Hei tahtoisin juttella Titanic elokuvasta itse ostin viime vuonna Titanic DVD:n ja olen tykkännyt siitä todella paljon. Olen yritänyt löytää suomen kielisä Titanic sivuja joissa voisi keskutella enemmän ja useamman kanssa.Jos tiedätte suomalaisia Titanic foorumeita niin kertokaa toki. Se on uppoamaton Se on TITANIC
TITANIC
42
3179
Vastaukset
- ma,,
Olen tahallaan ollut katsomatta ko. leffaa. Kävin sen silloin leffoissa katsomassa. Yritän odotella että tulis blu-raylle. Titanicci kiinnostaa ihan aiheena ja se Ghosts of the Abyss on ihan hyvä dokumentti.
Olisi hienoa voida keskustella kanssasi Titanicista sillä en ole löytänyt mistään keskustelu foorumeja aiheesta. Minkälainen dokumentti tuo Ghosts of the Abyss on.
- Veteranfan
TITAN2 kirjoitti:
Olisi hienoa voida keskustella kanssasi Titanicista sillä en ole löytänyt mistään keskustelu foorumeja aiheesta. Minkälainen dokumentti tuo Ghosts of the Abyss on.
Dokumentti Ghosts Of The Abyss on jollain tavalla jonkinmoinen jatko itse Titanic elokuvalle,näin ainakin sen ymmärsin elokuvan nähtyäni,vaikka siinä kuvataankin pelkästään Titanic hylkyä erikoislaitteiden avulla.
Tavallaan samat sukelluskamerat nähdään Titanic elokuvan alussa,jossa näyttelijä Bill Baxton esittää aarteen etsijää löytääkseen sen jalokiven.Bill Paxton ja ohjaaja James Cameron ovatkin dokumentin päätähdet,jossa pyritään hahmottamaan oikeanlaista tunnelmaa etsimällä oikeanlaisia kuvauskohteita itse Titanic elokuvalle. Veteranfan kirjoitti:
Dokumentti Ghosts Of The Abyss on jollain tavalla jonkinmoinen jatko itse Titanic elokuvalle,näin ainakin sen ymmärsin elokuvan nähtyäni,vaikka siinä kuvataankin pelkästään Titanic hylkyä erikoislaitteiden avulla.
Tavallaan samat sukelluskamerat nähdään Titanic elokuvan alussa,jossa näyttelijä Bill Baxton esittää aarteen etsijää löytääkseen sen jalokiven.Bill Paxton ja ohjaaja James Cameron ovatkin dokumentin päätähdet,jossa pyritään hahmottamaan oikeanlaista tunnelmaa etsimällä oikeanlaisia kuvauskohteita itse Titanic elokuvalle.Hei minulla on DVD boksissa oliskohan kolmos levyllä sellainen kohta jossa sukelletaan titanicin hylkyyn samalla James Cameron krtoo Titanicin hylystä, sekä mitä otoksia tulee elokuvan ja miten elokuva tehtiin todella mielenkiintoinen elokuva paketti.
- Susipukki
Itse olen Titanic-fani!
Tässäpä oikeita kuvia!
http://uk.youtube.com/watch?v=8wTlureUMP8- Susipukki
Ghosts Of The Abyss ei ole elokuva, vaan elokuvan jälkeinen tapahtuma sukelktamalla oikeasti Titanicin hylkyyn!
Minä sain kyllä tosi paljon väreitä tätä dokumenttia katsellessa, koska siinä kerrotaan Titanicin tarina alusta alkaen sen tarina ja sitten sukelletaan oikeasti siihen hylkyyn!
Lopuksi tietokone-efekteillä piirretään Titanicin loisto, niin kuin se oli vuonna 1912 Ihmisine kaikkineen oikean hylyn päälle :)
Oikeasti suosittelen tätä dokumenttia jos olet kiinnostunut Titanicista :)
P.S. Jos sulla on kysymyksiä Titanicista, niin kysy pois vaan! Mie olen Titanic fani/intoilija myös! Vastasin tuohon sun kysymykseesikin aluksikin :)
postia(at)knubits(piste).com Susipukki kirjoitti:
Ghosts Of The Abyss ei ole elokuva, vaan elokuvan jälkeinen tapahtuma sukelktamalla oikeasti Titanicin hylkyyn!
Minä sain kyllä tosi paljon väreitä tätä dokumenttia katsellessa, koska siinä kerrotaan Titanicin tarina alusta alkaen sen tarina ja sitten sukelletaan oikeasti siihen hylkyyn!
Lopuksi tietokone-efekteillä piirretään Titanicin loisto, niin kuin se oli vuonna 1912 Ihmisine kaikkineen oikean hylyn päälle :)
P.S. Jos sulla on kysymyksiä Titanicista, niin kysy pois vaan! Mie olen Titanic fani/intoilija myös! Vastasin tuohon sun kysymykseesikin aluksikin :)
postia(at)knubits(piste).comHei kiitos vinkistä katson sen dokumentin vielä tänään, mitä mieltä sinä olet siitä kun olen lukenut jostakin että titanic ei olisikaan ollut titanic vaan sen sisar laiva olympic eli kapteeni smith olisi upottanut olympicin itse en usko siihen joten haluaisin kuulla sinun mielipiteesi tästä asiasta? P.S.Jos haluat lähettää säkö postia niin tässä on osoite [email protected]
- Titanic tutkija
Susipukki kirjoitti:
postia(at)knubits(piste).comJos pitää itseään titanic "fanina/intoilijana" vain elokuvan nähneenä niin keitä sitten ovat he jotka ovat oikeasti tutkineet näitä myysteerejä? Muo ärsyttää tollaset tyypit, jotka luulee tietävänsä kaiken vain elokuvan nähneenä. Pidätkö itseäsi tutkijana jos vain tiedät titanicin uppoamispäivän? Noniin kysyn aluksi helppoja kysymyksiä: Kuka oli White star linen vähän niinkuin pomo? helppo tiiän. Entäs mitä tarkoittaa titanicin nimen edessä oleva kirjain yhdistelmä RMS? helppo. Ja viimeinen mikä oli titanicin nuorimman perämiehen nimi??? helppo. Olen 100% varma että tiedän enemmän titanicista kuin sinä!
- kyseisen
elokuvan? En ole löytänyt mistään titanic dvd:tä ja haluaisin ehdottomasti sellaisen itselleni. Olisi mahtavaa jos joku kertoisi liikkeitä josta niitä voi ostaa! :)
Hei itse ostin kysesen DVD:n Ylivieskan kärkkäiseltä, mutta kannataa katsoa suurista tavara taloista prismoista, K citymarketista niin ja netistäkin voi löytää esim. laita googleen kuva hakuun titanic 1997 niin silloin lytyy.
TITAN2 kirjoitti:
Hei itse ostin kysesen DVD:n Ylivieskan kärkkäiseltä, mutta kannataa katsoa suurista tavara taloista prismoista, K citymarketista niin ja netistäkin voi löytää esim. laita googleen kuva hakuun titanic 1997 niin silloin lytyy.
hei halusin kysyä löysitkö kyseisen elokovan olisi kiva jutella titanicista enemmän sillä vain aniharva tuntuu olevan siitä kiinnostunut.Toivoisin savani uutta tietoa siitä laivasta.
Se on uppoamaton,se on titanic- Titanic -fani
TITAN2 kirjoitti:
hei halusin kysyä löysitkö kyseisen elokovan olisi kiva jutella titanicista enemmän sillä vain aniharva tuntuu olevan siitä kiinnostunut.Toivoisin savani uutta tietoa siitä laivasta.
Se on uppoamaton,se on titanicVoit keskustella tai kysellä minulta. Minä olen ainakin kovin kiinnostunut Titanicista. Laivasta sekä vuoden 1997 elokuvasta.
Titanic -fani kirjoitti:
Voit keskustella tai kysellä minulta. Minä olen ainakin kovin kiinnostunut Titanicista. Laivasta sekä vuoden 1997 elokuvasta.
Hei onpa hienoa että löytyi joku joka on myös kiinnostunut titanicista, kovinkaan moni ei sitä näemmä minun lisäkseni ole. kerro mikä oli se juttu joka sai sinut kiinnostumaan Titanicista? minulla oli se että se laiva on uskomattoman kaunis ja mahtava harmi ettei Titanicin kaltaisia laivoja enää ole. Sekä Titanicista tehty elo kuva joka on tehty niin hyvin ettei kukaan muu siihen pysty ja se on jättä nyt taakaseen monet vanhemmat elokuvat.
- TITANIC<33
TITAN2 kirjoitti:
Hei onpa hienoa että löytyi joku joka on myös kiinnostunut titanicista, kovinkaan moni ei sitä näemmä minun lisäkseni ole. kerro mikä oli se juttu joka sai sinut kiinnostumaan Titanicista? minulla oli se että se laiva on uskomattoman kaunis ja mahtava harmi ettei Titanicin kaltaisia laivoja enää ole. Sekä Titanicista tehty elo kuva joka on tehty niin hyvin ettei kukaan muu siihen pysty ja se on jättä nyt taakaseen monet vanhemmat elokuvat.
Mä Oon Myös nähny titanicin ja oon kans kiinnostunut.
Mä purskahin itkuun. enkä kaikkia kohtia pystynyt kattomaan.
Mutta siis se on NIIIIIINNN IHANA - Ccc...
TITANIC<33 kirjoitti:
Mutta siis se on NIIIIIINNN IHANAOon ite kans nähny titanicin ja mua kiinnostaa miten se elokuva on tehty...
miten sinne laivaan tulee vaan vettä ja vettä? Ja kaikki muutkin kohdat ..?? Ois kiva jos kertoisitte - titanic-tutkija
Ccc... kirjoitti:
Oon ite kans nähny titanicin ja mua kiinnostaa miten se elokuva on tehty...
miten sinne laivaan tulee vaan vettä ja vettä? Ja kaikki muutkin kohdat ..?? Ois kiva jos kertoisitteSe elokuva on tehty pääsääntösesti tietokoneella osa laivasta on rakennettu oikeasti ja tehty sellanen vipu joka kallistaa sitä. vesikohtaukset on kuvattu uimaaltaassa, mutta aika paljon on tehty tietokoneella. titanic dvd boxissa on sellanen pätkä mis näytetää miten se on tehty li pääsääntösesti tollee. voit kysy titanicista ihan mitä haluut siit laivastakii tiiän kaiken...
anttilas ainakii on niit boxei jos kiinnostaa. - titanic-tutkija
TITANIC<33 kirjoitti:
Mutta siis se on NIIIIIINNN IHANAitken siin ku ne on sen oven pääl ja vannoo ikuist rakautta. shniiff!
- jokuuuuuuuuuuuuuuuuu
titanic-tutkija kirjoitti:
Se elokuva on tehty pääsääntösesti tietokoneella osa laivasta on rakennettu oikeasti ja tehty sellanen vipu joka kallistaa sitä. vesikohtaukset on kuvattu uimaaltaassa, mutta aika paljon on tehty tietokoneella. titanic dvd boxissa on sellanen pätkä mis näytetää miten se on tehty li pääsääntösesti tollee. voit kysy titanicista ihan mitä haluut siit laivastakii tiiän kaiken...
anttilas ainakii on niit boxei jos kiinnostaa.Miten voit muka tietää kaiken? ookko muka käyny merenpohjassa titanicilla ja seurannu kun elokuvaa on tehty!
- Tifanic
Se elokuva on tehty pääsääntösesti tietokoneella osa laivasta on rakennettu oikeasti ja tehty sellanen vipu joka kallistaa sitä. vesikohtaukset on kuvattu uimaaltaassa, mutta aika paljon on tehty tietokoneella. titanic dvd boxissa on sellanen pätkä mis näytetää miten se on tehty li pääsääntösesti tollee. voit kysy titanicista ihan mitä haluut siit laivastakii tiiän kaiken...
anttilas ainakii on niit boxei jos kiinnostaa.Saanen vielä korjata, että Titanic 'jälleenrakennettiin" Rosarito Beachille Meksikoon, ja kohtaukset kuvattiin siellä, eikä uima-altaassa.
- Tifanic
anttilas ainakii on niit boxei jos kiinnostaa.Vesikohtauksia ei kuvattu uima-altaassa vaan Rosarito Beachilla Meksikossa. Ja koko laiva "jälleenrakennettiin" tuolle samaiselle rannalle.
- julen
itken siin ku ne on sen oven pääl ja vannoo ikuist rakautta. shniiff!
titanic-tutkia ei se ollu kyl mun mielestä kyl ovi XD se oli se seinä missä ne rose ja jack tuli vastaan
- könkkukkookikkiliivi
voi perkeleen perkele !!!!!!!!!!!!!!! minen löyrä sitä elokuvaa saatana mistää nii jotta sen vois vittu kattua ilimatteeksi netis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vitun perse ku pistää vihaksi saatanaaaaaaa
- dicaprio <3
en tiennykkää et maailmassa on ihmisiä jotka EIVÄT ole nähneet titanicia : DD
- huuloilija
Fin tv:st löyät...
- julen
kato hd finistä jos siin ei lue file and invalid tai jotain sinne päin se ei ainakaan maksa
- titanicc
mua kiinnostaa titanic tosi paljon kanssa ! kiinnostus lähti siitä kun ton elokuvan katoin. sitte aloin netistä kattomaan alkuperäsiä videoita ja kuvia, jokaisesta kylmät väreet. voi ne ihmiset siellä laivalla ... ja eläimet !! ;( mutta nii kiinnostaa tää alkuperänen laiva tosi paljon :--) haluis saada tietää kaiken ja kokee ton ite, mut se on mahotonta.
- th
Titanic (1997) bluray:n julkaisusta ei ole tällä hetkellä tietoa.
Titanic 3D tulee vuoden päästä huhtikuussa teattereihin, kun aihe on ajankohtainen. (6.4.1912)
Samoihin aikoihin aikaan alkaa englantilainen 4 osainen TV-sarja. - Titanic is the best!
Mukavaa että on täällä näitä titanic faneja :) itse jumaloin kyseistä laivaa ja elokuvaa ja olen niistä hyvin kiinnostunut. Itse sain joululahjaksi titanic dvdn ja tosiaan on sääli ettei titanicin kaltaisia laivoja ole.
- Titanic:))))))))))))
Titanic on mailman hienoin laiva mutta saatte olla kiittolisia joillain tavoilla jos ei olis uponnu elokuvaa ei ois!
- Titanic ON PARAS
Titanic on paras elokuva ikinä!!! Finntv ei enää ole. Mutta minusta titanic 2 ja titanic 3 vähän pilaa sitä titanic "1" Kuulostaa ne hyviltä mut ei silti. Kertoisko joku mistä löytää tämän elokuvan. EN oo löytäny vaikka kattonu ja kattonu.. :'(
- Titanic <3
titanic on tosi hyvä elokuva oon katonnu sen yhen kerran mutta haluun nähä toisenkin kerran :))))))) ihanin kohta on kun rose laulaa sen laulun siin on kyl surullinen loppu. mun kaveri kerto että tä elokuva olis totta tai kyl se et titanic on uponnu se joka kertoo näistä rosesta ja jackista. Leonardo on hyvä näytteliä ja komeekin :))))))) :DDDD
- rms titanic
oon myös tosi innostunut titanicista
- I<3Titanic
Titanic on ollut paras elokuva, jonka olen katsonut. Kävin eilen yhden ystäväni kanssa kattomassa sen 3D:nä ja sain kunnon kylmät väreet ja itkin tietenkin suurimman osan elokuvan loppupuolella. Tietääkö joku voisiko Titanicin katsoa netistä ilmaisena?
- TITANIC:))))
Jäävuori havaittu?
14.4.2012 Kirjoittaja: timomyllyniemi
Titanic-muistoristeily lähestyy huipentumaansa: varhain sunnuntaina aamulla pidettävää muistohetkeä Titanicin uppoamispaikan yllä.
Risteilysää viileni jostain syystä selvästi lauantaina iltapäivällä.
Vielä perjantaina matkustajat ottivat kannella aurinkoa 16-asteen lämpöisessä leppoisassa kelissä.
Nyt tuuli käy pohjoisesta ja sen vaikutuksesta kannella on oikeasti jo kylmä oleskella.
- Hei jannut, kuulitteko jäävuoresta? heittää kesken sääpohdinnan yksi laivalla olevista ulkomaisista kollegoista.
Jäävuori? Täällä?
- Kyllä. Tsekatkaa!
Hän näyttää tietokoneeltaan kuvaa, jonka sai aiemmin päivällä eräältä matkustajalta.
Kun kuvaa tarpeeksi zoomaa, niin taivaanrannassa näkyy kaksi valkeata, selkeästi taivaanrannan yläpuolelle nousevaa terävää valkoista huippua.
- Eeei… Olisiko purjelaiva?
Pohdinnan lopputulos on, että epäskarppi kuva ei saa vakuuttumaan meitä siitä, että näillä leveysasteilla tähän aikaan vuodesta voisi olla jäävuoria.
Vaikka sää onkin aika kylmä juuri nyt…- julen
mä näin sellasta unta et se jack ei kuollutkaan vaan se löysi jostain saaren ja makasi siellä unet ei kyl aina pidä paikkansa joskus mun unet haluaa satuilla
mut joskus mun unet on pitänyt paikkansa
- tellme
Jos joku tietää mistä voi katsoa tai ladata titanicin ilmaiseksi niin saa kertoa? ;)
- Uppoamatonlaiva
YouTubesta oon kattonu sen ykkösen jollain erikielellä kun suomenkielistä Titanic elokuvaa ei löydy. Kirjastossakin saatta olla..
- leolover
Hei! Vaikka viesti on jo 4 vuotta vanha, niin toivottavasti olet vieläkin kiinnostunut Titanicista, sillä olen luonut titanicille fanisvut.
Tässä linkki: Leonardodicaprio.suntuubi.com - 8345r
Mun mielestä Titanic on kans paras elokuva mitä on. Olen nähnyt elokuvan lukuisia kertoja ja kävin katsomassa sen 3d:nä, mut aina tekis vaan mieli nähdä se uudestaan. Surullinen loppu.
- jokuk
Onko joku nettisivu josta voisisin katsoa koko titannic elokuvan koska olen jo vuoden etsinyt maksutonta sivua. Ja onko sellaista sivua ollenkaan?
- jokunn
project free tv
- julen
kun minä katsoin sen titanic elokuvan niin kun se rose ja jack oli etsimässä tietä
kannelle niin yks nainen itki polvilleen yhtä miestä päin ja siin oli viellä lähellä
joku arabilainen perhe niin on askarruttanut että mitä maalaisia ne esittivät
veikkaan että intiasta irakista iranista syyriasta tai turkista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115037Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493302Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853059Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku362112- 811787
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411540450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211454Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1181130- 161099
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431067