Paras horoskooppimerkki!!!

boy...

Vaaka on ehdottomasti PARAS tähtimerkki!!! Kaikki vaa`at mitkä oon tuntenut, ovat tosi rauhallisia, iloisia, puheliaita, kärsivällisiä ja auttavaisia. Lisäksi mun isä ja äiti ovat molemmat Vaakoja, ja hekin ovat ton luonteisia mitkä äsken mainitsin. Vaakojen kanssa pääsee parhaiten juttuun kaikista tähtimerkeistä! Minä en pääse minkään muun merkin kanssa niin yhtä hyvin juttuun kuin Vaa`an. Esim. Vesimiehen ja Skorpionin kanssa ON TODELLA VAIKEATA päästä samalle aaltopituudelle!!! VAAKA ON YKKÖNEN!!!

31

4320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsessäsi

      Jaa a.. Outoa että joku voi tulla toimeen vaa'an kanssa. Kyllä on pojulla paljon opittavaa. Joskus sinäkin avaat silmäsi kuten kissanpoika. Vaaka on oikeasti vaikea luonne, mutta sen huomaamiseen menee 20 vuotta. Vaaka sopii joillekin haihattelijoille oikein hyvin. Ne ei saa mitään aikaan paitsi pahaa verta. Ovat susia lammasten vaatteissa.

      • tämän täytyy...

        ... olla provo tai sitten tulkintaa tehdään omien huonojen kokemuksien kautta!


      • edellistä kirjoittamaani
        tämän täytyy... kirjoitti:

        ... olla provo tai sitten tulkintaa tehdään omien huonojen kokemuksien kautta!

        Eli tulkitsen nyt sinun kirjoitustasi ja tiedän että voin olla myös väärässä.
        Kirjoituksesi perusteella voisi nyt luulla että olet ollut naimisissa vaakaihmisen kanssa 20 vuotta ja mitta on tullut täyteen. Vaaka on paskaa... mutta mitä jos vika on sinussa??
        Huomaatko nyt tämän absurdiuden!!!!


      • eikä kokemusta
        edellistä kirjoittamaani kirjoitti:

        Eli tulkitsen nyt sinun kirjoitustasi ja tiedän että voin olla myös väärässä.
        Kirjoituksesi perusteella voisi nyt luulla että olet ollut naimisissa vaakaihmisen kanssa 20 vuotta ja mitta on tullut täyteen. Vaaka on paskaa... mutta mitä jos vika on sinussa??
        Huomaatko nyt tämän absurdiuden!!!!

        vaakanaisesta henk.koht tasolla. Tämä nyt oli tällainen aivopieru ;P. Voikaa hyvin ja rakastakaa toisianne.


      • niin sen täytyy olla

        mateenpoikanen, ei kun "kateenpoikanen" tietysti,
        eihän noin yleistävää ja tyhjälle haiskahtavaa kirjoitusta terveen itsetunnon omaava ihminen saa aikaiseksi?


      • vaakalammassusi

        bääääääh .. mrrrrrrrrgrrrrrrrmrrrgrrr grhauh!!!!!!!!!!!!!


      • muita
        tämän täytyy... kirjoitti:

        ... olla provo tai sitten tulkintaa tehdään omien huonojen kokemuksien kautta!

        kokemuksia vaaoista pitemmän päälle voi ollakaan kuin huonoja? :)))))))


    • miten sööttiä,

      kiitos paljon kehuista.

    • samaa mieltä

      Kerrankin täyttä asiaa. Tuohon ei tarvitse mitään lisätä eikä mitään ottaa pois.
      Siinä on koko totuus Vaaka -merkistä noin yleisesti ottaen, joitakin eroja tietysti eri ihmisten välillä on, mutta pääpiirteittäin tuo oli kyllä faktaa ja sellaisena pysyy.
      Kiitos kirjoittajalle kun toit mielipiteesi ruudulle.

    • malia.08

      Miesvaa'at ovat antoisaa keskusteluseuraa, ehkäpä sitä parasta mahdollista.

      Naisvaa'at ovat tylsää keskusteluseuraa: varovaisia, pinnallisia, eivät ilmaise omia mielipiteitään...

      Mistä tämä ero sukupuolten välillä, en osaa sanoa.

      • toinen ei

        Maailmanmenoa seuraneena ja siitä johtopäätöksiä tehneenä ilman todistavaa aineistoa voin kuitenkin ilmoitta näin epävirallisesti, etä saman merkin toinen sukupuli puhuu ja toinen taas ei. Vaaoilla puhuu mies, mutta nainen ei. Neitsyilla pälpättää nainen mutta mies ei jne.


      • vittua?
        toinen ei kirjoitti:

        Maailmanmenoa seuraneena ja siitä johtopäätöksiä tehneenä ilman todistavaa aineistoa voin kuitenkin ilmoitta näin epävirallisesti, etä saman merkin toinen sukupuli puhuu ja toinen taas ei. Vaaoilla puhuu mies, mutta nainen ei. Neitsyilla pälpättää nainen mutta mies ei jne.

        "Kaikki vaa`at mitkä oon tuntenut, ovat tosi rauhallisia, iloisia, puheliaita, kärsivällisiä ja auttavaisia. Lisäksi mun isä ja äiti ovat molemmat Vaakoja, ja hekin ovat ton luonteisia mitkä äsken mainitsin. Vaakojen kanssa pääsee parhaiten juttuun kaikista tähtimerkeistä!"

        Olen vaaka, ja en tosissaan ole mitään noista..
        Viihdyn hyvin harvojen ihmisten seurassa, enkä edes tiedä mitä on olla rauhallinen taikka kärsivällinen.
        Puheliaita ja iloisia? Parempi pitää naama kii, ellei ole jotain järkevää sanottavaa. Ilon saan irti aiheuttamastani sekavuudesta, muiden vajaa älysissä mielissä, joita on niin helppo sekoittaa.
        En pidä muita minään, eikä minuun ole helppo tutustua, saati tulla juttuun kanssani.
        Muut kuin perheeni jäsenet, ovat vain pelinappuloita minulle, koska en löydä ketään vertaistani.
        Miksi vaakoja haukutaan auttavaisiksi? En edes kusisi palavan kaverini päälle, kun ei voisi vähempää kiinnostaa, pelastaa joku typerä mitättömyys.
        Vaa'at jotka ovat kuten sinä, sekä muut urpot ketkä sopivat kuvaukseesi, ovat vitun hukassa eikä tajua, että asioiden tasapainottelu on pelkkää ajan haaskausta.
        Vaa'at ovat hyvin fiksuja, mutta käyttämällä aikansa muiden ongelmien pohtimiseen, sekä ratkomiseen hukkaa vain lahjansa.
        vaaka on varma kaikkitietävyydestään, enkä ole joutunut pettymään tietoisuuteeni, taikka löytänyt ketään joka osaisi käyttää järkeä.
        Siksi muita ihmisiä on helppo manipuloida, sekä vaikeuttaa heidän elämäänsä, samalla kun omani helpottuu.
        Lopettakaa se vitun muiden huomioon ottaminen, ja eläkää itsellenne, niin tajuatte mitä on olla vaaka.
        Parhaaksi ammatti valinnaksi suosittelen rikollisuutta, koska siinä tarvitsee järkeä, sekä kylmäverisyyttä, eikä tarvitse välittää muista.

        CHEERS! koittakaa nyt vittu ottaa asiat haltuun, ja näyttää muille horoskoopeille, että meille ei vittuilla.


      • ;))))
        vittua? kirjoitti:

        "Kaikki vaa`at mitkä oon tuntenut, ovat tosi rauhallisia, iloisia, puheliaita, kärsivällisiä ja auttavaisia. Lisäksi mun isä ja äiti ovat molemmat Vaakoja, ja hekin ovat ton luonteisia mitkä äsken mainitsin. Vaakojen kanssa pääsee parhaiten juttuun kaikista tähtimerkeistä!"

        Olen vaaka, ja en tosissaan ole mitään noista..
        Viihdyn hyvin harvojen ihmisten seurassa, enkä edes tiedä mitä on olla rauhallinen taikka kärsivällinen.
        Puheliaita ja iloisia? Parempi pitää naama kii, ellei ole jotain järkevää sanottavaa. Ilon saan irti aiheuttamastani sekavuudesta, muiden vajaa älysissä mielissä, joita on niin helppo sekoittaa.
        En pidä muita minään, eikä minuun ole helppo tutustua, saati tulla juttuun kanssani.
        Muut kuin perheeni jäsenet, ovat vain pelinappuloita minulle, koska en löydä ketään vertaistani.
        Miksi vaakoja haukutaan auttavaisiksi? En edes kusisi palavan kaverini päälle, kun ei voisi vähempää kiinnostaa, pelastaa joku typerä mitättömyys.
        Vaa'at jotka ovat kuten sinä, sekä muut urpot ketkä sopivat kuvaukseesi, ovat vitun hukassa eikä tajua, että asioiden tasapainottelu on pelkkää ajan haaskausta.
        Vaa'at ovat hyvin fiksuja, mutta käyttämällä aikansa muiden ongelmien pohtimiseen, sekä ratkomiseen hukkaa vain lahjansa.
        vaaka on varma kaikkitietävyydestään, enkä ole joutunut pettymään tietoisuuteeni, taikka löytänyt ketään joka osaisi käyttää järkeä.
        Siksi muita ihmisiä on helppo manipuloida, sekä vaikeuttaa heidän elämäänsä, samalla kun omani helpottuu.
        Lopettakaa se vitun muiden huomioon ottaminen, ja eläkää itsellenne, niin tajuatte mitä on olla vaaka.
        Parhaaksi ammatti valinnaksi suosittelen rikollisuutta, koska siinä tarvitsee järkeä, sekä kylmäverisyyttä, eikä tarvitse välittää muista.

        CHEERS! koittakaa nyt vittu ottaa asiat haltuun, ja näyttää muille horoskoopeille, että meille ei vittuilla.

        Kieltämättä, hyvä kirjoitus. Vaa´assa on myös toi aggressiivinen puoli joka nostaa päätään joskus.


      • vaaka on
        ;)))) kirjoitti:

        Kieltämättä, hyvä kirjoitus. Vaa´assa on myös toi aggressiivinen puoli joka nostaa päätään joskus.

        myös agressiivinen. Se vaan hallitsee ja peittää sen.


      • ;))))
        vaaka on kirjoitti:

        myös agressiivinen. Se vaan hallitsee ja peittää sen.

        Tai kanavoi juuri sen oikein sanoihin, musiikkiin ja liikuntaan ja sanoo mielessään, että "haistakaa perkele vittu kaikki". Ajatuksissa olen kyllä tukemassa tuota aggressiivisuutta.


      • muilta
        vaaka on kirjoitti:

        myös agressiivinen. Se vaan hallitsee ja peittää sen.

        vaan ei lähimmiltään. Vaaka on vieraskorein merkki.


      • punnitsija
        toinen ei kirjoitti:

        Maailmanmenoa seuraneena ja siitä johtopäätöksiä tehneenä ilman todistavaa aineistoa voin kuitenkin ilmoitta näin epävirallisesti, etä saman merkin toinen sukupuli puhuu ja toinen taas ei. Vaaoilla puhuu mies, mutta nainen ei. Neitsyilla pälpättää nainen mutta mies ei jne.

        Niin, kieltämättä monet asiat on sukupuolesta kiinni, mutta itse olen kokenut nuo sukupuolierot toisella tapaa:

        Minä (vaakanainen) olen erittäin puhelias, puhun aivan liikaa. Puhun itsenikin pyörryksiin. Tykkään puhumisesta puhumisen vuoksi. Kerron mielipiteeni kyllä ääneen useimmissa tapauksissa. Kärsivällinen en tosin ole, mutta rauhalliseksi koen kyllä itseni.

        Serkkuni (vaakamies) erittäin hiljainen, ja herkkä.

        Aloittajan kuvaus oli hyvä. Ajattelen itsekin meistä vaa'oista näin. Joku varmaan pitää minua nyt itserakkaana, mutta pidän tähtimerkkiämme sosiaalisena.

        Tosin,


      • punnitsija
        punnitsija kirjoitti:

        Niin, kieltämättä monet asiat on sukupuolesta kiinni, mutta itse olen kokenut nuo sukupuolierot toisella tapaa:

        Minä (vaakanainen) olen erittäin puhelias, puhun aivan liikaa. Puhun itsenikin pyörryksiin. Tykkään puhumisesta puhumisen vuoksi. Kerron mielipiteeni kyllä ääneen useimmissa tapauksissa. Kärsivällinen en tosin ole, mutta rauhalliseksi koen kyllä itseni.

        Serkkuni (vaakamies) erittäin hiljainen, ja herkkä.

        Aloittajan kuvaus oli hyvä. Ajattelen itsekin meistä vaa'oista näin. Joku varmaan pitää minua nyt itserakkaana, mutta pidän tähtimerkkiämme sosiaalisena.

        Tosin,

        Niin ja on totta, että vaaka voi olla agressiivinen kun sille päälle sattuu. Varsinkin kaikkein lähimmilleen.

        Vähiten räyhään niille, joita en tunne.


      • juhuu..
        muilta kirjoitti:

        vaan ei lähimmiltään. Vaaka on vieraskorein merkki.

        Aurinkomerkki Vaaka ei yksin määrää millainen on, vaan luonteen määrää se merkki missä kuu on syntymähetkellä. Kuu tarkoittaa sisäistä minää jonka hän tuo esille itsestään siinä merkissä.

        Eli jos hän on vaaka ja kuu on vaikka kauriissa, niin hän ajattelee kauriin tavalla, johon antaa vaa'an merkki oman lisävärinsä.

        Sanotaan, että siinä merkissä missä kuu on syntymähetkellä esimerkiksi kauris kannattaa etsiä parikseen silloin kaurista tai sitä missä merkissä se kelläkin on..
        Mutta tokkopa kukaan elää astrologian mukaan silloin kun etsii toista tai rakastuu johonkin..:).


    • vaan...

      vaaát ovat henkeen ja vereen tasapuolisia ja oikeudenmukaisia. vaikka tasapuolisuutta ei ikinä elämässä voikaan saavuttaa niin siihen ainakin itse pyrin. mutta itsestäni olen huomannut, että jos mua kohtaan ollaan epäoikeudenmukaisia (siis tehdään sellaista mitä ei itse koskaan ikinä voisi kuvitella tekevänsä) niin sen jälkeen se ihminen on ilmaa, ei multa saa ainakaan mitään arvostusta. aiemmin yritti kaiken maailmaan paskaa sovitella mutta ihan turhaa, koska ainakin tietyiltä tähtimerkeiltä puuttuu oikeudenmukaisuuden taju esimerkkinä mainitakseni skorpionin ja kauriin.

      ja kyllä vaaát ovat auttavaisia, empaattisia sosiaalisia ja vastaanottavia muita kohtaan ja pystyvät näkemään asiat myös toisen ihmisen näkökulmasta.

      • mie..

        Vaaka naisen tavoin hänkin rakastaa ylellisyyttä, mukavuutta ja ihmiskäden luomi kauniita esineitä.Hän osaa katsoa asioita kumppanin näkökannalta, ymmärtää tämän tunteet ja motiivit, hyvät ja pahat teot.Hän osaa antaa kiitosta silloin, kun hyväksyy tyttönsä menettelyn, ja ymmärrystä silloinkin, jun tämä on tehnyt jotain, mitä hänen ei olisi pitänyt tehdä. Hän jopa antaa anteeksikin. Ei ole paras tekemään ratkaisuja.


    • kalaN

      Olet oikeassa, vaakaa on aina helppo lähestyä. Vaa'at kun ovat eläinradan diplomaatteja, koneita tosin :)

      Itselläni on niin paljon vaakoja ympärilläni, että voisin tehdä jo tieteellistä tutkimustyötä vaakojen luonteesta. Vaa'at sopivat parhaiten pinnallisiin, sosiaalisiin kontakteihin. He eivät kertakaikkiaan osaa elää ilman muita ihmisiä, tosin ei osaa kukaan muukaan, mutta vaaoilla tämä piirre korostuu, koska tarvitsevat niin kovasti peiliä. Kuitenkin ovat melko egoistisia ja luulen, että se johtuu tietystä empaattisuuden puutteesta. Ei saa käsittää väärin, sekin vain johtuu siitä, että ovat koneita :) Mutta sopivat siis baarimikoiksi, myyntiedustajiksi, esiintyjiksi, kaikille kevyille ja sosiaalisille aloille. Vaakoja löytää kahviloista, kirjastoista, baareista, seurapiireistä, mutta ovat harvoin millään hoiva-alalla.

      Vaakojen luonne on kyllä kieltämättä kiinnostava. Ovat jotenkin ristiriitaisen herkkiä ja samalla kylmiä, seurustelevat paljon ihmisten kanssa, mutta puhuvat lähinnä itsestään. Vaakoja ei tapaa meditaatiokursseilla, eivätkä ole kiinnostuneita mistään henkisistä itsensä kehittämis-jutuista. Vaa'at ovat yllättävän vahvoja luonteita ja ehkä turhan jääräpäisiä. Heidän on vaikea myöntää omia virheitään. Jossain asioissa ovat ihan älyttömän lapsellisia, mutta se mikä vaakoja yhdistää, ovat kaikki hyvännäköisiä ja hyvin pukeutuvia. Ts. vaaoilla on ulkoinen maailma hyvin hoidossa, mutta sisäinen maailma on heille mysteeri.

      • 45vee vaakaN

        Olen aika ajoin seurannut kirjoituksiasi ja täytyy todeta, että nyt hieman provosoiduin tuosta tekstistäsi.
        Sinä sorruit mielestäni yleistykseen. Ympärilläsi on paljon vaakoja, joten kun kirjoitat ja kerrot, niin muista kertoa, että kerrot heistä. Voisit esim. kertoa lukumäärän, kuinka paljon heitä on. Näin me lukijat saisimme kuvan siitä, minkä kokoinen vaakaryhmä määrittelee meitä muita vaakoja. Saanko kysyä, minkä alan ihminen olet? Mielestäni tuo tieteellinen tutkimus-kommenttisi on melko huima, jollet todella ole alan ihmisiä?
        Minulla taasen on itseni lisäksi vaakaystäviä, jotka ovat kiinnostuneita juuri noista asioista, joista ilmeisemmin sinun vaakaryhmäsi ei ole.
        Osaan todellakin olla yksin, olen todellakin empaattinen, välillä jopa on tuntunut siltä, että jotkut ovat osanneet käyttää sitä hyväkseen. Olen tietoinen virheistäni ja osaan myöntää ne. Ja mikä ihmeen kone!!! Arghh!!


      • kalaN
        45vee vaakaN kirjoitti:

        Olen aika ajoin seurannut kirjoituksiasi ja täytyy todeta, että nyt hieman provosoiduin tuosta tekstistäsi.
        Sinä sorruit mielestäni yleistykseen. Ympärilläsi on paljon vaakoja, joten kun kirjoitat ja kerrot, niin muista kertoa, että kerrot heistä. Voisit esim. kertoa lukumäärän, kuinka paljon heitä on. Näin me lukijat saisimme kuvan siitä, minkä kokoinen vaakaryhmä määrittelee meitä muita vaakoja. Saanko kysyä, minkä alan ihminen olet? Mielestäni tuo tieteellinen tutkimus-kommenttisi on melko huima, jollet todella ole alan ihmisiä?
        Minulla taasen on itseni lisäksi vaakaystäviä, jotka ovat kiinnostuneita juuri noista asioista, joista ilmeisemmin sinun vaakaryhmäsi ei ole.
        Osaan todellakin olla yksin, olen todellakin empaattinen, välillä jopa on tuntunut siltä, että jotkut ovat osanneet käyttää sitä hyväkseen. Olen tietoinen virheistäni ja osaan myöntää ne. Ja mikä ihmeen kone!!! Arghh!!

        Mistäs alottaisin.. ensin, kiitos asiallisesta vastauksestasi. Myönnän, haluan hieman provosoida, koska jos en niin tekisi, en saisi yhtään vastausta, eikä se kehittäisi asioita suuntaan eikä toiseen. Toiseksi, tottakai yleistän, mitä muuta horoskoopit ovat kuin yleistyksiä. Ei tietenkään kaikki vaa'at tai kalat ole samanlaisia, meihin kun vaikuttaa syntymähetken lisäksi niin moni muukin asia, esim. ympäristö jossa kasvamme.

        Ympärilläni on paljon miesvaakoja, se selittää kenties tuon 'kylmän' vaikutelman, jonka heistä olen saanut. Naiset ovat aina luku erikseen ja oikeastaan naisia ja miehiä pitäisi analysoida erikseen, mutta jotain yhteistä aina löytyy.

        Mieheni on vaaka, veljeni on vaaka, samoin pomoni, pari työkaveria, tätini, 3 serkkua (saman ikäisiä kuin minä n. 40v.) ja montamonta ystävää. Ehkä se kertoo minusta jotain, että hengailen vaakojen kanssa :)

        En ole tieteellinen ihminen, mutta olen paljon tutkinut astrologiaa ja ehkä siltä pohjalta näkemykseni perustan. Ennen kaikkea uskon omaan intuitioon, joka ei koskaan petä, jos siihen luottaa. Olen ihan kaupallisella alalla siis jotain ihan muuta kuin nämä hörhöjutut antavat ymmärtää.

        Vaa'at, siis kaikki vaa'at, jotka tunnen, kuvittelevat, että osaavat olla yksin. Tosiasiassa tarvitsevat niin kovasti sitä toista puoliskoa, en tarkoita puolisoa, mutta toista vaakakuppia, että kadottavat matkalla itsensä. Ihan niin kuin me kalat haemme toista kalaa (ks. merkin symbolia). Ei se ole vaakojen vika, se on vain yksi kehitysvaihe tässä elämän kiertokulussa. Ts. vaa'at haluavat olla yksin ihmisten keskellä.

        Ja vaakahan on kone, siis ainoa eläinradan merkeistä, joka ei ole ihminen tai eläin.

        Osasinko selittää oikein?


      • ällöttää suorastaan
        kalaN kirjoitti:

        Mistäs alottaisin.. ensin, kiitos asiallisesta vastauksestasi. Myönnän, haluan hieman provosoida, koska jos en niin tekisi, en saisi yhtään vastausta, eikä se kehittäisi asioita suuntaan eikä toiseen. Toiseksi, tottakai yleistän, mitä muuta horoskoopit ovat kuin yleistyksiä. Ei tietenkään kaikki vaa'at tai kalat ole samanlaisia, meihin kun vaikuttaa syntymähetken lisäksi niin moni muukin asia, esim. ympäristö jossa kasvamme.

        Ympärilläni on paljon miesvaakoja, se selittää kenties tuon 'kylmän' vaikutelman, jonka heistä olen saanut. Naiset ovat aina luku erikseen ja oikeastaan naisia ja miehiä pitäisi analysoida erikseen, mutta jotain yhteistä aina löytyy.

        Mieheni on vaaka, veljeni on vaaka, samoin pomoni, pari työkaveria, tätini, 3 serkkua (saman ikäisiä kuin minä n. 40v.) ja montamonta ystävää. Ehkä se kertoo minusta jotain, että hengailen vaakojen kanssa :)

        En ole tieteellinen ihminen, mutta olen paljon tutkinut astrologiaa ja ehkä siltä pohjalta näkemykseni perustan. Ennen kaikkea uskon omaan intuitioon, joka ei koskaan petä, jos siihen luottaa. Olen ihan kaupallisella alalla siis jotain ihan muuta kuin nämä hörhöjutut antavat ymmärtää.

        Vaa'at, siis kaikki vaa'at, jotka tunnen, kuvittelevat, että osaavat olla yksin. Tosiasiassa tarvitsevat niin kovasti sitä toista puoliskoa, en tarkoita puolisoa, mutta toista vaakakuppia, että kadottavat matkalla itsensä. Ihan niin kuin me kalat haemme toista kalaa (ks. merkin symbolia). Ei se ole vaakojen vika, se on vain yksi kehitysvaihe tässä elämän kiertokulussa. Ts. vaa'at haluavat olla yksin ihmisten keskellä.

        Ja vaakahan on kone, siis ainoa eläinradan merkeistä, joka ei ole ihminen tai eläin.

        Osasinko selittää oikein?

        Täyttä puppua on "fisunaisen" jutut. Kuka noita viitsii edes vakavasti ottaa.
        Yksinkertainen ajattelutapa tosiaan huipussaan!!!!!


      • 45vee vaakaN
        45vee vaakaN kirjoitti:

        Olen aika ajoin seurannut kirjoituksiasi ja täytyy todeta, että nyt hieman provosoiduin tuosta tekstistäsi.
        Sinä sorruit mielestäni yleistykseen. Ympärilläsi on paljon vaakoja, joten kun kirjoitat ja kerrot, niin muista kertoa, että kerrot heistä. Voisit esim. kertoa lukumäärän, kuinka paljon heitä on. Näin me lukijat saisimme kuvan siitä, minkä kokoinen vaakaryhmä määrittelee meitä muita vaakoja. Saanko kysyä, minkä alan ihminen olet? Mielestäni tuo tieteellinen tutkimus-kommenttisi on melko huima, jollet todella ole alan ihmisiä?
        Minulla taasen on itseni lisäksi vaakaystäviä, jotka ovat kiinnostuneita juuri noista asioista, joista ilmeisemmin sinun vaakaryhmäsi ei ole.
        Osaan todellakin olla yksin, olen todellakin empaattinen, välillä jopa on tuntunut siltä, että jotkut ovat osanneet käyttää sitä hyväkseen. Olen tietoinen virheistäni ja osaan myöntää ne. Ja mikä ihmeen kone!!! Arghh!!

        Hyvä, että tarkensit mielipiteitäsi.
        Ja koneasiakin selvisi.

        Mukavaa kesää.


      • MasterZeromus
        45vee vaakaN kirjoitti:

        Olen aika ajoin seurannut kirjoituksiasi ja täytyy todeta, että nyt hieman provosoiduin tuosta tekstistäsi.
        Sinä sorruit mielestäni yleistykseen. Ympärilläsi on paljon vaakoja, joten kun kirjoitat ja kerrot, niin muista kertoa, että kerrot heistä. Voisit esim. kertoa lukumäärän, kuinka paljon heitä on. Näin me lukijat saisimme kuvan siitä, minkä kokoinen vaakaryhmä määrittelee meitä muita vaakoja. Saanko kysyä, minkä alan ihminen olet? Mielestäni tuo tieteellinen tutkimus-kommenttisi on melko huima, jollet todella ole alan ihmisiä?
        Minulla taasen on itseni lisäksi vaakaystäviä, jotka ovat kiinnostuneita juuri noista asioista, joista ilmeisemmin sinun vaakaryhmäsi ei ole.
        Osaan todellakin olla yksin, olen todellakin empaattinen, välillä jopa on tuntunut siltä, että jotkut ovat osanneet käyttää sitä hyväkseen. Olen tietoinen virheistäni ja osaan myöntää ne. Ja mikä ihmeen kone!!! Arghh!!

        No sanoisin tähän että ei voi kaikkia vaakoja yleistää koska ne nousevat, kuu, mars ja jupiteri vaikuttavat myös luonteeseemme, tunneilmaisuun, kiinnostuksiin ja elämänkatsomukseen. Konemaisuuteen en usko sen enempää kuin sinäkään mikäli vaakoista on kyse mutta kylläkin jos kyse on vesimiehistä. Ne näet ei suostu sitoutumaan millään koska suhde heidän mielestään on liian puutteellinen ilman vaihtelua joten he lataavat sen heidän aivonsa tietokoneeseen ja kokeilevat sieltä niitä uusia seksi leikkejä ynnä muuta, heh, heh.

        Taidat olla aika rapumainen mikäli olet empaattinen ja pienemmässä piirissä viihtyvä!? Täällä eräs rapumies elämänsä monineen vaaka ihastuksineen onnittelee! Suhdetta ei ole silti ollut kenenkään enkä ymmärrä vieläkään miksi nuo tytöt olivat silloin aikanaan niin kiinnostuneita minusta kuten ravut, neitsyet ja joukkarit myös.


      • 45vee vaakaN
        MasterZeromus kirjoitti:

        No sanoisin tähän että ei voi kaikkia vaakoja yleistää koska ne nousevat, kuu, mars ja jupiteri vaikuttavat myös luonteeseemme, tunneilmaisuun, kiinnostuksiin ja elämänkatsomukseen. Konemaisuuteen en usko sen enempää kuin sinäkään mikäli vaakoista on kyse mutta kylläkin jos kyse on vesimiehistä. Ne näet ei suostu sitoutumaan millään koska suhde heidän mielestään on liian puutteellinen ilman vaihtelua joten he lataavat sen heidän aivonsa tietokoneeseen ja kokeilevat sieltä niitä uusia seksi leikkejä ynnä muuta, heh, heh.

        Taidat olla aika rapumainen mikäli olet empaattinen ja pienemmässä piirissä viihtyvä!? Täällä eräs rapumies elämänsä monineen vaaka ihastuksineen onnittelee! Suhdetta ei ole silti ollut kenenkään enkä ymmärrä vieläkään miksi nuo tytöt olivat silloin aikanaan niin kiinnostuneita minusta kuten ravut, neitsyet ja joukkarit myös.

        Tervehdys Sinulle näin aatonaattona.
        Juu kummallista, mutta vesimiehestä (huom. vain yhdestä) hieman mainitsemasi kaltaisia kokemuksia.
        Omaan parikin henkilökohtaista tulkintaa tähtikartastani, mutta tuon ravun läsnäoloa en nyt näin pikaisesti muista ja täytyy tunnustaa, etten muista nyt :)muidenkaan planeettojen vaikutusta... paitsi kuun, joka on leijona. Mitäs siihen sanoo MasterZeromus :)?


      • 45vee vaakaN
        45vee vaakaN kirjoitti:

        Tervehdys Sinulle näin aatonaattona.
        Juu kummallista, mutta vesimiehestä (huom. vain yhdestä) hieman mainitsemasi kaltaisia kokemuksia.
        Omaan parikin henkilökohtaista tulkintaa tähtikartastani, mutta tuon ravun läsnäoloa en nyt näin pikaisesti muista ja täytyy tunnustaa, etten muista nyt :)muidenkaan planeettojen vaikutusta... paitsi kuun, joka on leijona. Mitäs siihen sanoo MasterZeromus :)?

        Se oli nouseva merkki se leijona...


      • MasterZeromus
        45vee vaakaN kirjoitti:

        Tervehdys Sinulle näin aatonaattona.
        Juu kummallista, mutta vesimiehestä (huom. vain yhdestä) hieman mainitsemasi kaltaisia kokemuksia.
        Omaan parikin henkilökohtaista tulkintaa tähtikartastani, mutta tuon ravun läsnäoloa en nyt näin pikaisesti muista ja täytyy tunnustaa, etten muista nyt :)muidenkaan planeettojen vaikutusta... paitsi kuun, joka on leijona. Mitäs siihen sanoo MasterZeromus :)?

        Onnistuis mielellään mikäli olisit nuorempi ja minä asuisin siellä Suomessa. Olen itse 32 vuotias kuolevaisten vuotta. Vai että nousu leijona! Sepä mahtavaa! Tiedät sitten hyvin miten fanejasi käsitellään! Se huomion osoitus ja parrasvalossa oleminen käy niinkuin luonnostaan! Minulla kun ei ole kuin nousu härkä mutta kaikesta keskivertoa ylemmestä tykätään mekin. Siis tyyli on aivan kohdallaan.


      • punnitsija
        kalaN kirjoitti:

        Mistäs alottaisin.. ensin, kiitos asiallisesta vastauksestasi. Myönnän, haluan hieman provosoida, koska jos en niin tekisi, en saisi yhtään vastausta, eikä se kehittäisi asioita suuntaan eikä toiseen. Toiseksi, tottakai yleistän, mitä muuta horoskoopit ovat kuin yleistyksiä. Ei tietenkään kaikki vaa'at tai kalat ole samanlaisia, meihin kun vaikuttaa syntymähetken lisäksi niin moni muukin asia, esim. ympäristö jossa kasvamme.

        Ympärilläni on paljon miesvaakoja, se selittää kenties tuon 'kylmän' vaikutelman, jonka heistä olen saanut. Naiset ovat aina luku erikseen ja oikeastaan naisia ja miehiä pitäisi analysoida erikseen, mutta jotain yhteistä aina löytyy.

        Mieheni on vaaka, veljeni on vaaka, samoin pomoni, pari työkaveria, tätini, 3 serkkua (saman ikäisiä kuin minä n. 40v.) ja montamonta ystävää. Ehkä se kertoo minusta jotain, että hengailen vaakojen kanssa :)

        En ole tieteellinen ihminen, mutta olen paljon tutkinut astrologiaa ja ehkä siltä pohjalta näkemykseni perustan. Ennen kaikkea uskon omaan intuitioon, joka ei koskaan petä, jos siihen luottaa. Olen ihan kaupallisella alalla siis jotain ihan muuta kuin nämä hörhöjutut antavat ymmärtää.

        Vaa'at, siis kaikki vaa'at, jotka tunnen, kuvittelevat, että osaavat olla yksin. Tosiasiassa tarvitsevat niin kovasti sitä toista puoliskoa, en tarkoita puolisoa, mutta toista vaakakuppia, että kadottavat matkalla itsensä. Ihan niin kuin me kalat haemme toista kalaa (ks. merkin symbolia). Ei se ole vaakojen vika, se on vain yksi kehitysvaihe tässä elämän kiertokulussa. Ts. vaa'at haluavat olla yksin ihmisten keskellä.

        Ja vaakahan on kone, siis ainoa eläinradan merkeistä, joka ei ole ihminen tai eläin.

        Osasinko selittää oikein?

        Kyllä minä ainakin olen kiinnostunut itsensäkehittämis(jooga ym.) -jutuista, ja olen ymmärtänyt, että vaaka nimenomaan on kiinnostunut tällaisesta.

        Niin ja vaaka ei kuvittele, että osaa olla yksin, vaan vaaka kuvittelee, ettei osaa olla yksin. Pelkää unohdetuksitulemista.

        Ymmärrätkö eron?

        Minäkin usein ajattelen, etten osaa tehdä mitään yksin. En tahdo asua yksin, en elää yksin, en olla kotonani yksin hiljaa.. Nytkin nuokun netissä.
        Todellisuudessa pystyn kyllä yksin olemaan, en vain siedä sitä lainkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe