Hei, olen viimeisen kuukauden aikana nähnyt toistuvasti unta omasta kuolemastani. 3 kertaa olen hukkunut, kerran kuristettu ja 2 kertaa ammuttu. Erikoista unille on se, että ne eivät lopu "kuolemani" jälkeen vaan jatkuvat hetken ns. "toisessa" maailmassa kumman onnen tunteen kera. Itseäni unet ihan oikeasti pelottavat. Tiedän että olen ollut viime ainoina aika stressaantunut(10 v. suhde koetuksella) mutta ihan oikeasti en ole masentunut enkä todellakaan haudo mitään kuolemaan viittaavaakaan.En enää halua mennä nukkumaan ollenkaan kun taas sama kaava unissa toistuu. Tietäisittekö te selitystä näihin toistuviin uniin?
Toistuva uni omasta kuolemasta
4
786
Vastaukset
- Jakke777
--Kutsu psykologiseen kuolemaan.Aggregaatteja,joiden täytyisi kuolla tai jotka ovat mahdollisesti jo kuolemassa.
-Vain alkemistisen mätänemisen (Minän Kuoleman) avulla uusi ihminen voi syntyä.Jotkin muunnelmat tästä unisymbolista ovat seuraavat:
--Jos joku tanssii eroottista tanssia kuoleman kanssa:
Kutsu etsiä kuolemaa eroottisen voiman avulla.
--Jos kyse on pojan tai tyttären kuolemasta:
Subjektiivisia elementtejä, jotka täytyisi uhrata sisältämme.Se voidaan myös tulkita häntä sukulaisena (katso seuraava).
-Jos kyse on sukulaisen tai läheisen ystävän kuolemasta:
Yksi olemuksen osa (henkilön nimeen liittyen) kutsuu meitä Sisäiseen Kuolemaan.
Se voi myös olla varoitus, että sisäisen työn puutteen vuoksi yksi kuolleen nimeen liittyvä Olemuksen osa on kuolemassa sisältämme.
-Yhteydestä riippuen saattaa joskus olla varoitus tuon henkilön fyysisestä kuolemasta.
Lähde: Unitulkinta ja symbolismi,avain tietoisuuteen (Samael Aun Weor)
Vesi
-Omien seksuaalisten vesiemme symboli.
-Riippuen siitä kuinka näemme sen, se saattaa myös ilmaista meille terveyteemme sekä oman elämämme eri aspekteihin liittyviä tiloja. Seuraavat ovat joitain esimerkkejä siitä:
--Jos se on kristallin kirkasta: Puhdistunut elohopea. Saattaa myös osoittaa hyvää terveyttä.
--Jos se on sameaa tai likaista: Puhdistautumisen puute elohopeassa. Saattaa myös ennustaa sairauksia.
--Jos juomme sitä: Kehotus ravita itseämme elohopealla.
--Jos ne ovat tyynet: Hallittuja intohimoja.
--Jos ne ovat kiihtyneet: Seksuaaliset vetemme ovat kiihtyneet. Se edustaa myös psykologisia myrskyjä.
------Jos hukumme tai vesi tulvii: Epäsuotuisia olosuhteita, jotka saavat meidät hukkumaan. jne.jne
ja tuo ampumis kuolema ei kirjasta selvinnyt, mutta katsotko paljon tv:tä? sillä menttaalihyökkäyksiä, vääriä imageja tullut liikaa, esim. väkivaltakuvat jne...Lisää ulkoilua luonnossa ,meren äärellä , metsässä jne.. - noksu22
Minua jäi mietityttämään se, että mitä erityisesti kavahdat tällaisessa unessa? Onko se itse kuoleminen, tapa jolla kuolet vai se onnellisuuden tuntu?
Muistatko mitä tapahtuu ennen kuolemaasi, liittyykö siihen usein esim. vastaan taistelemista? tappelua?
Muistatko mitään siitä, hetkestä kun annat periksi ja kuolet?
Onko se ihanaa vai inhottavaa antaa periksi? Juuri se hetki, kun annat.
Uskot varmaan 100%:sti unen tapahtumat, että et havahdu hetkeksikään näkeväsi unta?
:) Olen kova kyselemään kysymyksiä, eikä niihin tarvitse edes minulle vastata, on hyvä miettiä niitä kuitenkin itse.
Oletan nyt, että et ole tahdoton nukke jota kuristetaan vaan pistät vastaan ja lähden varovasti miettimään uniasi siltä kannalta.
Unissa kuitenkin kaikki pienet yksityiskohdat voivat olla tärkeitä kokonaisuuden hahmottamisessa, eli jos unet vaivaavat sinua jatkuvasti, suosittelen kirjoittamaan niitä esim. vihkoon ylös ja tarkastelemaan kokonaisuuksina. Mitä kaikkea yhtäläistä löydät, muuttuvatko kulissit, tappaja jne.
Sillä tavalla itse asioita, joita käsittelet voidaan löytää.
Mutta sanot, että vuosia jatkunut suhteenne on nyt koetuksella ja uskon sen liittyvän uniin.
En usko, että unesi kuitenkaan liittyvät varsinaiseen haluun oikeasti kuolla vaan ovat vertauskuvallisia ja kuvastavat esim. tunteita tai asioita / sekä että.
Väkivaltainen kuolema, jota vastaan taistellaan voisi olla esim. sitä, että ei halua hyväksyä jotakin asiaa / tunnetta, mitä tapahtuu.
Jotakin joka sattuu ja joka varmasti tuntuu vääryydeltä, sitä vastaan taistellaan, mutta väistämätön tapahtuu silti.
Kun kuristetaan, ilma loppuu ja kuolee.
Koska unessasi uskot asian todella tapahtuvan, mutta et kuitenkaan oikeasti voi kuolla ja alitajuntasi on hereillä kokoajan,
väistämättä jokin tunne jää elämään. Onneksi se on onnellisuus. Se muistuttaa siellä olemassa olostaan, vaikka mitä tapahtuu tai vaikka kaikki tapahtumat häviävät, kaikki muuttuu, vaikka kuolet, vaikka koet väkivaltaa, se on siellä kaiken pohjalla.
Luulet siis kuolevasi, kaikki asiat, kaikki mitä sinulla on, sinussa on, jokainen pienen pieni ja jokainen suuren suuri,
olet siis kuollut, niillä millään ei ole mitään merkitystä
ja silloin tunnet onnellisuuden
VAROITUS
Nyt tulee mielipiteeni
Uskon, että ihmisen luonnollinen"olemus" on onnellisuus ja luulen, että ellei näin olisi, meitä ei olisi.
Luulen, että saavutat unessa kuolessasi tuon ikiaikaisen tunteen joka on meissä kaikissa, joka on "pohja"tunne kaikelle. Mille helposti asioiden johdosta käännämme selkämme ja minkä tiedostamisen unohdamme
Meillä on stressiä, surua, hirvittävästi pelkoja ja kaikki nämä voivat auttaa meitä unohtamaan sen, mutta kun kuolet unessasi ja luulet kaikkien asioiden menettäneen merkityksensä, silloin muistat ja vain se jää.
Minusta se on äärettömän kiehtovaa ja luulen, että ymmärrät sen lohduttavan voiman.
Rakkaus elää, mitä tahansa suhteellenne tapahtuu. - -Siipirikko-
Kuoleminen on jonkin jakson päättymistä.
Se ei ole verrannollinen esim. teloitukseen, jollaiseen uneen tuossa jollekin toiselle vastasin, ne ovat eri asioita.
Pelkäät konkreettisesti suhteesi katkeavan ja siksi alitajuntasi käsittelee asiaa. Valmistelee, niin sanoakseni.
Se suhde ei todellisuudessa välttämättä katkea, ehei, mutta itse itseäsi vahvistat eroon jos niin tapahtuu, ymmärrätkö mitä yritän sanoa?
Jos tai kun suhde kriisin voittaa ja jatkuu, on jokin sinussa vahvistunut unikuolemien myötä ja olet kuin Fenix-lintu tuhkasta nousevana.- Emma
Siipirikon Fenix-lintu on hyvä vertaus. Sinä kasvat kriisissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan463030Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272854- 1212306
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111276
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39912Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13792