Puhelinmyyjä teki tarjouksen: Voisin tutustua PlusTV:n kanaviin kuukauden ajan tarjoushintaan 19,90e ja korttimaksu 2,90e. Sopimuksen voisi irtisanoa koska tahansa.
Nyt minulle tuli lasku 42,70e! Eli laskutettiin tämän ensimmäisen kuukauden lisäksi seuraava kuukausi. Aloin tutkia sopimusehtojen pienellä präntättyä tekstiä ja siellähän se kerrottiin. Irtisanominen tulee voimaan (eli "palvelu päättyy") vasta seuraavan laskutuskuukauden lopussa. Eli olinkin tilannut "palvelua" 42,70 eurolla vaikka puhelimitse minulle myytiin "palvelua" 22,80 eurolla.
Kuvioon tietysti kuuluu, että "puhelinpalvelu" ei vastaa, olen nyt yrittänyt kaksi kertaa ja jonottanut parikymmentä minuuttia ja maksanut puheluajasta ja joutunut välissä kuuntelemaan niitä mainoslätinöitä. - Ongelmaahan ei olisi jos haluaisin jatkossa katsella PlusTV:tä, mutta tarjonta on sitä samaa tuubaa, mitä näillä peruskanavillakin, joten en halua.
PlusTV:n huijaustarjous
4
876
Vastaukset
Etämyynnissä on 14 vuorokauden peruutusoikeus. Käytä sitä. Noihin myyjien lupauksiin kannattaa aina suhtautua varauksella. Ne sanovat mitä tahansa saadakseen sinut ostamaan paketin.
- asdasfasfa
plustv on tähän astisista pakkomyyjistä ainoa joka pelkän puhelun perusteella suostuu edes myönnytyksiin heti paikalla, ota sinne sähköpostitse tai palautuslomakkeella yhteys ja kerro huoles, varmasti homma ratkeaa niin että olet tyytyväinen kun sopimusta noudatetaan kuten sovittu.
- Älä mene halpaan
...PlusTV:lle sähköpostia tästä laskutusasiasta, katsotaan mitä tapahtuu. Itse sopimuksen olen jo päättänyt kirjallisesti.
- Älä mene halpaan
Asia on hoidettu ja sain kaupan peruttua. Sain ystävällistä palvelua, tosin melkoisella viiveellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116