Hämmästyttävää on helsinkiläinen maksu-TV tarjonta. Kun Welho käytännössä hoitaa yksinvaltiaana hommaa, pääkaupunkiseudulla erilaisten kanavapakettien kirjo on surkea. Kaikkialla muualla tuntuu saavan juuri sitä mitä itse haluaa, mutta Helsingissä pitää valita yhden hyvän ympärille kymmenen surkeaa. Kaipaisin erityisesti musiikkikanavia, mutta Helsingissä ne on siroteltu ties mihin kanavapaketteihin, enkä halua maksaa turhasta. Elisalla on jonkinlainen musakanavapaketti, mutta en haluaisi sen takia muuttaa kaupunginosasta toiseen. Salon Seudun Puhelin tarjoilee omaa musapakettiaan, mutta sinnekään en tässä vaiheessa viitsisi lähteä. Miksi Welholla ei ole kyseistä pakettia, vaikka voisin kuvitella Helsingissä asuvan sen verran musiikkifanaatikkoja, että paketin kysyntä ylittäisi odotukset. Grrhh...
Periferia nimeltä Helsinki
6
470
Vastaukset
Welhon paketit on syvältä. Koko perusajatus S-, M- ja L-paketeista on epäonnistunut, kun kanavia ei saa valita itse. Sitä, miksi Welholla on näin tehty en tiedä. Ehkä katsovat, että sillä saisi mahdollisimman monen ostamaan niitä kalliita L-paketteja.
- joissa voi
valita vapaasti ja ottaa vain ne lisäkanavat jotka haluaa, siihen S, M ja L-pakettiin. Jos en väärin muista niin extra-kanavissa on myös musiikkikanaviakin mukana.
Itse en ole kaapelin piirissä vaikka asunkin Hgissä mutta Plustv toi samanlaisen räätälöinnin kun se osti Canal Digitalilta Parempitv-paketit ja asiakkuudet itselleen. Tai oikeastaan Plustv:n kanavapaketin räätälöinti menee vielä pidemmälle, siinä on mahdollista valita jokainen kanava. Pikkupaketissa tosin ei saa Maxia ja Faktaa mukaan johtuen niiden suuremmista kustannuksista, kaikkia muita kanavia sen sijaan Pikkupakettiin voi valita, mutta jo Omapaketissa nekin MTV3-kanavat (siis Max ja Fakta) voidaan valita mukaan ja Kokopakettiin kuuluu kaikki kanavat.
Itselläni on tuo Pikkupaketti ja harkitsen sen suurentamista Omapakettiin, jolloin voin valita 3 lisäkanavaa nykyisten lisäksi. joissa voi kirjoitti:
valita vapaasti ja ottaa vain ne lisäkanavat jotka haluaa, siihen S, M ja L-pakettiin. Jos en väärin muista niin extra-kanavissa on myös musiikkikanaviakin mukana.
Itse en ole kaapelin piirissä vaikka asunkin Hgissä mutta Plustv toi samanlaisen räätälöinnin kun se osti Canal Digitalilta Parempitv-paketit ja asiakkuudet itselleen. Tai oikeastaan Plustv:n kanavapaketin räätälöinti menee vielä pidemmälle, siinä on mahdollista valita jokainen kanava. Pikkupaketissa tosin ei saa Maxia ja Faktaa mukaan johtuen niiden suuremmista kustannuksista, kaikkia muita kanavia sen sijaan Pikkupakettiin voi valita, mutta jo Omapaketissa nekin MTV3-kanavat (siis Max ja Fakta) voidaan valita mukaan ja Kokopakettiin kuuluu kaikki kanavat.
Itselläni on tuo Pikkupaketti ja harkitsen sen suurentamista Omapakettiin, jolloin voin valita 3 lisäkanavaa nykyisten lisäksi.Nuo Extra-kanavat ovat yleisesti varsin surkeita. Ongelmahan on muillakin kuin musiikkikanavien ystävillä. Lähtökohta on, että mikä tahansa yksittäinen kanava tulisi olla katsottavissa kohtuuhinnoin. Poikkeuksena voi nähdä valmiit paketit, kuten Canal ja Viasat Kulta. Tällöin pakein toimittajalla on toki omat intressinsä.
- T-digitintä kotiin
Itellä on harava parvekkeella vaikka asun welho talossa. Monasti haravan kautta tuleva kuva on laadultaan parempi, sillä se ei pätki eikä nyi kuten caabelssin kuva tekee. Samas talos on monella parkulla lautanen, kun kattovat sellasiin äählän kanavii, mitä ei muuten nää.
Maksukanavien niputtaminen on perseestä, kun paketeissa on suurinosa skeidaa, mutta pakko ostaa. Paras tapa oli myydä kanavat "satseina", johon asiakas valkkaa halutut ohjelmat. Yks haitta tuli MYYJÄLLE, elikkäs kukaan ei ottas niitä skeidoi kanavii ja niiden suosittujen hinta kohoais kovaksi. Tekniikka ei rajottas hommaa, mut vaivaa tulis.
Netti telkku/tilaus video toimii kyllä siellä, miss kaapelissa on kaistaa. LANDELLA se ei toimi, kun mm. Soodeerii-nera vetää kuparit muutenkin pois (myyvät romikselle). Kuituu kylille olis oiva homma, kuhan myös runko on kyllin tukevaa ja serverit JAKSAA pelittää kuormalla. - Panavakaketti
Kyllähän näissä Helsingin kanavapaketeissa tulee niin paljon paskaa, että sitä ei ehdi edes lapioida parvekkeelta pihalle. Haravaa en jaksa lasien taakse hankkia ja saattaa olla, että taloyhtiöllä olisi siitä jopa sanottavaa. Kun vaihtoehtoja ovat lähinnä Welho ja Sonera, en jaksa edes innostua, ja toivon tietenkin että joskus joku innokas kanavapakettien myyntimies soittaisi tarjouspuhelun, jolloin voisin ottaa asian jälleen kerran pöydälle ja todeta, että järjestä nyt saamari ihan oikeasti sellainen kanavapaketti, jonka voi valita itse alkumetreiltä loppuun asti.
- ????????
Mikä noissa kanavapaketeissa on páskáá sun mielestä?
Kaapeleista ei ole kokemusta ollut mulla vuosikausiin, koska siirryin ok-taloon ja on omat lautaset maksukanavineen, ja sen päälle vielä IPTV-palveluakin. Mut vaihtoehtoja on Helsingissä kaapelissa, sen verran tiedän. DnaWelho, Elisa ja Sonera, ne kaikki kolme kyllä harjoittaa Helsingissä kaapelitv-toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984