Miehet kusella!

Nainen22

Olen 22 v tyttö ja must on hirveen kiihottavaa katella miehiä, jotka ottaa kullin housuistaan ja kusee ulkona. Ei se vessassa ole niin kiihottavaa... Haluisin melkein jäädä katselemaan aina ku nään jossain festareilla tms. miehiä kusemassa pusikossa. Voisin samalla masturboida itseäni... Ihanaa... mä oon jo ihan märkä....

20

4756

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otto

Ihanaa, olispa tällaisia tyttöjä enemmänkin! Musta olisi ihanaa kun tyttö katselisi vierestä kun käyn kusella!

• pee

tykkäätkö itse siitä jos joku katselee kun sinä olet kusella? minä tykkäisin siitä...

• tim

muistan joskus lukeneeni jutun että jossakin oli nainen palkattu yleiseen vessaan pitelemään miehen elimestä kiinni pissatessa. varmaan tuntuis ihanalta, saattais jopa mennä runkkauksen puolelle joskus!

• pim

Jos mies ennen kusemista pesisi kullinsa, voisi kusemisen jälkeen jopa ottaa suihin. Ensin runkata kulli juhlakuntoon ja sitten pikainen suihinotto.

• Male Master 42
        pim kirjoitti:

Jos mies ennen kusemista pesisi kullinsa, voisi kusemisen jälkeen jopa ottaa suihin. Ensin runkata kulli juhlakuntoon ja sitten pikainen suihinotto.

Harrastettiin ex:än kanssa kusileikkejä jossa tyttöystäväni piteli kullistani kun kusin tosin kulli jäykistyy äkkiä ja kuseminen vaikeutuu, usein hän myös otti kuset suoraan suuhun..

• Anonyymi
        pim kirjoitti:

Mä taas haluaisin sen likaisena suuhun ja pyllyyn.

N22

• Anonyymi kirjoitti:

Mä taas haluaisin sen likaisena suuhun ja pyllyyn.

N22

Ihanan kuuloista, täydellinen nainen.

• Anonyymi

Ooooh johan spedellä on tapa.

• Anonyymi

Minä olen erkki 71 vuotias sovinisti kerimäellä, minulla on iso mulokku mie tykkää kusta kun naiset katsele, ne haluaa mulkun perseeseen ja suihinsa, haluaisin kusta naisen paalle ja miksei paskantaakin. Haluan kusta uimahallissa altaaseen ja paskantas suihussa lattialla. Sitten haluan kusta kirkonmäellä housuun ja ihmiset katsella kun on niin pieni muna. Pelkään että kusella Munat putoavat maahan ja koira syö hyvin. Paska menee hyvin ja on ollut jo pitkään aikaan ja missä hotellissa haluat asua

• Anonyymi

Kerran oli maaseudun rokissa jono vessaan.
      Muutaman oluen jälkeen oli kova kusihätä.
      Menin vessan nurkalle ja puolikova iso kullini esiin ja kusemaan. Polkua pitkin tuli kaksi noin 40v. naista ja toinen huomasi mitä tein. Pysähtyivät noin 5 metrin päähän katsomaan ja pokkani piti ja kusin loppuun asti ja ravistelin pari kertaa. Kulli housuun ja naiset kävelivät mun perässä rokkia kuuntelemaan.

• Anonyymi

Olin parikymppinen nuorimies ja menossa pääkaupungin asemalla junaan. Poikkesin vessan kourulla. Siellä oli siivooja, joka tuli juuri silloin, kun otin pippelin esiin, siihen kourua siivoomaan rätin kanssa, ihan siihen eteen. No, eihän se onnistunut aluksi ollenkaan, niin se siivooja sanoi vaan, että anna tulla vaan, älä minua pelkää. keskeytti kourun pyyhkimisen hetkeksi ja jäi seuraamaan, onnistunko. Tulihan se viimein, kun oli niin kova hätäkin. Ja siinä oli muutakin porukkaa vaikka kuin paljon.

• Anonyymi

Mie mens aina missä on miehiä haluan käydä miesten kanssa kusella. Aina minä katson millaiset Munat miehelle on Munat määrää millainen mies on. Kun ottaa miehen töihin pitäisi katsoa millainen Munat hänen on. Munat ja sen koko on maailman tärkein asia. Pienimunaiset miehet ei osaa kusta ne kusee kinttuun, isomunainen miehet kusee niin että kusi lentää. Saunassa minä katselen miesten munia, tykkään isoista munista. Pienimunaiset miehet painujeskoon helvettiin ne nauretaan ulos saunasta. Minä kusen saunassa lauteille ja juon olutta tölkin viikossa ja se on hyvä

• Anonyymi

huh saisit ihan milloin vaan katsella kun pissaan ja haluiaisin myös ekatsoa kun sä pissaat t:mies40v. usein pissaan tiukat fgarkut jalassa ja suoraan suuhuni tykkään myös runkkaa ja pissaa päälleni myös julkisissa paikoissa esi. metrossa

• Anonyymi

Olen 70v. mies ja on tajunnnan räjäyttävää nähdä kun parikymmpinen tytteli istuu ilman pöksyjä miehen naamalla ja antaa pisut sen suuhun, tai siis, en oo nähnyt mut fantasioin olevani mies ison hampaattoman suuni kanssa jonku ihanan tytön alla ja sen pimppi minun suussa jota saan imeä, ahmia ja niellä. Vahvoilla käsivarsillani olen lukinnut tyttelin suuhuni ettei se pääse siitä ja aattelen että sillä on kova pisuhätä ja sen paine kasvaa vähitellen, tytteli rukoilee hädissään päästään veskiin et sillä tulee pian pisut ja puristaa pulleita reisiään yhteen korviani vasten, en päästä ja imen pimppiä koko suullani kaikin voimin ja samalla kieleni tutki klitan alta, sivuilta ja päältä.

• Anonyymi

Minä en kuse pienimunaiset miehet kanssa, kusella mies kuulee parhaat jutut. Minä sain työpaikan kun olin kusella yhen pomon kanssa se näki mun Munat ja hokas että tuo mies ossaa tehdä töitä kun on niin Isot Munat. Miehelle kusemisen on sosiaalisen tapahtuma, miehet voivat vertailla mulukkuja. Pienimunaiset miehet ei menesty elämässä ne kuolee kaikki itsemurha

• Anonyymi

Kyllä on parasta mies kulttuuria kun miehet ovat kusella, pitäs järjestää kusi festivaalit, jossa olis kusi kilpailu, suurin mulkku kilpailu, vanhan kansan tanssimusiikkia. Aion järjestää mies kulttuurin päivät, kuka lähtee mukaan?

• Anonyymi

Kik Espoo30

• Anonyymi

Ja mitähän siinä on kiihottavaa kun känninen roikottaa mätää lihaansa vestareilla puskassa kustakseen

• Anonyymi

Voisin näyttää naiselle kullin ja lorotella samalla.
      Mielellään Munkan kallioilla rauhaisassa paikassa.

Voit katsella ja sormettaa jos kiihottaa nainen

Aloitaja taitaa jo olla leski-iässä,kiinnostaneeko enää...
      Mutta ehkä muita innokkaita

Storkuk66

• Anonyymi

Ennen vanhaan oli jossain isäntä jolla oli niin iso maha että käsi ei yltänyt pitämään mulukkua kusella,. Isäntä palkkasi tytön pitelemään mulukkua kun ukko kävi kusella. Kuulin kerran vanhoilta ihmisiltä, tälläine isäntä oli jossai en muista missä

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      111
      4359
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      79
      3543
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      84
      3395
    4. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3381
    5. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3286
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2954
    7. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      66
      2841
    8. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2800
    9. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      85
      2749
    10. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2589
    Aihe