Jouskarit mitä minun tulee tehdä?

Kaksoistypykkä88

Seurustelin neljä vuotta jouskarin kanssa. Oli riitaa ja paljon honoa mutta jouskari toi minun elämään sellaista mitä muut miehet eivät ikinä pysty tuomaan. Oli niin ihana ja jännittävä elämä jouskarimiehen kanssa että tuntuu että en pääse hänestä koskaan yli :( kun olimme muuttamassa yhteen, jouskari jänisti ja jätti. Ja väittää rakastavansa vieläkin. En tiedä mitä tehdä. Tuntuu että en saa häntä koskaan enään takaisin mutta taas en tiedä. rakastan häntä. auttakaa. En tiedä onko se tosiaan sitten vaan että metä ei ole takoitettu yhteen horoskooppien mukaan kun olen kaksonen. Tuleeko hän minun luokse? onko jouskaristani mieheksi? Hän ei koskaan näyttänyt minulle tälläistä pelkoa. Vaan juuri toista. on vanva kaikesta. Mutta sitten elämä yhdessä ? Hän muuten ihastui vesimiesnaiseen että... auttakaa kiltit Jouskarit täällä on yksi todella surullinen kaksoityttö. :(

7

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskari naisen näkökulmasta

      Suhteessa Jouskari antaa kaikkensa,mutta haluaa
      olla varma kumppanista.Epäluulo joidenkin asioiden
      suhteen on suuri.Itse en hevillä luota toiseen
      ihmiseen,mutta jos suhteeseen tule iso särö,en
      roiku kumppanissa,vaan päästän hänet vapaaksi,vaikka
      sydän itkisi verta.Jouskari ihastuu helposti ja
      flirttailee,mutta,jos oikeesti rakastunut,on vaan
      se yksi kumppani.Hän odottaa sinulta yhteydenottoa
      ja selitystä asioihin.Jos hän "menee",luulen että
      saat silloin luovuttaa.

    • nouseva jousimies

      Ota jousimieheen yhteyttä ja puhukaa kunnolla. On hyvä puhdistaa ilmaa ja selvittää asiat. Ota selvää miksi jousimies rakastaa sua yhä (vai rakastaako?) ja onko hän oikeasti sitä mieltä ettette voi enää palata yhteen.
      Kysy omia mahdollisuuksiasi suoraan ja jos mahdollista ala hiillostaa. En tiedä sinun tilanteessasi olisiko moinen fiksua kun en tunne omaa jousimiestäsi, mutta millaiset välit tällä on siihen vesimieheen?
      Omassa tilanteessani kaikkien sekoilujen niin omieni, kuin hänenkin jälkeen olemme silti edelleen väleissä ja tavallaan aina palattu "yhteen", vaikkei koskaan ollakaan seurusteltu. Nyt tilanne sitten muuttunut niin että jousimies haluaisi sitoutua kanssani.
      Muista nyt että jousimies haluaa säilyttää oman vapautensa, joten sitoutumiskammo saattaa iskeä juuri tuolloin kun pitäisi todella sitoutua kunnolla yhteenmuuttamisen merkeissä..

      • Kaksonen 66666666

        Hauskinta on se että minä en riistänyt sitä vapautta häneltä. vaan juuri toisinpäin. Jouskari on niin mustis. Minä tiedän että pitäisi jutella. mutta se on niin vaikeaa kaiken tämän jälkeen ku hän tavallaan petti minua sen vesimiesnaisen kanssa. Näin ei ole ikinä käynyt. Joten syvästi epäilen että minun täytyy jatkaa elämää. Kaksonen ei kelvannut jousimiehelle vaikka olen hauska, ystävällinen ja todellakin tilaa antava. Mutta ei sitten. Ja hän tapasi tämän vesimiehen koulustansa pari viikkoa sitten. MInä kun olen töissä. :(


      • nouseva jousimies
        Kaksonen 66666666 kirjoitti:

        Hauskinta on se että minä en riistänyt sitä vapautta häneltä. vaan juuri toisinpäin. Jouskari on niin mustis. Minä tiedän että pitäisi jutella. mutta se on niin vaikeaa kaiken tämän jälkeen ku hän tavallaan petti minua sen vesimiesnaisen kanssa. Näin ei ole ikinä käynyt. Joten syvästi epäilen että minun täytyy jatkaa elämää. Kaksonen ei kelvannut jousimiehelle vaikka olen hauska, ystävällinen ja todellakin tilaa antava. Mutta ei sitten. Ja hän tapasi tämän vesimiehen koulustansa pari viikkoa sitten. MInä kun olen töissä. :(

        Siinä tapauksessa kehottaisin sulkemaan tuon miehen pois mielestäsi. Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen. Puhua toki voisitte, mikä meni vikaan jne. Itseä mietityttää miksi kehuu rakastavansa sua...


      • kaksonen888888
        nouseva jousimies kirjoitti:

        Siinä tapauksessa kehottaisin sulkemaan tuon miehen pois mielestäsi. Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen. Puhua toki voisitte, mikä meni vikaan jne. Itseä mietityttää miksi kehuu rakastavansa sua...

        No ehkä hän käyttää minun hyvyyttä hyväkseen,minä kun luotin juosimieheen.


    • sopivat

      Olin naimisissa 30 vuotta vesimiehen kanssa. Siinä se juttu! Jousimies ja vesimies, ehkä parhaiten sopivat toidilleen..

      • jouskariäippä

        Siinähän ne, jouskari ja veskari yhteen sopii.
        Sinkkuajan kiinnostavat,sytyttäneet miehet vm
        kaikki :) Ei helppoja,mut helppoahan vaihtelun-
        halunen jouskari ei kaipaakaan..minä ainakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      247
      2439
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1109
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      987
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe