Olen jo useamman kuukauden harkinnut fretin ostoa ja kaikki mahdollinen tieto on rohmuttu niistä. Siispä: onko kenelläkään tietoa kasvattajista Kouvolan alueella tai lähiseudulla? Enintään 200km säteellä! En halua että tämä jää enää ajatustasolle vaan haluaisin vihdoin hankkia ne mutta kasvattajista löytyy niin vähän tietoa :(
Kiitos teille.
hyvä koti freteille
2
778
Vastaukset
- gdzhzd
Lähin kasvattaja on helsingissä, mutta kasvattajilta ei saa frettiä vaan sillä että on rahaa siihen. Kasvattajat ovat aika tarkkoja kenelle fretin luovuttaa (voisi olla vieläkin tarkempia) liikaa on ihmisen myymässä frettiään kun huomaa ettei se ole 100%.nen enkeli.
- 3 näätää
Kasvattajat löydät esim. vs-fretit foorumista. Tottakai muitakin löytyy, mutta eri asia on se kuinka luotettavia kasvattajat ovat. Itse olen aina ollut valmis hakemaan fretin pitkänkin matkan päästä jos voin olla varma että on kunnon kasvattaja, ja samaa suosittelen sinullekkin jos olet oikeasti kiinnostunut! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766725Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346493Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806282Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3624083Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532482Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62399Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant442126Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1341492- 141442
- 1961212