pitäisi maksaa lasku saksaan, mutta mitä kirjoitan suomalaisessa laskunmaksussa tilinumeroksi, jos tiedot ovat seuraavat:
Commerzbank Flensburg
BLZ 215 400 60 (pankki nro)
Tili-nro: 212 69 69 00
IBAN: DE21 2154 0060 0212 6969 00
BIC: COBADEFF215
saksanpankki
4
300
Vastaukset
- tietysti
ulkomaanmaksun.
nettipankissa on oma kohta ulkomaanmaksuille.
IBAN ja BIC tarvitaan eu-maksuun. Muita tietoja noista ei tarvita.- Kiitos.
No niimpä olikii, aina kun olen ostanut ulkomailta niin silti on voinut maksaa kotimaiselle tilille.
aina sitä oppii uutta. - Saksassa
Kiitos. kirjoitti:
No niimpä olikii, aina kun olen ostanut ulkomailta niin silti on voinut maksaa kotimaiselle tilille.
aina sitä oppii uutta.Joillakin Saksan kauppiailla on tili suomalaisessa pankissa, ei kuitenkaan kaikilla. Tässä tapauksessa kohdepankki on Saksaassa, joten homma hoituu ulkomaanmaksuna. Muista valita SEPA-maksu, silloin ei maksajalle eikä vastaanottajalle tule ylimääräisiä kukuja eli kulujen puolesta homma hoituu kuten kotimainen pankkisiirto (="ilmaiseksi", harvoinhan nykyään pankkiasiointi on ilmaista vrt. pankkien perimät kuukausimaksut...).
- pidä rahat
pankki menee nurin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693