auto, toivottavasti tulee pian Suomen markkinoille!
http://www.worldcarfans.com/3081104.002/photo1048/2011-chevrolet-cruze
Uusi Daewoo Lacetti
4
1535
Vastaukset 4
- Keskenjäänyt
Tuo auto tulee Nubirana Suomeen. Toivottavasti laatu on parantunut kaikilta osin! Säästetty on ainakin auton pienissä ulkoisissa varusteissa. Kuvista näkyi, että autossa ei ole lainkaan kylkien ja ovien suojalistoja. Pieni mutta tärkeä puute. Kyljet naarmuuntuu pian parkkipaikoilla vierekkäisten autojen avattavista ovista.
- Nubirana?
Miksi auton pitäisi olla Suomessa vanhanniminen Nubira, jos se muualla maailmassa on uudenniminen Cruze? Oliko varma tieto vai oma keksintö?
Daewoo on merkkinä kuopattu jo parisen vuotta sitten, mutta aina vain siitä jaksetaan täällä vääntää. Suomen Lacetit ja Nubirat ovat varmaan suurimmaksi osaksi Chevrolet-merkkisiä.
Suojalistojen puuttuminen on vähän kaikkien merkkien ongelma nykyään. Tosin lisävarusteena nekin yleensä saa. Ja kaikki eivät niitä haluakaan (minä kyllä haluan).
- 0107
OLEN ERITTÄIN TYYTYVÄINEN AUTOONI SIITÄ LÖYTYY KAIKKI OMINAISUUDET MITÄ REISSUTESSA TARVITSEN.
EIKÖHÄN NÄMÄ AUTO ASIAT OLE SIELLÄ RATIN JA PENKIN VÄLISSÄ.- renault megane
autolijana voin todeta että daivoo nubira on huoleton peli 90000 km takana,ei muuta kun pakolliset huollot tehty.renaultista piti luopua 40000 km jälkeen,takuu ei korvannut kuluvia osia ja niitähän riitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411947Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101345- 1051098
- 102928
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66781
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13558Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511