Onko kellään todettu tätä ainoaksi syyksi, siis ns. laiskoja siittiöitä?
Kuinkahan se on silti voitu määritellä normaaliksi? Onkohan katsottu että ne kuitenkin menis eteenpäin, vaikka hitaasti, eikä jää vaan paikoilleen kierteleen? Kun eikös toi diagnoosi tarkota että sellasilla pitäs saada aikaan raskaus vuoden sisällä..
Onko tälläsellä tavaralla mahdollista tulla raskaaks ilman hoitoja, kellään onnistunu?
Nopeita siittiöitä 0% > Normospermia!?
5
1166
Vastaukset
- ask
hei,
meilläkin 0% nopeita. meillä testi tosin uusitaan tässä kuussa, diagnoosin varmistamiseksi -eli me emme ole vielä saaneet diagnoosia. näillä tiedoilla tosin lääkäri arveli että pääsemme suoraan ivf/icsi-hoitoihin, tutkimukset oli tosin vielä tällöin kesken -ja ovat siis vieläkin...
tärkeintä siinä liikkuvuudessa on nopeiden A ja etenevien B yhteismäärä, jonka piti olla yli 50%. sillä etenee ne B-siittiötkin. näitten lisäksi tärkeää on myös se normaalimuotoisten määrä ja siittiöiden määrä yleensäkin. millaisia arvoja teillä muutoin oli?- Ihmettelen.
b-määrä ok, reilustikin yli 50%. Mutta normaalismuotoisia vaan 8% (viite 15%?) ja ph-arvossakin pientä häikkää, yli viitearvon..
Ja meillä oltas tekemässä ensin inseminaatioita ainakin kaks. Mutta mietin vaan että onkohan kotiyritykset (mun lääkitsemisen kera, ohut limis..) ihan yhtä tyhjän kanssa jollei siittiöt kuitenkaan lähtis eteneen mihinkään vai meneekö vaan hitaammin jos on kuitenkin määritelty hedelmöityskykyseks...vai onko vaan virallisesti määritelty noin koska yhteismäärä (eli pelkät b.t!) on yli sen 50. Maalaisjärjellä aatellen melkeimpä laadukkaampaa vois olla sellanen jossa nopeita ois suurin osa, vaikka yhteismäärä oiskin alle sen 50%..!? - Ihmettelen.
ja vielä loppulausuntona oli että 'todennäköisesti normaali hedelmöityskyky'.. mitä toikaan sit tarkottaa! Eli ei oo kuitenkaan varmaa?
- 2%....
Ihmettelen. kirjoitti:
ja vielä loppulausuntona oli että 'todennäköisesti normaali hedelmöityskyky'.. mitä toikaan sit tarkottaa! Eli ei oo kuitenkaan varmaa?
Meillä a-luokassa taisi olla 2% ja b-luokassa 48% eli sperma luokiteltiin normaaliksi koska a b oli se 50%. Kyllä tuolla on tultu raskaaksi normaalistikin, mutta kesken mennyt 2 krt :( lisäksi siittiöitä on juuri ja juuri se rajalla oleva määrä.
Ollaan vauhditetty siittiöiden kulkua sillä että seksin jälkeen olen jäänyt tunniksi makoilemaan lantio tyynyjen päällä. Molemmat tärpit tulivat tällä menetelmällä.
Mielestäni kaikissa raporteissa lukee todennäköisesti normaali hedelmöittämiskyky koska ne on vain todennäköisyyksiä. Kaikkia vikoja (kromosomien esim.) ei pysty näkemään tuolla testillä. - Ihmettelen.
2%.... kirjoitti:
Meillä a-luokassa taisi olla 2% ja b-luokassa 48% eli sperma luokiteltiin normaaliksi koska a b oli se 50%. Kyllä tuolla on tultu raskaaksi normaalistikin, mutta kesken mennyt 2 krt :( lisäksi siittiöitä on juuri ja juuri se rajalla oleva määrä.
Ollaan vauhditetty siittiöiden kulkua sillä että seksin jälkeen olen jäänyt tunniksi makoilemaan lantio tyynyjen päällä. Molemmat tärpit tulivat tällä menetelmällä.
Mielestäni kaikissa raporteissa lukee todennäköisesti normaali hedelmöittämiskyky koska ne on vain todennäköisyyksiä. Kaikkia vikoja (kromosomien esim.) ei pysty näkemään tuolla testillä...että "normaalin rajoillakin" olevalla nesteellä on mahdollista tulla raskaaksi. Vaikka eihän se ihan sama asia oo kun että nopeita ei ole lainkaan :/ Onhan 2 prosenttikin määrälliseti aika paljon jo niitä jotka lähtee suoraan sinne munasolulle päin. Meillä ei ole auttanut makoilu/pepun nosto/orgasmikaan :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815