Millasista naisista jousimiesmies pitää?

Vesinainen

Siis noin niinkun yleensä ottaen, jokanen jouskari on tietysti makunsa suhteen erilainen,,, mutta tarkotan että kiinnittääkö naisessa ensimmäiseksi huomiota pukeutumiseen vai hymyyn, onko nipo ulkonäöstä vai onko tärkeempää että nainen on muuten mukava?
Tai kertokaa nyt mitä mieleen tulee. Olen tutustunut kivaan jousimiesmieheen, ja huolestuttaa ensitapaaminen, koska olen suoraansanoen räjähtänyt boheemi.. en osaa pukeutua enkä huolehtia itsestäni... mutta olen mukava.. heh.. ja on pilkettä silmäkulmassa. Riittääkö vai pysynkö poissa jouskarin tieltä?
Olen vesimies.

3

1392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tärkein

      vinkki tulee tässä:

      Hymyile ja Ole Oma Itsesi, älä erehdy feikkaamaan, sillä jouskari huomaa heti, jos esität jotain muuta kuin oikeasti olet :)

      Jouskarille merkitsee enempi sisältö kuin ulkonäkö, mitä mysteerisempi ja haasteellisempi, sitä enemmän jouskari kiinnostuu.

      Älä missään nimessä missaa tapaamista, menet ja katsot mitä tuleman pitää. Et voi menettää mitään, voit vain voittaa...parhaassa tapauksessa jouskarin sydämen:)

    • jouskariäijä

      tota joo..eksyin tälle palstalle vahingossa just,oikeestaan siksi että näin just 5 minuuttia sitten oudon jutun,tähti putos taivaalta!ihan meteoriitilta vaikutti mut ne lentää,tämä putos suoraan alas..kirkas tähti.ai niin,en muista mihin olin vastaamassa,innostuin tosta tähdestä,niin,jos puhutaan jousimiehistä pelkästään horoskooppimerkkinä niin tuskin sen perusteella voi yleistää.itse oon jousimies ja oikeestikin ammun jousella,sattumaa kai,osun usein ohi!
      kai laitoin tän vaan siksi että yksikin vesinainen horjuttaa mun mielenrauhaani,ehkäpä yritän löytää hänet täältä,jostain internetin syövereistä..hakuammuntaa?eikä mun edes pitäisi.ei voi olla mahdollista että..vai voiko,se olis jo telepatiaa.ulkoiseen olentooni senverran että ryhdiltäni molen lähempänä arto melleriä tai quasimodoa kuin jaloa intiaania,syvämietteisyys painaa hartiat kumaraan.niin,se naisen ulkonäkö,mitä siis?kuka päättää kuka on kaunein ja mitä se meinaa,millä mittapuulla voi kauneutta mitata?se on jotain mitä joko on tai ei ole,se tulee olemuksesta tai jostain,ei siittä et pukeutuu kuin imperialistit ja laittaa silikonit.

    • vaaka.

      Muuntautumiskykyisistä, positiivisista, elämänmyönteisistä, iloisista, huumorintajuisista ja salamyhkäisistä. Ei kannata lyödä kaikkia korttejaan heti pöytään. Jousimies haluaa saalistaa.
      Ulkonäkö ei vaikuta niin suuresti. Jos jousimies tykkää, niin sitten tykkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2389
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      170
      1510
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1089
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      690
    Aihe