Suomalaiset juntteja Halloweenin viettäjiä

maukonen

Tiedän miten Halloweenia vietetään koska olen ollut amerikassa vaihtarina. Siellä on ihan eri meiningit kuin täällä. Kyselin täällä chatissä porukkaa munasotasille niin kukaan ei ollut moisesta kuullutkaan mitään, toihan on ihan Halloweenin perusjuttuja. No lupasin Tampere Chatissä että järkkään kunnon munasodan ensi vuodeksi ja ilmeisesti silloin olisi tulossa myös Keith USA:sta näyttämään munasodan mallia Tampereelle, chatissä innostuivat tuosta ideasta, mutta jos on muitakin kiinnostuneita niin voi mailailla mulle. Tarkoitus olisi luonnollisesti järkkäillä harjoitus munasotia tässä vuoden mittaan, ettei tarvitse sitten hävetä kun Keith ja ehkä Johnkin tulee tänne.

Toinen on tuo kurpitsa lyhtyjen kaiverrus, niitäkään ei esim. meidän talossa ollut partsilla kunnollisia kuin meikiksellä tietty, kun mähän nyt osaan sellaisen tietysti kovertaa.

Mailihan on sitten [email protected], tai on mulla toinenkin meili mut en mä sitä tässä kerro.

6

1818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on pokkaa

      Kyllä mulla varmaan paremmin koverrettu kurpitsalyhty kun sulla!ja vielä kaksin kappalein :) juhlat oli ja meni perjantaina. Mä en tuu munasotasille,koska ei haluu likaantua,lasten juttuja :) ja nimeni ei ole Margaret Hilton vaan Irmeli Pitkänen ja olen suomesta.

    • pyhämies

      Tiesitkö että suomessa ei vietetä halloweeniä? Johtuisiko siitä ettei kukaan tiedä lapsellisista munasodistasi mitään? :D

    • maukonen

      hyvä aika alkaa jo pikkuhiljaa reenaileen, maileja vaan mun laatikkoon!

    • Sontaa

      Halloween on amerikkalaista paskaa,
      ei sitä tarvi apinoida täällä!

      • Hllwn

        En kuule usko että kukaan tai mikään taho olisi varsinaisesti VAKIINNUTTAMASSA Halloweenia suomalaiseen juhlakulttuuriin - antaa nyt kauhuihmisten pitää omat kivansa, kun sille on oma päivänsäkin.

        Ei sen kaiken järjen mukaan pitäisi olla teiltä pois, jos ei huvita leikkiä mukana niin karkinruinaajille voi sanoa ihan rehellisesti että "ei kiitos".


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe