Amorin nuoli, onko iskenyt?

hande

Kai jokaiseen on joskus, mutta onko näin vanhemmiten?

36

1702

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohitse*

mennyt monta kertaa mutta on osunutkin.
      Noidannuolia sitäkin useammin :)

• hande

Kuin höyryveruri. Pitkään sutii asemalla, kihtyy hitaasti, mutta kun vauhtiin pääsee, meneekin niin että ei pysäytetyksi saa...
      Nuorempiin verrattuna, puhkuu ja puhisee, höyryää helvetisti.Mutta on luotettava.

• hande

Sellaista nopeatempoista, pitää pysähtyä joka asemalle hetkeksi lepäämään. Kunnes matka jatkuu.
        Vanha asema jää taa...

• ei ei ei

tänään Erokseen eli Amoriin ja sen nuolien tarkoituksena onkin luoda kaaoottisia rakkaussuhteita joissa rakastuu päättömästi, intohimolla ja mustillasukilla.

• hande

Päätöntä, mistään väliä hommaa...

• ei ei ei
        hande kirjoitti:

Päätöntä, mistään väliä hommaa...

rakastumisen tarkoitus on löytää ihmissuhde joka on intohimoa, rakkautta ja ystävyyttä ja lempeyttä ja iloa ja kaikkea hassunhauskaa pullollaan ja jokapäivä yhtätuoretta kuin uunista otettu onnistunut nisupulla.

• hande
        ei ei ei kirjoitti:

rakastumisen tarkoitus on löytää ihmissuhde joka on intohimoa, rakkautta ja ystävyyttä ja lempeyttä ja iloa ja kaikkea hassunhauskaa pullollaan ja jokapäivä yhtätuoretta kuin uunista otettu onnistunut nisupulla.

Jos tuuri käy, jopa vuosia, kymmeniäkin.
        Mutta tänää rakkaus on kevytrakkautta. Sipaisu pintaan. Se on helppo levittää, yhtä helppo pyyhkäistä pois.
        Ennen elettiin, vaikka vituttikin välillä. Ei erottu heti.
        Itsekin taistelin 31,5v vaikka olisi ollut aiheita erota. Taisteltiin vaan.
        Kunnes se lopullinen meidät erotti...

• hande

Ainakin jos on ollut pitenpään rakkautta vailla.
      Hakee uskoa itsestään, jospa tämäkin epäonnistuu...

• hande

Ei haluaisi kasata menneitä odotuksia, ehkä nykyisiäkin.
        Sen haluaisi olla puhdas, aito.
        Ei kuitenkaan kenenkään neitsyen kanssa. Aikuisen naisen kanssa.
        13- vuotiaana minulla ei ollut näitä ongelmia.
        Kaikki oli silloin niin suoraa...

• Heikunkeikku

..kysymykseen vastaan lyhyesti, että ei ole iskenyt.
      En näe edes ohi lentäviä nuolia, että voisin edes yrittää hypätä eteen.
      Tarttis varmaan tehrä jotaki :)

• hande

Eikä olla selin rakkauteen. Levittää kädet, ja sanoa: tässä minä olen maailma, ota minut.
        Varmasti joku nuoli sattuu...
        Tietenkin, vain jos haluat.

• Heikunkeikku
        hande kirjoitti:

Eikä olla selin rakkauteen. Levittää kädet, ja sanoa: tässä minä olen maailma, ota minut.
        Varmasti joku nuoli sattuu...
        Tietenkin, vain jos haluat.

...että olen selin. Ehkä.
        Mutta en toivo, että "joku" nuoli sattuisi osumaan, sentakia, että olis muka pakko saada nuoli osumaan.
        Mä haluan semmosen nuolen, joka huomaa mun selän ja selän takaa kuuluvan puheen ja sitten kiertää mun eteen ja tökkää pikkariikkisen nuolellaan ja sanoo: "Tradaa-aa, tässä olen, enkä muuta voi. En muuta voi."

Sitä tässä oottelen oman maailmani edessä.

• hande
        Heikunkeikku kirjoitti:

...että olen selin. Ehkä.
        Mutta en toivo, että "joku" nuoli sattuisi osumaan, sentakia, että olis muka pakko saada nuoli osumaan.
        Mä haluan semmosen nuolen, joka huomaa mun selän ja selän takaa kuuluvan puheen ja sitten kiertää mun eteen ja tökkää pikkariikkisen nuolellaan ja sanoo: "Tradaa-aa, tässä olen, enkä muuta voi. En muuta voi."

Sitä tässä oottelen oman maailmani edessä.

Amorhan on nuori poika.
        Ehkä jousipyssystä on naru katkennut...
        Mene hiukan auttamaan häntä. Jos se sitten toimisi?

• hande

Aina vaan?

• t.l.

Ei natsaa sitten millään. Kuten eräs hyvä kirjoittaja täällä on sanonut, sanon sen myös, ei saa laittaa palloa nilkkaan. Ei enää.

• hande

Ei natsaa, etkä kuitenkaan halua?

• hande

Ei sitä enää satu kohdalle.
      Lehti-ilmoituksiin ei viitsi vastata. Netissä huijataan. Kapakkaan ei huvita lähteä, vaikka lauantaina tuleekin otettua...

• kohdalle

hoida itseäsi. Usko ja luota. Jätä epäily kokonaan mielestäsi niin olet valmis ja luottavainen ja se oikea ihastuu juuri siihen että olet niin luottavainen, etkä pelkää mitään mahdollisia epä-onnistumisia. Onnea tulevalle uudelle. Oot symppis.

• hande
        kohdalle kirjoitti:

hoida itseäsi. Usko ja luota. Jätä epäily kokonaan mielestäsi niin olet valmis ja luottavainen ja se oikea ihastuu juuri siihen että olet niin luottavainen, etkä pelkää mitään mahdollisia epä-onnistumisia. Onnea tulevalle uudelle. Oot symppis.

Aloitin viime sunnuntaina laihdutuskuurin. Viime talvena sain pois yli 20kg.
        Nyt lähtee loputkin läskit.
        Kohta lommoposkena huojun pitkin matelevaa marraskuuta...

• hande

Hakee uudesta suhteestaan entisiä piirteitä.
      Mikä on täysin väärin.
      Mikä hienointa, olisi tutustua täysin uuteen, upeaan ihmiseen. Erilaiseen.
      Sellaisen sensuelliin, uskaltavaan.

• Heikunkeikku

...yleistää. Voit sanoa, että Arvelet, että pitkään suhteessa ollut hakee uudesta suhteestaan entisiä piirteitä.
        Saattaa olla niin, kuka mitenkin toimii.
        Itse en suurin surminkaan haluaisi haeskella suhteesta entisiä piirteitä.
        Minä ajattelen, että jokaisen ihmisen kanssa on se "oma" suhde.
        Tuntuisi jotenkin, että fuskisi, jos aloittaisi jonkun ihmisen kanssa suhteen ja pyrkisi "tekemään" siitä samankaltaisen, kuin edellinen suhde.

Suotakoot jokaiselle hakea sellaista suhdetta, kuin sille ihmiselle itselleen on tärkeä. Ei kait mistään asiasta voi sanoa sen olevan Väärä, jos se kyseiselle ihmiselle on Oikea.

• hande
        Heikunkeikku kirjoitti:

...yleistää. Voit sanoa, että Arvelet, että pitkään suhteessa ollut hakee uudesta suhteestaan entisiä piirteitä.
        Saattaa olla niin, kuka mitenkin toimii.
        Itse en suurin surminkaan haluaisi haeskella suhteesta entisiä piirteitä.
        Minä ajattelen, että jokaisen ihmisen kanssa on se "oma" suhde.
        Tuntuisi jotenkin, että fuskisi, jos aloittaisi jonkun ihmisen kanssa suhteen ja pyrkisi "tekemään" siitä samankaltaisen, kuin edellinen suhde.

Suotakoot jokaiselle hakea sellaista suhdetta, kuin sille ihmiselle itselleen on tärkeä. Ei kait mistään asiasta voi sanoa sen olevan Väärä, jos se kyseiselle ihmiselle on Oikea.

Ensi-ihastuksen jälkeen kuitenkin haet ihmisestä jotain tuttua, turvallista.
        Kun Einari sanookin sinulle pahasti, ajattelet kuitenkin, -eihän Unto olisi minulle noin sanonut...

• Heikunkeikku
        hande kirjoitti:

Ensi-ihastuksen jälkeen kuitenkin haet ihmisestä jotain tuttua, turvallista.
        Kun Einari sanookin sinulle pahasti, ajattelet kuitenkin, -eihän Unto olisi minulle noin sanonut...

...yhtä pikkuruista asiaa? Toivoisin, että et laittaisi sanoja suuhuni (kirjaimia sormiini).
        Sillä se suututtaa mua erityisen paljon.
        Oikeastaan ei tule mieleen mitään, mikä suututtaisi enemmän, kuin se, että kyseenalaistetaan selvästi sanomaani asiaa.

Miten VOIT sanoa, että Ensi-ihastuksen jälkeen kuitenkin haet ihmisestä jotakin tuttua, turvallista ??

Olen Oikeasti suuttunut. Ja jos sanoit sen huumorilla, niin en ymmärrä tällaista huumoria.
        Valitettavasti.

• hande
        Heikunkeikku kirjoitti:

...yhtä pikkuruista asiaa? Toivoisin, että et laittaisi sanoja suuhuni (kirjaimia sormiini).
        Sillä se suututtaa mua erityisen paljon.
        Oikeastaan ei tule mieleen mitään, mikä suututtaisi enemmän, kuin se, että kyseenalaistetaan selvästi sanomaani asiaa.

Miten VOIT sanoa, että Ensi-ihastuksen jälkeen kuitenkin haet ihmisestä jotakin tuttua, turvallista ??

Olen Oikeasti suuttunut. Ja jos sanoit sen huumorilla, niin en ymmärrä tällaista huumoria.
        Valitettavasti.

Että ensi-ihastukseesi mitatut arvot eivät ole samanlaisia kuin pysyvään suhteeseen mitatut arvot.
        Käytäntö kouluttaa ihmistä. Maailmakin muuttuu.
        Muutu sinäkin, arvoisa sisko.

• Heikunkeikku
        hande kirjoitti:

Että ensi-ihastukseesi mitatut arvot eivät ole samanlaisia kuin pysyvään suhteeseen mitatut arvot.
        Käytäntö kouluttaa ihmistä. Maailmakin muuttuu.
        Muutu sinäkin, arvoisa sisko.

..että pidät minua aivottomana älykääpiönä.

• hande
        Heikunkeikku kirjoitti:

..että pidät minua aivottomana älykääpiönä.

Sitä en koskaan tee, kenenkään kohdalla.
        Minusta Sinä olet fiksu.

• hande

Rauhassa niin...
      Taisi laulaa joskus tämä Wanhan Pelargonian esittäjä, toisena menestyskappaleenaan.

Minusta hyvin kauniisti sanottu...

• hande

Lutkea tuo.
        Voisi olla feminiininen versio samasta kappaleesta..

• hande

Vanheneminen. Yhdessä on kasvettu, lihottu, laihduttu, kuihduttu.
        Pitäisi kai näitä asioita jo pystyä käsittelemään...

• woude
        hande kirjoitti:

Vanheneminen. Yhdessä on kasvettu, lihottu, laihduttu, kuihduttu.
        Pitäisi kai näitä asioita jo pystyä käsittelemään...

keskenkaiken. Kaipaat varmaan sitä kodikasta, hyväksyvää tunnetta mikä parhaimmillaan pitkässä suhteessa on. Ei haittaa ootko lihonut/laihtunut/kuihtunut. Olethan sinä , tuttu, tykätty ja turvallinen.Ja toinenkin saa olla oma laihtunut/lihonut/rupsahtanut/kärttyinen mikä-milloinkin-oma ITSENSÄ. Sitä olemisen helppoutta jossa voidaan ottaa yhteinen ponnistussuunta ja tsempataan toisia. Tälläinenhan ei synny yhdessä yössä. Mutta kuitenkin se syntyy tai sit ei. Monen summana. Lähtökohtaisesti niin että löytyy ihminen jota minä kiinnostan ja päinvastoin. se on jo hyvä alku.

• hande

Ja Mummot irti näppäimistä.
      Nukkumaan nyt.
      Huomenna taas irvistellään tätä elämän menoa.
      Tai oikeastaan vasta lauantaina.

Silloin ei traktor käy, ei hobune hybi.
      On vabapäev.

• - valvoja -

Yksinpuheluako tämä?
        No on aika todellakin mennä nukkumaan.

Huomenna. Irvistellään. Kärvistellään.

Hyvää yötä!

• hande
        - valvoja - kirjoitti:

Yksinpuheluako tämä?
        No on aika todellakin mennä nukkumaan.

Huomenna. Irvistellään. Kärvistellään.

Hyvää yötä!

Täytyy kai muuttaa nimimerkkiä.
        Handenkakku tai persiinperhonen.
        Hyvää yötä, ja kiitos seurasta.

• misantroopitar

Keväällä 2005 se iski Suomi24:n treffeissä ja jatkuu yhä...

• Kuusi vuotta sitten iski ja edelleen tuntuu vaikutus.

• vaikka silmät heikkenevät

tuollaista sokeutta niissä ei enää ole.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2789
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2597
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1644
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1575
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1493
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1373
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      34
      1271
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26