no perkule ku kaikki menee päin helvettiä mutta kirjoitelkaapas tänne munasyövän oireita ja muutenkin haluisin tietää minkälainen patti se syöpä on jos se on munassa onko valkoinen tai kuuluuko patin olla kipee?????????????????. KU tressaan liika ku koko ajan ajattelen onko mulla munasyöpä ja en haluis lääkäriinkään mennä mutta itelläni pikku patti on valkoinen ja patin vieressä on muita vielä pienempiä patteja ja kaikki valkoisia ja on ollut jo pitkään ei isontunut eikä pienentynytkään mutta nyt alkoi jo huolestuttaa vaikka pateista ei ole ollut mitään haittaa ihmetyttää vain vähäsen.
muna syövän oireita
4
2323
Vastaukset
- aaa
luehan toi mitä kirjoitin sulle tohon edelliseen viestiisi...
- läheltä liippaa
Jos henkesi on sinulle kallis kuten oletan, niin lähde hippulat ja patit vilkkuen terveyskeskukseen tai jos olet hyväosainen, suoraan urologin puheille.
En mitenkään tahdo pelotella, mutta paras kaverini haudattiin kuukausi sitten. Kuolinsyy oli penissyöpä. Hän sairasti sitä yli viisi vuotta. Vuosi takaperin se muuttui yllättäen pahanlaatuiseksi ja koko penis poistettiin. Myös alapään imurauhaset leikattiin, mutta etäispesäkkeitä oli ehtinyt levitä ympäri kehoa.
Loppu ei ollut helppo; ei hänelle eikä omaisille ja ystäville. Elokuussa kävi tuoni.
Vaikka ilmoitat olevasi urheilija, älä urheile terveydelläsi.- urheilia
mun mielest mä kysyin ihan jotain muuta en haluais puhua mistään kuolemasta vaan että minkä värisiä ne vitun pikku pallot ja tilkut on??????????????????????????
- En usko sinua!
urheilia kirjoitti:
mun mielest mä kysyin ihan jotain muuta en haluais puhua mistään kuolemasta vaan että minkä värisiä ne vitun pikku pallot ja tilkut on??????????????????????????
Jos ei kiinnosta puhua kuolemasta niin painu muualle syöpäpalstalta meuhkaamasta. Tuosta sun yrityksestäsi ei saa edes mitään selvää, missä tilassa koulutus on jos 16-vuotias kirjoittaa noin????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209