Es,lesd.Mistä tiedät että on taivas ja helvetti?

pönttönen tykö

Tai alku kehitykselle tuli evoluutiosta?, tai et ihminen kehittynyt apinasta..
Miksi luulet, että täytyy pitää nutturaa ja liinaa tai olla ilman solmiota. Raamattu eikä tiede pysty selittämään näitä. Näihin auttaa vain hyvä usko??, eli kellä on sitä... työmies funtsii.. auttakaa,, Asialliset kommentit... Häiriköt jäljitetään..

56

1586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahdas portti

      Kerro meille!

      Jumalan sanasta me tiedämme sen, ettei ihminen ole kehittynyt apinasta. Myös tiedemiehet ovat todistaneet ettei sellainen olisi geneettisesti mitenkään mahdollista. On se ihme että tällaisia kehitys- satuja vieläkin kerrotaan ja että sellaisiin yleensä uskotaan, jopa tiedemiespiireissä.

      Kaikista kummallisin on väittämä on että tyhjä räjähti ja siitä syntyi olevainen.

      Kansakoulupohjaltakin tietää sen ettei tyhjästä synny mitään. Saman ovat todistaneet myös tiedemiehet. Miten on mahdollista että yht'äkkiä se tyhjä räjähti? Miten tyhjä voisi räjähtää? Ja vielä niin että siitä syntyisi maailmankaikkeus?

      Tästä näkee erittäin hyvin sen, millaisia satusetiä meillä on tidemaailmassa.

      • lähinnä sen

        Tästä näkee lähinnä sen, miten jotkut yrittävät oman vajavaisen järjen avulla selittää Jumalan suurta luomistekoa.

        Mietis vähän, millanen räjähdys on tarvinnut olla, kun Jumala sanoi.

        Taitaa tiedemiehet jo olla hivenen päässeet perille tuosta suuresta teosta ja pikku hiljaa enemmän ja enemmän.


      • Ahdas portti
        lähinnä sen kirjoitti:

        Tästä näkee lähinnä sen, miten jotkut yrittävät oman vajavaisen järjen avulla selittää Jumalan suurta luomistekoa.

        Mietis vähän, millanen räjähdys on tarvinnut olla, kun Jumala sanoi.

        Taitaa tiedemiehet jo olla hivenen päässeet perille tuosta suuresta teosta ja pikku hiljaa enemmän ja enemmän.

        Osa tiedemihistä on jyvällä siitä, että JUMALA sanoi. Silloin tyhjästä syntyy käden käänteessä tuntemamme maailmankaikkeus.


      • kalikka.
        Ahdas portti kirjoitti:

        Osa tiedemihistä on jyvällä siitä, että JUMALA sanoi. Silloin tyhjästä syntyy käden käänteessä tuntemamme maailmankaikkeus.

        Mitekäs luet Raamattuasi?

        Raamatussakin kerrotaan maailmankaikkeuden syntymisen ottaneen aikaa.

        Sinun tarjoamasi "käden käänne" -selitysmalli ei ole edes Raamatun mukainen, saati, että joku vakavasti otettava Jumalaan uskova tiedemies sellaista väittäisi.

        Uskosi kannalta olennainen maailmankaikkeuden luomisesta on kerrottu Raamatussa.

        Eli se, että Jumala loi maailman, luomakunnan, kasvit, eläimet ja ihmiset.

        Raamattu ei kerro siitä, miten Jumala maailmankaikkeuden loi. Siihen ei kannata ihmisten mennä omiaan satuilemaan.

        Tieteessä asiaa tutkitaan ja monenlaista siitä on jo saatukin selville. Miksis sitä halveksit? Jos halveksit siksi, että et asiasta mitään tiedä ja asia ei sinua kiinnosta, kuten on monien uskovien laita, toivotat tervetulleeksi kaikki ateistit osoittamaan kuvitelmasi vääriksi.

        Suosittelen mieluummin puhumaan oman kokemuspiirisi sisällä olevista asioista, kuin tekemään uskovia naurettaviksi kuvitelmillasi tieteestä ja siltä osin estämään evankeliumin levittämistä.


      • Ahdas portti
        kalikka. kirjoitti:

        Mitekäs luet Raamattuasi?

        Raamatussakin kerrotaan maailmankaikkeuden syntymisen ottaneen aikaa.

        Sinun tarjoamasi "käden käänne" -selitysmalli ei ole edes Raamatun mukainen, saati, että joku vakavasti otettava Jumalaan uskova tiedemies sellaista väittäisi.

        Uskosi kannalta olennainen maailmankaikkeuden luomisesta on kerrottu Raamatussa.

        Eli se, että Jumala loi maailman, luomakunnan, kasvit, eläimet ja ihmiset.

        Raamattu ei kerro siitä, miten Jumala maailmankaikkeuden loi. Siihen ei kannata ihmisten mennä omiaan satuilemaan.

        Tieteessä asiaa tutkitaan ja monenlaista siitä on jo saatukin selville. Miksis sitä halveksit? Jos halveksit siksi, että et asiasta mitään tiedä ja asia ei sinua kiinnosta, kuten on monien uskovien laita, toivotat tervetulleeksi kaikki ateistit osoittamaan kuvitelmasi vääriksi.

        Suosittelen mieluummin puhumaan oman kokemuspiirisi sisällä olevista asioista, kuin tekemään uskovia naurettaviksi kuvitelmillasi tieteestä ja siltä osin estämään evankeliumin levittämistä.

        Ihmeteltävän vähän sinulla on Raamatun tuntemusta, kun et edes tuota tiennyt?


      • kalikka.
        Ahdas portti kirjoitti:

        Ihmeteltävän vähän sinulla on Raamatun tuntemusta, kun et edes tuota tiennyt?

        Sattumoisin itse viittasit ihan konkreettiseen aikaan maailman synnyn suhteen puhuessasi alkuräjähdyksestä. Silloin syntyi aika, sitä ennen ei aikaa ollut.

        Samoin tuo apinakuvitelmasi on satua.

        En taida olla yhtään tiedemiestä tai tieteellistä teoriaa, joka väittäisi ihmisen kehittyneen apinasta. Uskovana ihmisenä ihmettelen, miksi levittelet tuollaista satua.

        Omalta osaltani päätän tämän tähän.


      • Ahdas portti
        kalikka. kirjoitti:

        Sattumoisin itse viittasit ihan konkreettiseen aikaan maailman synnyn suhteen puhuessasi alkuräjähdyksestä. Silloin syntyi aika, sitä ennen ei aikaa ollut.

        Samoin tuo apinakuvitelmasi on satua.

        En taida olla yhtään tiedemiestä tai tieteellistä teoriaa, joka väittäisi ihmisen kehittyneen apinasta. Uskovana ihmisenä ihmettelen, miksi levittelet tuollaista satua.

        Omalta osaltani päätän tämän tähän.

        ... en minä.

        Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.


      • teu
        Ahdas portti kirjoitti:

        ... en minä.

        Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.

        Josta ihminen on tiedemiesten mukaan kehittynyt,


      • ...

        Sun ei kannata kansakoulupohjaltasi keskustella asioista, joista et ymmärrä hölkäsen poläystä. Jumalan sanassa ei tosiaankaan kerrota yksityiskohdin, miten maailmankaikkeus luotiin tai miten ihminen luotiin. Se olisikin ollut turhaa, sillä sitä ei olisi ymmärretty Raamatun kirjoittamisen aikaan aikä nykyisinkään kansakoulupohjalta.


      • Ahdas portti
        ... kirjoitti:

        Sun ei kannata kansakoulupohjaltasi keskustella asioista, joista et ymmärrä hölkäsen poläystä. Jumalan sanassa ei tosiaankaan kerrota yksityiskohdin, miten maailmankaikkeus luotiin tai miten ihminen luotiin. Se olisikin ollut turhaa, sillä sitä ei olisi ymmärretty Raamatun kirjoittamisen aikaan aikä nykyisinkään kansakoulupohjalta.

        Minä ymmärrän kuitenkin sen verran, että tiedemiesten höpinät alkuräjähdyksestä ja evoluutiosta ovat pelkkää satua.

        Jokaisella on tietenkin oikeus uskoa satuihin, sitä en kiellä. Mutta nimittelyä en salli, se ei kuulu sivistyneeseen kommunikaatiotapaan lainkaan.


      • tykön veli
        Ahdas portti kirjoitti:

        Minä ymmärrän kuitenkin sen verran, että tiedemiesten höpinät alkuräjähdyksestä ja evoluutiosta ovat pelkkää satua.

        Jokaisella on tietenkin oikeus uskoa satuihin, sitä en kiellä. Mutta nimittelyä en salli, se ei kuulu sivistyneeseen kommunikaatiotapaan lainkaan.

        mutta fiksusti. evoluutioteoria on kuin ikiliikkuja, se ei toimi ..


      • sen nimittelyn?
        Ahdas portti kirjoitti:

        Minä ymmärrän kuitenkin sen verran, että tiedemiesten höpinät alkuräjähdyksestä ja evoluutiosta ovat pelkkää satua.

        Jokaisella on tietenkin oikeus uskoa satuihin, sitä en kiellä. Mutta nimittelyä en salli, se ei kuulu sivistyneeseen kommunikaatiotapaan lainkaan.

        Kummallista.


      • määrää
        tykön veli kirjoitti:

        mutta fiksusti. evoluutioteoria on kuin ikiliikkuja, se ei toimi ..

        ettei ateistit saa tulla tänne palstalle.NI!


      • ...
        Ahdas portti kirjoitti:

        Minä ymmärrän kuitenkin sen verran, että tiedemiesten höpinät alkuräjähdyksestä ja evoluutiosta ovat pelkkää satua.

        Jokaisella on tietenkin oikeus uskoa satuihin, sitä en kiellä. Mutta nimittelyä en salli, se ei kuulu sivistyneeseen kommunikaatiotapaan lainkaan.

        Voin ystävällisesti kertoa sinulle, vaikka et ymmärräkään asiaa: aine ja energia on sama asia mutta ne ovat eri muodossa. Eli energiasta pystytään tekemään ainetta ja päin vastoin.
        Tämä on kyllä aivan turhaa kertoa sinulle, mutta jo monet muut lukion käyneet tietävät asian.
        Nimittäin alkuräjähdykessä osa Jumalan valloillen laskemasta energiasta muuttui aineeksi. Näitä suuria Jumalan ihmeitä on tosiaan turha sulle selostaa.


      • Roineenfilosofi
        ... kirjoitti:

        Voin ystävällisesti kertoa sinulle, vaikka et ymmärräkään asiaa: aine ja energia on sama asia mutta ne ovat eri muodossa. Eli energiasta pystytään tekemään ainetta ja päin vastoin.
        Tämä on kyllä aivan turhaa kertoa sinulle, mutta jo monet muut lukion käyneet tietävät asian.
        Nimittäin alkuräjähdykessä osa Jumalan valloillen laskemasta energiasta muuttui aineeksi. Näitä suuria Jumalan ihmeitä on tosiaan turha sulle selostaa.

        Alkuräjähdys on vain teoria. Kosmologit eivät ole yhtä mieltä asiasta. Seuraa tieteen kehitystä.

        Sinun tiedoillasi ei kannattaisi noin kovasti pöyhkeillä.


      • :-)
        Roineenfilosofi kirjoitti:

        Alkuräjähdys on vain teoria. Kosmologit eivät ole yhtä mieltä asiasta. Seuraa tieteen kehitystä.

        Sinun tiedoillasi ei kannattaisi noin kovasti pöyhkeillä.

        Kuulostat tosi asiantuntijalta kun sanot kosmologi ja kehotat seuraamaan tieteen kehitystä.

        Ja samassa kappaleessa kerrot alkuräjäähdyksen olevan "vain teoria".

        Onnistut loistavasti osoittamaan tietämättömyytesi tieteen lainalaisuuksista.

        Ja vielä noin hyvin tiivistettynä!

        Wau


      • teutatess
        määrää kirjoitti:

        ettei ateistit saa tulla tänne palstalle.NI!

        Koska ateisti ei tiedä LLL. uskosta mitään .


      • ...
        Roineenfilosofi kirjoitti:

        Alkuräjähdys on vain teoria. Kosmologit eivät ole yhtä mieltä asiasta. Seuraa tieteen kehitystä.

        Sinun tiedoillasi ei kannattaisi noin kovasti pöyhkeillä.

        Tietysti se on vain teoria mutta myös mahdollinen vaihtoehto. Perusviestini oli, että
        Raamattu jättää vapauksia yksityiskohtien
        pohtimiseen. Pöyhkeällä tyylilläni pyrin
        näyttämään portille, miltä piikittely tuntuu,
        kun se kohdistuu itseensä. Minäkin toivon asiallista keskustelua.


      • teutatess
        ... kirjoitti:

        Voin ystävällisesti kertoa sinulle, vaikka et ymmärräkään asiaa: aine ja energia on sama asia mutta ne ovat eri muodossa. Eli energiasta pystytään tekemään ainetta ja päin vastoin.
        Tämä on kyllä aivan turhaa kertoa sinulle, mutta jo monet muut lukion käyneet tietävät asian.
        Nimittäin alkuräjähdykessä osa Jumalan valloillen laskemasta energiasta muuttui aineeksi. Näitä suuria Jumalan ihmeitä on tosiaan turha sulle selostaa.

        Vaikea tajuta, että kun Jumalalle on kaikki mahdollista, on hän hyvin voinut tehdä sen pamauksen. Hän on ollut aina AINA. Tajuutko ! Ja pystyy tekemään energiaa ja materiaa (ainetta). Minä uskon että, Kun oli veden paisumus, Jumala kehitti vedenpitävän aidan silloisen tunnetun maan ympärille ja vain siihen satoi .


      • ...
        teutatess kirjoitti:

        Vaikea tajuta, että kun Jumalalle on kaikki mahdollista, on hän hyvin voinut tehdä sen pamauksen. Hän on ollut aina AINA. Tajuutko ! Ja pystyy tekemään energiaa ja materiaa (ainetta). Minä uskon että, Kun oli veden paisumus, Jumala kehitti vedenpitävän aidan silloisen tunnetun maan ympärille ja vain siihen satoi .

        Miksi vastaat tekstiin jota et edes lue? Vai etkö ymmärrä lukemaasi? Siinä sanotaan, että Jumala teki sen pamauksen.


      • teu
        ... kirjoitti:

        Miksi vastaat tekstiin jota et edes lue? Vai etkö ymmärrä lukemaasi? Siinä sanotaan, että Jumala teki sen pamauksen.

        Ja paljon muutakin .


      • teu
        teu kirjoitti:

        Ja paljon muutakin .

        Että tästä asiasta on tullut vain vatustuksia, Kun siitä on keskusteltu .


      • Ahdas portti
        ... kirjoitti:

        Voin ystävällisesti kertoa sinulle, vaikka et ymmärräkään asiaa: aine ja energia on sama asia mutta ne ovat eri muodossa. Eli energiasta pystytään tekemään ainetta ja päin vastoin.
        Tämä on kyllä aivan turhaa kertoa sinulle, mutta jo monet muut lukion käyneet tietävät asian.
        Nimittäin alkuräjähdykessä osa Jumalan valloillen laskemasta energiasta muuttui aineeksi. Näitä suuria Jumalan ihmeitä on tosiaan turha sulle selostaa.

        Varsinainen Jumalan neuvoja. :-)))

        Mies on kuin rannan kaisla ja puhuu tukin uitosta. Yksin Jumala tietää miten kaikki on tapahtunut. Älä leiki viisaampaa kuin olet.
        Me voimme ainoastaan nöyrin mielin ihastella Luojan töitä, ja kiittää häntä kaikesta.

        Kohta Telluksesta ja siellä asuneesta tuholaisesta nimeltä ihminen, on vain muisto jäljellä.


      • Ahdas portti
        ... kirjoitti:

        Tietysti se on vain teoria mutta myös mahdollinen vaihtoehto. Perusviestini oli, että
        Raamattu jättää vapauksia yksityiskohtien
        pohtimiseen. Pöyhkeällä tyylilläni pyrin
        näyttämään portille, miltä piikittely tuntuu,
        kun se kohdistuu itseensä. Minäkin toivon asiallista keskustelua.

        Näin on marjat Ykspihlajassa. :-)))


      • Ahdas portti
        sen nimittelyn? kirjoitti:

        Kummallista.

        Minä en sellaista hyväksy.


      • Voi saada näkönsä
        Ahdas portti kirjoitti:

        Minä en sellaista hyväksy.

        Rukoilemme Jumalaa antamaan sinulle näkösi takaisin, sillä totisesti et näe omia vikojasi.
        Näet vikoja vain veljissäsi ja sisarissasi.


      • TEET NOIN
        Ahdas portti kirjoitti:

        Varsinainen Jumalan neuvoja. :-)))

        Mies on kuin rannan kaisla ja puhuu tukin uitosta. Yksin Jumala tietää miten kaikki on tapahtunut. Älä leiki viisaampaa kuin olet.
        Me voimme ainoastaan nöyrin mielin ihastella Luojan töitä, ja kiittää häntä kaikesta.

        Kohta Telluksesta ja siellä asuneesta tuholaisesta nimeltä ihminen, on vain muisto jäljellä.

        ILKEITÄ SANOJA! MIKSI NIITÄ JAKELET, AHDAS PORTTI?


      • Ahdas portti
        Voi saada näkönsä kirjoitti:

        Rukoilemme Jumalaa antamaan sinulle näkösi takaisin, sillä totisesti et näe omia vikojasi.
        Näet vikoja vain veljissäsi ja sisarissasi.

        Minulle on ollut selvää jo kauan, että sinä, arvon häirikkömme, olet umpisokea.

        Rukoile Jeesuksen nimessä että Jumala armossaa avaisi sinun silmäsi näkeviksi.


      • Ahdas portti
        TEET NOIN kirjoitti:

        ILKEITÄ SANOJA! MIKSI NIITÄ JAKELET, AHDAS PORTTI?

        Sinähän kuljet perässäni kuin persekärpänen, ilkeilet ja valehtelet pirullisesti miltei kaikissa avauksissa joihin olen osallistunut.
        Ja vielä niissäkin joihin EN ole osallistunut.

        Luuletko että minä alkaisin taputtelemaan tuollaista inhottavaa häirikköä. :-))))


      • Herran Henki?
        Ahdas portti kirjoitti:

        Sinähän kuljet perässäni kuin persekärpänen, ilkeilet ja valehtelet pirullisesti miltei kaikissa avauksissa joihin olen osallistunut.
        Ja vielä niissäkin joihin EN ole osallistunut.

        Luuletko että minä alkaisin taputtelemaan tuollaista inhottavaa häirikköä. :-))))

        Niin miksi teet noin
        Kirjoittanut: Ahdas portti 5.11.2008 klo 10.16


        Sinähän kuljet perässäni kuin persekärpänen, ilkeilet ja valehtelet pirullisesti miltei kaikissa avauksissa joihin olen osallistunut.
        Ja vielä niissäkin joihin EN ole osallistunut.

        Luuletko että minä alkaisin taputtelemaan tuollaista inhottavaa häirikköä. :-))))


      • Ahdas portti
        Herran Henki? kirjoitti:

        Niin miksi teet noin
        Kirjoittanut: Ahdas portti 5.11.2008 klo 10.16


        Sinähän kuljet perässäni kuin persekärpänen, ilkeilet ja valehtelet pirullisesti miltei kaikissa avauksissa joihin olen osallistunut.
        Ja vielä niissäkin joihin EN ole osallistunut.

        Luuletko että minä alkaisin taputtelemaan tuollaista inhottavaa häirikköä. :-))))

        Ilmeisesti kirjoittasit asiaa, jos sinulla sellaista olisi?


      • sielu
        TEET NOIN kirjoitti:

        ILKEITÄ SANOJA! MIKSI NIITÄ JAKELET, AHDAS PORTTI?

        Tämä henkilö on kovin rikki. Hän on kasvanut todennäköisesti ahdasmielisessä lestadiolaisperhrrssä, jossa ei ole saanut kokea oikeaa vanhempain rakkautta. Taustalla saattaa olla lisäksi koulu- ja työpaikkakiusaamista. Hän näyttää vieläkin olevan niin vereslihalla, että kokee monet kirjoitukset hyökkäyksenä, joihin pitää vastata hyökkäämällä takaisin. Uskon kuitenkin, että hän on hyvää vauhtia eheytymässä. Voimme myös rukoilla hänen puolestaan.

        Rakas Jeesus, anna tämän henkilön kokea rakkauttasi ja läheistensä rakkautta niin paljon, että hän voisi osoittaa rakkautta myös lähimmäisiään kohtaan, myös täällä netissä. Paranna hänen haavansa ja anna hänen päästä lopuksi perille taivaaseen.
        Amen.


      • Ahdas portti kirjoitti:

        Sinähän kuljet perässäni kuin persekärpänen, ilkeilet ja valehtelet pirullisesti miltei kaikissa avauksissa joihin olen osallistunut.
        Ja vielä niissäkin joihin EN ole osallistunut.

        Luuletko että minä alkaisin taputtelemaan tuollaista inhottavaa häirikköä. :-))))

        piirrät uskostasi niin ikävää kuvaa?

        Gal 5:22. Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus,
        23. lempeys ja itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki.
        24. Ne, jotka ovat Jeesuksen Kristuksen omia, ovat ristiinnaulinneet vanhan luontonsa himoineen ja haluineen.
        25. Jos me elämme Hengen varassa, meidän on myös seurattava Hengen johdatusta.
        26. Emme saa tavoitella turhaa kunniaa emmekä ärsyttää ja kadehtia toisiamme.


      • sinusta ja sun läheisistä
        Ahdas portti kirjoitti:

        Minulle on ollut selvää jo kauan, että sinä, arvon häirikkömme, olet umpisokea.

        Rukoile Jeesuksen nimessä että Jumala armossaa avaisi sinun silmäsi näkeviksi.

        Tämä on tosi juttu.Tarviset apua.


      • ainakaan Jumalasta
        Ahdas portti kirjoitti:

        Ilmeisesti kirjoittasit asiaa, jos sinulla sellaista olisi?

        Kaikki me joskus kiivastutaan.Mutta kun kukaaan paitsi Teu ei saa sanoa mitään kun jo hyökkät kimppuun.Ja aina on paha ensimmäisenä ,mielessä.Todella huolestuttavaa.Sanoudu irti pahasta hengestä.Jumala sua veljeni kyllä auttaa kun sitä pyydät.


      • Ahdas portti
        vihne kirjoitti:

        piirrät uskostasi niin ikävää kuvaa?

        Gal 5:22. Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus,
        23. lempeys ja itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki.
        24. Ne, jotka ovat Jeesuksen Kristuksen omia, ovat ristiinnaulinneet vanhan luontonsa himoineen ja haluineen.
        25. Jos me elämme Hengen varassa, meidän on myös seurattava Hengen johdatusta.
        26. Emme saa tavoitella turhaa kunniaa emmekä ärsyttää ja kadehtia toisiamme.

        Juu minä olenkin armahdettu syntinen. Kiitos Jeesuksen, hallelujaa!

        En minä ole tullut tänne kauppamaan itseäni
        kenellekään pelastajaksi. Enkä ole tullut mainostamaan omaa erinomaisuuttani niin kuin näen monien tekevän.

        Jeesuksen lahjoittama vanhurskaus riittää minulle, kaikki synnit on anteeksi ja rauha Jumalan kanssa. Kiitos Jeesuksen!

        Jeesus ei kelpaa kovin monille tämän saitin kirjoittajille vanhurskaudeksi, kuten kuvasta hyvin näkyy, jos keskusteluja seuraa. Tämän vuoksi he panettelevat minua ja monia muitakin Jeesuksen todistajia.

        Mitä ihmeen kunniaa siitä tulee jos joutuu jumalattomien ihmisten sylkykupiksi?

        Jos minä etsisin kunniaa, niin menettelisin ihan toisella tavalla.

        Mielenkiintoista tämä on ollut seurata, kuinka yksi syntinen ihminen yrittää vanhurskauttaa ITSE itsensä, etsimällä vikoja Jumalan lapsista, haukkumalla ja panettelemalla Jeesuksen seuraajia.


      • Ahdas portti
        Ahdas portti kirjoitti:

        Ilmeisesti kirjoittasit asiaa, jos sinulla sellaista olisi?

        En ole saanut vastausta. Enkä enää avaa myöskään sinun viestejäsi, joten ainoastaan otsikossa kerrot kolmella sanalla isäntäsi nimen.


      • Ihmettelen vaan
        Ahdas portti kirjoitti:

        Juu minä olenkin armahdettu syntinen. Kiitos Jeesuksen, hallelujaa!

        En minä ole tullut tänne kauppamaan itseäni
        kenellekään pelastajaksi. Enkä ole tullut mainostamaan omaa erinomaisuuttani niin kuin näen monien tekevän.

        Jeesuksen lahjoittama vanhurskaus riittää minulle, kaikki synnit on anteeksi ja rauha Jumalan kanssa. Kiitos Jeesuksen!

        Jeesus ei kelpaa kovin monille tämän saitin kirjoittajille vanhurskaudeksi, kuten kuvasta hyvin näkyy, jos keskusteluja seuraa. Tämän vuoksi he panettelevat minua ja monia muitakin Jeesuksen todistajia.

        Mitä ihmeen kunniaa siitä tulee jos joutuu jumalattomien ihmisten sylkykupiksi?

        Jos minä etsisin kunniaa, niin menettelisin ihan toisella tavalla.

        Mielenkiintoista tämä on ollut seurata, kuinka yksi syntinen ihminen yrittää vanhurskauttaa ITSE itsensä, etsimällä vikoja Jumalan lapsista, haukkumalla ja panettelemalla Jeesuksen seuraajia.

        ----------


      • Kauhulla luen näitä
        Ahdas portti kirjoitti:

        En ole saanut vastausta. Enkä enää avaa myöskään sinun viestejäsi, joten ainoastaan otsikossa kerrot kolmella sanalla isäntäsi nimen.

        viestejä täällä.Minua ei mikään riivaa, en ole osallistut tänne mitenkään.Olet ystävä rakas näköjään ihan sekaisin.Joku ihme vainooja sinussa on.Jumalan nimessä pyydetään , että se poistuisi.


      • Kysyn vaan
        Ahdas portti kirjoitti:

        Juu minä olenkin armahdettu syntinen. Kiitos Jeesuksen, hallelujaa!

        En minä ole tullut tänne kauppamaan itseäni
        kenellekään pelastajaksi. Enkä ole tullut mainostamaan omaa erinomaisuuttani niin kuin näen monien tekevän.

        Jeesuksen lahjoittama vanhurskaus riittää minulle, kaikki synnit on anteeksi ja rauha Jumalan kanssa. Kiitos Jeesuksen!

        Jeesus ei kelpaa kovin monille tämän saitin kirjoittajille vanhurskaudeksi, kuten kuvasta hyvin näkyy, jos keskusteluja seuraa. Tämän vuoksi he panettelevat minua ja monia muitakin Jeesuksen todistajia.

        Mitä ihmeen kunniaa siitä tulee jos joutuu jumalattomien ihmisten sylkykupiksi?

        Jos minä etsisin kunniaa, niin menettelisin ihan toisella tavalla.

        Mielenkiintoista tämä on ollut seurata, kuinka yksi syntinen ihminen yrittää vanhurskauttaa ITSE itsensä, etsimällä vikoja Jumalan lapsista, haukkumalla ja panettelemalla Jeesuksen seuraajia.

        Ahdas portti:
        Miksi sinun itsesi ei tarvitse noudattaa edes pientä osaa siitä, mitä julistat muille?
        Lue tuo Vihneen viesti ja mieti niitä Hengen hedelmiä.


      • Ahdas portti kirjoitti:

        Juu minä olenkin armahdettu syntinen. Kiitos Jeesuksen, hallelujaa!

        En minä ole tullut tänne kauppamaan itseäni
        kenellekään pelastajaksi. Enkä ole tullut mainostamaan omaa erinomaisuuttani niin kuin näen monien tekevän.

        Jeesuksen lahjoittama vanhurskaus riittää minulle, kaikki synnit on anteeksi ja rauha Jumalan kanssa. Kiitos Jeesuksen!

        Jeesus ei kelpaa kovin monille tämän saitin kirjoittajille vanhurskaudeksi, kuten kuvasta hyvin näkyy, jos keskusteluja seuraa. Tämän vuoksi he panettelevat minua ja monia muitakin Jeesuksen todistajia.

        Mitä ihmeen kunniaa siitä tulee jos joutuu jumalattomien ihmisten sylkykupiksi?

        Jos minä etsisin kunniaa, niin menettelisin ihan toisella tavalla.

        Mielenkiintoista tämä on ollut seurata, kuinka yksi syntinen ihminen yrittää vanhurskauttaa ITSE itsensä, etsimällä vikoja Jumalan lapsista, haukkumalla ja panettelemalla Jeesuksen seuraajia.

        14. Tavoitelkaa rauhaa kaikkien kanssa ja pyrkikää pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa.


        Oletko ajatellut tätä?

        1. Piet 2:23. Häntä herjattiin, mutta hän ei vastannut herjauksella, hän kärsi, mutta ei uhkaillut, vaan uskoi itsensä oikeamielisen tuomarin haltuun.


      • Ollaan kuitenkin koko ajan
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Ahdas portti:
        Miksi sinun itsesi ei tarvitse noudattaa edes pientä osaa siitä, mitä julistat muille?
        Lue tuo Vihneen viesti ja mieti niitä Hengen hedelmiä.

        rukouksessa Ahtaan Portin puolesta koko seurakunnalla.Me ei saada myöskään häntä tuomita.Tämä kaikki on vain hirmu surullista.Voi Jeesus ilmesty tämän ystävän elämässä.Sinä näät mitä tuskaa sinne kätkeytyy.


      • jeesuslainen vain
        vihne kirjoitti:

        14. Tavoitelkaa rauhaa kaikkien kanssa ja pyrkikää pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa.


        Oletko ajatellut tätä?

        1. Piet 2:23. Häntä herjattiin, mutta hän ei vastannut herjauksella, hän kärsi, mutta ei uhkaillut, vaan uskoi itsensä oikeamielisen tuomarin haltuun.

        Tuntuu niin pahalta ja kuitenkin luotan Jeesuksen voimaan.Hän voi kaiken pahan puhdistaa.Itse ajattelen , että olen saanut niin suuren syntivelan anteéksi että se on valtava ihme.


      • teu
        sielu kirjoitti:

        Tämä henkilö on kovin rikki. Hän on kasvanut todennäköisesti ahdasmielisessä lestadiolaisperhrrssä, jossa ei ole saanut kokea oikeaa vanhempain rakkautta. Taustalla saattaa olla lisäksi koulu- ja työpaikkakiusaamista. Hän näyttää vieläkin olevan niin vereslihalla, että kokee monet kirjoitukset hyökkäyksenä, joihin pitää vastata hyökkäämällä takaisin. Uskon kuitenkin, että hän on hyvää vauhtia eheytymässä. Voimme myös rukoilla hänen puolestaan.

        Rakas Jeesus, anna tämän henkilön kokea rakkauttasi ja läheistensä rakkautta niin paljon, että hän voisi osoittaa rakkautta myös lähimmäisiään kohtaan, myös täällä netissä. Paranna hänen haavansa ja anna hänen päästä lopuksi perille taivaaseen.
        Amen.

        Ainakin minusta, voin yhtyä siihen .


      • olla useita
        sielu kirjoitti:

        Tämä henkilö on kovin rikki. Hän on kasvanut todennäköisesti ahdasmielisessä lestadiolaisperhrrssä, jossa ei ole saanut kokea oikeaa vanhempain rakkautta. Taustalla saattaa olla lisäksi koulu- ja työpaikkakiusaamista. Hän näyttää vieläkin olevan niin vereslihalla, että kokee monet kirjoitukset hyökkäyksenä, joihin pitää vastata hyökkäämällä takaisin. Uskon kuitenkin, että hän on hyvää vauhtia eheytymässä. Voimme myös rukoilla hänen puolestaan.

        Rakas Jeesus, anna tämän henkilön kokea rakkauttasi ja läheistensä rakkautta niin paljon, että hän voisi osoittaa rakkautta myös lähimmäisiään kohtaan, myös täällä netissä. Paranna hänen haavansa ja anna hänen päästä lopuksi perille taivaaseen.
        Amen.

        rikkinäisiä,koulu/työpaikkakiusattuja,eivätkä he käyttäydy noin...ei kannata luulotella voi olla että totuus on aivan toinen.


      • nykypäivänä
        olla useita kirjoitti:

        rikkinäisiä,koulu/työpaikkakiusattuja,eivätkä he käyttäydy noin...ei kannata luulotella voi olla että totuus on aivan toinen.

        kaikenlainen henkinen väkivalta kouluissa,työelämässä ym.on enempi sääntö kun poikkeus ja kukapa ei menis tässä maailmassa joskus rikki???


      • teutatess
        nykypäivänä kirjoitti:

        kaikenlainen henkinen väkivalta kouluissa,työelämässä ym.on enempi sääntö kun poikkeus ja kukapa ei menis tässä maailmassa joskus rikki???

        Asettaisin kukapa tilalle Mikä ei menisi rikki .


      • Ahdas portti
        Ahdas portti kirjoitti:

        Juu minä olenkin armahdettu syntinen. Kiitos Jeesuksen, hallelujaa!

        En minä ole tullut tänne kauppamaan itseäni
        kenellekään pelastajaksi. Enkä ole tullut mainostamaan omaa erinomaisuuttani niin kuin näen monien tekevän.

        Jeesuksen lahjoittama vanhurskaus riittää minulle, kaikki synnit on anteeksi ja rauha Jumalan kanssa. Kiitos Jeesuksen!

        Jeesus ei kelpaa kovin monille tämän saitin kirjoittajille vanhurskaudeksi, kuten kuvasta hyvin näkyy, jos keskusteluja seuraa. Tämän vuoksi he panettelevat minua ja monia muitakin Jeesuksen todistajia.

        Mitä ihmeen kunniaa siitä tulee jos joutuu jumalattomien ihmisten sylkykupiksi?

        Jos minä etsisin kunniaa, niin menettelisin ihan toisella tavalla.

        Mielenkiintoista tämä on ollut seurata, kuinka yksi syntinen ihminen yrittää vanhurskauttaa ITSE itsensä, etsimällä vikoja Jumalan lapsista, haukkumalla ja panettelemalla Jeesuksen seuraajia.

        Eikö teillä ole ITSELLÄNNE mitään tarvetta pelastua synneistänne?


      • Ahdas portti
        jeesuslainen vain kirjoitti:

        Tuntuu niin pahalta ja kuitenkin luotan Jeesuksen voimaan.Hän voi kaiken pahan puhdistaa.Itse ajattelen , että olen saanut niin suuren syntivelan anteéksi että se on valtava ihme.

        Minulle jäi epäselväksi mikä tuntui pahalta?
        Jos olisi mahdollista saada vähän tarkennusta?


      • paat kysyen
        Ahdas portti kirjoitti:

        Minulle jäi epäselväksi mikä tuntui pahalta?
        Jos olisi mahdollista saada vähän tarkennusta?

        tuntuu pahalta tuo sinun riehumisesi ja toisaalta täysi avuttomuutesi. paha on katsoa ihmisen rikkinäisyyttä ja kyvyttömyyttä tuntea oma itsensä.


      • Ahdas portti
        paat kysyen kirjoitti:

        tuntuu pahalta tuo sinun riehumisesi ja toisaalta täysi avuttomuutesi. paha on katsoa ihmisen rikkinäisyyttä ja kyvyttömyyttä tuntea oma itsensä.

        Et saanut sitten pidettyä sitä leipäläpeäsi kiinni edes pientä hetkeä? Onko likkaa pyydetty, älä sekaannu toisten asioihin?


      • teuta
        Herran Henki? kirjoitti:

        Niin miksi teet noin
        Kirjoittanut: Ahdas portti 5.11.2008 klo 10.16


        Sinähän kuljet perässäni kuin persekärpänen, ilkeilet ja valehtelet pirullisesti miltei kaikissa avauksissa joihin olen osallistunut.
        Ja vielä niissäkin joihin EN ole osallistunut.

        Luuletko että minä alkaisin taputtelemaan tuollaista inhottavaa häirikköä. :-))))

        Oli panettelijan ainesta , Ahdasta porttia kohti.
        Koko viesti oli apinointia , toisesta viestistä ,
        lukuunottamatta otsikko tietoja , lopeta ja katso keskimmäiselle ristille : onko mitään opittavaa. Herran Hengetä .


      • Ahdas portti
        teuta kirjoitti:

        Oli panettelijan ainesta , Ahdasta porttia kohti.
        Koko viesti oli apinointia , toisesta viestistä ,
        lukuunottamatta otsikko tietoja , lopeta ja katso keskimmäiselle ristille : onko mitään opittavaa. Herran Hengetä .

        Ei ole kenenkään edun mukaista ruokkia enempää tämän kaltaisia ristiriitoja. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, kuhan se ei loukkaa uskonrauhaa eikä toisia kirjoittajia.

        Yritetään päästä YHDESSÄ pois tästä pattitilanteesta, normaaliin päiväjärjestykseen.


      • Ahdas portti!
        Ahdas portti kirjoitti:

        Ei ole kenenkään edun mukaista ruokkia enempää tämän kaltaisia ristiriitoja. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, kuhan se ei loukkaa uskonrauhaa eikä toisia kirjoittajia.

        Yritetään päästä YHDESSÄ pois tästä pattitilanteesta, normaaliin päiväjärjestykseen.

        kyll siit päästä heti ko Ahdas portti siivo
        oma jalajälkes. jätä lahjas alttaril ja sovi sisarte ja veljei kans räävit puhes ja huutos!

        tästlähtie tulla koko aja kattoma mitä Ahdas portti huutaa tääll rivoi ja jumalattomi sanoi Herra omill!
        Siin ei auta vaik olis 10 erilaist nimimerkki.
        Kaikk katota.
        Netis kuuluu ol kauniist. se paragrafi kuuluu
        Ahdas portillekki.


      • Ahdas portti
        Ahdas portti kirjoitti:

        Ei ole kenenkään edun mukaista ruokkia enempää tämän kaltaisia ristiriitoja. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, kuhan se ei loukkaa uskonrauhaa eikä toisia kirjoittajia.

        Yritetään päästä YHDESSÄ pois tästä pattitilanteesta, normaaliin päiväjärjestykseen.

        Oikein sanot, - vain väärälle henkilölle.


      • teutatess
        vihne kirjoitti:

        14. Tavoitelkaa rauhaa kaikkien kanssa ja pyrkikää pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa.


        Oletko ajatellut tätä?

        1. Piet 2:23. Häntä herjattiin, mutta hän ei vastannut herjauksella, hän kärsi, mutta ei uhkaillut, vaan uskoi itsensä oikeamielisen tuomarin haltuun.

        Tuon, Pietarink. 2:23. teksti oli Jeesuksesta Kristuksesta . Jonka esikuva sopii meille kaikille . Herra on jo valinnut meidät, maailman alussa jokaisen, Hän on määrännyt syntymäpäivämme, kuolinpäivämme, elin päivämme, ja ihminen ei kun vihoittelee vaan .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2277
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1087
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1044
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      981
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      945
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      874
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      841
    8. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      59
      833
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      759
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      739
    Aihe