Nyhtän

sen Anna

12

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai se

      kiistää koko jutun! selitellä saa ihan niin paljon kuin haluaa......

    • Selitävaanvalehtelethuonosti

      Voi, että tuo Pikku pissis osaakin olla ärsyttävä!

      Minä en ainakaan usko Annaa, koska minunkin mielestä Anna kohtelee fanejaan eri tavalla!

      Ja turha väittää, että seiskassa on aina vaan höpö juoruja! Vai väitättekö te, että juorut esim: Johanna Tukiaisesta ei ole ollut totta!?

      Ja kukaan aikuinen ihminen ei todellakaan keksisi tuommoista juttua, jos se ei olisi totta!

      ANNA OPETTEL KUNNIOITTAMAAN FANEJASI!

      Se tässä vielä ikävintä onkin, että Annan fanit ovat niin sinisilmäisiä, että he uskovat kaiken mitä Anna sanoo! ''En heittänyt lahjaa roskiin'' Joopa joo Anna kuulostaa todella uskottavalta!

      Jos oisit pitänyt pääsi kiinni, niin en välttämättä uskoisi tuohon juoruun, mutta nyt kun puolustelet itseäsi, niin en jaksa uskoa selittelyitäsi!

      • SurkeaaAnna!

        Tyttöhän osaa valehdella mainiosti!
        Nyt kaikilla annafaneilla on taas hyvä mieli, kun itse Anna sanoo ''En heittänyt fanilahjaa roskiin''


        Säälittävää on se, että jopa Annan kotisivuilla lukee ''Kyseessä on jokin suuri väärinkäsitys''.

        Todella uskottavaa Anna! Miksi olet noin hädissäsi, jos juttu ei kerta pidä paikkaansa!? :o


      • 7 tietää!

        esim. Arin tyttöystävistä , kalastusvälineiden ostamisesta (vaikka on allerginen ) jne.. ;D


        TÄYTTÄ TOTTA!


      • ajallakin 7 päivää lehden
        7 tietää! kirjoitti:

        esim. Arin tyttöystävistä , kalastusvälineiden ostamisesta (vaikka on allerginen ) jne.. ;D


        TÄYTTÄ TOTTA!

        toimittajien kanssa, vaikka pitäisi tehdä töitä lavalla.


    • täysin

      Mitä syytä sillä olisi olla niin typerä kuin ilkeät juorukellot väittävät! :D

      • se luulee

        olevansa suurikin lavojen diiva. Sille kelpaa vain timantit fanilahjaks!


      • aivan liian
        se luulee kirjoitti:

        olevansa suurikin lavojen diiva. Sille kelpaa vain timantit fanilahjaks!

        eri mieltä, et se muka luule olevansa mikään suuren luokan stara, mutta hänhän kumminkin on sellainen Suomessa. Joten mitä turhia...:D


    • mielestäni tuolla

      Anna virallisella foorumilla on ollut keskustelua aiemminkin useasti siitä, että Anna kohtelee fanejaan eriarvoisesti.

      • sen huomaa naurettavista vi...

        Onko Annan fanit todellakin näin sinisilmäisiä? :D


        Näin luki Annan forkalla :D

        http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a84933/anna abreu heitti lapsen fanilahjan roskiin/

        ''anna selittää tota juttuu just ny nrj'l. väärinkäsitys. :)''

        Voivoi teitä Anna faneja. Säälin teitä todella paljon.

        Pitääpä mennä huomenna kouluun myöhässä, ja sitten kun opettaja sanoo, että tulin myöhässä sanon vain, että tämä on väärinkäsitys!


      • et...
        sen huomaa naurettavista vi... kirjoitti:

        Onko Annan fanit todellakin näin sinisilmäisiä? :D


        Näin luki Annan forkalla :D

        http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a84933/anna abreu heitti lapsen fanilahjan roskiin/

        ''anna selittää tota juttuu just ny nrj'l. väärinkäsitys. :)''

        Voivoi teitä Anna faneja. Säälin teitä todella paljon.

        Pitääpä mennä huomenna kouluun myöhässä, ja sitten kun opettaja sanoo, että tulin myöhässä sanon vain, että tämä on väärinkäsitys!

        se suttura on ihan paniikissa! Miksiköhän?


      • säkin
        sen huomaa naurettavista vi... kirjoitti:

        Onko Annan fanit todellakin näin sinisilmäisiä? :D


        Näin luki Annan forkalla :D

        http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a84933/anna abreu heitti lapsen fanilahjan roskiin/

        ''anna selittää tota juttuu just ny nrj'l. väärinkäsitys. :)''

        Voivoi teitä Anna faneja. Säälin teitä todella paljon.

        Pitääpä mennä huomenna kouluun myöhässä, ja sitten kun opettaja sanoo, että tulin myöhässä sanon vain, että tämä on väärinkäsitys!

        iloa revit elämääsi.Säästä säälisi itellesi vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe