Onko jousimiehet

!??

todellakin niin tyhmän ehdottomia, että jos jokin menee hieman vinksalleen ihmissuhteessa, jätetään koko juttu siihen, ilman sen kummempia neuvotteluja tai selvittelyjä, kyse ei mistään pettämisestä, vaan paljon simppelimmästä asiasta!
Selittää vissiin sen miks noita jouskareita on paljon netissä seuraa vailla!!
Eikö semmonen elämä ole aika hankalaa kun on niin ehdoton ja muka rehellinen ja aito!?

13

1870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse jousikas

      kaikki ole samanlaisia. Olen itse jousimies ja seurannut horoskooppeja 30 vuotta ja laadittanut pari itselleni ja seuraan ja tutkin edelleen.
      Mielestäni jousimies on joskus laiska ja kun tulee vaikeaita asioita, juoksee pakoon, ei tahdo tarttua kovin vaikeisiin asioihin, varsinkin jos niitä on paljon tai jos mukavampaa tekemistä on lähistöllä. Jouskari tavallaan laistaa vaikeat asiat tai ei halua paljastaa todellista kantaa asiaan.Ihmissuhteissa jousimies ei pidä ns. vaikeista tyypeistä, mieluummin suoria ja mutkattomia. Ymmärrän hyvin tuota jousimiestä, sillä itsekin joskus pakoilen vaikeita juttuja, tosin en niin paljon kuin nuorena.
      Onko jousimiehiä paljon ilman seuraa? Kerro missä?
      No ehkä tarvitsisin oinas- tai leijonamiehen, joka ymmärtäisi. Kieltämättä jousimiehellä on paljon tuttuja, mutta vähän ystäviä ja todellisia ystäviä - no yksi ehkä kaksi. Ystävät vaihtuu ja samoin tutut, mutta jouskari tuntee paljon ihmisiä ja on tuttu lähes kaikkien kanssa.
      Voit yrittää jututtaa jousimiestäsi, ota vaikka huumori avuksi, tehoaa moneen jousimieheen tai yllätä jollain tavoin (positiivisesti)ja kierrellen kyselet asiasta, mutta muista jouskari ei ole tyhmä - vaikka joskus siltä näyttää:).

      • hglkfsh

        jousimiehet on yksinkertasia?! Laiskuus ei ole kyllä hyve, ja itseasiassa sanoit myös että ei oo kuitenkaan rehellisiä... ("tai ei halua paljastaa todellista kantaa asiaan"). Eikö jousimiesten pitänyt olla suoria ja mutkattomia... sinun kommenttisi ei kovin vakuuttavaa kuvaa anna jousimiehistä ja on vieläpä ristiriitaisia...


    • eivät ole..

      Ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani tuo, että jos menee vinksalleen suhteessa... Yritän todellakin selvittää missä meni pieleen ja voisiko asialle tehdä jotain ja yleensä keskustelemalla asiat ovat selvinneet.
      Ehkä silloin, jos ei ole oikeasti ihastunut/rakastunut toiseen saattaa tehdäkin niin, että jättää jutun siihen. Mutta eiköhän se koske kaikkia horoskooppimerkkejä :)

      • jouskarimuija

        Eikä myöskään mimun kohdalla.Jos suhde kaverin
        puolelta tökkii,haluan tietää missä vika ja asiat
        yritetään selvittää puhumalla.Kokemukseni mukaan
        ainakaan Leijona-miehet eivät pysty puhumaan
        totuuksia Jouskarin kanssa.Texstarissa tulee vaan
        ilmoitus,ettei halua jatkaa juttua.Yleensä silloin
        asia omalta kohdaltani on loppu,en roiku suhteessa.


      • nouseva jousimies
        jouskarimuija kirjoitti:

        Eikä myöskään mimun kohdalla.Jos suhde kaverin
        puolelta tökkii,haluan tietää missä vika ja asiat
        yritetään selvittää puhumalla.Kokemukseni mukaan
        ainakaan Leijona-miehet eivät pysty puhumaan
        totuuksia Jouskarin kanssa.Texstarissa tulee vaan
        ilmoitus,ettei halua jatkaa juttua.Yleensä silloin
        asia omalta kohdaltani on loppu,en roiku suhteessa.

        Pisti silmään tuo viimeinen lause. Et roiku suhteessa jos käy että homma ei pelaa. Itselläni olisi sellainen kysymys, että mistä sitten johtuu kun jousimies nimenomaan tavallaan "roikkuu" suhteessa? Tunnen jousimiehen ja hän haluaisi viimeinkin alkaa rakentaa tulevaisuutta kanssani. Meillä on pitkä yhteinen taival, lähinnä vaan ystävinä ja seksin merkeissä. Tähän tarinaan on sisältynyt niin paljon huonoa oloa ja tullut suorastaan paskaa niskaan. Jousimies jättänyt asioita kertomatta ja jopa valehdellut vaikka itse olen ollut kylmän rehellinen. Siitä seurannut kaikkea, ettei puheväleissäkään olla oltu. Molemmat ovat tehneet kamalia virheitä ja molemmilla ollut säätöjä samalla, mutta silti kaikesta huolimatta olemme edelleen väleissä, mitä yhdessä olemmekin ihmetelleet. Ja nyt hän haluaisi sitten viimeinkin musta paljonpaljon enemmän kuin pelkkää seksiä. Ongelmana tässä on, että itse seurustelen nyt ja yritän miettiä olisiko parempi jättää nykyinen ja tykkäänkö tästä jousimiehestä niin paljon että sen teksisin. Ja rakastanko tätä nykyistä...


      • sama täällä
        nouseva jousimies kirjoitti:

        Pisti silmään tuo viimeinen lause. Et roiku suhteessa jos käy että homma ei pelaa. Itselläni olisi sellainen kysymys, että mistä sitten johtuu kun jousimies nimenomaan tavallaan "roikkuu" suhteessa? Tunnen jousimiehen ja hän haluaisi viimeinkin alkaa rakentaa tulevaisuutta kanssani. Meillä on pitkä yhteinen taival, lähinnä vaan ystävinä ja seksin merkeissä. Tähän tarinaan on sisältynyt niin paljon huonoa oloa ja tullut suorastaan paskaa niskaan. Jousimies jättänyt asioita kertomatta ja jopa valehdellut vaikka itse olen ollut kylmän rehellinen. Siitä seurannut kaikkea, ettei puheväleissäkään olla oltu. Molemmat ovat tehneet kamalia virheitä ja molemmilla ollut säätöjä samalla, mutta silti kaikesta huolimatta olemme edelleen väleissä, mitä yhdessä olemmekin ihmetelleet. Ja nyt hän haluaisi sitten viimeinkin musta paljonpaljon enemmän kuin pelkkää seksiä. Ongelmana tässä on, että itse seurustelen nyt ja yritän miettiä olisiko parempi jättää nykyinen ja tykkäänkö tästä jousimiehestä niin paljon että sen teksisin. Ja rakastanko tätä nykyistä...

        Että haluat jatkaa hänen kanssaan vielä?
        Itse olin myös valmis suhteen jatkuvuuteen,
        vaikka tajusin,ettei kaveri ole innostunut.
        Elätin toivoa,,,Kunnes tuli viesti,ettei halua
        jatkaa.Silloin en yleensä anele kaveria takasin.
        Minulla on ylpeyteni,vaikka maa vajoaisi alta.


      • jouskarimuijana
        sama täällä kirjoitti:

        Että haluat jatkaa hänen kanssaan vielä?
        Itse olin myös valmis suhteen jatkuvuuteen,
        vaikka tajusin,ettei kaveri ole innostunut.
        Elätin toivoa,,,Kunnes tuli viesti,ettei halua
        jatkaa.Silloin en yleensä anele kaveria takasin.
        Minulla on ylpeyteni,vaikka maa vajoaisi alta.

        Vastasin sinulle tuon edellisen viestin.


    • Nameka

      Oon itse käyttäytynyt niin muutamankin kerran..mut en koskaan ilman syytä. On asioita joiden vuoksi on mennyt kerralla "maku" ko ihmisestä ja itseni tuntien tiedän että kun maku kerran menee niin sitä ei enää takas saa vaikka mitä tekis...
      Mä hyväksyn ihmisten erilaisuuden ja tietysti oletan että myös mut hyväksytään. Mä en ole koskaan vounut sietää että mua aletaan heti suhteen alusta asti lyömään johonkin "muottiin". Mä aikani yritän esittää omaa kantaani asioihin ja sit jossain vaiheessa käy niin että lyön ns hanskat tiskiin ja suhde loppuu siihen. Ja siinä vaiheessa ei enää keskustelut auta.
      Mulla ne suhteen lopettamissyyt ovat olleet vastuuntunnottomuus, alistaminen/sen yritys, uhkailu ja kiristäminen...
      Ehkä oon liian ehdoton, mut joitain asioita en kertakaikkiaan kykene antamaan anteeksi. Ennemmin voisin antaa anteeksi pettämisen kuin vastuuntunnottomuuden...

      • mun kirjoittama

        teksti! Mulle on monesti sanottu, että olen liian ehdoton joissakin asioissa, mutta itseni tuntien en voi tehdä tietyissä asioissa kompromiseja ja sitä on toisen vaikea hyväksyä.

        Miehet jää välillä ihan ymmälleen kun suhde päättyy heidän mielestään kuin seinään ja ilman syytä.

        Syytä toki on ja kerronkin sen mutta ei miehet ole ottaneet niitä suhteen päättymisen merkkejä vakavasti.


      • 50/50
        mun kirjoittama kirjoitti:

        teksti! Mulle on monesti sanottu, että olen liian ehdoton joissakin asioissa, mutta itseni tuntien en voi tehdä tietyissä asioissa kompromiseja ja sitä on toisen vaikea hyväksyä.

        Miehet jää välillä ihan ymmälleen kun suhde päättyy heidän mielestään kuin seinään ja ilman syytä.

        Syytä toki on ja kerronkin sen mutta ei miehet ole ottaneet niitä suhteen päättymisen merkkejä vakavasti.

        itse olin pitkässä parisuhteessa, mutta koska kyse oli ensirakkaudestani annoin hälle liikaakin virheitä anteeksi. nykyään en seurustele jos en todella halua kumppaniani kaikin tavoin 100 %. miksen olisi ihan sinkkuna kun sekin on kivaa, jos en löydä täydellistä kumppania? :D en ymmärrä ihmisiä jotka ovat sellaisten kumppaneiden kanssa joiden kanssa ei kaikki ole täydellistä. tottakai riitoja ja erimielisyyksiä tulee aina, ja näin kuuluukin olla. mutta se, että tietää haluavansa olla toisen kanssa aina on mulle ehdotonta :)


    • Jouskarinainen

      Minä taas olen sellainen,että tartun vaikeisiin asioihin mielellään heti kun niitä huomaan olevan ja ilmenevän.Minä koitan puhua ja selvittä asiat todellakin heti.Kaikki eivät kestä suorapuheisuuttani kokemusta kahdesta Kauriista.Tämän toisen Kauriin kanssa tapailimme ja puhuimme asioista avoimesti,tuntui,että sovimme hyvin yhteen,olimme asioista samaa mieltä.Sitten yhtäkkiä hän ilmoittikin,että kun tunne ei muutu ihastusta pidemmälle.Miten ihmeessä sen voi huomata yhden tapaamisen jälkeen,pitäisi kai opetella tuntemaan paremmin.Kai me Jouskarit ollaan vaikeita kun tartutaan asioihin kaunistelematta,mitään suoraa selitystä tältä Kauriilta en saanut.

      • taas ajattelen

        ,että teistä jousimiehistä on vaikea saada selville mitä oikeasti haluatte? Minulla on vuosien varrella ollut 2jousimies kumppania(myös viimeisin).Heidän kanssaan olen ollut ja olen nyt siinä tilanteessa ettei haluta seurustella mutta silti annetaan toivoa koko ajan. Itse olen kaksosnainen.


      • Jousimies!!

        Pisti nuo kauriit silmään... Ite jousimiehenä seurustelin aikoinani kauriin kanssa! Hyvin tuntui menevän kunnes koitti yksi ilta kun hän vain ilmoitti ettemme sovi yhteen :o Olemattomia syitä sateli kerta toisensa jälkeen mutta enpä saanut häntä takaisin. Keskustella yritin ahkerasti mutta hankalaahan se lähes yksin oli..

        Ei meissä jousimiehissä niin paljoa huonoa ole, mitäs vikaa siinä suoraan sanomisessa onkaan? ;P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe