Millasista naisista jousimiesmies pitää?

Vesinainen

Siis noin niinkun yleensä ottaen, jokanen jouskari on tietysti makunsa suhteen erilainen,,, mutta tarkotan että kiinnittääkö naisessa ensimmäiseksi huomiota pukeutumiseen vai hymyyn, onko nipo ulkonäöstä vai onko tärkeempää että nainen on muuten mukava?
Tai kertokaa nyt mitä mieleen tulee. Olen tutustunut kivaan jousimiesmieheen, ja huolestuttaa ensitapaaminen, koska olen suoraansanoen räjähtänyt boheemi.. en osaa pukeutua enkä huolehtia itsestäni... mutta olen mukava.. heh.. ja on pilkettä silmäkulmassa. Riittääkö vai pysynkö poissa jouskarin tieltä?
Olen vesimies.

3

1453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tärkein

vinkki tulee tässä:

Hymyile ja Ole Oma Itsesi, älä erehdy feikkaamaan, sillä jouskari huomaa heti, jos esität jotain muuta kuin oikeasti olet :)

Jouskarille merkitsee enempi sisältö kuin ulkonäkö, mitä mysteerisempi ja haasteellisempi, sitä enemmän jouskari kiinnostuu.

Älä missään nimessä missaa tapaamista, menet ja katsot mitä tuleman pitää. Et voi menettää mitään, voit vain voittaa...parhaassa tapauksessa jouskarin sydämen:)

• jouskariäijä

tota joo..eksyin tälle palstalle vahingossa just,oikeestaan siksi että näin just 5 minuuttia sitten oudon jutun,tähti putos taivaalta!ihan meteoriitilta vaikutti mut ne lentää,tämä putos suoraan alas..kirkas tähti.ai niin,en muista mihin olin vastaamassa,innostuin tosta tähdestä,niin,jos puhutaan jousimiehistä pelkästään horoskooppimerkkinä niin tuskin sen perusteella voi yleistää.itse oon jousimies ja oikeestikin ammun jousella,sattumaa kai,osun usein ohi!
      kai laitoin tän vaan siksi että yksikin vesinainen horjuttaa mun mielenrauhaani,ehkäpä yritän löytää hänet täältä,jostain internetin syövereistä..hakuammuntaa?eikä mun edes pitäisi.ei voi olla mahdollista että..vai voiko,se olis jo telepatiaa.ulkoiseen olentooni senverran että ryhdiltäni molen lähempänä arto melleriä tai quasimodoa kuin jaloa intiaania,syvämietteisyys painaa hartiat kumaraan.niin,se naisen ulkonäkö,mitä siis?kuka päättää kuka on kaunein ja mitä se meinaa,millä mittapuulla voi kauneutta mitata?se on jotain mitä joko on tai ei ole,se tulee olemuksesta tai jostain,ei siittä et pukeutuu kuin imperialistit ja laittaa silikonit.

• vaaka.

Muuntautumiskykyisistä, positiivisista, elämänmyönteisistä, iloisista, huumorintajuisista ja salamyhkäisistä. Ei kannata lyödä kaikkia korttejaan heti pöytään. Jousimies haluaa saalistaa.
      Ulkonäkö ei vaikuta niin suuresti. Jos jousimies tykkää, niin sitten tykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5151
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      45
      2724
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2458
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1730
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1600
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1228
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1187
    Aihe