Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kokeile uusimpia tuotteita ilmaiseksi!

nuori buzzadoristi

Buzzador on pohjoismaiden ensimmäinen ns. suusta-suuhun markkinointiportaali. Lyhyesti sanottuna ideana on, että uusimpia tuotteita lähetetään suoraan kuluttajille ("buzzadoreille") testattaviksi, jonka jälkeen kuluttajat tekevät raportin kokemuksistaan Buzzadorille.

Saat kokeilla uusimpia tuotteita heti ensimmäisten joukossa, ja tämä kaikki on postikuluja myöten täysin ilmaista!

Kampanjoista lähetetään tiedote suoraan sopivimpien (testattavan tuotteen kohderyhmän täyttävien) buzzadorien sähköposteihin, jonka jälkeen nämä käyttäjät voivat itse päättää tahtovatko he osallistua heille tarjottuun kampanijaan. Käyttäjien sopivuus määräytyy heidän rekisteröityessa ilmoittamiensa tietojen sekä mielenkiinnon kohteiden mukaan. Näitä tietoja voi muokata vapaasti vielä rekisteröitymisen jälkeenkin.

SE MITEN NOPEASTI PÄÄSET MUKAAN ENSIMMÄISEEN KAMPANJAASI RIIPPUU SIIS LÄHES TÄYSIN SIITÄ MINKÄLAISIA KAMPANJIOITA ON TULOSSA JA KUINKA HYVIN SOVIT KAMPANJAN VAATIMAAN KOHDERYHMÄÄN.
Omasta kokemuksesta ja keskusteltuani muiden buzzadorien kanssa voin kertoa, että odotusaika voi vaihdella muutamista päivistä noin kahteen kuukauteen. Odotus kuitenkin palkitaan ja itse sain kuukauden päästä rekisteröitymisestäni kokeiltavaksi pastatuotepaketin!

Jos kampanjaan ilmoittautuu enemmän ihmisiä kuin siihen mahtuu, niin osallistujat määräytyvät saatujen pisteiden mukaisesti. Käyttäjät saavat pisteitä aina osallistuttuaan ja raportoituaan kampanjasta, joten kannattaa aina osallistua tarjottuihin kampanjoihin ja tarkkailla sähköpostiaan! Tämä ei tietenkään tarkoita, että kampanjoihin pääsisivät mukaan vain vanhimmat ja eniten pisteitä keränneet jäsenet, vaan yleensä kampanjoihin mahtuu mukaan kaikki halukkaat.

Tässä vielä pähkinänkuoressa mitä buzzatoriksi liittyneet tekevät:

1. Lukee kampanjainfon (joka tulee sähköpostitse).

2. Ilmoittautuu netissä Buzzador -sivullaan, jos tahtoo mukaan tarjottuun kampanjaan. Jos et tahdo kampanjaan, niin sinun ei luonnollisesti tarvitse ilmoittaa mitään.

3. Ottaa vastaan paketin. Paketti tulee joko suoraan kotiin tai lähimpään postiisi (jos ei mahdu postiluukusta). Et joudu maksamaan minkäänlaisia postitus -tai rahtikuluja.

4. Kokeile tuotetta itse, keskustele siitä ystäviesi kanssa sekä jakaa (toisinaan) tuotenäytteitä. Kukaan ei tietenkään valvo mitenkään kenen kanssa tuotteesta keskustelet tai jaatko saamasi näytteet, vaan tämä on täysin omasta viitseliäisyydestäsi kiinni.

5. Raportoi netissä mielipiteensi kampanjasta ja tuotteesta. Päästyäsi mukaan johonkin kampanjaan Oma sivu -osioon (näkyy kirjauduttuasi sisään) ilmestyy kampanjaan liittyvä raportti, joka sinun pitää täyttää. Raportti sisältää yleensä muutamia monivalintakysymyksiä sekä muutamia kysymyksiä, joihin sinun pitää itse tarinoida kokemuksesi. Raportin täyttämiseen ei todellakaan mene kauan, noin 10-20min itsestäsi riippuen. Huomioi, että hyvin täytetystä raportista voi saada lisäpisteitä, ja onhan se mukavaa antaa kunnon vastike ilmaisiksi saamilleen tuotteille :)

-------------------------------------------------

Jos tahdot tietää jotakin lisää Buzzadorista ennen liittymistä, niin kysy ihmeessä minulta tai mene suoraan Buzzadorin etusivulle;

http://www.buzzador.com/?refstr=Magoria&lang=fi

Jos haluat rekisteröityä suoraan Buzzadoriin, niin se onnistuu tästä;

http://www.buzzador.com/fi/buzzador/register.php?refstr=Magoria

Annetut linkit ovat refer -linkkejäni, jota kautta rekisteröitymällä autat minua saamaan 10 euron K -ryhmän lahjakortin. Itse et menetä mitään.

Jos et jostakin syystä tahdo auttaa minua, niin normi linkki etusivulle on tässä;
http://www.buzzador.com/
-------------------------------------------------

PS. Tällä hetkellä etsitään erityisesti uusia buzzadoreja, joilla on kissa tai koira lemmikkieläimenä.

PPS. Tätä ei Buzzador kerro, mutta näin meidän käyttäjien kesken.... Kannattaa valehdella omaavansa mahdollisimman monta kiinnostuksen kohdetta, jotta oma kohderyhmään kuulumisen mahdollisuus paranisi!

5

3749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *pirtelö

      Menin tuon linkkisi kautta ja rekisteröidyin, toivottavasti saat sen lahjakortin.
      Mielenkiintoisen tuntuinen juttu, ootan innolla
      että pääsen testaamaan tuotteita :o)

    • myöskin :)

      yksi ilmoittautunut, toivottavasti saat lahjakortin.

      • misi63

        mä en oo saanu sieltä muuta kuin sellasta roinaa millä ei tee mitään


      • *star*
        misi63 kirjoitti:

        mä en oo saanu sieltä muuta kuin sellasta roinaa millä ei tee mitään

        Itse oon osallistunut muutamaan kamppanjaan tähän mennessä, onhan sieltä tavaraa tullut, ja ehkä tarpeetontakin, mutta eipä siitä ole tarvinnut maksaakkaan... Enkä pistä pahaksi jos kissan ruokaa saa ilmaiseksi kisulle sillä että täyttelen muutaman raportin!


    • marzakasineljä

      täältä nyt taisi tupsahtaa pisteitä sinulle, kun kaverini kertoi sivusta ja minä etin linkkiä,joten klikkasin linkin josta sulle tais tupsahtaa pisteet :)..

      olloppas hyvä! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe