Olen Canal Digitalin asiakas omistan canal total (5kanavaa) kyselisin miksi epg opas ei oikein toimi kuin 1 päivää etukäteen siellä näkyy tulevaa ohjelmia. Sain vastauksen canal digitalilta että jokin häikkää canal on sitä hallita/ päivittää. Omistan Samsung digiboxin DTB-P850Z boxi toimi moitteettomasti mutta jos ja kun haluaisin ajastaa tulevia ohjelmia niin tyhjää viikkoa se näyttää( kaikki uudelleen asetukset boxista tehdy kerran pari) mutta ei ole sekään auttanut. Onko muilla vastaavanlaisia ongelmia asun 09alueella antennitalous ja kortti päivittyy normaalisti ihme kyllä alkuvuodesta kaikki oli kunnossa sai ajastaa ohjelmat boxiin ja mennä töihin mutta nyt aina seuravaan päivän joudu tarkistamaan ohjelmat. Olisi hyvä tiedä onko muilla sama ongelma uskon että on koska se johdu canal pää sateliitin kautta tulevasta signaalista/ ongelma päivittää opasta.
EPG ( sähköinen ohj.opas)
canalplusboy12vuotta
1
722
Vastaukset
- perhepaketti
Samaa ongelmaa täällä. Ärsyttää, kun ei EPG:stä näe kuin seuraavaan päivään. Ja välillä on tehnyt myös sitä, että on hävittänyt taas tiedot EPG:stä, jolloin myös ajastukset ovat hävinneet. Käytössä Digitalin oma myymä tallentava Boxi(merkistä ei tietoa). Olen myös tullut johtopäätökseen, että vika täytyy olla heidän puolellaan. Asumme 014 alueella ja satelliittitalous.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417