Peppuseksistä ripuli

Tiitta

Minulla ei sinänsä ole mitään peppuseksiä "vastaan", mutta minulle tulee siitä aina ripuli.
Lisäksi tuntuu että pyllyreikä on niin "venynyt" ettei millään meinaa pystyä pidättelemään sitä ripulia, vaan tulee todellakin KIIRE!
Onko tämä normaalia ja miten sen voisi estää, muulla kuin pidättäytymällä?

16

11343

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se normaalia !!!

      Se on sinun perseesi tapa reagoida, siihen kohdistuneeseen loukkaukseen !!!

    • Sindy

      ....mulla on ripulia kans peppuseksin jälkeen, so don't worry. It's not so nice but can't help it. =)

      • temminen

        Jos terveytensä vaarantaa harrastamalla perseseksiä, niin turha itkeä. Kyseessä on ilmeisesti krooniseksi muuttunut peräsuolen tulehdus, joka on yleinen anaalisekoilijoiden keskuudessa.


      • Sindy
        temminen kirjoitti:

        Jos terveytensä vaarantaa harrastamalla perseseksiä, niin turha itkeä. Kyseessä on ilmeisesti krooniseksi muuttunut peräsuolen tulehdus, joka on yleinen anaalisekoilijoiden keskuudessa.

        Harrastan anaalia varmaan 1 kahessa kuussa joten ei toi ole totta. SORRY. Voi voi =(


      • sand man
        temminen kirjoitti:

        Jos terveytensä vaarantaa harrastamalla perseseksiä, niin turha itkeä. Kyseessä on ilmeisesti krooniseksi muuttunut peräsuolen tulehdus, joka on yleinen anaalisekoilijoiden keskuudessa.

        hahahahahaha...looser, valehtelija...


      • simppelii

        kai nyt tulee ns ripulii jos äijä heittää mällit perseeseen... siis tottakai ne ulosteet siellä liukenee...


      • Anonyymi
        simppelii kirjoitti:

        kai nyt tulee ns ripulii jos äijä heittää mällit perseeseen... siis tottakai ne ulosteet siellä liukenee...

        Mä ainaki laukeen aina sisään mut ei bottomilla koskaan oo ripulia vaan mällit valuu sitten pois aika nopsasti


    • Jask a

      Se ripuli peppuseksin jälkeen johtuu, siitä, että suolistosi peristaltiikka (liikkuvuus)kasvaa manuaalisen ärsytyksen vaikutuksesta, saaden suolentoiminnan kiihtymään. Tämä kun yhdistään peräaukon sulkijalihaksen lievään venymiseen, on seurauksena kiire vessaan. Ei siis lainkaan vaarallista, mutta kieltämättä hieman kiusallista. Sinun kannattanee harrastaa peppupanoja sisätiloissa.

      • perse on

        "Ei siis lainkaan vaarallista, mutta kieltämättä hieman kiusallista."

        Ai peräsuolen löystyminen ei ole lainkaan vaarallista? No, miten se ottaa. Jos pitää löysää peräreikää normaalina niin ei kai siinä,mitään "vaarallista" silloin olekaan. Ehkä löystynyt peräreikä on teikäläisillä sitten jokin normaali ominaisuus. Minusta ainakin on mukavaa se, että paskat ei valu joka kolmannella askeleella ulos perseereiästä. Ehkäpä olenkin friikki?


      • opiskelija
        perse on kirjoitti:

        "Ei siis lainkaan vaarallista, mutta kieltämättä hieman kiusallista."

        Ai peräsuolen löystyminen ei ole lainkaan vaarallista? No, miten se ottaa. Jos pitää löysää peräreikää normaalina niin ei kai siinä,mitään "vaarallista" silloin olekaan. Ehkä löystynyt peräreikä on teikäläisillä sitten jokin normaali ominaisuus. Minusta ainakin on mukavaa se, että paskat ei valu joka kolmannella askeleella ulos perseereiästä. Ehkäpä olenkin friikki?

        Peräaukon lihakset ovat tahdonalaisia lihaksia, aivan kuten hauiskin. Ei hauis kulu, vaikka sitä käyttää. Ulosteen karkailu liittyy aina johonkin tautiin, krooniseen tai jo sairastettuun, peppuseksillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. En enää oikeastaan edes jaksa vaahdota siitä, että peräaukon löystyminen on urbaanilegendaa, aivan kuten sekin että karvoja kasvaa kämmeniin itsetyydytyksestä.
        Mielipiteeni peppuseksiripulista: peppuseksissähän käytetään liukasteita ja sinnehän ne jää, kunnes tulevat ulosteen ja mällin mukana pois. Peppuun pääsee myös ilmaa, joka edesauttaa kyseistä ripulia liukuvoiteiden yms. kanssa. Kokeilkaa sitä, että menette seksin jälkeen vessanpöntölle päästämään ylimääräiset ilmat ulos, samalla tulee se spermakin ja vähän ulostetta. Takapuoli kannattaa sen jälkeen pestä ja sen verran peräaukkoakin minkä verran sormet sinne menee ja kokeilla tuleeko vielä ilmaa. Itse teen näin, eikä ripulit kiusaa.


    • siru

      Taikka minulla se tulee yleensä seuraavana päivänä ja voi olla peppu hellänä pöntöllä istuessa, mutta on se vaan sen arvoista :)

    • Anonyymi

      Mun kaverit kerjää ripuli seksiä. Aina kerran kuukaudessä suostun siihen. Paripäivää mä syön kaikkea kuitupitoista. Pojat tarjoavat. Sit suolihuuhtelulla sisään kaikkea liukasta. Kun lopulta ei mahdu enempää. Mä asettaudun etunojaan, puoli seisovaan asentoon. Sit alkaa kirnuaminen. Vuorovedoin ne työntää siemet mun sisään.
      Kyllä ne tekee sen kaksi tai kolme kertaa. Se haju, mä olen joskus oksentanutkin.

    • Anonyymi

      Jos perse tuntuu löystyneeltä ja ärtyneeltä pitkään nussimisen jälkeen niin kannattaa varmaan hiljentää tahtia

      • Anonyymi

        Olen sitä ajatellut. Mutta tiukalta se vaan tuntuu. Kovasti ovat kehuneet. Ei sitä kaikkea parane uskoa. Joskus ajettelen ettei niillä ole mulle vaihtoehtoa.
        Kotona laitan anustapin ja siitä naru painoon. Kannattelen yhtä suuta painoa kuin ennen aloitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä ajatellut. Mutta tiukalta se vaan tuntuu. Kovasti ovat kehuneet. Ei sitä kaikkea parane uskoa. Joskus ajettelen ettei niillä ole mulle vaihtoehtoa.
        Kotona laitan anustapin ja siitä naru painoon. Kannattelen yhtä suuta painoa kuin ennen aloitusta.

        Tuolla menolla käy niin kuin eräälle kaverille sai haavauman suoleen ja verenmyrkytyksen sen takia.
        Pari päivää teholla ja henki pois jotta Kyllä kannattaa persettä antaa rassata juuhh..


    • Anonyymi

      Mentiin mökille poikaystävän kanssa. Sen pari kaveria tuli mukaan. Oli puhetta että annan sitten kaikille. Poikaystävä tykkää sellaisesta. Make on halunnut jakaa mua ihan alusta alkaen. Mä epäilen et sen mielestä mun kanssa on kiva seurustella muttei se koskaan kosi.
      Lämmitettiin sauna ja mentiin sitten porukalla. Istuin Maken sylissä ja pojat meitä vastapäätä. 
      Sisällä rupes vatsaa kiertämään. Juoksi ulos oksentamaan. Mitään ei tullut mutta alapäästä kylläkin. Olisin mennyt sisälle vessaan mutten ollut varma ehdinkö. En haluaisi siivota lattiaa. 
      Juoksin nurmikkoa pitkin pensaalta toiselle. Ainakun kyykistyin joku pojista nosti lanteista ja työntyi takaa päin peppuun. 
      Sain ripulipanoja. Ehkä vaihtelua poikien peppujuttuihin. Vakkerit vaan innostuivat siitä lisää. Varsinaista kirnuamista.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1709
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1648
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1122
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1037
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 7
      972
    Aihe