MAAILMAN PARAS LEFFA...?

heidi

Siis maailman paras leffa on ehdottomasti Moulin Rouge! Ainakin mun mielestä... :D Onkos muita ehdotuksia, vai yhdyttekö mielipiteeseeni...? ;)

46

4549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MovieStar

      VIHREÄ MAILI on maailman paras leffa mielestäni... parempaa ei oo vielä ollutkaan. Moulin Rouge on ihan ok, mutta ei se herättäny mussa mitään ajatuksia. No kaikilla omat mielipiteet!

      • å´kl0h

        ...Seitsemän Samuraita.


    • viewer

      paras leffa on Gladiator! Mahtava mahtava mahtava.. LoTRit kapuaa myös korkeelle.

      • epicsword-86

        kunniallisia leffoja jotka eivät noudata perus kaavaa,tehty muunkin kuin rahastamisen takia ja niihin on nähty tosi paljon vaivaa.Lord of the rings leffat seuraavat tarpeeksi kirjaa,niissä on ennennäkemätöntä visuaalisuutta ja kuuluvat niihin harvoihin joihin tietokonetehosteet sopivat eli niin että ne ovat aidon näköisiä ja eivät erotu liikaa ympäristöistä.


    • Sheltti

      suosikki on kans Moulin Rouge. Tykkään myös paljon Pottereista! :) Ou Jee..

    • mielipide

      ANNA HYVÄN KIERTÄÄ

      vaihteeksi erilainen elokuva räiskeen keskellä.
      Tosi hyvä. Suosittelen.

      • heidi

        Kiitti kommenteistanne... :D On aina hauskaa lukee että joku muuki tykkää Moulín Rougesta! :D Se vaan on nii hyvä, et sen voi kattoo uudestaan ja uudestaan!


      • walking_abortion
        heidi kirjoitti:

        Kiitti kommenteistanne... :D On aina hauskaa lukee että joku muuki tykkää Moulín Rougesta! :D Se vaan on nii hyvä, et sen voi kattoo uudestaan ja uudestaan!

        tämän vuoden parhaat: 1.mulholland drive
        2.lilja4-ever
        3.the others
        siinäpä ne sitten olikin:(


      • minä.
        walking_abortion kirjoitti:

        tämän vuoden parhaat: 1.mulholland drive
        2.lilja4-ever
        3.the others
        siinäpä ne sitten olikin:(

        katsoin sen kavereitten kanssa viime viikolla: aika ahdistava leffa.. varsinkin se percy on aivan järkyttävä... ja hirveen pitkäkin. 3 tuntia, huh.


    • nanna

      Muita ihan sika hyvii leffoja moulin rougen lisäx
      on esim. The Others.... Nicole oli siin tosi hyvä.... :D:D

    • Pertteli

      Takaikkuna

      • Zabbo

        Oliks se se Hitskokin leffa jossa oli se kamera kohta.
        Tosi huippu.
        Ehkä äijän paras.


    • Roll over

      Elikkäs Die Hard - Koston enkeli on mielestäni hyvä. Actionia on ehkä vähän liikaa, ja laivan kannelle kymmenestä metristä tippuminen ei taida toimia oikeassa elämässä. Mutta jotenkin leffa on säilyttänyt katsomis nautinnonsa monen kerran jälkeen.

      Toiseksi parhaan tittelin minulta saa varmaankin tuo Die Hard 2. =))))))))))

    • mari

      MOULIN ROUGE OF COURSE!!!!! AAAAH=D

    • ninnu

      sehän on tottakai MOULIN ROUGE!!! ei löydy parempaa... :D

    • The One and only

      The Matrix

      • Chihiro

        Taru Sormusten Herrasta.


    • Shadow Warrior

      Alec Baldwin ja Sean Connery. Yhdistettynä ydinsukellusveneisiin ja todella mahtavaan hikipisarat irrottavaan trilleriin. Siinä on sitä jotain...

      • laureline

        oon ihan samaa mieltä, kestää katsoa useaan otteeseen, varsinkin vadenalaiset kohtaukset oli huikeita.muita hyviä: the crow, amelie, delicatessen sekä kaikki tarantinon elokuvat.


    • muusa

      SE ON IHAN SIKA HYVÄ LEFFA mut vaa toisiks paras mun mielestäni.. Paras on Chicago!!!

      Okei, ei mulla muuta..(;
      "The French are glad to die for love.."

    • Zabbo

      Penskasta asti kyl yks parhaita leffoja.
      Sit mul on Clint Klöntin nimmariki

    • jep

      Lannistumaton Luke tai Dead Zone tai Rain Man

    • Haastava
    • Tyrannosaurus2

      Jurassic Park on mielestäni kaikkien aikojen paras leffa!

    • elmo

      thomas edisonin fankenstein.....

      • NM

        Billy Elliot se kuulkaa on.


    • Miinu-

      paras on uutuus L.A. Gigolo :D Se oli tosi hyvä

    • Tykkään...

      American history X!! Siinä on vähän todellisuutta sitä etsiville, suosittelen katsomaan, vähän ehkä raaka, mutta todellisuuta...

    • leffat ovat

      kaikki niiiiin ihq !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • asfsag

      Paras leffa jonka olen ikinä nähnyt on ehdottomasti Avatar.

    • ment alisti

      Harrison Fordin alkuperäisellä kertojanäänellä.
      Piste.

    • vanha jellona

      Tulee kun kattoo englantilaisen potilaan, siis joka kerta

    • 5

      The Shawshank Redemption

      • -

        Syberbergin Hitler.


    • w.c.fields

      Parasta elokuvaa on vaikea nimetä ja ylipäätään määritellä. Jos kuitenkin täytyisi joku katsomani elokuva nimetä parhaaksi elokuvaksi, niin se olisi varmaan Clint Eastwoodin "Armoton". On tietysti monia visuaalisesti upeampia elokuvia, mutta "Armoton" on sellainen elokuva jonka voi katsoa useampaan kertaan.
      Avatar on kyllä visuaalisesti kaunis elokuva. Ehkä parasta elokuvaa ei olekkaan.

    • böbbe

      fight club ja kaunis mieli..oon nähny jo monta kertaa mut aina jaksaa kattoo uudestaan ja uudestaan.. I love you philip morris ihanin leffa uutuus tällä hetkellä, suosittelen lämpimästi..

      • Katsotte.

        On teillä elokuvamaut !

        Täyttä roskaa.

        Parhaat elokuvat kautta aikain on tietysti tässä.

        Poliisiopisto 1

        Steven Segalin kaappaus merellä

        Twilight

        Kummisetä

        Casablanca

        Terminator 3

        Hyvät pahat Rumat

        Riku rikas

        Clockwork Orange


      • ahahaha
        Katsotte. kirjoitti:

        On teillä elokuvamaut !

        Täyttä roskaa.

        Parhaat elokuvat kautta aikain on tietysti tässä.

        Poliisiopisto 1

        Steven Segalin kaappaus merellä

        Twilight

        Kummisetä

        Casablanca

        Terminator 3

        Hyvät pahat Rumat

        Riku rikas

        Clockwork Orange

        mitä helvettiä, riku rikas? :DD


      • Huh mikä maku
        Katsotte. kirjoitti:

        On teillä elokuvamaut !

        Täyttä roskaa.

        Parhaat elokuvat kautta aikain on tietysti tässä.

        Poliisiopisto 1

        Steven Segalin kaappaus merellä

        Twilight

        Kummisetä

        Casablanca

        Terminator 3

        Hyvät pahat Rumat

        Riku rikas

        Clockwork Orange

        Ja riku rikas ?!?!!? Herra jestas. Sinulla se vasta paska maku onkin. Terminator 3 olisi saanut jäädä tekemättä. Kyllähän tuon tietää miten siinä käy kun alkuperäistä ohjaajaa ei enää nähdä. sitä paitsi 2 loppui juuri hyvällä tavalla eikä juoni kaivannut enää jatkoa. Tuomionpäivää ei tullut. niin sanottiin 2 en lopussa


    • OCP 001

      Robocop. Muuta ei tarvitse sanoa.

    • psykonautti---

      Maailman paras scifi-leffa eli samalla maailman paras leffa. Muita lähellekään vastaavia psykologisia scifejä ei ole edes tehty.

    • Omenasiirappi

      Aika vaikeeta luokitella kaikkein paras, mut täs on nyt sitten muutama hyvä leffa:
      1. Vauhdilla Chicagoon
      2. John Carpenter's The Thing
      3. Independence day
      4. Hyvät, pahat ja rumat
      5. Pirates of the Caribean (kaikki osat)
      6. The X Files eli Salaiset kansiot (lähinnä sarja, mutta hyvä silti)
      7.Star Wars (kaikki osat)
      8. Mr. Bean clipit
      9. Mies ja alaston ase (kaikki osat)
      10. Rottaralli

      • chris_hitchens

        Minusta kaikkein hienoin raina kautta aikojen on Kaunis Mieli (A Beautiful Mind). Jennifer Connelly tekee suorastaan häikäisevän roolityön (uskomattoman kauniina) vaimona. Russell Crowe on myös loistava.

        Muita upeita on koko pino, Shawnshank Redemption esimerkkinä.


    • cheryle

      potterit ja piratesit on vaa iskeny niin hyvin (=

      • Mariannetta

        Joten minulle kolahtaa Kurosawa, Bergman ym. tyyliset elokuvat. Tosin olen katsonut myös potterit ja pirateksetkin, enkä ole pitkästynyt. Avatar oli visuaalisesti hyvä.

        Olen katsonut Makuunin ns. lainatuinpia pitkään, enkä ole löytänyt paljoakaan kolahduksia. Ehkä animaatio Wall-E oli sellainen, mutta muut ovat olleet 3 luokan pisteytyksiä. Nyt minulla on kirjastosta Four lions, Solitary man, The Single man ja Kurosawan Yojimbo onnensoturi.


    • Hyviä elokuvia

      Da Vinci Code
      Viimeinen samurai
      Forrest Gump

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe