Luopuisimme hyvään kotiin kolmesta tuliliskosta (meillä olleet noin 3 v) tarvikkeista.
Koko paketti kaikkine välineineen aina phdistuksessa käytettäviä lappoja yms myöten.
-kannellinen ja valollinen akvaario 60l
-kivet kasvit muu krääsä
-hoito ja puhdistusvälineet
-lisäksi lämpömittari ja pari putsaria/hapetinta
Mukaan saa tarvittessa hoito-ohjeet, sillä liskot viihtyvät hyvin ja tekevät jopa poikasiakin (jos vaan viitsis niitä pelastaa terraariosta)
liskot ovat kaakkoissuomessa (LPR) eikä niitä kovin kauas kannata lähteä kiikuttamaan.
Myydään 3 x tuliliskoa
5
1850
Vastaukset
- Bethyo
Hei!
Onko kyseessä Cynops Orientalis- laji? Minulla on kolme kyseistä lajia olevaa lismua, jotka hain Jyväskylästä ( 300k päästä), joten luulen, että jaksaisin ajaa kaakkois- Suomeenkin. Missä päin tarkalleen ottaen lismut ovat?- lisää dataa
Liskot asustelevat Lappeenrannasa ja ovat kyllä tottuneet "jonkinasteiseen" käsitelyyn , kun ne siirretään 3 x kuukaudessa pois terraarion siivouksen ja osittaisen veden vaihdon ajaksi.
Terraariossa on 2 tyttöä ja 1 poika
Tuota lajia en uskalla sanoa. Tummia ovat ja maha oranssi (voi hyvinkin olla mainitsemasi laji).
Minne päin liskot lähtisivät...?
Olis kyllä kiva saada otukset henkilölle jolla on jo kokemusta liskojen hoidosta.... - tiedoksi
lisää dataa kirjoitti:
Liskot asustelevat Lappeenrannasa ja ovat kyllä tottuneet "jonkinasteiseen" käsitelyyn , kun ne siirretään 3 x kuukaudessa pois terraarion siivouksen ja osittaisen veden vaihdon ajaksi.
Terraariossa on 2 tyttöä ja 1 poika
Tuota lajia en uskalla sanoa. Tummia ovat ja maha oranssi (voi hyvinkin olla mainitsemasi laji).
Minne päin liskot lähtisivät...?
Olis kyllä kiva saada otukset henkilölle jolla on jo kokemusta liskojen hoidosta....Eli ovat edelleen saatavilla, jos kiinnostuneita on....
- lprkpk
tiedoksi kirjoitti:
Eli ovat edelleen saatavilla, jos kiinnostuneita on....
paljonko pyydät liskoista.
Minulla on jokusen vuosi sitten ollut kyseisiä liskosia. - lisää dataa
lprkpk kirjoitti:
paljonko pyydät liskoista.
Minulla on jokusen vuosi sitten ollut kyseisiä liskosia.Moi
Ei ole hinta esteenä. Pääasia että pääsevät hyvään hoitoon. Pyynti vois olla 80 eur, koko satsi. Mitään ei tarvii ostaa (paitsi sapuskaa tietty). Mistä päin olet?
Jos vielä kiinnostaa niin ota yhteyttä sähköpostiin;
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116