Myydään 3 x tuliliskoa

ja tarvikkeet

Luopuisimme hyvään kotiin kolmesta tuliliskosta (meillä olleet noin 3 v) tarvikkeista.

Koko paketti kaikkine välineineen aina phdistuksessa käytettäviä lappoja yms myöten.
-kannellinen ja valollinen akvaario 60l
-kivet kasvit muu krääsä
-hoito ja puhdistusvälineet
-lisäksi lämpömittari ja pari putsaria/hapetinta

Mukaan saa tarvittessa hoito-ohjeet, sillä liskot viihtyvät hyvin ja tekevät jopa poikasiakin (jos vaan viitsis niitä pelastaa terraariosta)

liskot ovat kaakkoissuomessa (LPR) eikä niitä kovin kauas kannata lähteä kiikuttamaan.

5

1834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bethyo

      Hei!

      Onko kyseessä Cynops Orientalis- laji? Minulla on kolme kyseistä lajia olevaa lismua, jotka hain Jyväskylästä ( 300k päästä), joten luulen, että jaksaisin ajaa kaakkois- Suomeenkin. Missä päin tarkalleen ottaen lismut ovat?

      • lisää dataa

        Liskot asustelevat Lappeenrannasa ja ovat kyllä tottuneet "jonkinasteiseen" käsitelyyn , kun ne siirretään 3 x kuukaudessa pois terraarion siivouksen ja osittaisen veden vaihdon ajaksi.

        Terraariossa on 2 tyttöä ja 1 poika
        Tuota lajia en uskalla sanoa. Tummia ovat ja maha oranssi (voi hyvinkin olla mainitsemasi laji).

        Minne päin liskot lähtisivät...?

        Olis kyllä kiva saada otukset henkilölle jolla on jo kokemusta liskojen hoidosta....


      • tiedoksi
        lisää dataa kirjoitti:

        Liskot asustelevat Lappeenrannasa ja ovat kyllä tottuneet "jonkinasteiseen" käsitelyyn , kun ne siirretään 3 x kuukaudessa pois terraarion siivouksen ja osittaisen veden vaihdon ajaksi.

        Terraariossa on 2 tyttöä ja 1 poika
        Tuota lajia en uskalla sanoa. Tummia ovat ja maha oranssi (voi hyvinkin olla mainitsemasi laji).

        Minne päin liskot lähtisivät...?

        Olis kyllä kiva saada otukset henkilölle jolla on jo kokemusta liskojen hoidosta....

        Eli ovat edelleen saatavilla, jos kiinnostuneita on....


      • lprkpk
        tiedoksi kirjoitti:

        Eli ovat edelleen saatavilla, jos kiinnostuneita on....

        paljonko pyydät liskoista.
        Minulla on jokusen vuosi sitten ollut kyseisiä liskosia.


      • lisää dataa
        lprkpk kirjoitti:

        paljonko pyydät liskoista.
        Minulla on jokusen vuosi sitten ollut kyseisiä liskosia.

        Moi

        Ei ole hinta esteenä. Pääasia että pääsevät hyvään hoitoon. Pyynti vois olla 80 eur, koko satsi. Mitään ei tarvii ostaa (paitsi sapuskaa tietty). Mistä päin olet?

        Jos vielä kiinnostaa niin ota yhteyttä sähköpostiin;

        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe