Plus tv:n asiakaspalveluun

ei pääse

läpi jotta pääsisi irtisanomaan tilauksensa. Kun yrittää puhelimella automaatti kertoo että olette jonossa yms. Oletteko muut päässeet heti läpi vai onko pitänyt jonottaa kauankin? Pitää ilmeisesti jättää lasku maksamatta jos ei muuten saa tilausta katkaistua.

5

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfasfasdfas

tarkoittaa että sitä puhelinta pidetään auki sinä aikana. Oma jonotus kestänyt maximissaan 4 minuuttia. Aina voi lähettää sähköpostia ja kyllä ne sen viikon sisällä lukee, sitäkautta mä olen aina irtisanonut plustv:n

• sähköpostia

mutta mitään ei ole kuulunut vaikka jo viikko on kulunut ja monta viestiä lähetetty. Tulee vain autoreply viesti jossa sanotaan että meillä on ruuhkaa ja vastaamme viikon kuluessa. Tuleeko sieltä muuten minkäänlaista kuittausta mailiin että liittymänne on irtisanottu tai vastaavaa?

• adfasdfafd
        sähköpostia kirjoitti:

mutta mitään ei ole kuulunut vaikka jo viikko on kulunut ja monta viestiä lähetetty. Tulee vain autoreply viesti jossa sanotaan että meillä on ruuhkaa ja vastaamme viikon kuluessa. Tuleeko sieltä muuten minkäänlaista kuittausta mailiin että liittymänne on irtisanottu tai vastaavaa?

kirje kotiin jossa kerrotaan että irtisanominen blaablaablaa sinä ja sinä päivänä...

• pitää
        adfasdfafd kirjoitti:

kirje kotiin jossa kerrotaan että irtisanominen blaablaablaa sinä ja sinä päivänä...

sitten vain odotella jos se hyvinkin onnistuisi :)

• kumiankka
        pitää kirjoitti:

sitten vain odotella jos se hyvinkin onnistuisi :)

irtisanoin viime tiistaina plustv-paketin sähköpostitse ja perjantaina tuli sähköpostia että irtisanominen on voimassa ja tarjous siihen päälle, ei taida sun irtisanomises olla mennyt perille, kai laitoit asiakastunnuksen tai korttinumeron sähköpostiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      1003
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe