Kertokaapas.
Millaisia vesimiesmiehet ovat sängyssä?
13
3797
Vastaukset
- kokeile niin tiedät
Et voi kokea seksiä toisten kokemusten kautta.
Siihen tarvitaan kaksi joilla synkkaa.- kauris
Jaa. (Siis miten toi nyt liittyy taas yhtään mihinkään?!?!) Kysyikö muuten joku jotain sun seksinäkemyksistäsi? MUA EI HEI KIINNOSTA, pätijä! :-D Jos sulla ei kerran ole kerrottavaa kokemuksista veskarimiesten kanssa, niin mikset vaan jätä kirjoittamatta?
Säälittävää, muru. - Millamaaria
kauris kirjoitti:
Jaa. (Siis miten toi nyt liittyy taas yhtään mihinkään?!?!) Kysyikö muuten joku jotain sun seksinäkemyksistäsi? MUA EI HEI KIINNOSTA, pätijä! :-D Jos sulla ei kerran ole kerrottavaa kokemuksista veskarimiesten kanssa, niin mikset vaan jätä kirjoittamatta?
Säälittävää, muru.kummallinen, kun noin suuttua tupsahdat. Toi edellinen kirjoittaja oli hyvinkin oikeassa. Miten voit sanoa, millainen joku on sangyssa ainoastaan horoskoopin perusteella? Voihan olla, etta joku vesimiesmies on oikeinkin peto peiton alla ja toinen taas ei....Eli, sinuna ottaisin selvaa...
- kauris
Millamaaria kirjoitti:
kummallinen, kun noin suuttua tupsahdat. Toi edellinen kirjoittaja oli hyvinkin oikeassa. Miten voit sanoa, millainen joku on sangyssa ainoastaan horoskoopin perusteella? Voihan olla, etta joku vesimiesmies on oikeinkin peto peiton alla ja toinen taas ei....Eli, sinuna ottaisin selvaa...
Johan olen kummallinen.
Kiitos rehellisyydestä.
Eli mä en voi kysyä kokemuksia yleisesti
veskarimiehistä koska VOI VAIKKA OLLA ETTÄ NE ON
ERILAISIA. :-O
:-DD
Kysyn. Olen utelias. Kysykääpä itseltänne että mikä herättää teissä noin voimakkaan halun vastustaa kysymystäni? :-D
Se on kuiten VAIN KYSYMYS, miten voitte hätääntyä siitä noin paljon?
Tosikot. Miksi teitä on niin paljon? :/ - Millamaaria
kauris kirjoitti:
Johan olen kummallinen.
Kiitos rehellisyydestä.
Kysyn. Olen utelias. Kysykääpä itseltänne että mikä herättää teissä noin voimakkaan halun vastustaa kysymystäni? :-D
Tosikot. Miksi teitä on niin paljon? :/tassa ole hataantynyt! Ja kuka tassa tosikko oikeastaan on - miksi sina suutut toisten mielipiteista noin kovasti?
Kays kattoon toi vahan alempana oleva viesti vesimiesmiehesta, on kuulemma kovinkin halukas sankyyn, muttei loista siella kovinkaan! Oiskos se vastaus sulle tarpeeksi? Yleistaa ei tietenkaan voi... - sängyssä
kauris kirjoitti:
Johan olen kummallinen.
Kiitos rehellisyydestä.
Tosikot. Miksi teitä on niin paljon? :/on tosi panomies. Sen parempaa et ole koskana saanut ja panot vaan syvenee ja sulta lähtee taju. Niin - tätähän sinä odotit.
Varaa hieromasauva viereen- - opettaja seksissäkin
kauris kirjoitti:
Säälittävää, muru.Kyllä mulla on kokemuksia vetskarimiehista..
..Mitä se sua auttaa sun seksiongelmissa
tai orgasmeissa..yhtä hyvin voisin kysyä
millainen sinä olet seksissä...jos olisin
mies..
Yksinkertaisesti autenttista ja sitäpaitsi
luotettavaa tietoa saat vain..suorassa
toiminassa.
Lisäksi puhut monikossa..niin suosittelen
ryhmäseksiä vesimiesmiesten kanssa..niin kyllä
se siitä sinullekin kirkastuu..kysymykseesi
vastaus.. - halukas
opettaja seksissäkin kirjoitti:
Kyllä mulla on kokemuksia vetskarimiehista..
..Mitä se sua auttaa sun seksiongelmissa
tai orgasmeissa..yhtä hyvin voisin kysyä
millainen sinä olet seksissä...jos olisin
mies..
Yksinkertaisesti autenttista ja sitäpaitsi
luotettavaa tietoa saat vain..suorassa
toiminassa.
Lisäksi puhut monikossa..niin suosittelen
ryhmäseksiä vesimiesmiesten kanssa..niin kyllä
se siitä sinullekin kirkastuu..kysymykseesi
vastaus..millainen itse olet sängyssä? Kai olet vesimies?
- Vesim-nainen
halukas kirjoitti:
millainen itse olet sängyssä? Kai olet vesimies?
Vesimies nainen,kyllä.Intohimoinen rakastelu mukavan
kumppanin kanssa on makoisaa.
- vaan nukkumaan ?
Siis tarkoitatko "sängyssä" nukkumista,että
pysyykö omalla puoliskollaan.
Jos yökylään meinaat niin älä sitten edes
"imuttele" kyllä seurauksena on hänessä
fyysinen muutos.Ei sellaista miestä olekaan
että "sängyssä" vain haluaisi nukkua jos
seura yhtäänkään viehkoa on.- sänkyilijä
Pakko aplodeerata! Kunpa muillakin naisilla olisi noin hyvä miestuntemus. Missä tuollainen nainen oikein on piileskellyt? Vankilassako?
- skopunainen
ihan livenä?
- ballero-jouskari
Mun kokemukseni vesimiehestä (ei siis useammasta) on ollut varsin positiivinen. Ei todellakaan sovinnainen lähetyssaarnaaja, vaan kekseliäs ja kestävä =D Aina jotain kivaa "pahan päivän" varalle. Silti hyvin hellä ja huomioonottava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218