Luopuisimme hyvään kotiin kolmesta tuliliskosta (meillä olleet noin 3 v) tarvikkeista.
Koko paketti kaikkine välineineen aina phdistuksessa käytettäviä lappoja yms myöten.
-kannellinen ja valollinen akvaario 60l
-kivet kasvit muu krääsä
-hoito ja puhdistusvälineet
-lisäksi lämpömittari ja pari putsaria/hapetinta
Mukaan saa tarvittessa hoito-ohjeet, sillä liskot viihtyvät hyvin ja tekevät jopa poikasiakin (jos vaan viitsis niitä pelastaa terraariosta)
liskot ovat kaakkoissuomessa (LPR) eikä niitä kovin kauas kannata lähteä kiikuttamaan.
Myydään 3 x tuliliskoa
5
1863
Vastaukset
- Bethyo
Hei!
Onko kyseessä Cynops Orientalis- laji? Minulla on kolme kyseistä lajia olevaa lismua, jotka hain Jyväskylästä ( 300k päästä), joten luulen, että jaksaisin ajaa kaakkois- Suomeenkin. Missä päin tarkalleen ottaen lismut ovat?- lisää dataa
Liskot asustelevat Lappeenrannasa ja ovat kyllä tottuneet "jonkinasteiseen" käsitelyyn , kun ne siirretään 3 x kuukaudessa pois terraarion siivouksen ja osittaisen veden vaihdon ajaksi.
Terraariossa on 2 tyttöä ja 1 poika
Tuota lajia en uskalla sanoa. Tummia ovat ja maha oranssi (voi hyvinkin olla mainitsemasi laji).
Minne päin liskot lähtisivät...?
Olis kyllä kiva saada otukset henkilölle jolla on jo kokemusta liskojen hoidosta.... - tiedoksi
lisää dataa kirjoitti:
Liskot asustelevat Lappeenrannasa ja ovat kyllä tottuneet "jonkinasteiseen" käsitelyyn , kun ne siirretään 3 x kuukaudessa pois terraarion siivouksen ja osittaisen veden vaihdon ajaksi.
Terraariossa on 2 tyttöä ja 1 poika
Tuota lajia en uskalla sanoa. Tummia ovat ja maha oranssi (voi hyvinkin olla mainitsemasi laji).
Minne päin liskot lähtisivät...?
Olis kyllä kiva saada otukset henkilölle jolla on jo kokemusta liskojen hoidosta....Eli ovat edelleen saatavilla, jos kiinnostuneita on....
- lprkpk
tiedoksi kirjoitti:
Eli ovat edelleen saatavilla, jos kiinnostuneita on....
paljonko pyydät liskoista.
Minulla on jokusen vuosi sitten ollut kyseisiä liskosia. - lisää dataa
lprkpk kirjoitti:
paljonko pyydät liskoista.
Minulla on jokusen vuosi sitten ollut kyseisiä liskosia.Moi
Ei ole hinta esteenä. Pääasia että pääsevät hyvään hoitoon. Pyynti vois olla 80 eur, koko satsi. Mitään ei tarvii ostaa (paitsi sapuskaa tietty). Mistä päin olet?
Jos vielä kiinnostaa niin ota yhteyttä sähköpostiin;
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1182302- 1321856
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K971172En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721070Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.441024Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉78981HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23965Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932