Tuleeko mitään

rapu-nainen

Olen muutaman viikon seurustellut neitsytmiehen kanssa.
Miten käsittelen neitsytmiestä?
Kertoisiko joku neitsytmies.
Kiitos!

6

1099

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisastunut

minun aloitti pommituksella "rakkauden"!!Kirjoitti, tekstaili, lauloi, kirjoitti runoja.oli kiinnostunut pari vuotta,mutta sitten muuttui ja yhteys loppu miltein kokonaan,oltiin sankyssa ja siella meni hyvin. olemme kumpikin varattuja mutta se ei estanyt meita,joten jos haluat eparehellisen miehen niin,ole hyva!!olemme kumpikin vanhempia rapu-nainen ja neitsyt mies.tulee hurmaamaan sinut ja rakastut mutta rapuna me olemme aivan liian paljon,riippuvaisia ja haluamme kuulla etta mies jatkuvasti todistaa rakkautta ja kertoo sen.neitsyt inhoaa riekkumista joten lopeta koska tiedan etta olet varmaan,rakkauden kaipaaja ja romanttinen.neitsyt mies tekee kaiken sen alussa mutta jattaa sinut lopulta tunteitten kanssa yksin ja sydammesi sarkyy!!

• rapu-nainen

pelottaan.

• tieto tuo
        rapu-nainen kirjoitti:

pelottaan.

tuskaa. Ei sitä nyt kannata pelätä suoranaisesti, sillä tuo pätee miehiin yleensäkin. - Vaimo marmatti miehelleen, että sinä et koskaan sano , että rakastat minua. Mies perusteli sanoen, että minähän sanoin sen alttarilla ja jos siihen tulee muutoksia niin ilmoitan sitten sinulle. Kyllähän rapu-neitsyt toimii, mutta ei vain toisen ehdoilla. Mikä se semmonen liitto on? Pitääkö vain toisen olla viisaampi ja ottaa toinen huomioon? Yhteiselämä muokkaa parit sellaiseksi, että yhteisymmärrys löytyy, jos tahtoa on eikä ala suuremmin aisan yli potkimaan. Neitsyt on kyllä varovainen ja saattaa mennä lukkoon ravun nopeasti muuttuvista mielenliikkeistä. Komsi komsaa!
        Rauhaa ja rakkautta!

• porsas

Kyllä rouva porsaan kotiin ajaa! Oletko hölmö, kun uskot tuollaiseen suhteeeseen? Ei neitsyt ole ollut epårehellinen sinulle vaan vaimolleen. Sitäkö tarkoitit?

• neitsytmiäs

Onneksi olkoon, olet tarttunut haasteeseen =) Neitsytmies tarkkailee sua ja ottaa kaksi askelta eteenpäin ja yhden taaksepäin, joka kerta. Mutta siinä vaiheessa, kun saat neitsyen luottamuksen, sulla on kumppani joka on valmis kääntämään itsensä vaikka kolminkerroin vuoksesi. Tämä vaan kysyy sulta lähes pyhimyksen kärsivällisyyttä.

Omaan kokemukseeni perustuen neitsyt ja skorpioni on ihan hyvä yhdistelmä. Toivotan kovasti onnea teille =)

• neitsytmiäs

Siis neitsyt ja rapu ihan hyvä yhdistelmä. Erehdyksessä tuli kirjoitettua skorpioni =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      68
      2519
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2503
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      85
      1441
    4. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1427
    5. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      1151
    6. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      1110
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      102
      992
    8. Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä

Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"
      Maailman menoa
      193
      954
    9. Mua kyl se

Sun unettomuus vähän huolestuttaa. Mikä siihen auttais?
      Ikävä
      78
      838
    10. Työnantajan kustannus palkasta

Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako
      Pyhäjärvi
      136
      729
    Aihe