Sitä paitsi näillä näkymin Yhdyavaltain seuraava presidentti. Hyvä niin.
Bushin hallinnon Amerikka on saanut tuta 8 vuodessa varsin kylmää kyytiä.
Hieno Amerikan kansa tarvitsee monta hyvää kasvun vuotta ansaitakseen takaisin maailman
ihmisten luottamuksen.
Barack Obama on loistava puhuja
9
541
Vastaukset
- Eläkeläiset pois politiikasta
Toteuttaako Obama myös lupaamansa? Poliitikot puhuvat mitä tahansa, jotta pääsisivät valtaan ja näin se on myös Obamankin kohdalla. Mutta on hän parempi vaihtoehto kuin McCain, joka on jo lähes kuollut.
Kelatkaa vähän, mies on jo 72-vuotias, mutta ei vieläkään tajua vetäytyä eläkkeelle. Nämä jääräpäiset urapoliitikot, jotka ovat vain ja ainoastaan maineen perässä, ovat politiikan suurin vitsaus ja pila. Niin Amerikassa kuin Suomessakin.- Poro Tallinnasta
Strom Thurmond lopetti uransa senaatissa 100-vuotiaana vuonna 2003, joten McCain saattaa vielä nähdä aika monta presidenttiä Valkoisessa Talossa.:)
- capt.cöpenick ekj
Mc Cainin ikä ei ole pahin este presidentinvaalissa. Edustajamihiltä pitäisi saada valtuutus.
Eilisen MTV-Fakta dokumentissa osoitettiin, miten edellisissä vaaleissa Mc Cainin
ääniä tuhottiin niin paljon, että GWB "valittiin", saatiin voittajaksi.
Nyt ero B Obaman eduksi on niin selvä, ettei sumpliminen ehä onnistu.
Liian suuri osa rebublikaaneja on loikannut Obaman leiriin.
Kovin suurta eroa seuraavankaan presidentin hallinnossa tuskin lienee.
Aikaeron takia kai 5.11 meille pohjoismaalaisille selviää kumpa herroista tulee valituksi. - Olet vielä lapsi?
Vanha on vanha vasta jos uskoo olevansa sellainen.
Minulla on kaulassa syöpäkasvain ja keuhkoissa ahtautuma. Pitäisikö minun nyt alkaa sairaaksi ja lakata eläminen? Lopetteisinko työnteon?
Ei. Minä elän ja vaikka minulla on sairauteni, olen työssä ja elän kunnes kuolema meidät erottaa. Ei ikä ihmistä pilaa, ei edes iän puute. Äläkä vanhuutta pilkkaa, vielä se, toivottavasti, tulee sinunkin osaksesi.
Pitkää ikää, valiojogurtista en piittaa. - Eläkeläiset pois politiikasta
Olet vielä lapsi? kirjoitti:
Vanha on vanha vasta jos uskoo olevansa sellainen.
Minulla on kaulassa syöpäkasvain ja keuhkoissa ahtautuma. Pitäisikö minun nyt alkaa sairaaksi ja lakata eläminen? Lopetteisinko työnteon?
Ei. Minä elän ja vaikka minulla on sairauteni, olen työssä ja elän kunnes kuolema meidät erottaa. Ei ikä ihmistä pilaa, ei edes iän puute. Äläkä vanhuutta pilkkaa, vielä se, toivottavasti, tulee sinunkin osaksesi.
Pitkää ikää, valiojogurtista en piittaa.Kyse oli poliitikoista, ei "tavallisista eläkeläisistä". Eikä sotketa sairauksia mukaan, ymmärrätkö? Niitä valitettavasti tulee itse kullekin, joten se siitä.
McCain on vielä työssä vain siksi, että hän ei pääse siitä eroon. Hän on itserakas työhullu, joka luulee että häntä vielä tarvitaan. Tiedot on kyseenalaistettu jo moneen kertaan tämän pressakamppailun aikana ja jo sen pitäisi kertoa sinullekin, että hän ei enää elä tässä ajassa.
Tämän päivän Hesarikin kertoi miehen olevan myöhässä mietteineen ja tietoineen. McCain yrittää väkisin tehdä itsestään tarpeellisen. Ei vain itse tajua, että hänen aikansa on jo ohi. Ikä ei näytä tuovan hänellekään viisautta.
Äijällä on rahaa ja omaisuutta vaikka kuinka, mutta työn ulkopuolista elämää ei näytä olevan. Niinhän se usein on näillä työhulluilla. Hän on niin kiinni politiikassa, että se on jo jonkinlainen pakkomielle. Jonkun pitäisi vain kertoa se hänelle ja hänen omaisilleen.
- ei obama
siihen pysty
hänhän on vain pankkiirien sätkynukke- eikö gwb?
Missä hänen aivonsa ja mielensä on - debiilitpaus.
- Pompoteltava on
Pelkään, että ellei hän pysy ruodussa, hänen käy kuin Kennedyn tai jeesuksen. King surmattiin, kuten Kennedy, Jeesuskin, omiensa toimesta ja kukas surmat järjestikään?
Salaliittoteoria on, valitettavasti, meitä paimentaa voimatekijät kulissien takaa, áivan joka maassa vaikka kuvittelemme muka olevamme vapaat, itsenäiset ja demokraattiset.
- Zarazwuo
Puhumalla pääsi pinnalle Sarasvuo ja myös Hitler. Puhumalla on noussut MONTA muutakin enemmän tai vähemmän merkkihenkilöksi noussutta puhujaa. Niin helppo on verbaalisesti lahjakkaan puhua itsensä suosioon tai puhua itsensä pussiin. Tämä tulee muistaa: Sanat ovat ne joilla tehdään suuria tekoja mutta samalla vedetään ajattelemattomia höplästä! Älkää uskoko mainosmiesten puheisiin, niin vältytte huijareilta, ajatelkaa itse.
Silmä on se joka harhauttaa ihmisen haluamaan hienoilta näyttäviä esineitä. Mikä on kuin kultaa ja kiiltää, siihen helposti haksahtaa. Silmä pettää ihmisen.
Korva pettää ihmisen, jos se uskoo kauniit sanat, ihminen nielee syötin kuin kala nielee syötin ja koukun. Muistakaa ajatella itse, harkita ja punnita asioita ja vaihtoehtoja, tehkää päätöksiä siten viisaina.
Jos sanat ovat kauniit, tutkikaa tekoja! Jos vain sanat ovat kauniit, teot olemattomat, mitä hyötyä on kauniista sanoista? Milloin silmä tai korva johdattaa tetä, voitte joutua harhaan. Epäilkää mitä näette, punnitkaa tarkoin mitä kuulette, ajatelkaa itse. Kaunis ei ole kaunista, vaikka se sellaisena esitettäisiin, jos se on vain feikki.
Ei ole väliä minkä värinen ihminen johtaa, ei ole väliä sukupuolella eikä ulkoisilla seikoilla muutenkaan, sillä johtaja on AINA ihminen. Hyvät ihmiset toivottavasti saavat äänenne ja kannatuksenne, huonot ja varsinkin pahat toivottavasti eivät teitä saisi sumutettua.
Musta voi olla paha tai hyvä, sama mahdollisuus on valkoisellakin, tai keltaisella, älkää eksykö keskitieltä vaan AJATELKAA aivoillanne, muuten markkinamiehet ajattelevat puolestanne ja tavallisten rivijäsenten ( meidän ) hyväksikäyttö vain jatkuu ja jatkuu. Ihminen, opi tuntemaan oikeutesi ja olemaan itse omien ajatustesi herra.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1032199
- 641358
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2301159Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971125- 101076
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671025IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56949Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91942Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175908Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43888