Tiedän miten Halloweenia vietetään koska olen ollut amerikassa vaihtarina. Siellä on ihan eri meiningit kuin täällä. Kyselin täällä chatissä porukkaa munasotasille niin kukaan ei ollut moisesta kuullutkaan mitään, toihan on ihan Halloweenin perusjuttuja. No lupasin Tampere Chatissä että järkkään kunnon munasodan ensi vuodeksi ja ilmeisesti silloin olisi tulossa myös Keith USA:sta näyttämään munasodan mallia Tampereelle, chatissä innostuivat tuosta ideasta, mutta jos on muitakin kiinnostuneita niin voi mailailla mulle. Tarkoitus olisi luonnollisesti järkkäillä harjoitus munasotia tässä vuoden mittaan, ettei tarvitse sitten hävetä kun Keith ja ehkä Johnkin tulee tänne.
Toinen on tuo kurpitsa lyhtyjen kaiverrus, niitäkään ei esim. meidän talossa ollut partsilla kunnollisia kuin meikiksellä tietty, kun mähän nyt osaan sellaisen tietysti kovertaa.
Mailihan on sitten [email protected], tai on mulla toinenkin meili mut en mä sitä tässä kerro.
Suomalaiset juntteja Halloweenin viettäjiä
6
1864
Vastaukset
- on pokkaa
Kyllä mulla varmaan paremmin koverrettu kurpitsalyhty kun sulla!ja vielä kaksin kappalein :) juhlat oli ja meni perjantaina. Mä en tuu munasotasille,koska ei haluu likaantua,lasten juttuja :) ja nimeni ei ole Margaret Hilton vaan Irmeli Pitkänen ja olen suomesta.
- pyhämies
Tiesitkö että suomessa ei vietetä halloweeniä? Johtuisiko siitä ettei kukaan tiedä lapsellisista munasodistasi mitään? :D
- maukonen
hyvä aika alkaa jo pikkuhiljaa reenaileen, maileja vaan mun laatikkoon!
- Sontaa
Halloween on amerikkalaista paskaa,
ei sitä tarvi apinoida täällä!- Hllwn
En kuule usko että kukaan tai mikään taho olisi varsinaisesti VAKIINNUTTAMASSA Halloweenia suomalaiseen juhlakulttuuriin - antaa nyt kauhuihmisten pitää omat kivansa, kun sille on oma päivänsäkin.
Ei sen kaiken järjen mukaan pitäisi olla teiltä pois, jos ei huvita leikkiä mukana niin karkinruinaajille voi sanoa ihan rehellisesti että "ei kiitos".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83724090Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2523101Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy672543Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast42063Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har251630Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1821570Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään691565Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j171180Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.491090- 611042