Mikä vesimiehiä

ärsyttää eniten

parisuhteessa ja toisen osapuolen tavoissa, mielipiteissä, ilmaisuissa tai tottumuksissa, käytöksessä??
Mistä syystä olisitte valmis eroamaan?

18

4680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veeesnainen

      uskottomuus,ylimielisyys,vilppi,laiskuus,
      ......Eroaisin.Alkoholi,uskottomuus,väkivalta,
      rikollinen mieli......

      • Mikäs..

        Vielä jos mies pettäisi ja valehtelisi!


    • Mikäs..

      Enpä nyt tiedä miten asian ilmaisisi. Mutta sellainen rasittaa, kun heppu onnistuu olettamaan vaikka asioita. Kuten se, kun satun olemaan mustasukkainen vesimies :D niin jätkä heittää, että hän ei saisi jutella naisillekaan. Kaikkea tällaista, vaikka en ole sanonutkaan mitään heille puhumisesta, koska eihän siinä mitään. Eli tällainen asioiden toisin olettaminen, vaikka aivan toisin sanon.

      Just nyt ei rasita kyllä muu :)
      Ja enpä kyllä eroaisi, kun muuten niin mukava mies on sattunut löytymään :)

      • taidatolla turhan narisija

        Taidat löytää kaikesta arvostelemista.
        Vaikutat aina oikeassa...minäminä-tyypiltä.
        Ei sun kanssa välttämättä jaksa elää kauan.
        Käy katsomassa Narsisti / haulla oireet...
        sulla taitaa olla niitä.


    • milloinkin

      Vesimiehiä ärsyttää aina jokin asia. Vesimies on myös synkkämielinen ja hivenen myös katkera. Aina tuntuu löytyvän asioita, jotka ovat huonosti. Vesimiehiä leimaa yleinen pessimistisyys. Minua ärsyttää vesimiehessä/vesimiehissä juuri tuo negatiivisuus.(no tätä ti kysytty, mutta kuitenkin).
      Siis jos ärsyttää niin ärsyttää ja kuitenkin ärsyttää...

      • ollenkaa

        Vesimiehet ovat yksi positiivisempia merkkejä.

        Maailmanparantajia kyllä.Aikaansa edellä joten
        heitä ei ole aina helppo kaikkien ymmärtää.


      • edellä olevasta
        ollenkaa kirjoitti:

        Vesimiehet ovat yksi positiivisempia merkkejä.

        Maailmanparantajia kyllä.Aikaansa edellä joten
        heitä ei ole aina helppo kaikkien ymmärtää.

        ajasta jotain. Mitä näet? Vesimies on aikaansa edellä, en ymmärrä.


      • uskoo..ken..haluaa
        edellä olevasta kirjoitti:

        ajasta jotain. Mitä näet? Vesimies on aikaansa edellä, en ymmärrä.

        Astrologia on ns.ensimmäisiä maailmankaikkeuden
        tieteitä...muinaisuudesta...joka koskaan ei
        ole saavuttanut oikealle tieteelle...tyypillistä
        todistettavuutta tieteellisesti,"faktoista"

        Astrologia vie meidät okkulatismin maailmaan.
        Astrologia yrittää selvittää kaikilla tasoilla..
        ratkaisut kulloinkin oleviin kysymyksiin..
        myös ihmisiin ja ongelmiin.

        Uskon ,että ihmisillä on taipumus uskoa tai
        hakea tukea horoskoopeista,silloi kun he
        ovat uudessa ja heille vieraassa tilanteessa.

        Astrologia on määritellyt ihmisten ominaisuudet
        muinaista tietoa käyttäen,HOROSKOOPPEIHIN.

        Tarkat horoskoopit on tehty...Esim..
        Niinkuin minä...2701 vuosiluku...syntymäaika
        paikka..maa.

        Hanki itsellesi horoskooppejen peruskirja
        niin saat lisätietoa...jos juttuun uskot.

        Itse selvitin oman nousevan merkin..joskus
        -19 vuotiaana ja siitä on aikaa,kolmekymmentä
        vuotta..Vesimies-nainen-nouseva skorpionini-kotka

        Usko ..ihan keitä tai mitä haluat..........


      • merkki^
        uskoo..ken..haluaa kirjoitti:

        Astrologia on ns.ensimmäisiä maailmankaikkeuden
        tieteitä...muinaisuudesta...joka koskaan ei
        ole saavuttanut oikealle tieteelle...tyypillistä
        todistettavuutta tieteellisesti,"faktoista"

        Astrologia vie meidät okkulatismin maailmaan.
        Astrologia yrittää selvittää kaikilla tasoilla..
        ratkaisut kulloinkin oleviin kysymyksiin..
        myös ihmisiin ja ongelmiin.

        Uskon ,että ihmisillä on taipumus uskoa tai
        hakea tukea horoskoopeista,silloi kun he
        ovat uudessa ja heille vieraassa tilanteessa.

        Astrologia on määritellyt ihmisten ominaisuudet
        muinaista tietoa käyttäen,HOROSKOOPPEIHIN.

        Tarkat horoskoopit on tehty...Esim..
        Niinkuin minä...2701 vuosiluku...syntymäaika
        paikka..maa.

        Hanki itsellesi horoskooppejen peruskirja
        niin saat lisätietoa...jos juttuun uskot.

        Itse selvitin oman nousevan merkin..joskus
        -19 vuotiaana ja siitä on aikaa,kolmekymmentä
        vuotta..Vesimies-nainen-nouseva skorpionini-kotka

        Usko ..ihan keitä tai mitä haluat..........

        on sinusta niin tärkeä? Eikö kuu tai esim. neptunus ole tärkeä. Ihan sitä vaan, että nythän neptunus on vesimiehen merkissä ja vielä vuoteen 2012 saakka? Onko tämä näkynyt sinussa miten?
        Mutta tuohon uskomiseen sanoisin, että joidenkin ihmisten vaistot ovat herkempiä kuin toisten ja ne taitavat olla juuri skope ja vesimies. Astrologiaa ei saa päästää hallitsemaan koko elämää, se ei ole luonnon tarkoitus. Johan siinä vaistot joutuvat manipuloinnin kohteekksi. Kyllä olen itsekin kiinnostunut ja perillä astrologiasta, vaikkakin luonnontietäjänä olen melkoisesti harhaoppinen astrologian suhteen. Ja mitä tulee vesimieheen niin edesmennyt äitini oli vesimies, vaimoni on vesimies ja yksi veljistäni on vesimies. Olenkin sanonut, että siirryin vesimiehen aikaan papin aamenella. No se o,li vuonna erkki ja paavo. Mielestäni astrologia perustelu ja kiinnostus sitä kohtaan on tarpeetonta, koska siihen ei ole perusteita. Se on puhtaasti uskomusasia, vaikka astrologia ei olekaan uskonto. Astrologialla ei ole jumalaa.
        Mutta sinullahan neptunuskin on skorpionissa? Onko?


      • vesim-skorp-n
        merkki^ kirjoitti:

        on sinusta niin tärkeä? Eikö kuu tai esim. neptunus ole tärkeä. Ihan sitä vaan, että nythän neptunus on vesimiehen merkissä ja vielä vuoteen 2012 saakka? Onko tämä näkynyt sinussa miten?
        Mutta tuohon uskomiseen sanoisin, että joidenkin ihmisten vaistot ovat herkempiä kuin toisten ja ne taitavat olla juuri skope ja vesimies. Astrologiaa ei saa päästää hallitsemaan koko elämää, se ei ole luonnon tarkoitus. Johan siinä vaistot joutuvat manipuloinnin kohteekksi. Kyllä olen itsekin kiinnostunut ja perillä astrologiasta, vaikkakin luonnontietäjänä olen melkoisesti harhaoppinen astrologian suhteen. Ja mitä tulee vesimieheen niin edesmennyt äitini oli vesimies, vaimoni on vesimies ja yksi veljistäni on vesimies. Olenkin sanonut, että siirryin vesimiehen aikaan papin aamenella. No se o,li vuonna erkki ja paavo. Mielestäni astrologia perustelu ja kiinnostus sitä kohtaan on tarpeetonta, koska siihen ei ole perusteita. Se on puhtaasti uskomusasia, vaikka astrologia ei olekaan uskonto. Astrologialla ei ole jumalaa.
        Mutta sinullahan neptunuskin on skorpionissa? Onko?

        ...työt painaa tai ei paina ...vaan innostaa
        palataan...


      • vesm.nainen
        merkki^ kirjoitti:

        on sinusta niin tärkeä? Eikö kuu tai esim. neptunus ole tärkeä. Ihan sitä vaan, että nythän neptunus on vesimiehen merkissä ja vielä vuoteen 2012 saakka? Onko tämä näkynyt sinussa miten?
        Mutta tuohon uskomiseen sanoisin, että joidenkin ihmisten vaistot ovat herkempiä kuin toisten ja ne taitavat olla juuri skope ja vesimies. Astrologiaa ei saa päästää hallitsemaan koko elämää, se ei ole luonnon tarkoitus. Johan siinä vaistot joutuvat manipuloinnin kohteekksi. Kyllä olen itsekin kiinnostunut ja perillä astrologiasta, vaikkakin luonnontietäjänä olen melkoisesti harhaoppinen astrologian suhteen. Ja mitä tulee vesimieheen niin edesmennyt äitini oli vesimies, vaimoni on vesimies ja yksi veljistäni on vesimies. Olenkin sanonut, että siirryin vesimiehen aikaan papin aamenella. No se o,li vuonna erkki ja paavo. Mielestäni astrologia perustelu ja kiinnostus sitä kohtaan on tarpeetonta, koska siihen ei ole perusteita. Se on puhtaasti uskomusasia, vaikka astrologia ei olekaan uskonto. Astrologialla ei ole jumalaa.
        Mutta sinullahan neptunuskin on skorpionissa? Onko?

        Pidä hyvää huolta vesimies vaimostasi.
        Minä juuri erosin yli-30 vuotisesta liitostani.
        Enkä ihme kyllä ole edes onneton,kyllä pikkuisen
        surullinen.

        En tosiaan ole mikään "haka" astrologiassa eikä
        se hallitse elämääni,onneksi.Huomasin jo ajat
        sitten että selitykset ovat niin moninaisia,
        että on parempi kun joku asiaan paremmin
        perehtynyt tekee ne...selvityksineen...ja niitäkin
        on osin vaikea tajuta yksityiskohtineen.

        Neptunuksesta löysin itselläni:
        Nep-avautuva sekstiili-kuu
        Nep-sulkeutuva kolmio-aurinko
        Ne on kuvailtu esim.luovuutena,auttamishaluna,
        ennakko-aavistuksina, jne...

        Muut olivat esim:
        Aur = vesim
        Nous =skorp
        Kuu =leijona
        Merkr=vesim
        Venus=kala
        Mars =neitsyt
        jne...................

        Seppo Tanhua
        Sivuilta Astro.fi..on tehnyt minun horoskooppini.
        Myös Merja Hirvensaari on kiinnostava.

        Olisi kiva kuulla..mitä mietit..hyvää syksyä
        sinulle ja perheellesi


      • ja jne..

        luulen, että kysymys on siitä, että vesimies usein miettii maailman epäkohtia, voidakseen ne korjata..!
        Onko se sitten negatiivisuutta? Ehkä se itse on joka niin sanoo.. ;)


    • VN19

      Jos sitä ei osaa olla edes vähän vaan kiertelee ku kissa kuumaa puuroa ni alkaa rasittaa.

    • Ärsyttää

      Minua ärsyttää jos yritetään liikaa sitoa.Takerrutaan liikaa. Olen itse tosi oikukas, mieliala vaihtelee tosi nopeasti :) jos kaveri vetää heti herneet nenäänsä niin se kaput!!!
      Tykkään olla myös paljon yksin enkä aina nyhjätä yhdessä. Tykkään seurustella kavereiden, ystävien kanssa en aina olla kahdestaan. Se ahdistaa suunnattomasti jos toinen ei sitä ymmärrä. Molemmilla myös omat ystävät, kaverit ja menot. Yhteisten lisäksi.Molemmilla myös omaa elämää!!!Vaadinko liikaa???Jos niin sitten olen mieluummin yksin. Jos ei luota toiseen niin sitten ei ole yhteistä tulevaisuutta!!

      • Veronica_Caya

        jalat suustani!! Juurikin noin.


    • ärsyttävät

      nopeasti ajateltuna:

      jatkuva kysely sekä kuulustelu: "missä olet, kenen kanssa, mitä teet, miksi milloin..." ja jatkuva viestittely ja soittelu.

      Teeskentely eli eri ihmisten seurassa esittää aivan toisenlaista kuin oikeasti on. Olisi sitä mitä on rehellisesti!

      Itsesääli: "yhyy, minulla on vaikeaa", mutta ei silti tee asialle yhtään mitään.

      Jos ei ole muuta elämää kuin minä, niin lähden nopeasti karkuun. Tahdon omaa rauhaa ja aikaa PALJON.

      Liiallinen realismi/pessimismi: Jos yritän vähänkin unelmoida, niin toinen särkee pilvilinnat kahdessa sekunnissa: "tiedätkö miten vaikeaa se on? tosi harvat onnistuu, ei kannata edes yrittää."

      Nämä aluksi :)

    • VeskariN

      Ainakin tätä veskaria ärsyttää parisuhteen toisen osapuolen puuttuminen esim. rahan käyttöön, koska molemmilla on omat rahat. Olisin valmis eroamaan, jos en löytäisi miehestäni enää muuta kuin ärsyttäviä piirteitä.

    • vesimiesnainen puhuu...

      eniten ärsyttää toisessa välinpitämättömyys ja huomioimatta jättäminen; eli jos kysytään niin ei vastata jne. myös avoin flirtti toisten kanssa harmittaa ja asioiden salailu.

      olisin valmis eroamaan pettämisestä ja väkivaltaisesta käytöksestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe