Ihmeen

nopeasti*¨¨*¨¨*

Anna sai oikaisun, lue puolustuspuhevuoro,n samaan lehteen, joka ensin kirjoitti tämän roskisdraaman. Aria kun on vedetty kuin vierasta sikaa mennen tullen männä vuonna lehdistössä, niin ei puhettakaan mistään oikaisusta vaikka ollaan kirjoitettu vain tarkoituksenhakuisesti paskaa. No, Arin imagoon ei kuulukaan retostella tekemisiään kaikenmaailman yksinkertaisuuksille suunnatuissa julkaisuissa suuntaan eikä toiseen. Tämä roskisepisodi sopii vallan mainiosti kuvaan jonka olen Annasta saanut. Pitäkää hyvänänne R&B klooninne alushousuineen.

16

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidetään

      ja hyvin pidetäänkin! Anna on kerrassaan suloinen!

      • kauniita

        sano pöllö poikasistaan.


    • palauttaa

      niitä kalsareita ;DDD

    • täällä nyt

      katkeria ja kateellisia. Luulen että mediassa pidetään kyllä enemmän Annasta kuin Arista. Ja ihan syystä.

      Ari on kyllä saanut mahdollisuuden korjata sanomisiaan. Mitä olen Arista tehtyjä juttuja lukenut niin näyttää siltä, että lähes joka haastattelussa hänelle on annettu mahdollisuus kommentoida aiempia toilauksiaan, haukkumisiaan yms.

      Ja aina hän on vastannut yhtä typerästi. Että "mä sanon vaan mielipiteeni" ja puhuu lisäksi usein ihan aiheen vierestä.

      Minua olisi todella kiinnostanut kuulla miksi hän on haukkunut Ilkka Jääskeläistä useampaan kertaan, todella ilkeällä tavalla. Ja mitä Ari vastasi? Että voisi nostaa syytteen Ilkan laittomista kuvamanipulaatioista.
      Mikä oli siis tapahtunut Arin haukkumisien jälkeen, eli ei oikein käynyt perustelusta. Eikä sitä olisi tapahtunutkaan jos Ari olisi pitänyt suunsa kiinni.

      Arilla on muuten merkillinen käsitys "ilkeydestä". Mielestäni siinä ei ole mitään ilkeää että saatetaan laittomuuteen syyllistynyt ihminen vastuuseen.
      Ilkan mielestä taas hänen itsensä tekemä kuvamanipulaatio oli vähän ilkeä, joten hän poisti sen.

      Ari ei ole koskaan myöntänyt tehneensä tai sanoneensa mitään väärää. Ja tiedättekö mitä? Luulen että juuri sen vuoksi lehdistö häntä kiusaa. Kukaan ei pidä tekopyhästä ihmisestä joka aina muka tekee oikein eikä kadu mitään.

      • taitaa olla

        patoumia Aria kohtaan, kai se pitää myöntää. Mutta ei teidän Ari-fanienkaan kannattaisi Annan palstalle tulla valittamaan sitä että Annaa kohdellaan paremmin.

        Ari siis sanoi tuossa aiemmin lainaamassani haastattelussa, että "jos haluaisin olla ilkeä nostaisin syytteen" jne. Ari ei tajua mikä on oikeasti ilkeää.

        Ilkeyttä tuntuu olevan ilmassa muutenkin. Annasta pidän siksi että hän ei ole ikinä ollut ilkeä kenellekään. Vai onko?


      • ja ??
        taitaa olla kirjoitti:

        patoumia Aria kohtaan, kai se pitää myöntää. Mutta ei teidän Ari-fanienkaan kannattaisi Annan palstalle tulla valittamaan sitä että Annaa kohdellaan paremmin.

        Ari siis sanoi tuossa aiemmin lainaamassani haastattelussa, että "jos haluaisin olla ilkeä nostaisin syytteen" jne. Ari ei tajua mikä on oikeasti ilkeää.

        Ilkeyttä tuntuu olevan ilmassa muutenkin. Annasta pidän siksi että hän ei ole ikinä ollut ilkeä kenellekään. Vai onko?

        kateellisia? Jotta olisi kateellinen pitäisi olla siihen syy, jota Anna lapsellisella "maailmantähti" asenteella sekä laulutaidottomuudellaan ei pysty tekemään, joten annetaan sen kateuskortin olla. Tähän tulee nyt tämänkin tepastelijan totuteltava, ettei vastaisuudessa joka taholta vain silitetä päätä. Katkera olen taas siitä syystä,että tämänlaatuinen diskojumputus, jota Anna vetää kuuluu joka kanavalta ja saa minun uskomaan ettei toivoa paremmasta ole, kun ihmisille tuntuu riittävän tämänkin tasoinen humppa.Nyt mentiin jo filosofoinnin puolelle ja niihin svääreihin ei kannata tällä palstalla mennä. Ei muutakuin alushousut vain päähän ja Annaa kuuntelemaan fanitsukat, kyllä se siitä.


      • roolissa, joten

        tämän keskustelun voi lopettaa tähän, jos ei tule mitään järkeviä mielipiteitä.

        Hyvinhän Ari on pärjännyt tällä kusipää/"kiusaaja" asenteella pärjännyt. Hän on sentään jonkinmoinen rock artisti.

        Annalle tulisi heti ongelmia, jos media kääntyisi häntä vastaan.


      • mutta katsopa

        nyt peiliin. Mitä näet sieltä: Tekopyhän ihmisen, joka syyllistyy siihen mistä toisia syyttää. Julkiseen panetteluun, joka perustuu ei oikeaana tietoon vaan lööppeihin ja mutu-mielipiteeseen.

        No sait nyt itsellesi huomiota, mutta saitko Annalle sitä hyvää huomiota tai Ilkalle? Mietipä.

        Miksi muuten tuota vanhaa skepeliä pitää jauhaa. Eikö elämässäsi ole muuta?


      • jonkinlaista vetoapua,
        mutta katsopa kirjoitti:

        nyt peiliin. Mitä näet sieltä: Tekopyhän ihmisen, joka syyllistyy siihen mistä toisia syyttää. Julkiseen panetteluun, joka perustuu ei oikeaana tietoon vaan lööppeihin ja mutu-mielipiteeseen.

        No sait nyt itsellesi huomiota, mutta saitko Annalle sitä hyvää huomiota tai Ilkalle? Mietipä.

        Miksi muuten tuota vanhaa skepeliä pitää jauhaa. Eikö elämässäsi ole muuta?

        mutta päätti lopettaa ja palata takaisin vanhaan.


      • jokaisen kaveri
        mutta katsopa kirjoitti:

        nyt peiliin. Mitä näet sieltä: Tekopyhän ihmisen, joka syyllistyy siihen mistä toisia syyttää. Julkiseen panetteluun, joka perustuu ei oikeaana tietoon vaan lööppeihin ja mutu-mielipiteeseen.

        No sait nyt itsellesi huomiota, mutta saitko Annalle sitä hyvää huomiota tai Ilkalle? Mietipä.

        Miksi muuten tuota vanhaa skepeliä pitää jauhaa. Eikö elämässäsi ole muuta?

        ja koettaa sen avulla saada lisää faneja. Kyseinen henkilö tekee työkseen musiikkia!

        Tälläistä nähtiin, kun esim. Britney Spearsista tuli maailmantähti. Kaikkien kaveri, niin suloinen, että se meni jo liian yli.


      • katkeran
        ja ?? kirjoitti:

        kateellisia? Jotta olisi kateellinen pitäisi olla siihen syy, jota Anna lapsellisella "maailmantähti" asenteella sekä laulutaidottomuudellaan ei pysty tekemään, joten annetaan sen kateuskortin olla. Tähän tulee nyt tämänkin tepastelijan totuteltava, ettei vastaisuudessa joka taholta vain silitetä päätä. Katkera olen taas siitä syystä,että tämänlaatuinen diskojumputus, jota Anna vetää kuuluu joka kanavalta ja saa minun uskomaan ettei toivoa paremmasta ole, kun ihmisille tuntuu riittävän tämänkin tasoinen humppa.Nyt mentiin jo filosofoinnin puolelle ja niihin svääreihin ei kannata tällä palstalla mennä. Ei muutakuin alushousut vain päähän ja Annaa kuuntelemaan fanitsukat, kyllä se siitä.

        Ari-fanin surkea puolustuspuhe;D


      • vain pelätä,
        katkeran kirjoitti:

        Ari-fanin surkea puolustuspuhe;D

        että milloin Annan suosio laskee. Lyön vetoa, että sinä et kannata häntä parin vuoden kuluttua, kun ihq laulajia on tullut lisää Idolsista.


      • ari-fanitkaan
        vain pelätä, kirjoitti:

        että milloin Annan suosio laskee. Lyön vetoa, että sinä et kannata häntä parin vuoden kuluttua, kun ihq laulajia on tullut lisää Idolsista.

        enää jaksa arittaa kun on se wallu-wellu. :-)


      • ja tietysti se
        ari-fanitkaan kirjoitti:

        enää jaksa arittaa kun on se wallu-wellu. :-)

        kalle.:D


      • lisää Idolsista
        ari-fanitkaan kirjoitti:

        enää jaksa arittaa kun on se wallu-wellu. :-)

        siinä sulle lisää fanittamista, kun et huomaa mitään eroa.


    • ihmettä

      näitä pitää jauhaa? Eikö muuta tekemistä ole?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe