XBOX 360 RED RING OF DEATH ( ROD )

Minulla

Minulla tuli tänään ah tuo niin ihanan kauan odotettu mitä ilmeisimmin yleinen vika omaan boksiini. Ensin pelissä vääristyi värit aivan kamalan oudoksi ja sitten kun sammutin boksin ja laitoin sen uudelleen päälle niin tuli kolme punaista valoa.. miten tuon vian voi korjata kun katsoin että tuo maksaa aika paljon jos sen jossain liikkeessä laittaa kuntoon.. miksi pelissä kuva vääristyi ensin ennenkuin tuo kyseinen vika ilmeni... muilla samoja kokemuksia??

13

2911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkä takuu

      Joten jos kone on maksimissaan kolme vuotta vanha ja modaamaton, niin otat vaan yhteyttä Microsoftiin ja hakevat laitteen huoltoon aivan ilmaiseksi.

      • Paska homma

        ai jaa et jos asutaan moneen saan kilsan pääst lähimmäst liikkeest et mitens sit?


      • olplüükomjn
        Paska homma kirjoitti:

        ai jaa et jos asutaan moneen saan kilsan pääst lähimmäst liikkeest et mitens sit?

        Mulle tuli tää ROD tänää ja 4 payerin slot palo, kellään vinkkejä mitä oikeen teen? kaverilla on muuten ollu boxi korjaukses saksassa, meni noin 3kk et ei oikee innostais heti lähettää sitä sinne .


      • feregwefCERW
        olplüükomjn kirjoitti:

        Mulle tuli tää ROD tänää ja 4 payerin slot palo, kellään vinkkejä mitä oikeen teen? kaverilla on muuten ollu boxi korjaukses saksassa, meni noin 3kk et ei oikee innostais heti lähettää sitä sinne .

        mullaki muuten ´meni se kuva pelissä jotenkin sumeaksi ja siinä oli sellasia raitoja


      • RROD
        feregwefCERW kirjoitti:

        mullaki muuten ´meni se kuva pelissä jotenkin sumeaksi ja siinä oli sellasia raitoja

        tänään meni poks uudempi versio, 'parannettu' vanhasta 1 punanen valo. Kyllä otti päähän, vaikka takuu on voimas, mut tietääks kukaa mitä Livelle tapahtuu, jos tulee uus boxi vanhan paikalle? voiks sen vaihtaa uuteen jotenki? ois viel joku 7kk jäljel ja kyl masentaa . . .


      • RroD
        RROD kirjoitti:

        tänään meni poks uudempi versio, 'parannettu' vanhasta 1 punanen valo. Kyllä otti päähän, vaikka takuu on voimas, mut tietääks kukaa mitä Livelle tapahtuu, jos tulee uus boxi vanhan paikalle? voiks sen vaihtaa uuteen jotenki? ois viel joku 7kk jäljel ja kyl masentaa . . .

        Eli siis jos boksisi on rikki ja olet ostamassa uutta xboxia suosittelen ostamaan arcaden ja vaihtamaan nykyisen ulkoisen kovalevyn siihen:) se on siinä xboxin päällä ja sen saa aivan helposti nappia painamalla irti!Ja jos sinulla palaa vain 1 punainen valo se tarkoittaa aivan muuta kuin RroD!Katso internetistä lisää tietoa 1 valoon :)


      • MINÄTIETTTY
        RroD kirjoitti:

        Eli siis jos boksisi on rikki ja olet ostamassa uutta xboxia suosittelen ostamaan arcaden ja vaihtamaan nykyisen ulkoisen kovalevyn siihen:) se on siinä xboxin päällä ja sen saa aivan helposti nappia painamalla irti!Ja jos sinulla palaa vain 1 punainen valo se tarkoittaa aivan muuta kuin RroD!Katso internetistä lisää tietoa 1 valoon :)

        Mulla hajos arcade 2 vuoden jälkeen. ROD, värit levis raidoiks ja kuutioiks ruudulle ostakaa Elite jos jotain ostatte. Siin' on se suoja siru


      • XboX36O
        MINÄTIETTTY kirjoitti:

        Mulla hajos arcade 2 vuoden jälkeen. ROD, värit levis raidoiks ja kuutioiks ruudulle ostakaa Elite jos jotain ostatte. Siin' on se suoja siru

        Mulle tuli tämä ROD tänään ja soitin samantien microsoftille asiasta. Onnekseni on vielä itsellä olemassa ns. 3v takuu. Kävin ohjeiden mukaan xbox.com:issa rekisteröimässä boxini huoltoon. Huomenna tulevat hakemaan xboxini kotiovelta huoltoon sinne Saksaan. Kuinka kauan tässä huollossa menee? Onko muilla tietoa tästä huoltoajasta? Eikai nyt sentään 3kk voi siihen mennä...


      • kouhija
        XboX36O kirjoitti:

        Mulle tuli tämä ROD tänään ja soitin samantien microsoftille asiasta. Onnekseni on vielä itsellä olemassa ns. 3v takuu. Kävin ohjeiden mukaan xbox.com:issa rekisteröimässä boxini huoltoon. Huomenna tulevat hakemaan xboxini kotiovelta huoltoon sinne Saksaan. Kuinka kauan tässä huollossa menee? Onko muilla tietoa tästä huoltoajasta? Eikai nyt sentään 3kk voi siihen mennä...

        kaverilla oli sama juttu ja meni 2 viikkoa.. ja nyt tuli mullekkin ROD ja kyllä vatuttaa


    • RROD

      jos sinulla ei ole takuuta voimassa, etkä halua lähettää konsolia mihinkään niin tuo se minulle korjattavaksi.
      pystyn korjaamaan RROD ja E75 viat 98% varmuudella veloitan 30€ / korjaus

      • RROD

        ja vielä lisäys että uutta boksia ei välttämättä kannata hankkia, RROD ilmenee konsolissa noin 10 kk päästä ja johtuu emolevyn x muotoisesta osasta joka painaa emoa liikaa sen kuumetessa.
        jos kiinnostuitte korjauksesta niin yhteyttä sähköpostitse ---> [email protected]


    • SAATANAN LAATIKKO

      mulla ilmeni tänää toi rrod boxissani ja se ei käynnisty ollenkaa. Eks kuitenki sen pitäs käynnistyy ja antaa ees se SAATANAN peli ulos nii mistä vois johtuu et se ei ees käynnisty. onks joku juttu sulanu siel sisällä vai?

    • Playstation 3

      Tämän takia kannattaa ostaa PS3 eikä shitboxia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe