Tuleeko mitään

rapu-nainen

Olen muutaman viikon seurustellut neitsytmiehen kanssa.
Miten käsittelen neitsytmiestä?
Kertoisiko joku neitsytmies.
Kiitos!

6

1111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisastunut

minun aloitti pommituksella "rakkauden"!!Kirjoitti, tekstaili, lauloi, kirjoitti runoja.oli kiinnostunut pari vuotta,mutta sitten muuttui ja yhteys loppu miltein kokonaan,oltiin sankyssa ja siella meni hyvin. olemme kumpikin varattuja mutta se ei estanyt meita,joten jos haluat eparehellisen miehen niin,ole hyva!!olemme kumpikin vanhempia rapu-nainen ja neitsyt mies.tulee hurmaamaan sinut ja rakastut mutta rapuna me olemme aivan liian paljon,riippuvaisia ja haluamme kuulla etta mies jatkuvasti todistaa rakkautta ja kertoo sen.neitsyt inhoaa riekkumista joten lopeta koska tiedan etta olet varmaan,rakkauden kaipaaja ja romanttinen.neitsyt mies tekee kaiken sen alussa mutta jattaa sinut lopulta tunteitten kanssa yksin ja sydammesi sarkyy!!

• rapu-nainen

pelottaan.

• tieto tuo
        rapu-nainen kirjoitti:

pelottaan.

tuskaa. Ei sitä nyt kannata pelätä suoranaisesti, sillä tuo pätee miehiin yleensäkin. - Vaimo marmatti miehelleen, että sinä et koskaan sano , että rakastat minua. Mies perusteli sanoen, että minähän sanoin sen alttarilla ja jos siihen tulee muutoksia niin ilmoitan sitten sinulle. Kyllähän rapu-neitsyt toimii, mutta ei vain toisen ehdoilla. Mikä se semmonen liitto on? Pitääkö vain toisen olla viisaampi ja ottaa toinen huomioon? Yhteiselämä muokkaa parit sellaiseksi, että yhteisymmärrys löytyy, jos tahtoa on eikä ala suuremmin aisan yli potkimaan. Neitsyt on kyllä varovainen ja saattaa mennä lukkoon ravun nopeasti muuttuvista mielenliikkeistä. Komsi komsaa!
        Rauhaa ja rakkautta!

• porsas

Kyllä rouva porsaan kotiin ajaa! Oletko hölmö, kun uskot tuollaiseen suhteeeseen? Ei neitsyt ole ollut epårehellinen sinulle vaan vaimolleen. Sitäkö tarkoitit?

• neitsytmiäs

Onneksi olkoon, olet tarttunut haasteeseen =) Neitsytmies tarkkailee sua ja ottaa kaksi askelta eteenpäin ja yhden taaksepäin, joka kerta. Mutta siinä vaiheessa, kun saat neitsyen luottamuksen, sulla on kumppani joka on valmis kääntämään itsensä vaikka kolminkerroin vuoksesi. Tämä vaan kysyy sulta lähes pyhimyksen kärsivällisyyttä.

Omaan kokemukseeni perustuen neitsyt ja skorpioni on ihan hyvä yhdistelmä. Toivotan kovasti onnea teille =)

• neitsytmiäs

Siis neitsyt ja rapu ihan hyvä yhdistelmä. Erehdyksessä tuli kirjoitettua skorpioni =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      169
      1061
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      830
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      758
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe