä siitä ei ole vaaraa muulle liikenteelle, jos sellaisen paikan jostain löytää."

        Tätä varten löytyy Suomesta moottoriratoja. Käyn itse säännöilisesti radalla ajamassa, mutta autolla kovaa ajaminen on minnulle kuin runkkaus; sitä pitää tehdä monta kertaa viikossa. Pari kertaa vuodessa ei ihan riitä.

        Siksi joudun väkisinkin purkamaan itseäni myös liikenteessä (kun olosuhteet sen sallivat muita vaarantamatta), mutta käyn säännöillisesti ajamassa moottoriradalla!

        Ja kyllä, ajaminen radalla on paljon parempaa kuin seksi tai runkkaus!


      • italialainenunelma

        "Onneksi hyvin harvat Alfa Romeoiden omistajat alentuvat moiseen. Alfa on herrasmiesten auto ja sen huomaa liikenteessä."

        Valitettavasti elän autoilusta. Ilman autoa olisin kuollut, siis oikeasti.

        Joku saa kiksit vaimonsa hakkaamisesta, joku toinen käy salilla pumppaamassa rautaa. Joku ahmii suklaata, ja joku toinen käy ulkona ruokailemassa. Joku pettää kumppaniaan firman pikkujouluissa ja joku toinen saa kiksit kiertämällä verotusta. Toiselle huumeet ja nautintoaineet ovat paheita ja jonkun suurin rikos on ajaminen omalla autollaan vähän kovemmalla kädellä, kun tie on tyhjä muista tiellä liikkujista.

        Tuskin kukaan kiistää, ettei itsellään olisi yhtään pahetta. Ja jos nin todella on jonkun kohdalla, niin nöyrimmin otan osaa; elämäsi on varmaan todella tylsää.

        Itse ajattelin elää vain yhden elämän, enkä vanhainkodissa jäädä miettimään mitä kaikkea olisikaan voinut tehdä.

        Ajan liikenteessä tarkkaillen ja tilaa ympärilläni pitäen. Muden tielläliikkujien turvallisuus on minulle erittäin tärkeää! Mutta kun vain oman henkeni vaarantamalla voin tyhjälä tiellä hieman polkaista, niin teen sen epäröimättä. En kai olisi koskaan omistanut Alfa Romeota tai Fiatia, jos autoilu olisi minulle vain liikkumista pisteestä A pisteeseen B.


      • asiaa.
        italialainenunelma kirjoitti:

        Olet oikeassa!

        "Voihan sitä sikailua ja kumin polttoa harrastaa jossain missä siitä ei ole vaaraa muulle liikenteelle, jos sellaisen paikan jostain löytää."

        Tätä varten löytyy Suomesta moottoriratoja. Käyn itse säännöilisesti radalla ajamassa, mutta autolla kovaa ajaminen on minnulle kuin runkkaus; sitä pitää tehdä monta kertaa viikossa. Pari kertaa vuodessa ei ihan riitä.

        Siksi joudun väkisinkin purkamaan itseäni myös liikenteessä (kun olosuhteet sen sallivat muita vaarantamatta), mutta käyn säännöillisesti ajamassa moottoriradalla!

        Ja kyllä, ajaminen radalla on paljon parempaa kuin seksi tai runkkaus!

        Ymmärrän tuon, että välillä on kiva vähän päästellä:) Onneksi itselläni ei ole niin tehokasta autoa, että tulisi syyllistyttyä moiseen. Toki nykyäänkin on vaikea hillitä itseänsä tuolla liikenteessä ja tulee tehtyä esim. vauhdikkaita ohituksia. Ketään en kuitenkaan vaaranna, joku tolkku sentään.

        Minä pidän kyllä seksin ja autoilun ihan erikseen. Onhan ajaminen radalla tehokkaalla autolla varmasti parempaa, kuin runkkaus, mutta eihän se nyt hyvää seksiä voi voittaa:)


      • italialainenunelma
        asiaa. kirjoitti:

        Ymmärrän tuon, että välillä on kiva vähän päästellä:) Onneksi itselläni ei ole niin tehokasta autoa, että tulisi syyllistyttyä moiseen. Toki nykyäänkin on vaikea hillitä itseänsä tuolla liikenteessä ja tulee tehtyä esim. vauhdikkaita ohituksia. Ketään en kuitenkaan vaaranna, joku tolkku sentään.

        Minä pidän kyllä seksin ja autoilun ihan erikseen. Onhan ajaminen radalla tehokkaalla autolla varmasti parempaa, kuin runkkaus, mutta eihän se nyt hyvää seksiä voi voittaa:)

        En oikeasti aja ihan niin "raivokkaasti" kuin näistä kirjoituksista ehkä ymmärtää. Kyllä pääpiirteissään pyrin ajamaan turvallisesti ja ennakoiden. En voisi antaa itsellni anteeksi, jos jonkun toisen hengen veisin liikenteessä. varsinknin talven saapuessa pitää nöyrtyä, kun tien kitkaominaisuudet muutuvat ennalta-arvaamatta. Kesällä on helpompaa.

        Olen jo kikseissä, mutta vielä 3h ja 24 minuuttia uuden 007:n ensi-iltaan. Vielä pitää jaksaa valvoa monta tuntia...

        Taitaa muuten Bondissa Alfa 159 jahdata Aston Martinia, ja kas, kas, Alfa pystyy roikkumaan Ason martinin takapuskurissa niin hyvin kuin elokuvissa tapahtuu!

        Alfa 159 on pian kaikkien uuden Bondin nähneiden huulilla. 159 on hieno auto, pian kymmenet miljoonat ihmiset tajuavat sen globaalisti!

        Onnittelut kaikille 159:n omistajille. En mainosta, mutta käykää katsomassa uusi Bondi!


      • Undetaker
        asiaa. kirjoitti:

        Ymmärrän tuon, että välillä on kiva vähän päästellä:) Onneksi itselläni ei ole niin tehokasta autoa, että tulisi syyllistyttyä moiseen. Toki nykyäänkin on vaikea hillitä itseänsä tuolla liikenteessä ja tulee tehtyä esim. vauhdikkaita ohituksia. Ketään en kuitenkaan vaaranna, joku tolkku sentään.

        Minä pidän kyllä seksin ja autoilun ihan erikseen. Onhan ajaminen radalla tehokkaalla autolla varmasti parempaa, kuin runkkaus, mutta eihän se nyt hyvää seksiä voi voittaa:)

        Voi voi, menkää ny klopit vahaa niitä mopoautojanne. Kyllä on vitun säälittäviä "käsityöläisiä" !!!


      • italialainenunelma
        Undetaker kirjoitti:

        Voi voi, menkää ny klopit vahaa niitä mopoautojanne. Kyllä on vitun säälittäviä "käsityöläisiä" !!!

        "Voi voi, menkää ny klopit vahaa niitä mopoautojanne. Kyllä on vitun säälittäviä "käsityöläisiä" !!!"

        Kutsut minua, akateemisen loppututkinnon suorittanutta ja ajokortin yli 10 vuotta omistanutta kakaraksi? Come on!

        Nyt ei vahata mopoautoja vaan arvon juuri, minkä rannekellon laitan leffaan. 007:ää katsomaan siis. Alkaa 40 min kuluttua!


      • italialainenunelma
        italialainenunelma kirjoitti:

        "Voi voi, menkää ny klopit vahaa niitä mopoautojanne. Kyllä on vitun säälittäviä "käsityöläisiä" !!!"

        Kutsut minua, akateemisen loppututkinnon suorittanutta ja ajokortin yli 10 vuotta omistanutta kakaraksi? Come on!

        Nyt ei vahata mopoautoja vaan arvon juuri, minkä rannekellon laitan leffaan. 007:ää katsomaan siis. Alkaa 40 min kuluttua!

        ...ja kyllähän se 159 Alfa oletetusti pysyi Aston Martin DBS:n takapuskurissa vuoristotiellä...

        On ne elokuvat vaan hassuja.

        Eli sen perusteella mitä Bondia näin, niin suorituskyvyn takia ei kenenkään kannata harkita DBS:ää. Alfa 159 3.2 JTS V6 Q4 pystyy samaan!


      • Undetaker
        italialainenunelma kirjoitti:

        "Voi voi, menkää ny klopit vahaa niitä mopoautojanne. Kyllä on vitun säälittäviä "käsityöläisiä" !!!"

        Kutsut minua, akateemisen loppututkinnon suorittanutta ja ajokortin yli 10 vuotta omistanutta kakaraksi? Come on!

        Nyt ei vahata mopoautoja vaan arvon juuri, minkä rannekellon laitan leffaan. 007:ää katsomaan siis. Alkaa 40 min kuluttua!

        Vai akateeminen loppututkinto, hahahhah !
        Kirjoituksesi ja mielipiteesi on niin lapsellisia että takana on korkeintaan esikoulu...


      • italialainenunelma
        Undetaker kirjoitti:

        Vai akateeminen loppututkinto, hahahhah !
        Kirjoituksesi ja mielipiteesi on niin lapsellisia että takana on korkeintaan esikoulu...

        "Vai akateeminen loppututkinto, hahahhah !"

        Ja miksiköhän epäilet sitä? Uskotko todella, että jokaisella on sosiologisesti ja poliittisesti samanlainen ja "korrekti" mielipide asioihin?

        Suomessa suoritetaan korkeakoulututkintoja muutamia tuhansia joka vuosi. Kyllä sinne joukkoon mahtuu kuule kovin erilaista porukkaa! Itsekin kunnioitan ja noudatan kaikkia sääntöjä, määräyksiä ja lakeja paitsi nopeusrajoituksia...

        Itse vihaan autoilijoita, jotka ajavat vanhoilla vihreillä risteyksen läpi. Minä pysähdyn, kun valo vaihtuu keltaiseen. Pysähdyn myös suojatien eteen, jos suojatien vieressä seisoo kävelijä odottamassa ylitysmahdollisuutta (lain mukaan minun täytyy!). Tällaista käytöstä nkyy liikenteessä liian vähän. En milloinkaan ohita suojatien eteen pysähtynyttä ajoneuvoa pyshtymättä, mutta jotkut tampiot senkin tekevät. En myöskään vaihda kaistaa näyttämättä vilkku, mutta sitäkin näkee päivittäin.

        Mutta annas olla, kun Suomen pienillä liikennemäärillä tie tyhjenee ja painan kaasun pohjaa. Heti on epäilijöitä kuvittelemassa, että olen joku kuolemaa ja yhteiskunnan perusarvoja halveksiva pelle!


      • juttu.
        Undetaker kirjoitti:

        Vai akateeminen loppututkinto, hahahhah !
        Kirjoituksesi ja mielipiteesi on niin lapsellisia että takana on korkeintaan esikoulu...

        Mikäs ihme tuossa tyypissä noin pisti vituttamaan? Minun mielestäni aivan asiallista tekstiä on kirjoitellut. Ei kai se, että haluaa välillä irroitella autollaan tee ketään lapselliseksi? Kaverihan selvästi ilmoitti, ettei vaaranna ketään liikenteessä.


      • kakaratpa hyvinkin
        Undetaker kirjoitti:

        Voi voi, menkää ny klopit vahaa niitä mopoautojanne. Kyllä on vitun säälittäviä "käsityöläisiä" !!!

        Täällä taas joku tampio avautuu, kun ei parempaa keksi. Taitaa vaan vituttaa pelkkä ajatuskin siitä, että joku saattaa nauttia autolla ajamisesta ja omistaa tyylikkään sellaisen. Itselläni on ikää 30 ja risat ja jotenkin luulen, että sulla ei ole pahemmin varaa klopitella.


      • kyllästyin jo
        italialainenunelma kirjoitti:

        "Onneksi hyvin harvat Alfa Romeoiden omistajat alentuvat moiseen. Alfa on herrasmiesten auto ja sen huomaa liikenteessä."

        Valitettavasti elän autoilusta. Ilman autoa olisin kuollut, siis oikeasti.

        Joku saa kiksit vaimonsa hakkaamisesta, joku toinen käy salilla pumppaamassa rautaa. Joku ahmii suklaata, ja joku toinen käy ulkona ruokailemassa. Joku pettää kumppaniaan firman pikkujouluissa ja joku toinen saa kiksit kiertämällä verotusta. Toiselle huumeet ja nautintoaineet ovat paheita ja jonkun suurin rikos on ajaminen omalla autollaan vähän kovemmalla kädellä, kun tie on tyhjä muista tiellä liikkujista.

        Tuskin kukaan kiistää, ettei itsellään olisi yhtään pahetta. Ja jos nin todella on jonkun kohdalla, niin nöyrimmin otan osaa; elämäsi on varmaan todella tylsää.

        Itse ajattelin elää vain yhden elämän, enkä vanhainkodissa jäädä miettimään mitä kaikkea olisikaan voinut tehdä.

        Ajan liikenteessä tarkkaillen ja tilaa ympärilläni pitäen. Muden tielläliikkujien turvallisuus on minulle erittäin tärkeää! Mutta kun vain oman henkeni vaarantamalla voin tyhjälä tiellä hieman polkaista, niin teen sen epäröimättä. En kai olisi koskaan omistanut Alfa Romeota tai Fiatia, jos autoilu olisi minulle vain liikkumista pisteestä A pisteeseen B.

        .... ja mene sinne Fiat -palstalle "elämään autoilustasi". Jos nimimerkkisi italialainen unelmasi (mitä sillä sitten tarkoitatkaan???) on kirjoittamasi kaltaista, niin älä tule sitä tänne julistamaan ja mikä tärkeintä, älä milloinkaan hanki Alfa Romeota, mustaisit vain herrasmies ja -naiskuljettajien maineen!


      • italialainenunelma
        kyllästyin jo kirjoitti:

        .... ja mene sinne Fiat -palstalle "elämään autoilustasi". Jos nimimerkkisi italialainen unelmasi (mitä sillä sitten tarkoitatkaan???) on kirjoittamasi kaltaista, niin älä tule sitä tänne julistamaan ja mikä tärkeintä, älä milloinkaan hanki Alfa Romeota, mustaisit vain herrasmies ja -naiskuljettajien maineen!

        "...ja mikä tärkeintä, älä milloinkaan hanki Alfa Romeota, mustaisit vain herrasmies ja -naiskuljettajien maineen!"

        Edellinen autoni oli Alfa Romeo 147. Ja seuraava voi taas olla Alfa. Kovasti olen tykästynyt italialaisiin autoihin.


      • Undetaker
        kakaratpa hyvinkin kirjoitti:

        Täällä taas joku tampio avautuu, kun ei parempaa keksi. Taitaa vaan vituttaa pelkkä ajatuskin siitä, että joku saattaa nauttia autolla ajamisesta ja omistaa tyylikkään sellaisen. Itselläni on ikää 30 ja risat ja jotenkin luulen, että sulla ei ole pahemmin varaa klopitella.

        Ei muuten vituta mikään muu kuin tuo paskanjauhaminen ja tämän ns."Italialaisautofanin" tyhjänpäiväiset vuodatukset.
        Ikää on muuten 44v. ja omistan Alfa-romeon (156 V6). On jo neljäs Alfa menossa joten ei vituta kaunis kulkupelikään päinvastoin.
        Nuo täällä hehkutetut kuminpoltto yms. muut lapselliset kaahailufantasiat eivät vain oikein tunnu olevan TODELLISEN Alfa-miehen kirjoituksia vaan keskenkasvuisen klopin :) kirjoituksia.
        Ja mitä tulee noihin videoihin niin tuollaisia pätkiä ei kuvaa normaalit vastuunsa tuntevat aikuiset autoilijat!


      • tavallaan
        Undetaker kirjoitti:

        Ei muuten vituta mikään muu kuin tuo paskanjauhaminen ja tämän ns."Italialaisautofanin" tyhjänpäiväiset vuodatukset.
        Ikää on muuten 44v. ja omistan Alfa-romeon (156 V6). On jo neljäs Alfa menossa joten ei vituta kaunis kulkupelikään päinvastoin.
        Nuo täällä hehkutetut kuminpoltto yms. muut lapselliset kaahailufantasiat eivät vain oikein tunnu olevan TODELLISEN Alfa-miehen kirjoituksia vaan keskenkasvuisen klopin :) kirjoituksia.
        Ja mitä tulee noihin videoihin niin tuollaisia pätkiä ei kuvaa normaalit vastuunsa tuntevat aikuiset autoilijat!

        Taidat olla sitten jo niin vanha, että olet rauhoittunut etkä ymmärrä nuorten miesten tarvetta vähän irrotella.


      • kyllästyin jo
        italialainenunelma kirjoitti:

        "...ja mikä tärkeintä, älä milloinkaan hanki Alfa Romeota, mustaisit vain herrasmies ja -naiskuljettajien maineen!"

        Edellinen autoni oli Alfa Romeo 147. Ja seuraava voi taas olla Alfa. Kovasti olen tykästynyt italialaisiin autoihin.

        En usko kirjoittamaasi! Juttusihan ovat kuin 18 v bemariamispojulla!!!!!

        Toistan: Älä milloinkaan hanki Alfaa!!!!!


      • italialainenunelma
        kyllästyin jo kirjoitti:

        En usko kirjoittamaasi! Juttusihan ovat kuin 18 v bemariamispojulla!!!!!

        Toistan: Älä milloinkaan hanki Alfaa!!!!!

        Valitettavaa, ettet usko minua. Mutta asiaan:

        Muut miehet ovat baarissa tai lakanoiden välissä naisensa kanssa.

        Itse olen yksin asunnossani ja mietin, pitäisikö vaihtaa Fiat takaisin Alfa Romeoon.

        Onko se niin, että suomalaiset naiset kiinnostuvat herkemmin, jos ajaa Alfaa?

        Olen tosissani laittamassa Alfan "seuraava autoni" -listalle!

        Naisten reaktioista Alfaa kohtaan kuulisin mielelläni!


      • italialainenunelma
        italialainenunelma kirjoitti:

        Valitettavaa, ettet usko minua. Mutta asiaan:

        Muut miehet ovat baarissa tai lakanoiden välissä naisensa kanssa.

        Itse olen yksin asunnossani ja mietin, pitäisikö vaihtaa Fiat takaisin Alfa Romeoon.

        Onko se niin, että suomalaiset naiset kiinnostuvat herkemmin, jos ajaa Alfaa?

        Olen tosissani laittamassa Alfan "seuraava autoni" -listalle!

        Naisten reaktioista Alfaa kohtaan kuulisin mielelläni!

        Oli typerää alkaa kysellä ihmisten kokemuksia siitä, saako Alfalla naisia. Onhan itselläni kuitenkin ollut kyseisen merkkinen auto.

        Ja karu totuus onkin, että Fiatiin siirtymisen jälkeen myös naisten kiinnostus kohtaani on romahtanut. Naista on ollut tarjolla viimeksi silloin, kun allani oli Alfa Romeo! Joku saattaa sanoa, että sattumaa. Minä sanon, että niin se menee.

        Kyllä Alfa Romeo saa naiset syttymään.


      • italialainenunelma
        italialainenunelma kirjoitti:

        Oli typerää alkaa kysellä ihmisten kokemuksia siitä, saako Alfalla naisia. Onhan itselläni kuitenkin ollut kyseisen merkkinen auto.

        Ja karu totuus onkin, että Fiatiin siirtymisen jälkeen myös naisten kiinnostus kohtaani on romahtanut. Naista on ollut tarjolla viimeksi silloin, kun allani oli Alfa Romeo! Joku saattaa sanoa, että sattumaa. Minä sanon, että niin se menee.

        Kyllä Alfa Romeo saa naiset syttymään.

        Kartoitan läpi yön uutta autoa itselleni: Alfaa!

        "But behind the oyster-like impregnability of its ergonomics and hidden in the sea of snot were two perfect pearls. The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music. It was like having your soul licked by angels."

        Haluaisin kovasti enkelten nuolevan sieluani!

        "But do not pretend the 159 isn’t there next time you want a mid-range four-door saloon because that would be a mistake. A bad one. First of all, it is exactly one million times better looking than a BMW 3-series. And with those triple headlamps, and perfect proportions, at least half a million times better looking than any rivals from Audi, Mercedes or Jaguar.

        Inside, it’s even better. The driving position is spot on, the dials look like they’ve come from a Swiss watch and the quality of the leather, especially if you have it in red, gives the impression that it costs Rolls-Royce money."

        - Jeremy Clarkson on Times Online

        Autonvaihto on edessä keväällä 2009. Jee. Olen niin innoissani! Alfa 159, here I come!


      • italialainenunelma
        italialainenunelma kirjoitti:

        Kartoitan läpi yön uutta autoa itselleni: Alfaa!

        "But behind the oyster-like impregnability of its ergonomics and hidden in the sea of snot were two perfect pearls. The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music. It was like having your soul licked by angels."

        Haluaisin kovasti enkelten nuolevan sieluani!

        "But do not pretend the 159 isn’t there next time you want a mid-range four-door saloon because that would be a mistake. A bad one. First of all, it is exactly one million times better looking than a BMW 3-series. And with those triple headlamps, and perfect proportions, at least half a million times better looking than any rivals from Audi, Mercedes or Jaguar.

        Inside, it’s even better. The driving position is spot on, the dials look like they’ve come from a Swiss watch and the quality of the leather, especially if you have it in red, gives the impression that it costs Rolls-Royce money."

        - Jeremy Clarkson on Times Online

        Autonvaihto on edessä keväällä 2009. Jee. Olen niin innoissani! Alfa 159, here I come!

        En missään nimessä tee sitä virhettä, että hankkisin Alfan pienellä koneella. 147, joka minulla oli, oli 2.0 TS eli täysin alitehoinen mylly. Lopputuloksena hävisin Alfallani monet kisat tähän malliin:

        http://www.youtube.com/watch?v=CIgekQbt7kk

        Siinä maasturi pieksee 3 Alfaa lähdössä. Ainut ratkaisu on hankki vähän tehokkaampi Alfa. Silloin en joudu menemään lääkärille alemmuuskompleksini takia. Alfa 159 2.2 JTS taitaa kuitenkin riittää minulle.


    • italialainenunelma
      • italialainenunelma

        Piru, kun tää oli hyvä ketju!


      • Alfa-nainen
        italialainenunelma kirjoitti:

        Piru, kun tää oli hyvä ketju!

        Voi pyhä jysäys. Jos joku ukko minun kylkeeni tulisi pelkästään autoni merkin perusteella, niin voinpa sanoa, että "ei onnistu". Jos sinä italialainen unelma kuvittelet, että saat naisen Alfalla, niin se on hetkellistä. Eikö se ole vähän säälittävää, jos itsekin tunnustat, että saat naisen autolla? Kannattaisi ehkä kehittää persoonaansa niin, että sinä ihan omana itsenäsi kelpaisit. Kunnon mies ei tarvitse autoa pönkittämään itsetuntoaan...
        Mitä tulee paheisiin; siinä olet oikeassa, että meillä jokaisella niitä on... Silti väitän, että jokainen vastuullinen ihminen suuntaa paheensa niin, ettei niistä ole muille haittaa. Tällöin ei voida puhua omasta paheesta, jos haitat koituu muille. Naisten hakkamista ei voi verrata esim. suklaan syöntiin... Autolla kaahaaminen ja päättömät ohitukset tuovat vaaratilanteita myös muille, ei vain itselleen.
        Alfa on herrasmiesten ja fiksujen leidien auto, kuten mikä tahansa. Minun paheeni on kaunis muotoilu; virtaviivaisuus, siksi olen Alfisti.


      • kyllä vaihtamalla..
        Alfa-nainen kirjoitti:

        Voi pyhä jysäys. Jos joku ukko minun kylkeeni tulisi pelkästään autoni merkin perusteella, niin voinpa sanoa, että "ei onnistu". Jos sinä italialainen unelma kuvittelet, että saat naisen Alfalla, niin se on hetkellistä. Eikö se ole vähän säälittävää, jos itsekin tunnustat, että saat naisen autolla? Kannattaisi ehkä kehittää persoonaansa niin, että sinä ihan omana itsenäsi kelpaisit. Kunnon mies ei tarvitse autoa pönkittämään itsetuntoaan...
        Mitä tulee paheisiin; siinä olet oikeassa, että meillä jokaisella niitä on... Silti väitän, että jokainen vastuullinen ihminen suuntaa paheensa niin, ettei niistä ole muille haittaa. Tällöin ei voida puhua omasta paheesta, jos haitat koituu muille. Naisten hakkamista ei voi verrata esim. suklaan syöntiin... Autolla kaahaaminen ja päättömät ohitukset tuovat vaaratilanteita myös muille, ei vain itselleen.
        Alfa on herrasmiesten ja fiksujen leidien auto, kuten mikä tahansa. Minun paheeni on kaunis muotoilu; virtaviivaisuus, siksi olen Alfisti.

        kyllä vaihtamalla paranee. On niitä muitakin autoja kuin alfoja. on ne ihan nättejä, mutta kyllä niitä nopeampia, komeampia ja autoilta enempi kuulostavia laitteita on..

        Itse valitsisin varmaankin jonkun auton joka sopii aikuiselle miehelle. Alfa on minulle liian nuorekas tai sanonko lapsellinen. Monelle muulle varmaan ihan hyvä kassinkorostin.


      • asfasfasfasfasf
        kyllä vaihtamalla.. kirjoitti:

        kyllä vaihtamalla paranee. On niitä muitakin autoja kuin alfoja. on ne ihan nättejä, mutta kyllä niitä nopeampia, komeampia ja autoilta enempi kuulostavia laitteita on..

        Itse valitsisin varmaankin jonkun auton joka sopii aikuiselle miehelle. Alfa on minulle liian nuorekas tai sanonko lapsellinen. Monelle muulle varmaan ihan hyvä kassinkorostin.

        kannattaa varmaan hankkia jokin muu menopeli kuin 147. Siitä reppanasta on urheilullisuus kaukana.


      • hhtre

    • jeesmän

      Ei sitten kameramies vaivautunut ees varoittaa pyöräilijää, että sieltä on mulkvis reikäpää nyppylän takaa tulossa tuhatta ja sataa. What if... vastaantuleva auto olisi tullut puolisekuntia myöhemmin, tai pyöräilijä aiemmin? Olisko video ollu yhtä "siisti"?

      Valitettavasti on vammasia, joiden mielestä taajamissa kaahailu on siistiä...

      • noi videot!

        Noi videot ei oo missään taajamassa kuvattu!

        Oot vain kateellinen kun Alfan voima puhuu! Alfan voima kyykyttää Bemareja ja se Bemu-kuskeja harmittaa!

        LÄL LÄL LÄÄ!


      • Jeesmän
        noi videot! kirjoitti:

        Noi videot ei oo missään taajamassa kuvattu!

        Oot vain kateellinen kun Alfan voima puhuu! Alfan voima kyykyttää Bemareja ja se Bemu-kuskeja harmittaa!

        LÄL LÄL LÄÄ!

        Joten ihan ok se oli. Asutusalueellahan voi kaahata ihan turvallisesti ketään vaarantamatta.
        Keväällä täällä sattui sellainen hassu tapaus, että paikallinen nuori"rallilupaus" saapui omakotilähiössä eräällä takapihalla olleisiin grillijuhliin pesasaidan läpi kylki edellä.
        Tunnelma juhlissa tosin latistui sankarimme saavuttua paikalle ehkäpä siitä syystä, että auto jäi vain kolmen metrin päähän leikkimökistä, jossa lapsia oli leikkimässä.
        Juhlaväessä vallitsi lievähkö lynkkausmieliala kuokkavierasta kohtaan.

        Mitä tästä opimme? Minusta vähän tuntuu, että sinä et mitään. Että lällällää vaan.


    • ajetaan seuraavasti:

      liikkeestä suoraan korjaamolle josta se siirretään ongelmajätelaitokselle.Hah hah haa....

      • Olet KATEELLINEN

        Olet vain kateellienn Alfan laadukkaille autoille!

        Sulla olisi rahaa, MUTTA EI MUNAA, ostaa Alfa. Olet kuin 99% suomalaisista: haaveilet Alfasta, mutta ei ole munaa ostaa.

        ja sitten kyylätään kateellisena niitä, joilla on Alfa!

        Hei, ei se oo sun Avesista yhtään kalliimpi tolanen käytetty ALfa!

        Osta pois, ja nauti elämästäsi. HATER!


      • jokaikinen
        Olet KATEELLINEN kirjoitti:

        Olet vain kateellienn Alfan laadukkaille autoille!

        Sulla olisi rahaa, MUTTA EI MUNAA, ostaa Alfa. Olet kuin 99% suomalaisista: haaveilet Alfasta, mutta ei ole munaa ostaa.

        ja sitten kyylätään kateellisena niitä, joilla on Alfa!

        Hei, ei se oo sun Avesista yhtään kalliimpi tolanen käytetty ALfa!

        Osta pois, ja nauti elämästäsi. HATER!

        italialainen auto.Elikkä fiat konsernin tuotteet. Muuten tiedättekö miksi italialaisautojen omistajat pääsee taivaaseen?No kun maanpäällinen elämä on ollut yhtä helvettiä! Hah hah hah hah haaaa....Buaa...buaa...hah hah hah haaa...kylläpäs nauratti! Fiat petojen sukua,susi jo syntyessään! Hah hah hah haaa...buaaaa..buaaa....ja taas naurattaa....


      • etkös..
        jokaikinen kirjoitti:

        italialainen auto.Elikkä fiat konsernin tuotteet. Muuten tiedättekö miksi italialaisautojen omistajat pääsee taivaaseen?No kun maanpäällinen elämä on ollut yhtä helvettiä! Hah hah hah hah haaaa....Buaa...buaa...hah hah hah haaa...kylläpäs nauratti! Fiat petojen sukua,susi jo syntyessään! Hah hah hah haaa...buaaaa..buaaa....ja taas naurattaa....

        ..helvetin pelle parempaan pysty..tuohan on jo ihan VANHA!!


      • Jeesmän
        jokaikinen kirjoitti:

        italialainen auto.Elikkä fiat konsernin tuotteet. Muuten tiedättekö miksi italialaisautojen omistajat pääsee taivaaseen?No kun maanpäällinen elämä on ollut yhtä helvettiä! Hah hah hah hah haaaa....Buaa...buaa...hah hah hah haaa...kylläpäs nauratti! Fiat petojen sukua,susi jo syntyessään! Hah hah hah haaa...buaaaa..buaaa....ja taas naurattaa....

        Ei hassumpi tapa päästä taivaaseen. Jos sellaista ees on...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe