Baarit?

Minäminä..

En ole itse täältä päin kotoisin, mitä baareja Harjavallassa oikein on? Onko täällä mitään varsinaisia clubeja..? Jos, niin millaisia paikkoja oikein on?

18

3818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nasuuu

      Ravitola Holvi, yläkerrassa Night Factory, Pelimies ja Live Rock cafe

      • nasuuu

        siis joo ravintola....


    • vallassa

      clubeja..? RAAAAAHHHAHAAAAAA!!! XD Salli mun nyt nauraa! x)

      Harjavallassa sen puoleen kuin naapurikunnissakaan ei ole mitään muuta kun onnettomia räkälöitä joissa notkuu perttipulliaiset verkkarit valahtaneena kaljamahan alapuolelle ja sit öristään persvakovilkkuen, loppuyöstä lähdetään tappelemaan ulos.

      Mene siis Poriin tai vielä parempi johonkin kauemmas, isompiin mestoihin.

      • Anonyymi

        idiootti


    • Harjavallassa on

      Night Factory. Hyvä paikka. Älä usko kateellisten panettelua.

      • minä vaan

        mikä hyvä paikka voi ol pulju, misä laitetaan ihmisten laseihin jos jonkin sortin pilleriä häh!!
        Äläkä väitä, etteä ei tehtäisi, sillä ihan näillä palstoilla asiasta on saanut lukea. Ja nyt täytyy heti sanoa, et viimeksi niitä lateli naisten laseihin ihan SUOMALAIS syntyiset miehet...eli ne ulkomaalaiset mistä aina niin syytellään. Joo voin olla puolustaja, mut tällä kertaa oli vaan kas kummaa oli silmin näkijä asialle. Et voipi ol hyvä paikka mut itse en mene kuppilaan mis voi saada paskaa lasiin.
        Enkä todellakaan ole kateellinen enkä myöskään panettele...liian monella ystäväl ollut paskoja muistoja ko. paikasta!!! Ku ei muuten saa niin lasiin täytyy laittaa aineita et saa ja saa myös kaiken muun mitä on mukana!!! Jee...tooooosi turvallinen paikka!!!!


      • täysin naurettavaa juttua
        minä vaan kirjoitti:

        mikä hyvä paikka voi ol pulju, misä laitetaan ihmisten laseihin jos jonkin sortin pilleriä häh!!
        Äläkä väitä, etteä ei tehtäisi, sillä ihan näillä palstoilla asiasta on saanut lukea. Ja nyt täytyy heti sanoa, et viimeksi niitä lateli naisten laseihin ihan SUOMALAIS syntyiset miehet...eli ne ulkomaalaiset mistä aina niin syytellään. Joo voin olla puolustaja, mut tällä kertaa oli vaan kas kummaa oli silmin näkijä asialle. Et voipi ol hyvä paikka mut itse en mene kuppilaan mis voi saada paskaa lasiin.
        Enkä todellakaan ole kateellinen enkä myöskään panettele...liian monella ystäväl ollut paskoja muistoja ko. paikasta!!! Ku ei muuten saa niin lasiin täytyy laittaa aineita et saa ja saa myös kaiken muun mitä on mukana!!! Jee...tooooosi turvallinen paikka!!!!

        Toi on niin naurettavaa juttua! Ensin vedetään pää täyteen ja mokaillaan ja sitten väitetään että "mitään en juonut, vaan joku laittoi jotain lasiini". Ehkä kannattaa pysyä kotona jos noin pelottaa, samalla tavalla siitä lasistaan ja juomisen määrästään pitää itse huolehtia jokaisessa baarissa.


      • mielipiteesi
        täysin naurettavaa juttua kirjoitti:

        Toi on niin naurettavaa juttua! Ensin vedetään pää täyteen ja mokaillaan ja sitten väitetään että "mitään en juonut, vaan joku laittoi jotain lasiini". Ehkä kannattaa pysyä kotona jos noin pelottaa, samalla tavalla siitä lasistaan ja juomisen määrästään pitää itse huolehtia jokaisessa baarissa.

        mut nyt on vaan niin että jäi ne kolme jätkää silloin kii että oli jotain lasiin laittanut, koska ei suostunut lasista juomaan vaikka pyydettiin, heitettiin lasi lattialle!!! Jotku vetää pään täyteen mut jotkut osaa ottaa kohtuudella. Ja tuo edellä mainittu tapahtuma on tosi!! Et sopii olla varovainen sekä holvin että yökerhon puolel!!!


      • n<d kclck<dcn
        mielipiteesi kirjoitti:

        mut nyt on vaan niin että jäi ne kolme jätkää silloin kii että oli jotain lasiin laittanut, koska ei suostunut lasista juomaan vaikka pyydettiin, heitettiin lasi lattialle!!! Jotku vetää pään täyteen mut jotkut osaa ottaa kohtuudella. Ja tuo edellä mainittu tapahtuma on tosi!! Et sopii olla varovainen sekä holvin että yökerhon puolel!!!

        Tämä ketju kokonaisuudessaan on yksi syy, miksi muutin pois kotikaupungistani Turkuun. :-D


      • juupasjuu
        n<d kclck<dcn kirjoitti:

        Tämä ketju kokonaisuudessaan on yksi syy, miksi muutin pois kotikaupungistani Turkuun. :-D

        olen tässä nyt pohtinut, että kuka aikuinen ihminen jättää lasinsa valvomatta, esim. jos lähtee vessaan, jätätkö sen valvomatta pöytään? ja mennessäsi tupakoimaan terassille kannattaa ehkä miettiä jättääkö lasinsa siihen "valvomatta" vai jättääkö tupakan väliin.. kenelle se vastuu loppujenlopuksi siitä omasta lasista jää? ihmettelen vaan että laseihin laitetaan kaikenmaailman nappuloita, niin miksi jätätte lasinne ilman valvontaa?


      • mulqwisti
        juupasjuu kirjoitti:

        olen tässä nyt pohtinut, että kuka aikuinen ihminen jättää lasinsa valvomatta, esim. jos lähtee vessaan, jätätkö sen valvomatta pöytään? ja mennessäsi tupakoimaan terassille kannattaa ehkä miettiä jättääkö lasinsa siihen "valvomatta" vai jättääkö tupakan väliin.. kenelle se vastuu loppujenlopuksi siitä omasta lasista jää? ihmettelen vaan että laseihin laitetaan kaikenmaailman nappuloita, niin miksi jätätte lasinne ilman valvontaa?

        "olen tässä nyt pohtinut, että kuka aikuinen ihminen jättää lasinsa valvomatta"

        Nainen.


      • Nainen on hyväuskoinen
        mulqwisti kirjoitti:

        "olen tässä nyt pohtinut, että kuka aikuinen ihminen jättää lasinsa valvomatta"

        Nainen.

        ja mies on just se mulkvisti joka pistää niitä mömmöjä lasiin huvikseen tai kun ei muuten saa naista mukaansa


      • mulqwisti
        Nainen on hyväuskoinen kirjoitti:

        ja mies on just se mulkvisti joka pistää niitä mömmöjä lasiin huvikseen tai kun ei muuten saa naista mukaansa

        Sieltä löytyikin heti yksi onnekas. Tiedäthän sanonnan: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...


      • Mieluummin olen
        mulqwisti kirjoitti:

        Sieltä löytyikin heti yksi onnekas. Tiedäthän sanonnan: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...

        hyväuskoinen kuin törkeä hyväksikäyttäjä! Vastasit juurikin viestissäsi omaan kommenttiisi ! Hyi saatana mikä äijä!


      • valitus
        mielipiteesi kirjoitti:

        mut nyt on vaan niin että jäi ne kolme jätkää silloin kii että oli jotain lasiin laittanut, koska ei suostunut lasista juomaan vaikka pyydettiin, heitettiin lasi lattialle!!! Jotku vetää pään täyteen mut jotkut osaa ottaa kohtuudella. Ja tuo edellä mainittu tapahtuma on tosi!! Et sopii olla varovainen sekä holvin että yökerhon puolel!!!

        No hyvä, että jätkät jäi kiinni, mutta hei joka paikassa saa olla varovainen, etkös hyvä ihminen tiedä ettei lasiaan saa jättää mihinkään ilman valvontaa. Jos et niin voi voi, ehkäpä näytit siltä et ne haluu tainnuttaa sut. Vittu ihme valittamista paikallisista paikoista. Sit itkettäs jos niitä ei olis ja sit ko niit on ja joku viel yrittää et ne olis asiallisia niin eiku joku saatanan räkänokka valittaa siitäkin. PERKELE!!!


    • Anonyymi

      Ihan hitrveä paikka, omistaja käy kimppuun...en ikinä enää mene sinne, hirveä paikks.

    • Anonyymi

      Pitäiskö perustaa uusi clubi, joka tavoittelee premium-asiakkaita?

      • Anonyymi

        väkimääristä päätellen saattaa käytä niin että olet paikkakunnan ainoa ravintolayrittäjä..taitaa loppuluiku olla tosiasia pian nykyisille tyhjille kuppiloille.
        Onnea uutelle pankin velkaorjalle ja yrittäjälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe