Kotkan K-rauta

Neiti X

Onko kukaan muu kanssani samaa mieltä? Kotkan k-raudan palvelu on syvältä!

Joudun asioimaan kyseisessä liikkeessä pakon edessä, koska kukaan muu kilpailija ei pysty toimittamaan tuotteita yhtä edullisesti kuin suuri ketju. Ja tämäkös sapettaa! K-raudasta saa monet tuotteet joita kilpailijoilla ei ole, ja monet ovat edullisia kilpailijoihin verrattuna.

Mutta tämä palvelu on aivan järkyttävää noin pääsääntöisesti. Joskus kyllä on sattunut henkilö paikalle, jolla on ollut käsitystä asiakaspalvelusta, mutta yleensä näin ei ole ollut.

Äsken ostin kyseisestä kaupasta välioven, ja kotona huomasin sen olevan viallinen. Kello oli harmikseni juuri tulossa seitsemän, mutta soitin kauppaan heti, ja kysyin voisinko tulla hakemaan uuden oven samantein, koska tarvitsen sen tänään? Kymmenen minuuttia työtekijät arpoivat keskenään, voivatko he tuoda oven ulos, josta minä olisin sen voinut hakea. Lopputulos: Ei voida viedä ovea ulos, voit tulla hakemaan sen aamulla kun kauppa aukeaa. Kerroin, että meille on tulossa remonttimies illalla, ja tarvitsen oven tänään. Että eikö kukaan voisi nostaa sitä ovea vaikka katokseen, josta sen voisin hakea? Myymäläpäällikkö pysyi kannassaan, eli EI VOIDA!

Niin taas jäi remontti tekemättä tältä illalta, mutta mikä pahempaa, siellä ei vieläkään tiedetä mitä on palvelu! Se aika mikä siinä puhelimessa tuhraantui myyjien empimiseen, niin siinä olisi ehtinyt kantaa kymmenen ovea ulos. Ja ennen kaikkea, se olisi ollut hyvää palvelua.

No en voi sanoa, että olisin yllättynyt tästä tapahtumasta, koska k-raudassa minua ei enää yllätä mikään. Ja en myöskään usko olevani ainut remontoija, joka on tyrmistynyt kyseisen kaupan tavoista.

18

4084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On Ollut

      Aina parasta Mahdollista en voi ainakaan Itse MOITTIA! K-raudan Henkilökuntaa

      • M E-S

        On siellä henkilökuntaa..täyttävät hyllyjä. Kun jotain kysyt, tulee nyrpeä vastaus, että tossa hyllyssä tuolla takana. Jos siellä ei ole, niin sitten ei ole. Turhaan ne niitä hyllyjä täyttelee, kun ei ostaja niitä tavoita. No enpähän aio asioida enää, kun pakon sanelemana


    • Nimetön

      mutta se ei ole henkilökunnasta kiinni ,vaan sen vähyydestä!

    • sadfsf

      Musta tuolla on palvelu parantunu huomattavasti muutaman vuoden takaisesta, nykyään sieltä saattaa jopa löytää myyjän.

      Mut noin niinkun muuten sanoisin kyllä että onhan se nyt kauppiaan/myyjän näkökulmasta vähän arveluttavaa jättää rahan arvosta tavaraa pihalle seisomaan sulkemisajan jälkeen, eikö?

      Ja kyllä mäkin ennemmin Starkilla asioin, hintalappuja en ole vertaillut.

      • edelleen asiakas

        Onhan se ymmärrettävää ettei voi jättää ulos tavaraa ja minne olisit tuotteen jättänyt?? Tai palautteen hoitanut? Sateeseen vai varastettavaksi? Kuinka moni muu kauppa pitää ovia auki yli sulkemisajan saati että henkilökunta jää työajan jälkeen paikalle ihan muuten vaan tai myöhässä olevan asiakkaan takia ihan vaan koska just nyt tekee mieli rempata?
        Aina pitää valittaa joka asiasta, Kymenlaaksolaisten synnyinvika!
        Ja itse olen ainakin saanut hyvää ja ystävällistä palvelua Kotkan K-raudasta JOKA KERTA, joskus toki joutuu odottamaan, mitä sitten IHAN SAMA JUTTU MINNE KAUPPAAN/MARKETTIIN menet, monesti on ollut esim. cittarissa heti myyjä kohdillaan? Se on kun rautakaupppan menee niin naama pitää olla jo valmiiksi väärinpäin. Haloo, myyjät tekee varmasti parhaansa mutta jos on iso talo ja vähän henkilökuntaa niin tottakai joutuu odottamaan jos ruuhkaiseen aikaan kauppaan menee!
        Lippu korkealle K-rautalaiset, hyvia ja ystävällisiä olette, asioin ihan taatusti jatkossakin. Kilpailevaan läävään en astuisi jalallakaan, sen verran on minullakin kunnioitusta itseäni kohtaan, remontointi tyylillä ja kohtuu hinnoin!!!
        (Valittajat voi mennä kilpailijalle niin saadaan me muut nopeammin ystävällistä palvelua kohtuu hinnoin!!)


      • myös mahdoton ajatus
        edelleen asiakas kirjoitti:

        Onhan se ymmärrettävää ettei voi jättää ulos tavaraa ja minne olisit tuotteen jättänyt?? Tai palautteen hoitanut? Sateeseen vai varastettavaksi? Kuinka moni muu kauppa pitää ovia auki yli sulkemisajan saati että henkilökunta jää työajan jälkeen paikalle ihan muuten vaan tai myöhässä olevan asiakkaan takia ihan vaan koska just nyt tekee mieli rempata?
        Aina pitää valittaa joka asiasta, Kymenlaaksolaisten synnyinvika!
        Ja itse olen ainakin saanut hyvää ja ystävällistä palvelua Kotkan K-raudasta JOKA KERTA, joskus toki joutuu odottamaan, mitä sitten IHAN SAMA JUTTU MINNE KAUPPAAN/MARKETTIIN menet, monesti on ollut esim. cittarissa heti myyjä kohdillaan? Se on kun rautakaupppan menee niin naama pitää olla jo valmiiksi väärinpäin. Haloo, myyjät tekee varmasti parhaansa mutta jos on iso talo ja vähän henkilökuntaa niin tottakai joutuu odottamaan jos ruuhkaiseen aikaan kauppaan menee!
        Lippu korkealle K-rautalaiset, hyvia ja ystävällisiä olette, asioin ihan taatusti jatkossakin. Kilpailevaan läävään en astuisi jalallakaan, sen verran on minullakin kunnioitusta itseäni kohtaan, remontointi tyylillä ja kohtuu hinnoin!!!
        (Valittajat voi mennä kilpailijalle niin saadaan me muut nopeammin ystävällistä palvelua kohtuu hinnoin!!)

        jättää joku ovi ties kenenkä vietäväksi ovelle? Ja aukioloajat on aukioloaikoja, joka kaupassa. Turha kitinä pois. Olen itse saanut erittäin hyvää palvelua K-raudasta. Vaikeitakin juttuja, mm. kerran yksi kaakelihomma selvisi upeasti, ja tavara tilattiin puolestani nopeasti. Taisivat tulla Italiasta asti. Ei rautakaupassa voi jokaisella punaisella sekunnilla saada heti palvelua. Ei kenelläkään ole varaa pitää sellaista työntekijämäärää.


    • 4asunnonloukkossa

      Varsinkin palvelupihanväen palveluinto taas
      kerran voi kehua, itseltäni menisi varmaankin
      jatkuvan ruuhkan selvimisessä hymy pyllyyn, mutta
      nämä jaksavat aina palvella.
      Nimenomaan palvella.

    • kanta-a

      Hyvä ja asiantunteva palvelu , painottaen palvelu jos vert. kilpailijaan.
      k sai minustakin vaki asiakkaan, kun väki jopa antaa vinkkejä , kun peukalo ns. keskellä kämmentä.

    • ....

      Okei, huono homma kun ei oven vaihto enää niin myöhään onnistunut ja ikävää että olet joutunut huonon palvelun kohteeksi, usein sama kohtalo ollut minulla...
      Ei sieltä aina niin laadukasta palvelua saa, mutta yhtään en ihmettele. Monta kertaa olen kuullut kun asiakkaat huutavat myyjille, tai vittuilevat kassoille.Hatunnosto niille työntekijöille jotka haukkujen kohteeksi joutuvat ja niistä huolimatta jaksavat painaa työtä.
      Vaikka kaupallakin on parantamisen varaa, niin niin on myös meillä asiakkallakin epäilemättä! Kuinka moni meistä menee ruokakauppaan huutamaan ja mölyämään?

      • Itsekin olen alalla

        jossa kuulen vittuilua päivästä toiseen, vaikka mitä tekisin. Viikonloput menee sitten ihan sumussa maanantaita peläten, että josko taas joku kitisisi heti aamusta olemattomia? Opetelkaa käyttäytymään, eihän kuolemanvakavista asioista ole kysymys, tavarasta vaan. Ja virheet kyllä korjataan jos sellaista on tapahtunut? Ihmisiähän mekin olemme.


      • ---
        Itsekin olen alalla kirjoitti:

        jossa kuulen vittuilua päivästä toiseen, vaikka mitä tekisin. Viikonloput menee sitten ihan sumussa maanantaita peläten, että josko taas joku kitisisi heti aamusta olemattomia? Opetelkaa käyttäytymään, eihän kuolemanvakavista asioista ole kysymys, tavarasta vaan. Ja virheet kyllä korjataan jos sellaista on tapahtunut? Ihmisiähän mekin olemme.

        yhtä lailla mekin työtä teemme ja mahdollisimman hyvin yritämmekin tehdä. silti tuntuu ettei sitä arvosteta kun joka päivä saa kuulla asiakkaiden suusta yhtä sun toista.
        Mitä jos ne huutajat miettis itse miltä tuntuisi jos joku tulisi hänen työpaikalleen huutamaan ja meuhkaamaan....?
        ja jos vaikka yksi myyjä tekee virheen, esim.tuote jää vahingossa tilaamatta jne. harmin paikka eikä asiakas taatusti ole tyytyväinen, mutta turha yleistää kaikkien myyjien kohdalla.
        asiakkaita käy päivässä NIIIN monta ja puhelimet soi koko ajan ettei siinä tohinassa valitettavasti kaikkea muista vaikka haluasikin.


    • Anonyymi

      Vituttaa kun kaikki pitää aina tila, hyllyt laulaa hoosiannnaa. Pitää vaihtaa paikkaa.

    • Anonyymi

      Ainakin parkkipaikka ja edusta liikkeessä on, kuin kaatopaikka. Onkohan paikalla mitään kiinteistönhuoltoa?

    • Anonyymi

      Onko myös sitä tunnettua K-ylihintaa ?

    • Anonyymi

      Eikö kannattasi laittaa lappu luukulle, koska liikkeessä ei ole koskaan mitään mitä tarvitsisi, kyllä muissa k-raudoissa on. Mutta miksei KOTKASSA? Mutta jos on ylihintainen, niin kai sitä sitten kannattaa ajella Vantaalle hakemaan.

    • Anonyymi

      Saatanan pitkät kassajonot asiakkaita suht vähän mut kassa hoitaa valitukset, laskutukset ja reklamaatiot. Palkatkaa infoon henkilö joka hoitaa kaiken muun kun kassatoiminnat. JÄI TAVARAT KAUPPAAN EN SUOSITTELE

      • Anonyymi

        OLiko myös paikkakunnan kallein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe