olen seurustellut jousimiehen kanssa 1,5 vuotta, ja nyt se on ruvennu vihjailemaan kosimisesta ja lasten hankkimisesta.
kokeileekohan se vaan miten suhtaudun vai haluaako tosissaan sitoutua yhä enemmän? ihana mies, tuntuu että siinä on vaan ne hyvät jousimiehen ominaisuudet ;)
vihjaileva jousimies?
4
1151
Vastaukset
- vesimies----isoääiti
Minulla on kaksi poikaa.
Toinen jousimies ja toinen nouseva Jousimies.
Saivat muuten vauvat samana päivänä nyt syksyllä.
Kyllä ovat uskollisia ja rakastavat kumppaniaan
yli kaiken,huomaavaisia kumppanilleen.
Puurtavat hullun lailla töitä perheen eteen.
Miniätkin on silminnähden tyytyväisiä.
Toinen miniä on jousimies ja toinen vesimies.
Mutta älä tuota tuskaa jollet itse halua
sitoutua.Hän on tosissaan ,miksi epäilet
vai oletko itsestäsi epävarma ,sitoutumisesta.- oinastypykkä
olen ehkä epävarma, en halua sitoutua hetken mielijohteesta.
mutta tunteistani olen varma, on tämä niin ihana ja luotettava mies :) hän sattuu muuten olemaan sekä aurinko- että nousevalta merkiltään jousimies! - korjaus
oinastypykkä kirjoitti:
olen ehkä epävarma, en halua sitoutua hetken mielijohteesta.
mutta tunteistani olen varma, on tämä niin ihana ja luotettava mies :) hän sattuu muuten olemaan sekä aurinko- että nousevalta merkiltään jousimies!Hei.
Huomasin laittaneeni väärin nousevan jousimies-
pojan puolison merkin...se onkin oinas.
Hän on 24-vuotias..mutta selvästi aikuisempi
kuin yleensä senikäiset.
Paljon onnea....
jousimies ei noissa asioissa ota pakkeja, varmistuu ensin reaktioistasi, viten vastaat vihjeisiin. terv. jousimies 8v oinaan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521897
- 621832
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121365- 611181
- 491134
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41805Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118677Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86660Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32647- 38596