Leijona lupaa, muttei pidä lupauksiaan.
Kerta toisensa jälkeen sitä saa pettyä leijonamieheen.
Leijonamies
11
2369
Vastaukset
- leijonajousimieshärkä
Oisko vähän flegmaattinenkin tämä sinun leijonamiehesi? Kaikki leijonat eivät ole.
- öadjdsifh
Ehkä vähän liiottelin, mutta tämä mun ENTINEN leijonamies ainaki valehteli ja petti lupauksiaan minkä kerkes ja sitte syytti siitä vielä minua! Ja sitte jätti mut nuolemaan yksin haavojani ja silti vielä haikailen kyseisen miehen perään..
- leijonamies
ja hän ainakin pitää lupauksensa.
- öadjdsifh
Se on hyvä, että sun miehes on lupauksensa pitäny. Toivon, että se on jatkossakin niin.
- Suffeli*
merkeissä on helmiä ja sikoja sukupuoleen katsomatta.
Mitä jos antaisit menneiden olla ja katsoisit tulevaisuuteen? Miksi edes haikailla moisen perään... jos kerta on jo menneen talven lumia koko mies.
Mun käsitys on ennemminki, et leomies pitää lupauksensa.. mut ne on niin pirun hankala saada lupaan mitää ;D eiköhän ole kuitenkin lopulta ihmisestä kiinni; kuka lupaa ja kuka ei... ja siitä kenelle haluavat lupauksensa pitää.- öadjdsifh
Joo, totta että kaikista merkeistä niitä löytyy.
No antaisinki menneiden olla jos ei tämä kyseinen leijonamies olisi vieläkin elämässäni vahvasti mukana.
Ja tämä kyllä lupaa helposti muttei pidä lupauksiaan. Muuten oikeinki mukava mies.
Mutta eiköhän tämä ollu tässä.. Se oli vaan hetkellinen mielipahan purkaus, ei sen enempää. - Suffeli*
öadjdsifh kirjoitti:
Joo, totta että kaikista merkeistä niitä löytyy.
No antaisinki menneiden olla jos ei tämä kyseinen leijonamies olisi vieläkin elämässäni vahvasti mukana.
Ja tämä kyllä lupaa helposti muttei pidä lupauksiaan. Muuten oikeinki mukava mies.
Mutta eiköhän tämä ollu tässä.. Se oli vaan hetkellinen mielipahan purkaus, ei sen enempää.ei muuta sitten ku häntä pystyyn! :)
- LeijonaMies
Suffeli* kirjoitti:
ei muuta sitten ku häntä pystyyn! :)
jottain luppaa, on se lupaus yleensä annettu pidettäväksi, ei huvikseen tehyksi..
Vaaka-nainen esimerkiksi puhuu huvikseen, kuuntelee vain omaa ääntään.. - Lionman35
Suffeli* kirjoitti:
ei muuta sitten ku häntä pystyyn! :)
Ei muuta kun häntä pystyyn ja häntimään! :)
- Suffeli*
Lionman35 kirjoitti:
Ei muuta kun häntä pystyyn ja häntimään! :)
..häntimään?! =D
Hyvin sanottu,mut ei halua edes ajatella mikä olis ollu kommentti jos olis kehottanut et "puhuu suunsa puhtaaks" tai et "kulkee ylpeesti selkä suorassa" ;) - Lionman35
Suffeli* kirjoitti:
..häntimään?! =D
Hyvin sanottu,mut ei halua edes ajatella mikä olis ollu kommentti jos olis kehottanut et "puhuu suunsa puhtaaks" tai et "kulkee ylpeesti selkä suorassa" ;)Sitä kannattaa olla toooossiii varovainen mitä suustaan päästää....oho...taas!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064