Tere,
mikä ihmeen takia arkiaamuisin Piikkiön keskustasta/Kirismäestä Turun suuntaan menee 7.15 kaksi bussia peräkkäin, sitten on tunti ja 5 minuuttia hiljaista ja taas 8.20 menee kaksi bussia peräkkäin? Eikä vuoroja voisi tasoittaa niin että esim. vuoroväli olisi max puolituntia? Ei paljon naurata myöhästyä 7.15 bussista pari minuuttia ja odotella seuraavaa toista tuntia. Ok, aina voi kävellä 110-tielle mutta mukavempaa olisi hypätä kyytiin "kotipysäkiltä".
Piikkiön älyttömät aamubussivuorot
1
679
Vastaukset
- Entinen kuljettaja
Ne varmasti tulevat eri paikoista, siksi on kaksi autoa.
Ja kun aamulla on määränpää isoon keskustaan päin, niin kummastakin suunnasta halutaan töihin kouluun
tietyksi kellonajaksi. Esim kaiketi tässä tapauksessa kello 8:ksi.
Jos niitä porrastettaisiin, niin toisen suunnan matkustajilla ei olisikaan asiaa enää samaan työpaikkaan / kouluun.
Sama on taas iltapäivällä kun sieltä isommasta keskustasta lähdetään kotiinpäin.
Aina on poikkeavia työaikoja, ehkä sinullakin, että menisit töihin esim. 8.15- 8.30 Mutta niitä on taas niin vähän että ei kannata erikseen ajaa edes Piikkiö- Turku väliä eri autolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848