Minkähän mukaan määritellään kuka sopii ja kenelle?

Pohdiskelija- neiti

Heips!

Aloinpa miettimään tässä, kun seurustelin juuri kaksosmiehen kanssa, ja lopulta meni.. noh (sori tästä) suoraan sanottuna päin helvettiä. Kaksosella oli, kuten on sanottu, monta rautaa tulessa. Ei tietääkseni seurustellut toisten kanssa meidän aikana, mutta ei osannut pysyä aloillaan. Vaan koko ajan oli se, että hän ei osaa sitoutua, vaan tarvitsee seurustella monen mimmin kanssa ennen kuin nuoruus on ohi (on 18v).

Minkähän mukaan määritellään horoskoopeissa merkkien yhteensopivuus?

Koska olen vesimies, kaksosen pitäisi sopia minulle parhaiten. Vai sattuiko kohdalleni vain kaksosten yksi ****pää, eikä sitä parempaa versiota?

Olen tätä nuorta herraa vuoden vanhempi. Seurustellut vuosi sitten kaukosuhteessa skorpionin kanssa, no sehän ei minulle sopinut, kun kaikki muu oli hänelle lopulta tärkeämpää kuin oma tyttöystävä.

On kuitenkaan vaikea enää uskoa, että kaksonen-vesimies yhdistelmä olisi niin hyvä. Vai tosiaanko kohdalleni sattui se surkea kaksonen, että on olemassa parempiakin kaksosia?

Tämä kaksonen siis oli tätä: menevä, harrastuksia, kavereita, pelaamista, joskus baarissa.
Totta kai uhrasi kuitenkin aikaansa myös minulle. Mutta lopulta en jaksanut enää hänen juttujaan siitä, kuinka välittää minusta edelleen vaikka ei oikeastaan yhdessä enää olla.
Ja hän kuulemma harmitteli meidän eroa, vaikka selvästikin nyt luuhaa toisen mimmin kanssa nähtävästi (ja se on merkiltään kalat) ja ilmeisesti kieltää tämän kaiken minulta, puhumalla koko ajan heidän olevan vain kavereita.

Mutta tosiaan, minkä mukaan määritellään merkkien yhteensopivuus?
Minulle kun nyt kävi näin :(

Tässäpä horjuu uskottavuus horoskooppeihin. Ennen uskoin luonnekuvauksiin horoskooppien osalta. Vesimiehen kuvauksesta löydän paljon sellaista, mitä on itsessäni, ja samoin tästä kaksosesta millainen kyseinen kundi oli.

Vesimiehelle siis kävisi vaaka, jousimies, kaksonen (epäilen nyt vahvasti) ja itse vesimies.

Anteeksi, tämä olisi paremminkin kuulunut tuonne oman merkkini puolelle, mutta kun kerroin myös tästä minua loukanneesta kaksosesta, joten sepä kai kävikin tänne :)

Kertoisiko joku tosiaan miten nuo yhteensopivuudet mahdollisesti määritellään?

Ja.. no turha on kysyä miksi näin kävi. Mutta mutta.. miten vesimies ja kaksonen sopisivat yhteen kun sitten menee huonosti, vai oliko hän vain se väärä kaksonen minulle?

Välitän hänestä edelleen, mutta minulle riitti hänen höpötyksensä minusta välittämisestä ja pitämisestä, kun selvästi ajatukset olivat hänellä aivan muualla. Nähtävästi kai tässä kalassa :(

6

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saman kokenut

      minulla ihan samanlaisia kokemuksia kaksosmiehestä joka kuitenkin oli jo melkein 30v. että ei enää mikään teini.. alussa kaikki meni aivan liiankin loistavasti mutta kun alamäki alkoi niin paluuta ei enää ollut.. kuvioon astui mukaan muutama exä joiden kanssa kaksosmies alkoi pelailemaan mutta tottahan on että mitäänhän nämä miehet ei myönnä mutta minä sainkin asiaan ihan 100% vahvistuksen mitä kaveri touhuili.. yht'äkkiä hän selittikin kuinka ei ole vielä valmis sitoutumaan mutta kuitenkin oli hetkeä aiemmin sanonut haluavansa perheen.. aika mahdoton yhtälö perhe ja ei halua sitoutua?? eli eivät nämä kaksoset taida todellakaan tietää mitä haluavat mutta kuitenkin haluavat olla yhteydessä exiinsä ja minullekin ehdotti että voidaanhan sitä aina silloin tällöin seksiä harrastaa kun aikuisia ihmisiä ollaan.. aivan uskomattomia juttuja tuli kyllä koettua mitä ei ole muiden miesten kanssa tullut koettua.. todella itsekkäitä ihmisiä ja epäluotettavia!

    • a.p.

      On totta, ettei täysin sinisilmäisesti pidä uskoa horoskooppeihin, mutta kyllähän siellä on joitakin asioita, jotka vaikuttavat ja tulee esiin ihmisessä.
      No onpas ollut törkeä jätkä. Ihan jo minua alkoi ärsyttää tuo oma suhde kaksosen kanssa. Ensin se sanoo kesän ajan rakastavansa mua, mut sit tulee tämä epävarmuus omista tuntemuksista ja toistaa monesti (vaikka kertakin riitti) ettei ole valmis sitoutumaan.

      Ehkä tässä kuitenkin ikä on vaikuttava tekijä, vai tietävätkö nämä kesäkuun lapsoset koskaan mitä haluavat, jos kerran vielä kolmekymppisenäkin mennään suuntaan tai toiseen. Tuolla vertaan siihen, kuinka meidän suhde alkoi mennä on-offia, ja nyt jälkeenpäin koko se ollut kuvio on alkanut rasittaa.

      Tuntuu vähän että tämä kaksonen on seikkailija. Hän haluaa kokeilla millaista olisi avosuhde/ salarakkaana oleminen.
      Mie en ole sellainen, tulee olo että minut leimattaisiin joksikin horoksi. Joten pysyn poissa kaksosen elämästä seurustelun kannalta, voin enintään olla hänen ystävä.
      Mutta siihen en ala, vaikka hän kaipaakin selvästikin sitä, että sai kietoa kätensä ympärilleni nukkuessa ja olla läheinen.

      Mutta ei, nyt kun tuli tämä "heräte" tajusin hänen mahdolliset aikeensa, en fiksumpana ole hänelle kuin ystävä.
      Ja voisinpa kuvitella, että tämä kaksonen haluaa jopa kokeilla irtosuhteita sun muuta samanlaista.

      Mutta en minä, mie olen erilainen, ja siitä ylpeä! :p

      • pohdiskelija....

        Kuulostat oikein fiksulta tytöltä, jolla on hienoja omia ajatuksia. Jatka samaa rataa, ja todella: ole ylpeä erilaisuudestasi.
        Tsemppiä.

        t. vesimiesn


      • a.p.
        pohdiskelija.... kirjoitti:

        Kuulostat oikein fiksulta tytöltä, jolla on hienoja omia ajatuksia. Jatka samaa rataa, ja todella: ole ylpeä erilaisuudestasi.
        Tsemppiä.

        t. vesimiesn

        En enää muista sanoinko, mut nyt meitä on kaksi, miekin vesimies :)

        Kiitos kannustuksesta, teininä sitä jäi paljon siihen kiinni mitä mieltä toiset olivat, nyt olen alkanut olla jo paljon oma itseni :)

        Mutta mutta, eräs ystäväni on myös vesimies ja seurustelee oinaan kanssa, hyvin heillä mennyt.
        Täytyisikö minun siis iskeä seuraavaksi itselleni jostain oinas :o


      • minä taas...
        a.p. kirjoitti:

        En enää muista sanoinko, mut nyt meitä on kaksi, miekin vesimies :)

        Kiitos kannustuksesta, teininä sitä jäi paljon siihen kiinni mitä mieltä toiset olivat, nyt olen alkanut olla jo paljon oma itseni :)

        Mutta mutta, eräs ystäväni on myös vesimies ja seurustelee oinaan kanssa, hyvin heillä mennyt.
        Täytyisikö minun siis iskeä seuraavaksi itselleni jostain oinas :o

        varttuneempi vesimies ja kokemuksesta sanoisin, että oinas on meille aivan mahdoton, tosi itsepäinen ja itsekeskeinen minä-minä-luonne.

        Kaksosessa on paljon hyvää, mutta eniten ärsyttää se joka puolelle vilkuilu, kaikkien kanssa puliseminen ja se, että päästää suustaan joskus aika typeriä, tosin ei tyhmyyttään vaan silkkaa ajattelemattomuuttaan.

        Rapu ja kalat ei sovi ollenkaan, mutta miten olis jousimiehet ja vaakat.

        Pitkään minäkin aina mietin mitä toiset ajattelee ja mitä mieltä ovat, nykyään en vois vähempää välittää. Itsevarmuus kasvaa ajan myötä ja on todella vapauttavaa, kun pääsee miettimästä muiden mielipiteitä.


      • a.p.
        minä taas... kirjoitti:

        varttuneempi vesimies ja kokemuksesta sanoisin, että oinas on meille aivan mahdoton, tosi itsepäinen ja itsekeskeinen minä-minä-luonne.

        Kaksosessa on paljon hyvää, mutta eniten ärsyttää se joka puolelle vilkuilu, kaikkien kanssa puliseminen ja se, että päästää suustaan joskus aika typeriä, tosin ei tyhmyyttään vaan silkkaa ajattelemattomuuttaan.

        Rapu ja kalat ei sovi ollenkaan, mutta miten olis jousimiehet ja vaakat.

        Pitkään minäkin aina mietin mitä toiset ajattelee ja mitä mieltä ovat, nykyään en vois vähempää välittää. Itsevarmuus kasvaa ajan myötä ja on todella vapauttavaa, kun pääsee miettimästä muiden mielipiteitä.

        Aivan on unohtunut tämä keskustelu :/
        Teininä en oikein osannut olla oma itseni vaan huomioin sen, mitä toiset minusta ajattelivat.
        Mutta nyt olen oma erikoinen itseni ja kuljen vaatteissa mistä pidän, en välitä toisten mielipiteistä mitä he mahtavat ajatella.
        Mutta toisaalta taas välitän muista ja heidän hyvinvoinnista. Esimerkiksi henkilö, joka on minua loukannut, mutta on minulle kuitenkin tärkeä, kaiken kurjuuden jälkeen välitän edelleen siitä, että hän voi hyvin.
        Välillä hieman tulee ajateltua mitä muut minusta ajattelevat, mutta vain enää pienen osan.

        Ehkä tästä antaa hyvän esimerkin se, että kuulin olevani naiivi :o Sekös harmitti :/
        Jos oikein muistan, joku vanha luokkakaveri oli sanonut joskus, että me kaikki ollaan, olisi mahdottomuus olla olematta sellainen.
        Vesimiehille ominaista on kapinointi, joten se tuli esiin tämän asian kanssa: Jos minut ajatellaan naiiviksi, en halua olla sitä, vaan kasvaa siitä pois, muuttua sen asian suhteen.

        En nyt tosin ole aivan varma oliko se juuri tuo, mistä hän sanoi niin. Mutta näen kuitenkin naiivina olemisen huonona asiana, joten se pistää minut vastustamaan sitä. Ja jos todella olen sellainen, yritän opetella siitä pois.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2988
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1900
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1572
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1360
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      78
      1231
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      263
      1172
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      971
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      831
    Aihe