Minua ärsyttää se kun suomalaiset on niin juroja, eikä niiden päähän mahdu sellainen ajatus, että kaikkien artistien EI tarvitse ahdata itseään mihinkään hevirock -muottiin! En ole mikään suurin Anna-fani, mutta minusta on törkeetä että häntä koko ajan vaan haukutaan, sen perusteella että hän uskaltaa olla oma itsensä! Minusta on upeaa, että Anna haluaa olla tyylikäs ja laulaa semmoista musiikkia mistä hän itse pitää. Ettekö te voi käsittää sitä että maailmassa on muutakin musiikkia kuin hevi ja rock?
Minusta on aivan ihanaa kuin suomellakin on oma "popprinsessa" :D
suomalaiset ei tajua mitään
7
423
Vastaukset
- Jantunen1978
Eihän tässä pissiksessä ole mitään omaa. Kaikki on kopioitu jenkkilaulajilta ja huonolla menestyksellä!
Uskaltaa olla oma itsensä, ja paiskata pikkufanien omatekemät lahjat roskikseen. WAU1 Onpa rohkeaa..... Toivottavasti alamäki alkaa tälle pissixselle! - häntä nyt
on ollut ahtamassa johonkin hevi-rockmuottiin? Näkeehän sen nyt ohtallaankin, ettei Annasta saa rokkaria tekemälläkään.
- dagny89
ette nähtävästi tajua tätä mun viestiäkään xD
En tarkoittanut, että annan pitäisi hypätä johonkin hevimuottiin, vaan sitä, että suomessa kaikki laulajat ovat jotain rokkareita tai ainakin heistä yritetään tehdä sellaisia. Tarkoitin, minusta on rohkeaa kun Anna uskaltaa pitää oman pop-tyylinsä, eikä rupea samanlaiseks synkistelijäksi kuin 90% muista suomen artisteista (Koivunen, Pakarinen, yms. )
Ja minusta on hyvä, kun Anna ottaa vaikutteita tyyliinsä sieltä Ameriikasta ja muilta tähdiltä.
Kivaa nähdä edes välillä tyylikkäitä ja hehkeitä suomalaislaulajia :D - ei annasta
dagny89 kirjoitti:
ette nähtävästi tajua tätä mun viestiäkään xD
En tarkoittanut, että annan pitäisi hypätä johonkin hevimuottiin, vaan sitä, että suomessa kaikki laulajat ovat jotain rokkareita tai ainakin heistä yritetään tehdä sellaisia. Tarkoitin, minusta on rohkeaa kun Anna uskaltaa pitää oman pop-tyylinsä, eikä rupea samanlaiseks synkistelijäksi kuin 90% muista suomen artisteista (Koivunen, Pakarinen, yms. )
Ja minusta on hyvä, kun Anna ottaa vaikutteita tyyliinsä sieltä Ameriikasta ja muilta tähdiltä.
Kivaa nähdä edes välillä tyylikkäitä ja hehkeitä suomalaislaulajia :Drokkariksi olisikaan tai saisi ainakin tehdä paljon, paljon työtä, että rokkia pystyisi laulamaan eli suutari pysyköön lestissään.
- vähällä Anna
on päässyt verrattuna Ariin. Ariahan on koko ajan moitittu mm. tosta hevirockista, jota ns troohevarit dissaa popiksi, ulkonäöstä, pukeutumisesta, lauluäänestä,joka on todella originelli ja tunnistettava, ja milloin mistäkin on pitänyt tyhjää väkisin nyhvästä.
Aivan lööperiä on koko kirjotusyritelmäsi. Ei mee läpi;D- dagny89
te ette vaan tajua tätä koko pointtia mitä yritin sanoa!!! :D
KUKAAN EI OLE TEKEMÄSSÄ ANNASTA MITÄÄN ROKKARIA!! Siitä ei ole nyt kysymys, tajuutkaa se jo! Kysymys on siitä, että suomessa pärjäävät vain rokkarit ja vaatimattomat "iskelmäpopparit".
Anna on täysin erilainen kuin he, siksi häntä haukutaan koko ajan pissikseksi, bimboksi yms.
Ainakin minusta asia on näin. - itse tajua
dagny89 kirjoitti:
te ette vaan tajua tätä koko pointtia mitä yritin sanoa!!! :D
KUKAAN EI OLE TEKEMÄSSÄ ANNASTA MITÄÄN ROKKARIA!! Siitä ei ole nyt kysymys, tajuutkaa se jo! Kysymys on siitä, että suomessa pärjäävät vain rokkarit ja vaatimattomat "iskelmäpopparit".
Anna on täysin erilainen kuin he, siksi häntä haukutaan koko ajan pissikseksi, bimboksi yms.
Ainakin minusta asia on näin.että idolsskabassa tulleita tähdenlentoja haukutaan aina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009