Kalat seksuaalista porukaa

Runoilja

Kalat-miehet ovat yleensä homoja, alkoholisteja tai mielialahäiriöisiä. Kalat-miehet ovat useimmiten naisellisen näköisiä, eli jos haluaa naisellisen miehen, niin antakaa mennä. Kalat-miehet ovat kuitenkin seksuaalisimpia kaikista horoskoopeista, eli kannattaa yrittää löytää kalat-mies, joka on hetero.

8

2429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat n

      olet aivan oikeassa ja olen sama mieltä sun kaa, niin ne onkin homoja ja juoppoja kalat miehet, kun ei pysty olla naisen kaa:-) mulla on kamala kokemus kala mishen kaa joka en tuu unohtamaan koskaan:( ei ne pärjä naisen kanssa sängyssä:-)

      • toimittu

        sun kans varmaan kalamies on omalla tavallaan tehny selväksi miks ei oo susta tippaakaan kiinnostunut ja miks? en tiedä parempia rakastelijoita kuin KALAmiehet,ihania kun heidän kyytiin pääsee


      • "ongelmat"

        Olen hetero, raitis ja horoskoopiltani kala. Eikä voisi vähempää kiinnostaa miehistä halventavia nimityksiä käyttävät naiset.

        Mulle käy myös horoskoopiltaan kalat-nainen, kunhan vain ei ole saamaton lahna eikä seksiriippuvainen.


    • Koiraslohi

      Nyt vastaan jo toiseen huuhaa-juttuun täällä -koopissa. Jotenkin tällaista maskuliinista, karvaista kalamiestä, joka pitää ylin kaiken naisista ärsyttää tuo homojuttu.
      Antaa homojen olla keskenään, vaikka minä en heitä ymmärrä. Nainen, naisellinen nainen, koiraslohta kiinnostaa ja saa Lohen hyppäämään ylös koskia.
      Muutenkaan en ole mikään nynnerö, niin kuin kaloista näköjään puhutaan. Olen määrätietoinen, vaikkakin empaattinen mies.

      Nyt lähden taas ylävirtaan taistellen koskissa...sitten kait taas rauhoitun :>)

      • Danzigi

        Muistelen erään reissun tuonne ulkomaille ja jossain kohtaa sitten eräskin ihminen mainitsi et sitä ollaan kuulemma niin maskuliinisia. :D Sen jälkeen on huvittanu tää. Ei siinä mitään, itekki semmonen aika karvanen äijä et kait se sen tekee. Jonkin sortin olemuskin kait on minussa et tekee semmosen äijä tunteen joissain.

        En pitäis kyllä itteenikään minään nyhverönä tms. Aika määrätietoinen oon aina ollut ja yleensä sitten päätynyt siihen mitä oon tahtonu. Lisäksi toi empaattisuus on yksi mistä oon kuullu monet kerrat.

        Joo ja annetaan homojen/lesbojen ja biseksuaalien olla ihan keskenään. Kyllä tässä ihan heteroja ollaan täälläkin päässä! Vielä se ettei minulla moisia poikkeavuuksia vastaan ole mitään. Kukin elää tavallaan ja se on ihan sama mulle.


      • skorpparityty
        Danzigi kirjoitti:

        Muistelen erään reissun tuonne ulkomaille ja jossain kohtaa sitten eräskin ihminen mainitsi et sitä ollaan kuulemma niin maskuliinisia. :D Sen jälkeen on huvittanu tää. Ei siinä mitään, itekki semmonen aika karvanen äijä et kait se sen tekee. Jonkin sortin olemuskin kait on minussa et tekee semmosen äijä tunteen joissain.

        En pitäis kyllä itteenikään minään nyhverönä tms. Aika määrätietoinen oon aina ollut ja yleensä sitten päätynyt siihen mitä oon tahtonu. Lisäksi toi empaattisuus on yksi mistä oon kuullu monet kerrat.

        Joo ja annetaan homojen/lesbojen ja biseksuaalien olla ihan keskenään. Kyllä tässä ihan heteroja ollaan täälläkin päässä! Vielä se ettei minulla moisia poikkeavuuksia vastaan ole mitään. Kukin elää tavallaan ja se on ihan sama mulle.

        Ei ole nössykkää nähnytkään. Ihanan hellä ja huomioiva. Erittäin maskuliininen ja se näkyy harrastuksistakin.

        Voi olla yhtäaikaa hellä ja äijä. Romanttiset eleet ovat hyvin miehisiä: txt kesken työpäivän, soittaa mulle omasta mielestään hyvän biisin jne.


      • - laxman -
        skorpparityty kirjoitti:

        Ei ole nössykkää nähnytkään. Ihanan hellä ja huomioiva. Erittäin maskuliininen ja se näkyy harrastuksistakin.

        Voi olla yhtäaikaa hellä ja äijä. Romanttiset eleet ovat hyvin miehisiä: txt kesken työpäivän, soittaa mulle omasta mielestään hyvän biisin jne.

        Olen kalat mies, eikä minulla ole mitään homoja tai lesboja vastaan. Itse asiassa pari parasta ystävääni ovat homo ja bi. Ja horoskoopilta toinen on jousimies ja toinen skorppari. Toinen niistä totesikin yhden baarikeikan jälkeen, kun mentiin mun luokse jatkoille, että vittu, sä oot ainoo tästä kaveriporukasta, jonka kanssa voi lähtee oikeesti kaljalle, eikä tartte miettii pitäskö yrittää tai ei. Oma seksini on paljon kiinni myös partnerista. Esim. jos partnerini on lahna ei onnistu... eihän lohi lahnan kanssa voi paritella.


      • Nimetön

        AIVAN OIKEIN KIRJOITIT, HOMOUS EI VARMAAN OLE VAAN KALAMIEHEN OIKEUS/ TAI JOTAIN MUUTA TAI HOROSKOOPPIMERKISTÄ KIINNI. T: NAARASLOHI


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe